Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

M-a oprit ARR-ul, mi-a luat talonul ... cam pe nedrept ...
Pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Azi dimineata pe la 10(in zona Tancabesti, pe DN1), m-a oprit un politai rutier cu o echipa de la ARR, si cu toate ca aveam revizia in regula, facuta la RAR Voluntari de mai putin de 2 luni, au ajuns la concluzia ca am esapamentul spart si dupa aceasta "expertiza", "omul legii", a decis sa imi retina talonul (am rectificat aici azi, 1 aug, a fost scris "permisul") si sa imi dea si o amenda de 2 milioane lei si 4 puncte de penalizare.

Li s-a parut ca esapamentul este spart din cauza ca in timp ce testau masina la noxe, nu mi-a tinut relanti-ul si a trebuit sa il ajut cu acceleratia.Le-am explicat toate acestea, dar fara nici un rezultat ...

Voi ce parere aveti , par OK toate astea ?

Am nevoie de un service care sa imi verifice esapamentul si sa imi dea o stampila cum ca l-am reparat. Sunt dispus sa platesc daca este ceva in neregula, desi ma indoiesc profund ... atunci cand esapamentul este spart, in primul rand ca masina face un zgomot ingrozitor, ceea ce nu este cazul la Oltcitul meu Special.
Siti cumva vreun service sa imi faca si mie treaba aceasta?(Eu fac des naveta intre Bucuresti si Ploiesti, daca ar fi prin zonele acestea , ar fi nemaipomenit.)


Multumesc mult pentru eventualul ajutor,



mstaniloiu on 1 Aug 2008 wrote :

Rectificare: mi-au retinut Certificatul de Inmatriculare, nu permisul.

Scuze, eram cam suparat ieri, am redactat si tastat repede ...


Multumesc de raspunsuri si mai astept comentarii in continuare.

Pentru a va informa si pe voi, ma gandeam sa fac o contestatie, in acest caz, ar trebui sa aduc dovezi in sustinerea contestatiei si sa fac copii dupa procesul verbal de contraventie si dovada de circulatie provziorie.
Contestatia se va face la Judecatoria Buftea in cazul meu.

Daca procesul de contestare dureaza mai mult de 15 zile (ceea ce sigur va dura) cat este dovada de circulatie provizorie, trebuie sa alerg la judecatorie de unde sa iau o adeverinta cum ca dosarul este in curs de solutionare, dupa care sa ma duc la IPJ Ilfov, in audienta la seful Politiei de acolo, care imi va prelungi dovada cu alte 30 de zile si asa mai departe in fiecare luna.

Eu zic ca nu merita bataia de cap, o sa ma duc sa platesc amenda .

Sa nu credeti ca sunt impotriva controalelor ARR, dar mi se pare ca o fac nu in spiritul imbunatatirii calitatii traficului, ci in spiritul efectuarii "planului de amenzi", ceea ce nu mai serveste la scopul pentru care au fost infiintate aceste echipe mobile ...

Ma supara si discriminarea asta pe care o vad la politai,zi de zi cand fac naveta de la Potigrafu la Otopeni: "Daca ai Oltcit inseamna ca esti vinovat... gasim noi ceva..."


Mi-a zis varul meu care a fost in Cehia, ca cei cu Skoda 100s sau 1000MB sunt respectati in trafic si este o onoare ca fac parte inca din trafic.


La noi vedeti asa ceva ? Nicidecum... Pai eu cand depasesc un camion cu Specialul meu, ma iau astia la flash-uri (flapsuri cu faza lunga) de nu ma vad (desi merg suficient de repede cu 85-90-100 Km/h - nu cred ca moare nimeni ca merge cu 90 de Km/h cu masina pe un DN - nu ma refer acum la autostrada) Ti-a oprit permisul si ti-a dat amenda sau ti-a oprit talonul si ti-a dat amenda? Da... e evident ca "s-au pus pe noi"....sa le stea in gat oltciturile Mergi la Service Baneasa.
M-a oprit si pe mine Rar-u' mobil, da' a cam supt-o, ca fieru' meu e impecabil... N-a avut ce sa-mi faca. Deci chiar am boala pe cei care scot chestii din burta, in special politistii, asta doar pentru a mai da o amenda. Politistu' e prost din natura si atunci cand e depasit de situatie, nu poate decat sa dea cu legea in tine.

Eu am primit amenda pentru trecere pe portocaliu, desi era clar verde, (m-am uitat la semafor la 1 metru de trecerea pe langa el) si culmea garcea imi baga pe gat ca am trecut pe rosu. Ideea e ca nu poti face nimic, e cuvantul tau impotriva cuvantului lui.

Trecem si noi peste astea. Rarul mobil mi se pare cea mai proasta tampenie inventata de roman. In loc sa opreasca toti "tunatii" si daciotii care umplu daciile peste limita legala, ei ce fac? oltcitul Special este mai zgomopos fata de celelalte tipuri de oltcit , probabil de aici impresia de "neetansare evacuare"
Geo0066 a scris:...impresia de "neetansare evacuare"
Etansarea sau neetansare evacuarii, se poate verifica foarte simplu prin astuparea iesirii finale cind motorul merge in ralanti. Daca motorul se opreste in scurt timp de la astuparea tevii, etansarea evacuarii e OK. Incep sa cred ca unii chiar au ceva cu olticaniile in general.La stiri cand arata niste masini parasite si vorbesc, ca se vor ridica pt ca ocupa spatiu aiurea ,arata mai multe masini,straine vechi,dacii,trabant,lada,etc. printre care si un oltcit,asta in primul cadru.Dupa care in timp ce stirea e prezentata arata oltcitu ala din toate pozitiile de zeci de ori sa iti stea in gat si sa te simti kk.Cand a inceput anu asta programu "rabla" arata un cimitir de masini ,o macara si un oltcit rosu spanzurat de ea,sus scria "arhiva",clipul asta l-au arata si anul trecut si rastrecut...cam de cand s-a inventat "rabla" ,doar oltcitu il arata in prima faza .Cat depre spotul publicitar (fiat parca),cu oltcitul prafuit si cu pretul deasupra 6000 ...... Retarzi. In ianuarie m-am trezit cu foaie pe parbriz cum ca-mi ridica masina-n 15 zile daca n-o iau de pe domeniul public. M-am dus la primarie si le-am aratat: ITP si RCA proaspete Apoi au inceput sa zboare "organele" de s-a umplut birou' Cred c-au avut proastele alea cea mai proasta zi din ultimii 5 ani.
Laurentiu a scris:
Geo0066 a scris:...impresia de "neetansare evacuare"
Etansarea sau neetansare evacuarii, se poate verifica foarte simplu prin astuparea iesirii finale cind motorul merge in ralanti. Daca motorul se opreste in scurt timp de la astuparea tevii, etansarea evacuarii e OK.


Asta o stim noi , dar crezi ca ei verifica astfel ? reclama e la la toyota ..aia cu 6600..dar mai este una si la seat si una veche de tot ..ala cu floarea,la vw,parca.

eu cred ca astia folosesc oltenul pe post de "rabla" ptr ca nu mai exzista intreprinderea si nu mai tre sa plateasca sau sa deie socoteala nimanui ptr daune morale.

echipele mobile de la arr sunt formate din imbecili...in loc sa isi faca treaba si sa opresca mastodomii care afuma cit 16 masini ei se leaga doar de batrinele.de ce? ptr ca in spatele unei batrinele,de obicei, nu sta nici un patron de firma sau nu are nici un actionar din cadrul politie ,primariei,etc,etc.de aia. si ptr ca trebe sa isi faca si ei planu.
adrian-ar a scris:eu cred ca astia folosesc oltenul pe post de "rabla" ptr ca nu mai exzista intreprinderea si nu mai tre sa plateasca sau sa deie socoteala nimanui ptr daune morale.


daca am fi organizati legal, treaba ar fi simpla pentru toata lumea "daca am fi organizati legal, treaba ar fi simpla pentru toata lumea"
detalii.. Ei las că io, ca să citez pe cineva, am.... plescăind.
Așa vă trebe.
Geo0066 a scris:
Laurentiu a scris: Etansarea sau neetansare evacuarii, se poate verifica foarte simplu prin astuparea iesirii finale cind motorul merge in ralanti. Daca motorul se opreste in scurt timp de la astuparea tevii, etansarea evacuarii e OK.

...dar crezi ca ei verifica astfel ?
Cind e vorba de puncte si amenda iar cind stii ca ai masina OK, te contrezi cu ei. fratilor, oricat am incerca noi sa le tinem pe strada, statul nu le mai vrea, motiv pt care or sa se lege de noi si mai mult de acum inainte Asta pentru ca, iertati-ma ca scriu asta, suntem prosti. Nu vb doar de noi, cei de pe forum, ci de tot poporul. In strainatate exista organizatii gen ACR-ul roman care se implica. La noi, ACR-ul doar ia bani de la membrii. Plus ca majoritatea romanilor nu cunosc legile, asa ca incaseaza usor orice penalizare.Trist, dar suntem un popor varza
Imi cer inca odata scuze pt cele afirmate. Rectificare: mi-au retinut Certificatul de Inmatriculare, nu permisul.

Scuze, eram cam suparat ieri, am tastat repede ...


Mi se pare o idee, sa ne luam inima in dinti si sa ne organizam intr-un club cu personalitate juridica.
Mi se pare o idee foarte buna ... voi ce credeti ?
Nu am idee cat de mult ne poate ajuta pe noi ACR-ul ca membrii, dar mie ACR-ul acum, si mai ales conducerea lui, imi face impresia unui comitet de bloc, constituit din moshi fosti activisti de partid, deci nu stiu cat de mult poate face o contestatie impotriva celor care fac reclame proaste care strica imaginea Oltcit-ului ....

Situatia e cam critica , deci ar trebui luata o initiativa, de exemplu sa cumparam cutii de vopsea si sa "manjim" noaptea banerele care fac reclama la programul "rabla"


Tinem legatura





Multumesc mult de raspunsuri,


b28kft


Spune-mi si mie mai exact cum ajung la Service Baneasa, sau da-mi si mie niste date de contact, merci frumos.
Geo0066 a scris:
Laurentiu a scris:
Geo0066 a scris:...impresia de "neetansare evacuare"
Etansarea sau neetansare evacuarii, se poate verifica foarte simplu prin astuparea iesirii finale cind motorul merge in ralanti. Daca motorul se opreste in scurt timp de la astuparea tevii, etansarea evacuarii e OK.


Asta o stim noi , dar crezi ca ei verifica astfel ?
adica astia au simtit un urina ca nu e etansata ? n-au facut nicio verificare ? Asta o stim noi , dar crezi ca ei verifica astfel ?[/quote]adica astia au simtit un urina ca nu e etansata ? n-au facut nicio verificare ? [/quote]

Raspuns: Au pus dispozitivul acela de verificare a noxelor ... cu care eu nu prea sunt de acord in anumite situatii, nu stiu ce omologari are, dar nu am avut incotro ...

Si inca o chestie fratilor: Specialul are un motoras mic de 650 de cmc, cat poate acest motor sa polueze, mai ales ca eu am grija de el, nu il duc mai mult de 2500-3000 de ture , special ca sa "pastrez" motorul ? Ce sa mai zic de un camion de 6500 de cmc (6,5 litri) ?


Bineinteles ca au testat ... asa au ajuns la aceasta concluzie, problema e ca s-au cam contrazis , sau in 2 luni a crapat esapamentul, ceea ce nu e absolut imposibil ... ma rog ... nu e neaparata nevoie sa fie crapata. poate doar nu e etansat bine.
exista plafoane pentru tipul de masina, combustibil, an de fabricatie (daca s-a mai facut un carbotest la ceva timp ... n-ar trebui sa fie probleme).
cu niste banda d-aia de teflon, putina rabdare si niste timp liber, poti reface evacuarea ( mai zicea bogdan de o pasta minune pentru evacuare). asta .... daca nu e nimic spart.
yo9gnc a scris:ma rog ... nu e neaparata nevoie sa fie crapata. poate doar nu e etansat bine.
exista plafoane pentru tipul de masina, combustibil, an de fabricatie (daca s-a mai facut un carbotest la ceva timp ... n-ar trebui sa fie probleme).
cu niste banda d-aia de teflon, putina rabdare si niste timp liber, poti reface evacuarea ( mai zicea bogdan de o pasta minune pentru evacuare). asta .... daca nu e nimic spart.



Ideea e ca trebuie sa ma prezint cu factura si cu stampila de la service-ul autorizat , ca altfel si eu sunt pretentios si prefer sa fac singur, am fost o data la un service si aproape mi-au distrus cutia la o Dacia Nova, asa ca de aia intreb de un service, ca trebuie sa o fac undeva autorizat .
mstaniloiu a scris:
Ideea e ca trebuie sa ma prezint cu factura si cu stampila de la service-ul autorizat , ca altfel si eu sunt pretentios si prefer sa fac singur


Service-ul poate sa-ti dea factura si stampila si fara sa se atinga de masina. Ti-o repari tu daca e cazu, mergi la un service si le spui de ce ai nevoie, chiar si motivul. Ei se bucura de o mica atentie contra unei facturi fara sa lucreze... Eventual verifica evacuarea. trebuie sa te duci cu masina si dovada la o statie itp care sa constate ca nu mai ai defectiune pt care ti-a fost luat talonul,pun o stampila pe dovada si te duci la politie sa iei talonul OK, atunci asa am sa fac, daca imi puteti si sugera pe unde as putea sa ma duc (in Bucuresti, sau Ploiesti de exemplu) v-as ramane recunoscator.

Va tin la curent


Multumesc frumos si ne auzim , Etansarea necorespunzatoare eu stiu ca apare la testul de noxe ca valoare ridicata la oxigen. Trebuia sa-ti dea si un buletin de teste in care sa fie trecuta valoarea cu probleme.

Tu mai puteai cere sa vezi omologarea pentru aparat (ca si la radare) si trebuie sa fii atent la astfel de teste sa fie bagata sonda suficient in esapament. iar in momentul ala, fii sigur ca iti mai gaseau ei 1-2 probleme, ca sa te usture mai tare la buzunar.
mstaniloiu a scris:OK, atunci asa am sa fac, daca imi puteti si sugera pe unde as putea sa ma duc (in Bucuresti, sau Ploiesti de exemplu) v-as ramane recunoscator.

Va tin la curent


Multumesc frumos si ne auzim ,


contacteaza-l pe b28kft . el are pile pe la itp.
bytzu1 a scris:"daca am fi organizati legal, treaba ar fi simpla pentru toata lumea"
detalii..


exista o metoda (nu stiu prea multe) prin care putem fi recunoscuti legal ca si club...! Sunt multe cluburi asa...recunoscute legal...clubul radioamatorilor...etc!

Apropo...nu mai bine o duci la un service..doar sa iti inspecteze toba...! Si sa le duci dovada ca evacuarea este in regula...si nu a necesitat interventii...!

Poate asa ii lamuresti...

De ce nu ai reglat relantiul de fata cu ei...sa le demonstrezi ca nu e toba...! (acuma cu critica e usor..si ideile...dar ma gandesc ca e neplacut!)! Dar se poate sa nu iti tina relantiul din cauza tobei..daca e sparta ar trebui sa se tureze ...nu?
Nucleu a scris:Sunt multe cluburi asa...recunoscute legal...clubul radioamatorilor...etc!
chiar radiocluburile nu sunt cele mai bune exemple ca au inceput sa cam moara.io propun sa ne facem partid si eventual sa si candidam pentru diverse functii o idee excelenta
yo9gnc a scris:
Nucleu a scris:Sunt multe cluburi asa...recunoscute legal...clubul radioamatorilor...etc!
chiar radiocluburile nu sunt cele mai bune exemple ca au inceput sa cam moara.io propun sa ne facem partid si eventual sa si candidam pentru diverse functii


Tu vrei sa repornesti productia de oltcituri?

Apropo...! parca citeam prin legislatie..cand faceam scoala...: Talonul se poate ridica doar daca defectiunea nu se poate remedia PE LOC!

Nu am codul rutier prin apropiere...! Stie cineva exact?
Nucleu a scris: Talonul se poate ridica doar daca defectiunea nu se poate remedia PE LOC!



Exact!
b28kft a scris:
Nucleu a scris: Talonul se poate ridica doar daca defectiunea nu se poate remedia PE LOC!

Exact!
Problema de etanseitate a tobei (tobelor) si/sau a instalatiei de evacuare, se poate remedia pe loc asa este, dar daca militeanu' si arogantul de la RAR nu au chef sa stea dupa tine, iti ia talonul si te pune pe drumuri sa-l recuperezi. personal cam odata pe an port talonul,cu toate ca sunt in regula.prefer amenda mica de 30 pe langa certificat pierdut sau retinut din diverse motive.
acum o saptamana am stat sa semnez un proces verbal pentru depasirea vitezei pentru ca eram cu toata familia si departe de casa dar prin oras ,de cand cu noul cod rutier,nu pierd timpul ,incui masina,plec si ii las sa-si caute martori ,cateodata nu exista dar ei ii gasesc. Ideea e ca orice se poate spune despre testul de noxe, ei pot sa "conchida" ce vor ei, de unde sa stiu eu ca e bine sau rau, ca doar se uita intr-un monitor.

Numai daca cer o contraexpertiza in instanta pot sa ma bat cu ei, dar am zis ca nu merita timpul pierdut si efortul.

Poate sa fie masina perfecta, ca la noxe/esapament tot pot ei sa comenteze.

Ce mi s-a parut meschin, a fost ca "expertul" de la RAR (care nici nu stiu ce fel de studii ingineresti are) a mai conchis ca mi se misca putin si un far. Din cate stiu eu, orice far se misca daca tragi de el din pentru ca este un sistem de prindere/reglare acolo...


Ideea cu talonul care trebuie pastrat acasa mi se pare geniala. O sa o aplic si eu . Oricum amenda e mai mica , dar intreb eu, daca se hotaraste Garcea sa ti-l retina, nu cumva trebuie sa il duci personal la sectia de politie si atunci ce rost mai are sa il lasi acasa?


Numai bine talonu se poate anula fara sa ti-l retina.
evident ca aia si-au cautat de lucru cu tine,asta e deranjant,astfel de teste nu se fac in strada(pun pariu ca nu ti-a luat temp uleiului).
deci galagia atunci trebuia sa o faci,stiu ca toti se enerveaza cand le pui la indoiala procedura de lucru dar din experienta putini mai inchid ochii cand ii iei cu sefu,nu faci decat sa-ti ceri dreptul Ar fi interesant daca stie cineva, in ce consta mai exact acest test si cum se efectueaza. (Daca o fi vreo procedura scrisa de pe la RAR)

De asemenea, date concrete si sfaturi despre cum se poate obtine un test de noxe cat mai bun sunt binevenite pentru noi toti.


Numai bine,
mstaniloiu a scris:daca se hotaraste Garcea sa ti-l retina, nu cumva trebuie sa il duci personal la sectia de politie si atunci ce rost mai are sa il lasi acasa?


Numai bine


Primesti recomandata acasa ca in X ore de la primirea tzidulei sa te prezinti cu certificatul / permisul (dupa caz) in dinti la Politie. Si tot ti-l ia...
Nucleu a scris:
bytzu1 a scris:"daca am fi organizati legal, treaba ar fi simpla pentru toata lumea"
detalii..


exista o metoda (nu stiu prea multe) prin care putem fi recunoscuti legal ca si club...! Sunt multe cluburi asa...recunoscute legal...clubul radioamatorilor...etc!

Apropo...nu mai bine o duci la un service..doar sa iti inspecteze toba...! Si sa le duci dovada ca evacuarea este in regula...si nu a necesitat interventii...!

Poate asa ii lamuresti...

De ce nu ai reglat relantiul de fata cu ei...sa le demonstrezi ca nu e toba...! (acuma cu critica e usor..si ideile...dar ma gandesc ca e neplacut!)! Dar se poate sa nu iti tina relantiul din cauza tobei..daca e sparta ar trebui sa se tureze ...nu?


Initial...era vorba despre relanti...de la asta a inceput totul...ca masina nu a tinut la relanti... si ma refeream la reglatul relantiului...!

Si...intrebare: Poate sa nu iti tina relantiul daca ai toba sparta...??? eu am ceva probleme cu comportamentul masinii la aceleratie..si am dat toba jos sa vad daca nu e infundata...am mers cu masina fara toba...asa...5 min...si mergea bine..relantiul tinea...! pai daca ai vazut ca nu se intampla nimic cu mersul masinii fara tobe,nu-ti dai si tu seama de raspuns? Sa zicem ca...da mai ai de lucru la ea? o sa mai iasa masina din ea? hai sa ma bag si eu in seama... in primul rand raru pe strada ti-l face ca la carte testeaza frane noxe directie. daca nu le ai iti retine talonul si cateodata si permisul . ca sa ajungi sa iti iei talonul inapoi trebuie sa faci urmatoarele demersuri :
1 repari masina in cazul tau noxele din ce inteleg eu
2 faci programare la rar
3 te prezinti la rar cu masina ok unde ti-o vor controla ei si unde iti vor pune o stampila pe dovada ca e ok
4 mergi la udriste sau la ipj buftea in cazul tau cu permis copie si original amenda copie si original si cu dovada stampilata
asta e e durere mare dar sunt nesimtiti si pot fii nesimtiti Fratilor... eu am cat de cat noroc caci masina mea nu prea aduce a oltcit. E camioneta din 95 carosata. Din 10 daca a recunoscut o persoana ca e oltcit. Acum (ceea ce va sfatuiesc si pe voi) imi pun grila in fata de citroen visa. Imbraca frumos si farurile numai ca tre' un pic modificata ca sa o poti prinde. Cu asta ii schimba total imaginea. Eu cel putin daca ii dau jos carcasa si ii pun masca si un rollbar, plus vopsea noua si tot ce exista plastic noi nu o mai recunoaste nimeni. Ideea este ca aveti dreptate ca au ce au cu marca oltcit. Deci...
Intalnit cu domnu' Nucleu vineri. Testat esapament - astupat evacuarea, motorul a dat sa se opreasca - , mers la ITP si...surpriza: pt recuperare de talon iti faci frumusel programare la RAR ( RAR Grivita pt bucuresteni). Exact cum stiam, nu se mai face chestia asta la ITP de aproape 2 ani. vezi ca nu are nucleu nici o treaba cu rar-ul ...mai ales cu ala din bucuresti/grivita..

freeman..ai grija cu rolbaru/bulbaru...ca se cam iau de ele..cica tre omologare. adrian-ar, camioneta (necarosata) este iesita din fabrica dotata cu rollbar... suporti de proiectoare pe el... implicit proiectoare. Rollbarul este cam in general la toate modelele de masini pick-up... dacie, oltcit, mitsubishi... bla-bla... intrucat e un element de siguranta pentru ele. Oricum eu nu il am caci cei care au carosat-o au aruncat si rollbarul si oblonul. ROLLBAR: http://www.ultima-gtr.info/pics/150802rollbar2.jpg

BULLBAR: http://www.allcarsjapan.com/images/joas-bullbar.jpg
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community