Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Raketa
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Dupa ce repari e mai bine sa pui ulei de transmisie nu de motor in praguri.Ala de motor care e uzat e acid. Bine zis Dane , caci am ulei nou Frigus Texaco la servici si pun la toate imbinarile unde se aduna umezeala . era prevazut sa fac asa dar numai bine ca n-am mai apucat sa vopsesc partea inferioara a pragurilor si pe urma sa bag ulei .
De aia am sa iau pragurile de la Dan , le-am arvunit deja .
Iulius cred ca nituirea o sa o aplic deoarece mai am ceva prin sfarleaza de estetizat si chiar de modificat la praguri . La timp potrivit se va vedea : In praguri,lonjeroana si alte locuri din astea nu e neaparat ulei nou de transmisie,poate fi si uzat.In cazul in care aplici metoda cu poc-nituri,ai grija sa vina cit mai bine tabla pe care o pui.Sa dai cu grund si vopsea. Practic voi petici sa nu fie gaura dar sa fie etans in acelasi timp . Pe interiorul pragului ma intereseaza sa fie uns cu ulei care sa nu mai permita ruginirea din interior . Nu cred ca doar punand ulei in prag se va ajunge sa fie uns tot interiorul pragului . Oare ulei aruncat la presiune din capatul unde este scos capacul va ajunge pe toata suprafata interioara a pragului ?
Nu va mai fi nevoie de nici o vopsea daca reusesc ungerea interioara a pragului . eu am bagat cate 3-4 litri de ulei in praguri, pus capacele peste tot, etansat pe unde vroia sa curga (jos pe dunga aia dubla din tabla are 2 scurgeri parca?!), si plimbat asa cu uleiul in prag 1-2saptamani peste tot (oras, curbe, viteze, etc).
Dupa aia am scurs uleiul, si aia e....
valib a scris:eu am bagat cate 3-4 litri de ulei in praguri, pus capacele peste tot, etansat pe unde vroia sa curga (jos pe dunga aia dubla din tabla are 2 scurgeri parca?!), si plimbat asa cu uleiul in prag 1-2saptamani peste tot (oras, curbe, viteze, etc).
Dupa aia am scurs uleiul, si aia e....

Cam asa zic si eu ca este varianta potrivita la mine Trebuie neaparat sa scoti uleiul din praguri? Am bagat 2 litri de ulei de transmisie in puntea spate si acolo au ramas. Adica s-au mai scurs dar eu nu am scos nimic. La praguri trebuie neaparat scos uleiul? nu neaparat
dar gandeste-te ca daca ii lovesti pragul, sau se gaureste, sau mai stiu eu ce....o sa lasi balta de ulei dupa tine
si mie cel putin nu mi-ar place deloc Aaa, deci problema este doar din punct de vedere estetic, ca sa spun asa. Uleiul daca sta mult in praguri nu ataca metalul, nu? N-are cum Oil is good Tot ce-i fier se simte protejat in orice fel de unsoare , fie lichida sau omogena . Alta solutie pt jafurile noastre nu este mai buna , dupa ce au inceput a rugini din interior . Cam asa arata dupa ce am decupat exterior la prag .
Si voi petici cu tabla de aluminiu . In acelasi timp se va etansa si umplerea cu ulei+vaselina . Vaselina voi baga inainte de peticire .
Nu va mai rugini in veci Ai scapat flexu si in aripa? Ce ai rezolvat cu pragurile? (
George Hermenean a scris:Ai scapat flexu si in aripa?

da si faza era ca in filmele alea cand se alerga cu drujba .
S-a rezolvat cu pragurile Iulius . Sunt la mine in masina . Problema este ca trebuie sa fac adaptare la ele caci asa cum sunt nu-mi iese "estetica" ce-o vroiam . Renuntat la praguri dar tot la un baiet de prin partea locului au ajuns . La mine zguduiala de sezon fara permis vara asta asa ca sa vad ce termin sau daca mai are rost sa termin din ce m-am apucat la masina asta care mi-a adus numai ghinioane legate de permis ... Capu` sus. Hai c Nu stiu decat dintr-o bucata si inca de aia stanga
Un singur neuron activ am la chestii de astea .

Cam asa incep sa modific cadranele din bord . Sper sa-mi iasa si instalatia pe leduri . Cam un led pt fiecare cifra in principiu .


Cam pe unde ajunge masinuta asta ... Chiar alt material in afar' de autocolant cromat nu ai gasit? Iulicuta as fi preferat alb-sidef sau bleo-sidef . Dar nu am gasit . Oricum nu va fi ultimul bord personalizat . Cu el finisez luminizarea fiecarei cifre atat pt viteza cat si ture .
Arata super luminat cu led pt fiecare cifra . Fascicolul de lumina de la led bate "meserie" cand este directionat bine Si cand faceam poze deja luminate se vedea prea aiurea , imi trebuie o camera buna si nu am .
Iulius , atunci se uitau toti la Viaduct sa vada unde este rupta balustrada pe unde a aterizat masina apoi aceeasi chestie " Numai Cristip putea s-o bage acolo " ... Renume dupa "cerebel" Mie mi-a pl Nu ai gasit, nu ai gasit, dar chiar asa, sa pui folie de alimente pe bord? Puneai power tape si tot era mai bine. Sau o foaie innegrita cu markeru. Cum sa pui dom'le staniol? Bordul de "test", la un moment dat, tot o sa-l pui pe masina. Tu-ti dai seama cum o sa arate? Sau tu urmaresti efectul de bling- bling-
7thRaven a scris:Nu ai gasit, nu ai gasit, dar chiar asa, sa pui folie de alimente pe bord? Puneai power tape si tot era mai bine. Sau o foaie innegrita cu markeru. Cum sa pui dom'le staniol? Bordul de "test", la un moment dat, tot o sa-l pui pe masina. Tu-ti dai seama cum o sa arate? Sau tu urmaresti efectul de bling- bling-

Alo , tipu ...scrie cumva folie alimentara ??? Este autocolant tip "oglinda" si nu se va reflecta nimic din luminile existente la bord caci toate vor fi din spate . Bord de test caci renunt si la masina in curand ca si la celelalte chiar de masinile nu au avut nimic . Le schimb din cauza unui "bau-bau" la cerebel al meu . Cand am o belea legata de permis la mine , schimb masina si eventual nu mai iau in masina persoana care era pt prima data in masina la momentul respectiv ...
Iulius limita era la schimbarea vitezelor 1-2-3 la 3000 de ture sincronizand mai rapid la debraiere-accelerare caci la CV ro merge asa . de fapt cred ca la tine era cam 3500 de ture caci stim amandoi ca iti arata mai putin turometru inca de la relanti . Fiecare cu stilul s Da Iulius , numai sa fie atentie maxima La varianta asta am renuntat

Cam asa arata ultima varianta .
Noaptea se vede cam asa
Si ce nasol se vede pozat cu telefonul noaptea . Tu ai ceva cu folia aia de bucatarie? Daca n-ar fi ceasurile inconjurate de poleiala de la ciocolata, cred ca ar arata foarte bine.
7thRaven a scris:Tu ai ceva cu folia aia de bucatarie? Daca n-ar fi ceasurile inconjurate de poleiala de la ciocolata, cred ca ar arata foarte bine.

Banda de ecranare ...nu folie . Amu ca tot ai observat ceva ce nu este estetic . Chiar nu ramane pe bord .
Cam asa s-a finalizat si la mine bordul asta . asa mai vii de-acasa arata mai bine
cu lumina ai rezolvat-o?are sau nu? Da omule , are tot ce este cifra sau indicator alb , mai putin punctele alea lucitoare . Un led la fiecare legat pe circuitul de lumina normal al masinii .
Doar ca nu l-am montat inca pe masina . Mai vreau sa verific circuitul firelor de la modulul de alarma ca se pare ca luau apa pe la parbriz si facea urat cand si cand . Dar m-am convins numai pe ploaie de aia mare .
Iulicuta , pe bune ca arata bestial numai ca nu am cu ce poza cat mai real . Iar acum sa vad cum leg al doilea led pt alarma . In bord i-am gasit locul chiar deasupra indicatorului de la rezervor . Mic si albastru este ledul . Banuiesc ca trebuia sa-l leg in paralel direct la mufa de la modulul alarmei .
Pt inchiderea centralizata am pus de prima data leduri care sa indice cand sunt inchise usile si cand sunt deschise din incuietoare . Nu au treaba cu armarea alarmei . Ele functioneaza si cand folosesc numai inchiderea centralizata si cand armez din telecomanda . Asa s-a potrivit la alarma asta Thorr cu tot cu inchidere .
Si ca un bilant al banilor cheltuiti pot zice ca nu m-a costat 10 lei ...Bani am dat doar 2,4 lei pt 2 bucati de folii si pt rezistentele aferente fiecarui led . Ledurile le-am adunat de vre-o 6 luni de pe lanternele care se buseau la unii colegi . Am adunat leduri cu greu si le-am ars in cateva clipe
Cine m-a pus sa pun invers bordul pt proba ? Sau am pus invers mufa ?
Deci va ramane un bord simplu , nu se pun cele 5 leduri care au rezistat la tensiunea variabila "creatza" care le-o busit . dar rezistenta inseriata cu fiecare led ai avut?intreb asta pentru ca ledurile nu se ard la tensiune inversa,evident daca tensiunea nu e direct 12v iar curentul este mare... Au fiecare rezistenta lui . Si erau cuprinse intre 1-1,2 kilo . In timp ce pornisem motorul faceau "flashuri" . Le-am legat pe circuitul de lumini si acum se aprinsese fiind pusa invers mufa . Parca erau legate la turometru , asa se aprindeau .
Toate rezistentele erau puse pe "+" . poate au fost ledurile proaste,la 1kohm curentul e suficient de mic ca sa nu se arda ledul alimentat cu tensiune inversa... Asa cred si eu ca au fost proaste ledurile . Dar nu inversarea tensiunii a fost cauza . Ci variatia tensiunii . Am citit despre leduri si m-am convins ca s-au supraincalzit . Au rezistat numai cele rosii mici care le-am cumparat separat . Celelalte au fost din lanterne stricate . care variatie? ca alternatorul meu a bagat de curand 18v(acolo s-a blocat voltmetrul de fapt ) si nu s-au ars ledurile de la bord Atunci de ce palpaiau ledurile ca nebunele ? In locul martorului de ulei mi se aprindea cel de temperatura si de la frana de mana . Scurt nu am avut caci mai probasem inainte doar ca mufa n-o pusesem invers . Si acum l-am lasat asa cu cele 4 leduri ramase bune . Deci am gresit-o cu mana mea din mufa centrala . Nu trebuia sa pornesc motorul , tebuia doar sa verific cu contactul pus . In curand va lua alta locul asteia . Ceva numit "donatie" se pregateste prin iarna , cred ...
Pana una alta am pus pragurile luate de la Alex din Iasi . Putina taiere si ajustare si le-am potrivit "meserie" dar oare cand le voi vopsi ?
Si uite asa am incercat si m-am convins personal ca masina asta nu poate 4x4 sau 2x2 sau orice sa iasa din apa adanca
Asa s-a lasat singura in nisipul Dunarii de n-a mai vrut sa mai iasa si in plus imi facea racire la cilindrii si radiatorul de ulei cu apa ...Are oleaca de debit si la apa elicea .
Mi-am spalat pragurile abia puse Ma.. am bagat-o si eu in balta pana la praguri, dar nu in.. dunare.. da si la mine s-a lasat tot cu adidasi + sosete jos si impins pana la "mal" Maaaama ce misto ! Uite asa se ineaca motorul ! La apa adanca . A intrat cam mult pentru o masina cu delcoul asa de jos . Daca grila aia ar fi originala , bordul original , interiorul cat de cat estetic si cel mult 2 culori la leduri care sa se asorteze cu interiorul ca de cat ... il bagam la tipare la Tehnium 2009 . Pe al dvs. si pe al lui Iulicuta2000. Fara misto . denis aici tre sa te contrazic,masina mea nu are ce cauta acolo,pentru ca nu merita Iulicuta , e musai sa apara VVK-ul intr-o revista de electronica . Ori la emisiunea Extreme Ingineresti de pe Discovery , in stil auto. Hai sa terminam cu Off-topicul ca ne facem de o bataie de la nenea Cristi . Urmeaza ITP . Multa munca si vreme nasoala deoarece asa incepe la masina asta perioada de circulat cu ITP valabil .
Pana una alta deja are alt motor ( distrus de mine personal intentionat ) trebuie sa-i pun la loc placuta cu seria . Se face simplu .
dar bucsaraia si pivotaraia pusa acum 2 ani e deja varza . Basca si o planetara pe stanga . Cam multe deodata caci n-am avut timp sa fac cate ceva intre timp .
Oricum un interior original am facut fara sa copiez dar la care voi lucra din nou anul asta . Si nu fac la altcineva oricat ar platii . Ledurile vor detine suprematia . " Ledurile vor detine suprematia ." man sa-ti pui si in faruri leduri,am auzit ca dovedit stiintific cresc puterea motorului cu cateva zeci de cai
mariankzd a scris:" Ledurile vor detine suprematia ." man sa-ti pui si in faruri leduri,am auzit ca dovedit stiintific cresc puterea motorului cu cateva zeci de cai

dar care motor ? ca eu am si pe spate asigurat un motor de cel putin 2 craci putere Abia am aranjat planetara pe stanga si inca ma strofoc sa scot un cap de bara de care ma voi lipsi pana la urma taind cu flexul ...
Bine ca am verificat inainte vaselina . Nu avea de loc la tripoda . Dar ce fu...ai mi-a dat colierul original din tabla de numa numa
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 2 din 5
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community