Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Probleme cu filtru de benzina

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
La masina mea filtrul de benzina este inainte de pompa si la 80 de km trebuie sa desfac carburatorul si sa suflu jiglerul de relanti ca se infunda.Vreau sa schimb filtrul de benzina dar nu stiu daca trebuie sa il pun inainte de pompa sau dupa pompa.Daca as pune doua(unu inainte de pompa si altu dupa pompa) se intampla ceva? Montare filtrului de benzina e mai buna inaite de pompa decit dupa pompa. Poti sa ii pui si 100 de filtre daca ai gunoi cu nemiluita in rezervor tot o sa ajunga in carburator, si la mine se intampla la fel. Am spalat rezervorul, am pus filtru decantor + filtru de benzina si de ceva timp nu a mai facut urat.

Incearca totusi cu un filtru de benzina de matiz (metalic)
Laus18 a scris:La masina mea filtrul de benzina este inainte de pompa si la 80 de km trebuie sa desfac carburatorul si sa suflu jiglerul de relanti ca se infunda.

1. Inlocuieste filtrul de benzina si lasa-l montat inaintea pompei;
2. Curata rezervorul si monteaza si sita de la litrometru;
3. Curata (spala) bine cu apa si dero, carcasa filtrului de aer. s-a dezbatut si iar s-a dezbatut problema asta, eu am dat raspunsul pana acum pe 2 topicuri, asta e al treilea

pe unu din ele a spus cineva ca oltcitul lui nu are probleme cu infundatul carburatorului

poate

dar dupa cum vad e o problema

cautati si vedeti

eu am pus filtrul ala de motorina, dupa cum am zis si pe celelalte 2 topicuri

daca vreti sa faceti asa treaba voastra , daca nu , nu, eu stiu ca am si imi merge de minune, cred ca si cu benzina din camp din tevile de benzina sparte ar merge, asa de bine filtreaza filtrul de motorina ...ptr ca filtrul de motorina are sita ,nu hirtie filtranta ca cel de benzina. Unde e mai bine sa montez filtru de benzina, la roata sau in compartimentul motor inainte de pompa? In compartimentul motor inainte de pompa. La roata,chiar daca accesul este mai dificil. avantaje si dezavantaje ... si intr-o parte si in cealalta ... sincer eu unu il am la roata si nu am avut probleme pana acum ... si am filtru ordinar de hartie, romanesc si are vreo 20 de mii de km .. stiu ca trebuia schimbat pana acum dar daca nu a facut probleme inca ce rost are oricum rezervorul meu a fost curatat bine si nu a stat prea gol decat in ultima vreme cand nu a prea vazut el mai mult de jumate ba de multe ori deabea apuca sa se stinga becul rosu ca a doua a treia zi se si aprinde ... in rest statea numai plin ... cum ajungea la jumate ii faceam plinul la motor,furtunele prinse cu coliere
si daca tot umbli pune bucata de teava din cupru intre rezervor si teava de langa roata unde venea original filtrul de benzina As avea si eu cateva interbari...
1. La cati km se schimba filtrul de benzina (aproximativ)? Am un filtru din plastic cu hartie in el.
2. Pe unde poate sa-mi traga aer pe tur deoarece atunci cand motorul merge in filtru intra benzina cu bule de aer (mari )? Filtrul fiind pus orizontal jumatate e benzina in el si jumatate aer (il am montat intre pompa de benzina si carburator, o sa-l mut inainte de pompa!)
Pe furtune am coliere.
3. Ce tipuri de filtre de benzina recomandati?
4. Nu prea are legatura cu topicul dar ... La cati km se schimba si filtrul de aer?

Multumesc! 1. 15.000 km de obicei.
2. greu de zis, ar trebui luat la puricat tot traseul, daca nu e pe la imbinari, ar trebui sa fie un furtun fisurat sau o conducta cu porti. De obicei cam miroase a benzina in zona respectiva, daca e fisura in partea de jos si curge in asa fel incat sa lase pata. Daca e in zona de deasupra rezervorului, e mai greu de depistat.
3. eu am folosit cu succes filtru de Dacie cu injectie. E metalic. Merge si alt fel de filtru, doar ca asta are "umflaturi" pentru furtune, la fel ca cel original. Masinile mai noi nu au umflaturile alea, ca au mufe de cuplare rapida pe furtune.
4. tot 15.000km. Sau mai devreme, ca fiind o tara in care praful e atotstapanitor, se colmateaza destul de repede.
free3rider a scris:1. La cati km se schimba filtrul de benzina
4. La cati km se schimba si filtrul de aer?
Ambele se schimba in functie de cit de curat este rezervorul, benzina si "aerul". Eu am de ROMCARBON.Foarte bun! Multumesc de sfaturi! Am schimbat filtrele (la unul dintre magazine a facut vanzatoarea niste ochi cand i-am cerut filtru de aer de oltcit : "nu avem asa ceva" ) si cotul de benzina ala de cauciuc care se duce in rezervor dar tot nu i-am dat de cap cau problema aerului care intra pe tur mai mult decat benzina! Ma bate gandul sa schimb toate furtunele de la rezervor pana in carburator. Sa vad daca ma lasa vremea in week-end Ma bucur ca ai gasit filtru.Ce marca ai cumparat? Sincer nu am nici cea mai mica idee. Nu are ambalaj, era pur si simplu pe raft intr-un magazin. Chinezisme. E ca si cum nu l-ai avea. romcarbon (buzau) bune si eficiente Subscriu. vorbiti de filtru de benzina? sau de aer?
ca baiatu de mai sus le-a schimbat pe amandoua....

pentru Oltcit nu se gasesc chinezisme. Poate romanian shits.
Alea de benzina de romcarbon buzau, de plastic, cu hartie filtranta, sunt FOARTE SLABE. Costa 6ron parca ala mic, si 9ron ala mai mare.

Alea de aer de romcarbon buzau...sunt ok...la banii aia ce sa ceri...oricum alte optiuni ieftine nu ai.
valib a scris:

pentru Oltcit nu se gasesc chinezisme. Poate romanian shits.
Alea de benzina de romcarbon buzau, de plastic, cu hartie filtranta, sunt FOARTE SLABE. Costa 6ron parca ala mic, si 9ron ala mai mare.


Cum sa nu gasesti chinezisme pentru Oltcit?In toate statiile de alimentare si in toate marketurile gasesti filtre de carburant UNIVERSALE.Niste porcarii!Se potrivesc si pe Oltcit,sunt compatibile. N-ai citit ca baiatul de mai sus a cumparat un filtru dar nu stie ce marca este?

ROMCARBON sunt foarte bune in comparatie cu cele din supermarketuri dar slabe in comparatie cu brandurile straine:
http://www.oscaro.com/filtre-a-carburant-citroen-axel-axel-9-8691-1906-gt unu dinasta de plastic pus putin tensionat ai foarte mari sanse sa crape putin si sa traga aer fals ...unul dinala metalic isi merita toti cei 15-20 de lei care ii dai pe el... Cica de Matiz ar fi cel mai bun...Metalic. Mie nu imi place ala de Matiz, ca nu are umflaturi pe stuturi. De Matiz am si eu de un an si ceva. Nu a a facut figuri.
Sa-l mai tin.... sa nu-l mai tin.... Filtru de matiz am pus si eu de vreo 2 3 luni si tot sa infundat carburatoru am spalat si carcasa filtrului de aer doar rezervoru nu e curatat de ceva timp dar oricum rezervoru il tin peste jumate cu benzina ...

P.S am observat ca cel mai des se infunda cand ii dau blana Lenea-i cucoana mare!
Pana nu cureti intreaga instalatie de alimentare: rezervor, conducte, schimbate filtre (cel de la roata spate stanga si de la motor), filtru de aer, carburator etc, ti se va tot infunda! Separator ulei cu site distruse... ce treaba are separatorul de ulei cu infundatul carburatorului?
in separatorul ala se desparte aerul de ulei ca sa zic asa, uleiul curge inapoi in motor, iar gazele merg mai departe in filtrul de aer.
problema e de la filtrul de benzina conductele de benzina foarte greu ruginesc pe interior,iar daca ai sita in capacul carburatorului trec mai greu gunoaiele....
problema este din separatorul de gaze,in timp se creeaza depuneri care uneori o iau din loc si se duc prin carcasa filtrului de aer in carburator...unele merg direct prin difuzor,altele intra pe gaurile mici care dau direct in CNC si de acolo in jicloare...
jimmy92 a scris:ce treaba are separatorul de ulei cu infundatul carburatorului?
in separatorul ala se desparte aerul de ulei ca sa zic asa, uleiul curge inapoi in motor, iar gazele merg mai departe in filtrul de aer.
problema e de la filtrul de benzina

Sitele separatorului ruginesc si se fac praf, se desprind bucati de rugina din el. Gazele nearse din separator antreneaza depunerile. Gazele nearse care vin din separator ocolesc filtrul de aer si intra direct in carburator (gazele nearse nu trec prin filtrul de aer). O cauza frecventa a infundarii repetate a carburatorului este separatorul de gaze uzat. Poti verifica scotand gazele dinainte de separator undeva in afara pe la contraaripa. Este vorba de gazele nearse. Nimanui nu-i plac gazele nearse. Gazele nearse sint rele. Nu ardem gazul de pomana . eu sita la carburator nu o mai am.. daca anulez separatorul de gaze afecteaza cu ceva ?
unde sunt sitele separatorului ca eu nu am vazut nimic si lam desfacut si lam curat ,eu am oltena trs din 1995 nu o avea ea asa ceva ca nu prea ma pricep.... Separatorul de particule de ulei este incorporat in carcasa filtrului de aer la motoarele de 1300. si este capsat,dar se poate desface Si daca nu mai bag furtunele in carcasa filtrului de aer sa le scot afecteaza cu ceva ? de exemplu acuma ca e cald o sa pun filtru sport NeaGeorgele am luat azi un filtru de asta la 15 lei marca Anam Motors si vad ca are un piciorus pe care ar veni un fir....vreun senzor ceva...la ce foloseste?
Incearca totusi cu un filtru de benzina de matiz (metalic)
Nu e firul de sarma cu care se fixeaza?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community