Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

model "aripa" spate
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
fchitez a scris:

Uau Imi place cum a iesit (desi sunt un fan al aripilor spate model vechi de la Citroen, au un farmec aparte), e foarte ingrijit lucrata. Cel putin asa se vede de la distanta. asta e cea mai simpla metoda....de fapt la aspect cea mai simpla......asa au toate masinile......eu cred ca un Oltcit tre sa aiba spiritul de oltcit adica aripa tre sa acopere roata.....cel mai tare e sa umfli aripile si arata bestial......asta e parerea mea si sa aiba bara de solenta pe fata,nu? haide bre nu fi carcotas. dreptate ai! bara de solenza pe oltcit strica tot farmecul masinii. dar si raffy are dreptate. spritul citroen este "inmagazinat" in acea aripa dreapta care acopera roata. ai dreptate,dar putem glumi pe aici,nu? eu am pus spoiler de solenza ca nu am avut altceva nu ca as fi un impatimit al acestui spoiler si in plus de asta spoilerul original nu imi prea place.....il voi schimba si eu.....dar eu nici nu m-am laudat cu asa ceva asa ca nu ai avea de ce sa zici ca daca am eu tre sa aiba toate:)
Raffy a scris:asta e cea mai simpla metoda....de fapt la aspect cea mai simpla......


Tare imi e ca te inseli - poate sa-ti confirme Gabii, si alti care au incercat metoda asta - e destul de complicat sa ajungi la forma corecta care sa si arate bine. Beleaua la oltici e faptul ca o data cu greutatea pusa pe masina roata de spate se "deplaseaza" inainte / inapoi. La cele mai multe masini ea sta pe loc atunci cand caroseria se lasa sub greutatea masinii, pe cand la oltici exista o singura pozitie "ideala" in care roatra poate sa stea centrata. Multi au ales sa sudeze aripa de fata pe spate .... daca nu e prelucrata arcul de cerc nu iese bine.
Nu comentez in sine faptul ca a taiat aripa..e chestie de gust - cert e ca sunt putine olticiurile care arata bine cu aripa taiata printre care si acesta prezentat mai sus. In plus uite inca unul la fel de apreciat:
daca tai aripa spate si o mai si înalți la maxim,mi se pare normal sa arate ridicol si sa nu aibă stabilitate....dar daca o lasi jos la maxim si pui niste cauciuce late sau roate mai mari ,atunci sa vezi rezultat.

http://img453.imageshack.us/img453/9260/stefan2pr5.jpg

http://img453.imageshack.us/img453/4264/stefan1kr9.jpg cum am mai spus mie unul nu-mi place cum sta un oltcit cu aripa taiata......intr-adevar nu e usor sa faci asa ceva dar nu mi se pare ceva iesit din comun o aripa taiata ca doar toate masinile din prezent au aripile taiate......mie aripa spate standard (umflata e si mai bine)mi se pare ceva destul de fain tinand cont ca e ceva ce nu mai gasesti salutare

nici eu nu sunt adeptul decupării,este ca si cum ai incerca sa îi pui usi pe spate,DAR fiecare cu gustul lui si munca lui...

numai bine
pupa a scris:haide bre nu fi carcotas. dreptate ai! bara de solenza pe oltcit strica tot farmecul masinii. dar si raffy are dreptate. spritul citroen este "inmagazinat" in acea aripa dreapta care acopera roata.


Parerea mea este ca decupatul aripi vine din dorinta de a da o
forma spatelui masini, care dupa cum se spune de cind a
aparut Oltcit-ul ca "are un spate neterminat". Cit despre spiritul
Citroen, sa fim seriosi ca ei nici nu vor sa mai recunoasca
aceasta masina ca fiind Citroen AXEL. Cu aripa decupata se
incadreaza mult mai bine intre coupe-urile din perioada 80-90

PS: la mine in talon la caroserie gasesc :
"2 VOL,BERLINA,2+1 USI" http://pg.photos.yahoo.com/ph/danmasca1/detail?.dir=bf90re2&.dnm=a707re2.jpg&.src=ph
cel de aici il vad in fiecare dim cand merg la sc. ma nu discut de cum arata in spate ca fiecare cu gustul lui.....dar motoru chiar nu suna frumos... pai sincer nu suna frumos ca am galeria de la iesire din motor sparta si imi tacane un culbutor, dar in rest vreau sa iti spun ca e oki.
nu stiu ce masina ai tu si cat de bine merge, dar poti sa ne dai cateva explicatii si de ce nu..... poate si ceva sfaturi in privinta asta cvapailty imi place culoarea. ve vopsea ai folosit, ce ai mai folosit pe langa vopsea(tot tacamul).
cat despre aripa taiata... a iesit super... dar raman la originalitatea oltcit-ului. o aripa decupata la oltcit, vorbesc in general, il face sa semene cu WV golf gsi de prin anii 80....
Oricum, dupa cum s-a mai zis, e o chestie de gust, eu unu le doresc succes celor car evor sa faca treaba asta, felicitari celor care au facut-o si le-a iesit treaba ok. Eu unu raman la originalitatea acestei superbe mashini.
respect eu caut sa imi cumpar un eleron ca in poza postata de daniel.opr (mai sus) cine m-ar putea ajuta cu asa ceva??? pai daca nu au la mag de oltcit de pe langa piata armatei inseamna ca in tg mures slabe sanse poate ceva adaptari....vb cu daniel.opr
vali-tgm a scris:....vb cu daniel.opr


si eu ce sa fac ? ) sa merg in slovacia si sa caut eleron ? ca ala nu e al meu ) Opr e carnat si nu vrea sa serveasca omul, are cate 3 drumuri pe saptamana in Slovacia.
Bre, lasa ca plec io saptamana viitoare in Uganda si iti iau eu de acolo eleron bengos, e plin de magazine de Oltcit in Uganda . mai sa fie .... ce zic eu si ce se intelege. am zis ca imi trebuie un eleron asemanator celui din poza de mai sus, nu identic sau ala de pe masina.
sau ce naiba in Romania nu se poate face nimic????
cvapailty a scris:sau ce naiba in Romania nu se poate face nimic????


cum sa nu? mergi si furi unul Uite asa ceva merge.
http://img208.imageshack.us/img208/5264/imag0001ij7.jpg Uite asa ceva merge. CE ANUME?????????????? Da tu la ce ai scris acum nu la (model "aripa" spate) cea mai frumoasa dupa parerea mea cea a lui fchitez ,ce linie frumoasa area aripa vezi aici cred ca e vb si de tinichigiu
parerea mea Uite ce am gasit in fata blocului...
....
cred ca are un pic din ambele ...un pic din modelul citroen si ..din restu putin Nope. Nu imi place, parca e facuta cu lumina stinsa. nici mie nu-mi place. iar capacele sunt hidoase. Nu e de loc reusita In loc sa puna pasajul de la aripa din fata de la oltcit a pus de la dacie
angel a scris:In loc sa puna pasajul de la aripa din fata de la oltcit a pus de la dacie

aici ii dau dreptate proprietarului...piesele de dacie sunt ieftine si mai usor de gasit decat cele de oltcit (da tot ciudat arata ) mdeah nu e prea reusita... si daca ar fi doar sa evazezi nitel spatiu acolo cam cum se procedeaza??? am auzit ca-ti trebuie un cric dar nu se deformeaza stramb??? cum se face??? la un tinichigiu bun in nici un caz cu cricul! si poti elimina buza aia interioara a aripi si sa o lasi dreapta in felul asta nu o sa mai ramana apa mizerie si alte dracovenii pe acolo care sa favorizeze aparitia ruginii. sper ca m-am facut inteles. BANDITU...eu ma refeream sa renunti la taiere si sa o lasi asa originala cum este...doar ca daca vreau sa pun jante mai late trebuie sa evazez nitel locul ca sa nu frece de contraripa...sti care este procedeul???? intre aripa si cric pui o scandura. asa o sa se umfle uniform. uita-te la "masina mea" dj-05-rsg. asa le-am umflat. o scandura de brad si cric. daca nu ai janta cu cauciucul care vrei sa le pui nu le umfla. sa nu imfli prea mult. atentie ca daca umfli prea mult face cute. io pt cauciucuri de 185/60 R 13 pe jante superbalon de dacie mi-a facut cute. asa ca....se lasa cu chituiala. !!! interesant nu are nicio treaba cu "aerul" oltcit/citroen. ce caricatura....


bogdanlascu a scris:ce caricatura....


E chestie de gusturi, haideti sa nu fim rautaciosi.

Apreciez in primul rand modul unic de abordare al problemei: s-a taiat aripa pentru ca spoilerul sa vina la linie... bafta multa celor care lucreaza la masina... deci daca ceea ce ai vazut tu acolo este o caricatura arata-mi tu un mod de abordare mai bun dpdv tau de vedere.
sincer sa fiu imi cam fierbe sangele in vene cand zica ca treaba cu aripa de acolo e o caricatura ,atata tot nu vreau sa mai zic nimic cine a spus ca trebuie el sa spuna o solutie mai buna?daca nu-i place .
si decat sa o decupezi si sa sspui "alt model mai bun n-am gasit" mai bine o lasi ca din fabrica,eventual o umfli putin sa intre roata bine...
iulicuta2000 a scris:cine a spus ca trebuie el sa spuna o solutie mai buna?daca nu-i place .
si decat sa o decupezi si sa sspui "alt model mai bun n-am gasit" mai bine o lasi ca din fabrica,eventual o umfli putin sa intre roata bine...


Asa se pastreaza aerul acela exotic al masinii.
Dar, bine, fiecare cu gusturile lui. mai, pe mine nu m-a incantat niciodata linia unei Dacii, dar in schimb daca vorbim de Liberta, se schimba lucrurile: imi place aripa spate, care ghici...are linia celei de Oltcit )
Tanasele Ioan a scris:deci daca ceea ce ai vazut tu acolo este o caricatura arata-mi tu un mod de abordare mai bun dpdv tau de vedere.
sincer sa fiu imi cam fierbe sangele in vene cand zica ca treaba cu aripa de acolo e o caricatura ,atata tot nu vreau sa mai zic nimic

nu-mi place . arata mai bine ca de fabrica dar fiecare cu gustul lui .........din partea mea fiecare poate sa o faca si patrata decupatura sau ce forma doreste,cand decupezi aripa din spate centrezi masori.....dar din cauza suspensie roata se descentreaza la fiecare modificare a garzii la sol si arata naspa am gasit ceva modele de aripi decupate
[/img]


[IMG]http://img115.imageshack.us/img115/272/dscn057462ug4.th.jpg
[/IMG]

[URL=http://img393.imageshack.us/my.php?image=dulck0342zr7.jpg]
[/URL] reinvi topicul . eu vreau sa trec la clasic ? care e tea mai simpla metoda Cumperi pasajul din partea de jos (daca se mai gaseste, eu "pe vremuri" am gasit), si te duci la un tinighigiu. Sau cumperi tabla si te duci la un tinichigiu... sau schimbi aripa cu totul.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community