Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

model "aripa" spate
Pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
inlocuiesti aripa cu totul ... adica in speta incearca sa gasesti aripi noi daca nu unele vechi dar care sa fi fost schimbate in prealabil dar la care la montare s-au folosit numai pop-uri ... iar procedeul ...cel folosit in fostele service-uri oltcit ... debutonare aripa ... aripa noua prinsa in pop-uri ... de altfel ca avantaj ii poti aplica un tratament anticoroziv de nadejde si cu materiale ieftine ... in plus la tine o sa vina refacuta si semiaripa ... asa ca cel mai bine pentru protectie anticoroziva ramane valabila ideea cu datul aripii jos complet ... iar solutia anticoroziva e cea clasica ... grund ...antifon ...vopsea (daca te tine buzunarul poti folosi si solutii mai scumpe ..in loc de grund folosesti protecta ...in loc de clasicul antifon folosesti un insonorizant ..dai 2 straturi de vopsea peste si tot asa) Off-topic: Ce nuanta de vopsea e pe acest Oltcit?
http://img453.imageshack.us/img453/9260/stefan2pr5.jpg pare a fi un auriu inchis... O frumusete de oltcit cu aripa aia de spate.Ptiu' drace! Da,arata foarte bine! Il cunosc pe proprietarul oltcitului auriu... el a vopsit-o la niste bulangii, si dupa 6 luni pusc avopseaua pe la partea inferioara a usilor

Stefan, are cont pe forum

Dupa modelul lui am facut si eu masina si arata ca o strutzo-camila pentru ca la mine a gresit moflea ala de tinighigiu de 2 bani.. si a omis faptul ca eu nu aveam masina lasata, asa ca arata ca pixu, rotile pareau mult apropiate fata de prag si distanta mare intre roti si bara spate..
Le-am schimbat la loc pentru ca la viteze supersonice, (adica peste 100 km/h) masina devenea vizibil instabila datorita turbulentelor de aer care se formau in zona aripilor spate.. le-am schimbat cu ajutorul altui forumist de aici, unu "prieten" bun cu Laurentiu, unu care toot vindea piese si se lauda ca face -ca drege - ca el stie- in realitate a iesit vopseaua scursa, linia aripii spate ca naiba, plus ca datorita celor n-spe cutii de chit - dupa nici 3 luni a crapat vopseaua.. si acum e crapata...

greu mai gasesti unu care lucreaza cu bun simt la oltcit in ziua de azi!!!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community