Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

probleme motor
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Danutz Bratosin a scris:cate garnituri se pun la radiatoru de ulei?
Cite una in fiecare gaura dar e mai bine ca inainte de a le pune, sa adaugi si cite un "inel" nou de pe bujie.
Laurentiu a scris:
Danutz Bratosin a scris:cate garnituri se pun la radiatoru de ulei?
Cite una in fiecare gaura dar e mai bine ca inainte de a le pune, sa adaugi si cite un "inel" nou de pe bujie.


Garnitura de clingherit nu merge? Garnituri radiator ulei se gasesc inca
robertino a scris:Garnituri radiator ulei se gasesc inca


Da...le-am cumparat si le-am si pus. treaba e ca mai aveam o garnitura mai lata care statea lipita de radiator dar era facuta praf si n-am mai pus-o...apoi venea cea de cauciuc. eu acu le-am pus doar pe cele de cauciuc si a ramas ceva luft acolo am pus una de clingherit inainte doar ca sa micsorez luftu...
Danutz Bratosin a scris:Garnitura de clingherit nu merge?
Nu am incercat. Eu am pus inel de bujie. la mine e pus oring in plus de garnitura aia normala, asa era pus

in legatura cu problema mea, poate trage aer fals pe la co, sau a fost coincidenta ca siliconul s-a indepartat de la gaura surubului de co? Pentru o "supra-etansare"(daca radiatorul e mai deformat) se poate pune in fata garniturii de radiator un inel ax culbutori.
edy99 a scris:in legatura cu problema mea, poate trage aer fals pe la co
Siliconul a fost atacat de benzina. Asta a fost cauza "umflarii" lui.
Si daca pe acolo a iesit benzina, poate intra si aerul. Si azi am patit-o...pentru a 2-a oara de cand merg cu ea m-a lasat la intrarea intr-o intersectie. franez, pun semnalu sa intru in intersectie si moare motoru. dau la cheie...nimic. cu pedala de acceleratie la jumate am dat vreo 20 chei pana in sfarsit a luat-o...si prima data am patit-o la fel...ii dadeam spritz-uri in draci de a luat-o carburatoru'...? Ai goluri în alimentare. Conducte fisurate. Sau furtune crapate. sau gunoaie pe circuitu de benzina (in rezervor?), si mai prinde cate un gunoi, si nu trece benzina de el.

ideea e ca nu iti vine benzina....din cauze diverse.... Si verifica si conductele...sunt din otel, in timp se corodeaza si apar pori...eu am avut probleme cu cea de la retur, era mancata din dreptul portierei dreapta pana in spate la rezervor O sa verific conductele de la cap la coada...sunt din cupru ca le-am schimbat acu cativa ani...
Treaba e ca imi face foarte rar chestia asta..si merg ap zilnic cu ea. mi-a mai facut-o o singura data acu vreo 2 luni...Maine sunt liber si am timp sa mesteresc pe la conducte si sa etansez iar teava in fata la evacuare
Danutz Bratosin a scris:...ii dadeam spritz-uri in draci de a luat-o carburatoru'...?
Poate una din supapele pompei de benzina sa fie de vina. Filtrul de benzina de sub masina s-a faramitat. Bucati de hartie de filtru vin pe conducta, intra sub cuiul poantou, nu se mai inchide turul, curge benzina multa in carb, se ineaca.
Am patit !
neco a scris:Filtrul de benzina de sub masina s-a faramitat. Bucati de hartie de filtru vin pe conducta, intra sub cuiul poantou, nu se mai inchide turul, curge benzina multa in carb, se ineaca.
Am patit !


Daca te referi la problema mea, ei bine eu nu mai am filtru de benzina de la rezervor de mult
Zilele astea am mers cu ea si n-a mai facut probleme...cred ca sambata o sa-i reglez si eu carburatoru cum scrie pe site. mai mult de atat nu cred ca pot sa-l fac sa consume...+ ca tre' sa-i fac o inspectie pe la membranele alea ca nu-mi place cum merge cand plec de pe loc Am curatat contactele electrice din capacul delcou pana la luciu metalic, iar dupa un drum scurt (aprox. 20 km) s-au oxidat/coclit, s-au inverzit. Care este cauza?
gyorgyoda a scris:...dupa un drum scurt (aprox. 20 km) s-au oxidat/coclit, s-au inverzit. Care este cauza?
In capacul de delco, legatura electrica dintre contact rotor si ploturi nu se face ferm ci prin arc electric. Stiam ca legatura dintre rotor si contactele din capac(ploturi) se face prin arc electric, dar nu stiam ca asta ar fi cauza coclirii. Si acum ma mir.

Merci frumos pentru lamurire!
gyorgyoda a scris:nu stiam ca asta ar fi cauza coclirii.
Nu e o coclire (oxidare) ci o ardere, o calire a "contactelor".
Laurentiu a scris: Nu e o coclire (oxidare) ci o ardere, o calire a "contactelor".

Laurentiu,la amorsarea arcului electric se caleste ceva?
DanH a scris: Laurentiu,la amorsarea arcului electric se caleste ceva?
Nu se invinetesc contactele ? Asta ce se cheama ? eu nu am vazut si nu am auzit de culoare vanata la contacte ... si nici la cupru si nici la alama ... in schimb am auzit de oxid ...verde sau negru ... in cazul cuprului si alamei ..
lancer a scris:eu nu am vazut si nu am auzit de culoare vanata la contacte ...
Vinat nu este = cu violet ci o culoare mai inchisa mai mult spre negru.

Am sa caut un capac de delco care a functionat (daca voi mai da peste vreunul) si-i voi face o poza. Probleme...iar
Nepornita de 2 zile trag socu dau la cheie si canci. dau si dau si dau si nimic. basca in timp de dadeam la cheie invartea putin mai greu apoi iar repede. am avansu putin mai mult de jumate indreptat spre motor dar nu vad de ce invarte asa uneori....la cald daca ii dau cheie d'abia invarte. daca stau 1 min si dau iar zbarnaie.
Daniel cu NUH are avansu mai mare decat il am eu si lui ii merge perfect sa ii dau foc sau nu? reglezi avansul corect.
la tine dupa cum spui pare un pic cam mare
tonim a scris:reglezi avansul corect.
la tine dupa cum spui pare un pic cam mare


I l-am dat mai mic si tot asa face. in mers daca accelerez da in nas...merge doar cu socu tras. m-a lasat de 4 ori in drum. am omorat bateria, am facut batături in palme de la cat am dat la manivela. mi-a ajuns...bag pu*a in ea de masina. daca e cineva interesat de un cupon de remat sa-mi zica! toate au inceput...da tre' sa aibe si un sfarsit nu?
Danutz Bratosin a scris:...bag pu*a in ea de masina. toate au inceput...da tre' sa aibe si un sfarsit nu?


+1 de la mine
Danutz Bratosin a scris:bag pu*a in ea de masina. daca e cineva interesat de un cupon de remat sa-mi zica! toate au inceput...da tre' sa aibe si un sfarsit nu?


Ce te-ai suparat asa pe masina?Orice problema tehnica are o solutie.Bafta!
deceneu32 a scris:
Danutz Bratosin a scris:bag pu*a in ea de masina. daca e cineva interesat de un cupon de remat sa-mi zica! toate au inceput...da tre' sa aibe si un sfarsit nu?


Ce te-ai suparat asa pe masina?Orice problema tehnica are o solutie.Bafta!


Solutia e ca eu nu aveam benzina, nu se alimenta. am venit fain frumusel perpedes pana acasa am luat o pompa de benzina de rezerva si m-am intors la masina cu gandu s-o pun. o dau pe asta jos, apas de 2 ori pe ea si a iesit catamai jetu de benzina din ea. o pun la loc pe masina si ghici ce, am benzina pai zii tu daca asta nu-i masina blestemata? am impins azi la ea de m-au luat dracii...cred ca nu mai fac picioare la sala 2 saptamani
Danutz Bratosin a scris:...nu se alimenta.
Daca nu e pompa, e cuiul poantou care face figuri. L-am verificat si p'ala si n-are nimic. treaba era din pompa ca dadeam la manivela si nu venea benzina deloc. am dat-o jos, am pus-o la loc si magie...a venit benzina Posibil sa fi sarit una din supapele pompei de la locul ei. A propos, cuiul cum l-ai verificat? M-am uitat sa nu cumva sa se fii blocat biluta aia...nu era de la el din moment ce mie nu-mi venea benzina din pompa
Danutz Bratosin a scris:M-am uitat sa nu cumva sa se fii blocat biluta aia...
Nu esti primul la care citesc asa ceva. Ce treaba are B I L U T A cu admisa de benzina ??? Bila cu arc din cuiul poantou nu este altceva decit un simplu AMORTIZOR de SOC. La cui se verifica tot axul impreuna cu bila trebuie sa permita deschiderea sau inchiderea circuitului de benzina.
M-am uitat sa nu cumva sa se fii blocat biluta aia...nu era de la el din moment ce mie nu-mi venea benzina din pompa
Scoate capacul de pe carburator ,tine-l cu cracii in jos,adica inpozitia lui normala cum se monteaza,in timp ce se balangane alea doua plutitoare sufla pe stutul din stanga (tur,ala cu diametru mai mare)=trebuie sa poti sufla aer lejer.Daca il tii cu cracii in sus,pe dos de varianta trecuta si incerci sa sufli pe acelasi stut nu se mai poate ,atunci cuiu functioneaza bine .Scoate busonu de pe capac si vezi cum arata sita din interior.Degeaba pompa baga benzina cand dadeaila manivela,daca cuiul poanto nu deschide circuitul benzina se intorcea la fel de multa in rezervor fara sa bage in seama carburatoru uscat.Bafta!
bytzu1 a scris: sufla pe stutul din stanga (tur,ala cu diametru mai mare)=trebuie sa poti sufla aer lejer.
Si cu stutul de retur ce faci ??? Pe acolo poate iesi aerul daca nu e infundat. ...pune un deget pe stutu de retur(diametru mic) ca sa nu iasa aerul pe acolo...am uitat de el
Danutz Bratosin a scris:
Solutia e ca eu nu aveam benzina, nu se alimenta. am venit fain frumusel perpedes pana acasa am luat o pompa de benzina de rezerva si m-am intors la masina cu gandu s-o pun. o dau pe asta jos, apas de 2 ori pe ea si a iesit catamai jetu de benzina din ea. o pun la loc pe masina si ghici ce, am benzina pai zii tu daca asta nu-i masina blestemata? am impins azi la ea de m-au luat dracii...cred ca nu mai fac picioare la sala 2 saptamani


Pai nu masina era de vina,pompa de benzina!! Ai desfacut-o sa vezi ce are?Membrana sparta sau pastilele blocate?
Omul spune multe la nervi!

Vreai s-o dai la topit!
deceneu32 a scris:
Danutz Bratosin a scris:
Solutia e ca eu nu aveam benzina, nu se alimenta. am venit fain frumusel perpedes pana acasa am luat o pompa de benzina de rezerva si m-am intors la masina cu gandu s-o pun. o dau pe asta jos, apas de 2 ori pe ea si a iesit catamai jetu de benzina din ea. o pun la loc pe masina si ghici ce, am benzina pai zii tu daca asta nu-i masina blestemata? am impins azi la ea de m-au luat dracii...cred ca nu mai fac picioare la sala 2 saptamani


Pai nu masina era de vina,pompa de benzina!! Ai desfacut-o sa vezi ce are?Membrana sparta sau pastilele blocate?
Omul spune multe la nervi!

Vreai s-o dai la topit!


Inca nu m-am razgandit
Momentan pana imi trec nervii o las asa...ce-i drept am cam si belit ambreaju' la cum am mers cu ea l-am strans la maxim...imi tine cam sus da asta e.
cat despre pompa de benzina...daca mai face figuri o am pe cea de rezerva in portbagaj si o schimb imediat. Am un problem: urcam Feleacul, toate bune si frumoase, pe la 6000 de ture in sus... si la un moment dat, masina se gandeste sa protesteze, motorul incepe sa se balbaie si sa nu mai traga...de unde poate fi? de la pompa de benzina? de la cuiul poantou? de la bobina de inductie?
Am tras pe dreapta, isi tinea relantiul perfect, mdulul aprinderii era rece, fisele la locul lor...benzina in carburator avea. Dupa ce o las 5 minute cu motorul pornit plec iar la drum, trage la fel dar daca ii dau iarasi ture iar se balbaie...masina era goala, iar la dus am urcat Oituzul fara probleme in shpan, la intoarcere la fel...
Aveti idee de unde poate fi si ce sa verific?... ca nu m-as apuca acum sa purec tot de la cap la coada... Prima data verifica filtrul de benzina. Acum am verificat filtrul, am scutul de plastic prins cu arici si lasa vedere la filtru...e tot negru inauntru Acu 1000 de km m-am uitat la el si era frumos...e si busonul de la rezervor de vina, ca nu e etans si nu am garnitura de cauciuc dintre gatul de umplere si semiaripa, mai baga noroi pe-acolo in rezervor. Multam fain,il schimb acum si vad daca mai protesteaza Am si eu o intrebare:
Tocmai am intrat in posesia unui oltcit care din spusele fostului propietar care acu e decedat cica e a 6-a masina iesita pe poarta fabricii de la Craiova
Masina are vreo 110.000 km si de prin 95' masina n-a mai fost folosita...sta intr-un garaj undeva prin bucuresti.
Intrebare: daca ii schimb uleiu, am vreo sansa s-o pornesc? garniturile de prin motor or mai fii bune dupa atatia ani? risc ceva...? pana n-o pornesti nu ai de unde sti daca mai e bun motorul de ceva...
oricum daca porneste si totusi se aude frumos motorul dupa ce se incalzeste,poate merita schimbate simeringurile si toate cele si pun pe picioare...dar pana n-o pornesti nu poate sa-ti spuna cu siguranta nimeni ce o sa se intample... Am inteles. zilele astea sper sa ajung la ea s-o pornesc si sa vad ce si cum...dar tre' sa fac rost de ulei ca ala de-l are in ea numai ulei nu cred ca mai e Succes !
George Hermenean a scris:Succes !


Mersi, de 15-16 ani nepornita o sa am nevoie...dar tre' sa porneasca ea Ai incredere in curelele alea?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 6 din 7
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community