Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

M-a oprit ARR-ul, mi-a luat talonul ... cam pe nedrept ...
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutare,

Intr-adevar, cum a zis si b28kft si lex - le multumesc frumos -a trebuit sa merg sa fac programare la RAR Grivita.
II mai multumesc lui Robert - b28kft ca a mers cu mine acum 2 saptamani si am intrebat la un service, el a avut multa bunavointa, dar nu s-a putut rezolva, ca se schimbase de 2 ani legislatia, numai Garcea (A.S. Popa Octavian) care mi-a luat talonul nu stia de aceasta ...

Am inlocuit suportii de cauciuc de la tot esapamentul cu altii noi, reetansat pe la imbinari (si schimbat un furtun la turul de benzina ca parea imbatranit , daca tot eram sub masina) si cam asta a fost munca mea.

Am fost Marti 18 Aug la RAR Grivita, au verificat esapamentul si noxele, au astupat toba si a dat sa se opreasca, au inspectat vizual cu un bec ... in final si am luat o stampila cu folie de secretizare pe dovada de la Politie, si am fost "taxat" cu aprox 810000 lei vechi.

Ca adaugare, am tot respectul pentru inginerul de la RAR (un baiat mai tanar, in jur de 25-27 de ani) care a admirat Oltcitul si a zis ca astea chiar sunt Speciale . Mi s-a parut un baiat de treaba, foarte diferit ca atitudine de cel din echipa mobila de la ARR care de obicei il puteti vedea pe DN1, un rechin batran, trecut prin toate chichitele vietii, si in comunism si acum probabil. Pe astia tineri probabil ca nu ii trimit cu echipele mobile.


Azi o sa ma duc la Udriste sa imi recuperez talonul, conform instructiunilor.

Din experienta aceasta practic am mai cotizat cu aprox 2 Mil. lei vechi la diverse autoritati ale statului roman (politie, arr), ca practic trebuie sa castige si ei niste bani si sa se faca utili. A'propos, stiati ca ARR-ul a primit de la Uniunea Europeana fonduri de cateva zeci de milioane de Euro(30-40 nu stiu exact), "pentru imbunatatirea conditiilor de siguranta si fiabilitate in trafic" ?
Dar pe cei de la drumuri de ce nu ii amendeaza nimeni, am facut de multe ori Ploiesti-Targoviste, sau DN1A (prin Buftea) si este teroare pe acolo, de fapt pe acolo am cam si rupt masina ...
Imbunatatim oare conditiile de trafic amendand Oltciturile si retinand talonul ?


Va multumesc si numai bine,

P.S. : o sa incerc sa deschid un topic legat de organizarea legala a clubului, eu zic ca este o idee buna si ne putem apara ceva interese in acest fel. Pentru recuperarea talonului e nevoie numai de dovada stampilata de la RAR si de copie dupa un act de identitate (permis sau buletin)\\\\

Se mai fac intalniri cu Oltcitul ?(Scuze de off-topic) daca da, pe unde ? maine seara dupa ora 22 in fata platoului academiei militare

http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=4763&postdays=0&postorder=asc&start=2100

bine ca s-a rezolvat cu bine Nu e bine de luat in gura cu ,,d-nii politisti" si eu am muscat-o. M-au oprit cand am venit de la Arad de la licenta, cu motivu cum ca n-am avut farurile pornite pe drum national, eu stiind ca le-am avut pornite si functioneaza perfect, am zis sa-mi arate filmu si daca nu se vad ok problema mea semnez procesu verb.da pana atunci nu ptr ca stiu ca functioneaza perfect si le-am avut pornite, nici la mine nu-s banii pe garduri sa-i arunc asa numa sa-si faca ei planu(amenda ptr faruri era 50 lei, 25lei in 48h). Politistu zice ,,da? Noah fecior ada' trusa, stingator si triunghiuri. eu le-am aratat si cica triunghuri ok, trusa si stingator unguresti ,,nu-s bune, trebe romanesti ca masina ii inmatriculata RO nu in Ungaria, 150 lei, cauciucurile de pe masina is mai late ca si alea din talon inca 150 lei, mai vreau sa vad filmu?" cica. Asa ca mai bine semnam procesu ala si scapam cu 2 puncte si 25 lei amenda, asa am capatat 300 lei(150 lei in 48h) si 4 puncte. Asta e cand vor sa dea amenzi dau, chiar daca esti devina sau nu
mstaniloiu a scris:Pentru recuperarea talonului e nevoie numai de dovada stampilata de la RAR si de copie dupa un act de identitate (permis sau buletin)


Gresit prietene.
Saptamana trecuta am fost intai la RAR pt Identificare, apoi la Politie sa schimb talonul, pt ca am vopsit masina in alta culoare. Masina mea este pe numele mamei mele (hai, radeti ) si inginerul RAR mi-a spus: trebuie propietarul cu buletin / card de identitate sau pasaport in original sau actul de identitate in original si procura notariala. Chiar inaintea mea era cineva cu copie de buletin si l-a trimis acasa dupa original, nu i-a dat cartea masinii.
La politie, la fel. Ne-a cerut act de identitate al propietarului in original, exclus copie. Exact asa s-a exprimat politistul.
In concluzie, fara act de identitate in original nu vezi talonul de la Politie.
ovidiuSM a scris:Nu e bine de luat in gura cu ,,d-nii politisti" si eu am muscat-o. M-au oprit cand am venit de la Arad de la licenta, cu motivu cum ca n-am avut farurile pornite pe drum national, eu stiind ca le-am avut pornite si functioneaza perfect, am zis sa-mi arate filmu si daca nu se vad ok problema mea semnez procesu verb.da pana atunci nu ptr ca stiu ca functioneaza perfect si le-am avut pornite, nici la mine nu-s banii pe garduri sa-i arunc asa numa sa-si faca ei planu(amenda ptr faruri era 50 lei, 25lei in 48h). Politistu zice ,,da? Noah fecior ada' trusa, stingator si triunghiuri. eu le-am aratat si cica triunghuri ok, trusa si stingator unguresti ,,nu-s bune, trebe romanesti ca masina ii inmatriculata RO nu in Ungaria, 150 lei, cauciucurile de pe masina is mai late ca si alea din talon inca 150 lei, mai vreau sa vad filmu?" cica. Asa ca mai bine semnam procesu ala si scapam cu 2 puncte si 25 lei amenda, asa am capatat 300 lei(150 lei in 48h) si 4 puncte. Asta e cand vor sa dea amenzi dau, chiar daca esti devina sau nu



capul ''plecat'' ,sabia nu-l taie.....asa ca dati voi inainte cu filmul si alte alea si o sa vedeti pe pielea voastra ce scump e biletul la cinema "rutiera"

Gresit prietene."
Saptamana trecuta am fost intai la RAR pt Identificare, apoi la Politie sa schimb talonul, pt ca am vopsit masina in alta culoare. Masina mea este pe numele mamei mele (hai, radeti )


"b-28kft", Nu rad ca masina e a mamei tale, , sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea ... NU are absolut nici un rost sa schimbi actele pe numele tau ca si cheltuiala.


Nu am spus nimic gresit, cazul tau e diferit, pentru ca eu eram proprietarul masinii, iar atunci cand esti chiar proprietarul, te accepta cu ce am zis .


Cand nu esti tu proprietarul iti cer tot felul de chestii (procura de exemplu), am patit si eu la fel cu Dacia socrului meu.





ovidiuSM a scris:Nu e bine de luat in gura cu ,,d-nii politisti" si eu am muscat-o.



De aia zic eu e bine sa ne facem asociatie cum si-au facut motociclistii, cand ne discrimineaza un politai sa putem sa luam act.






Numai bine io vad ca inca voi nu pricepeti..ce asociatie,ce alta forma de organizare...politistul care te opreste in mijlocul cimpului aplica legea de iti sar capacele...pina ajungi tu sa il dai in git,platesti.
mstaniloiu a scris:

Gresit prietene."
Saptamana trecuta am fost intai la RAR pt Identificare, apoi la Politie sa schimb talonul, pt ca am vopsit masina in alta culoare. Masina mea este pe numele mamei mele (hai, radeti )


"b-28kft", Nu rad ca masina e a mamei tale, , sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea ... NU are absolut nici un rost sa schimbi actele pe numele tau ca si cheltuiala.


Nu am spus nimic gresit, cazul tau e diferit, pentru ca eu eram proprietarul masinii, iar atunci cand esti chiar proprietarul, te accepta cu ce am zis .


Cand nu esti tu proprietarul iti cer tot felul de chestii (procura de exemplu), am patit si eu la fel cu Dacia socrului meu.





ovidiuSM a scris:Nu e bine de luat in gura cu ,,d-nii politisti" si eu am muscat-o.



De aia zic eu e bine sa ne facem asociatie cum si-au facut motociclistii, cand ne discrimineaza un politai sa putem sa luam act.






Numai bine


Nop!
1.La RAR si Politie m-am dus cu maica-mea. Si in ambele cazuri au cerut aia actul de identitate al propietarului in original Si inaintea noastra, era un tip, propietar, cu copie de buletin si l-a trimis dupa original.
D-aia am zis ca nu accepta cu copie.
2. ambele masini sunt ale mele. Ca-i maica-mea trecuta-n acte...long story
b28kft a scris:
2. ambele masini sunt ale mele. Ca-i maica-mea trecuta-n acte...long story

asigurare mai mica ce are asigurarea de-a face aici? poate aia de viata femeile platesc mai putin la asigurare,persoanele peste 25 de ani platesc mai putin la asigurare... http://www.youtube.com/watch?v=XHSFwJ2kyi0&feature=related sau ............ http://www.youtube.com/watch?v=HorUZ_ghQxs&feature=related
iulicuta2000 a scris:femeile platesc mai putin la asigurare,persoanele peste 25 de ani platesc mai putin la asigurare...

Femeile peste 35 ani. Si nu la orice societate de asigurari. tinerii sub 25 de ani(femei sau barbati) platesc mai mult,cica sunt riscuri mai mari la tineret,si cu toate astea femeile platesc mai putin,fie ca au sub 25,fie ca au peste,posibil ca o femeie la 40 de ani sa plateasca mai putin decat una la 35,asta chiar nu stiu ,stiu doar ca primul interval de taxare in functie de varsta este 25 de ani asta e discriminare... Salutare,

Daca e cineva cu cunostinte pe la RAR sau pe la ARR poate ne da si noua programul de inspectii in trafic, ar fi interesant .


Multumesc, Oradea, iesire inspre Salonta, fix dupa sensul giratoriu: in fiecare joi, vineri, de la 7 dimineata la 5 dupa-masa. ARR mobil...opresc toate masinile mai vechi.

Timisoara, iesirea inspre arad, parcarea de pe dreapta (e la 5-10km de la iesirea din oras, dupa o curba la dreapta). In fiecare marti de la 8 la 16, joi de la 8-16




i-am intalnit si eu si radarul sta acolo (tm-ar) am uitat.... ARR in fiecare vineri, de pe la 12 pana la 16-17: intre arad - oradea...dupa intersectia cu vama nadlac(sau ce o fi), unde e parcarea de tiruri pe dreapta... Eu mai tot merg pe DN1 si am observat urmatoarele echipe mobile dupa urmatorul model:

In zilele de 29,30,31 ale lunii (la sfarsit de luna in general) intre 7:30-8:00 si 17:00 in urmatoarele locatii (nu in toate in acelasi timp):

- la Tancabesti pe sensul spre Bucuresti, pe scuarul de viraj la dreapta pe drumul secundar, langa Pasarela pietonala distrusa de basculanta, vara trecuta;

- intre Otopeni si Balotesti la padure pe sensul spre Ploiesti;

- intre Pucheni si Romanesti la padure pe ambele sensuri (nu simultan);


In general am vazut ca opresc Dacii clasice (1300, 1310) si Oltcit ca si autoturisme. Daca e zi de trafic comercial, opresc mai cu seama camioane si autobuze sau microbuze. Am observat ca cine are aranjamentul facut "mai sus" (camionagii cu pile) scapa fara a fi controlat ;


Daca Oltcitul nostru e OK si ei ne-au oprit , insistati la un raport complet/repetare test pentru noxe (in cazul cand spun ca sunt probleme cu evacuarea sau noxele, acolo te pot prinde si nevinovat ca nu avem de unde sa intelegem exact ce apare acolo).

A'propos cine ne poate explica cum este cu noxele, este binevenit

Uneori baietii mai intreaba si de rovineta dar nu neaparat.

Mult succes si drum intins, fara gropi si ARR :
mstaniloiu a scris:Salutare,

Daca e cineva cu cunostinte pe la RAR sau pe la ARR poate ne da si noua programul de inspectii in trafic, ar fi interesant

Asta o rezolvi mult mai sinplu.Adica iti cumperi asa ceva:
http://www.magazin-online.ro/pd1696586603.htm?categoryId=57
si e de ajuns sa intrebi:un coleg care vine de la (localitatea) spre (localitatea) ceva probleme?Si vei primi sigur raspunsul cu ce vei intilni pe traseu:radare,RAR,ARR etc.La urma raspunzi cu:Drumuri bune,Doamne ajuta. daaaaaa!

mstaniloiu a scris:

...
test pentru noxe ...


Ar fi bine daca in magazinele auto s-ar putea cumpara si un aparat de testare a gazului produs de autoturisme (sau cine stie, probabil se gasesc deja astfel de aparate). Acest aparat nu trebuie sa fie un aparat ultraprofesionist, ci o varianta mai simpla, cu un pret de vanzare accesibil aproape tuturor. nene tu gandesti ce scrii?
daca un amarat de redresor costa 100-150 de lei un analizor de gaze cat crezi tu ca face?200 de lei? Habar nu am cat costa, totusi, cred ca nu poate costa asa de mult (sa zicem, de exemplu, 1000 lei). Și, ai da banii ăștia pe unul? Bravo.
Eu prefer să-l fac la un service cu 11 lei. Daca as fi proprietar de benzinarie, de hotel (cu parcare), etc., atunci da, as cumpara si eu un analizor pentru cumparatori sau oaspeti.
si te pui sa analizezi gazele de fiecare data cand pleci de acasa...
ba mai mult, verifici la fiecare popas pe care il faci pe traseu,
ca niciodata nu stii ce se intampla cu motorul tau, poate a prins o benzina mai naspa, poate s-a dereglat, poate s-a miscat putin surubul de CO, poate poate...



asa mai bine nu iesim cu masina din parcare
Szente Sandor a scris:Daca as fi proprietar de benzinarie, de hotel (cu parcare), etc., atunci da, as cumpara si eu un analizor pentru cumparatori sau oaspeti.


sa-i analizezi la cap. Observ (cu bucurie sincera) ca anul acesta au lasat-o mai moale baietii de la ARR/RAR cu inspectiile.

Nu de alta , dar cine facea cu adevarat probleme (camioane. basculante , autobuze) oricum scapau si ne prindea pe astia mai amarati si ne "efectua" ... NU au lasat/o mai moale deloc. Doar ca nu mai gasesti attiea Oltcit/uri si alte masini vechi. am mai scris ca m/a oprit si eram primul oltcit oprit in ultimele 2-3 saptamini. Guvernoiu si slujbasii legii s/au pus pe scos toate vechiturile din circulatie. Marile firme constructoare de masini,bancile si dealerii auto fac presiuni asupra guvernului.Oricum,guvernul nostru este o ''reprezentanta locala'' a marii finante internationale.Face orice i se spune. nu au lasat-o mai moale deloc..chiar azi cind m-am intors de la Cluj,undeva inainte de Oradea erau pe teren. Nu stiu de ce aveti voi impresia asta cu olticiul - atata timp cat masina functioneaza in parametri ai tot dreptul sa circuli cu ea, iar baietii nu au ce sa-ti faca. E clar ca masinile vechi au sanse mai mici fata de masinile noi, dar daca sunt intretinute, nu vad de ce ar fi o problema. Indiferent cat de intretinuta e o masina, tot pot sa gaseasca ceva care sa nu le convina. Pot sa ii masoare unghiurile la roti si daca au alte valori cu cele din cartile lor poti avea probleme. Sincer, e un exemplu prost, primul care are de pierdut la faza asta este proprietarul: Mi se pare absurd sa astepti sa te prinda RAR-u ca sa-ti reglezi unghiul in conditiile in care asa ceva te costa bani din buzunar (alte cauciucuri) si in conditiile in care cum iei mana de pe volan masina o ia razna. Pana la urma in marea majoritate a cazurilor masina trebe sa indeplineasca minimul de cerinte ca sa conduci in siguranta si sa nu devian un pericol "public" pentru tine sau pentru cei din jur. Tie ti-ar conveni sa te loveasca unul care are probleme la frane si sa te trezesti ca asigurarea nu-ti da decat 12 bulioane (in cel mai fericit caz) ca sa-ti repari masina ? hai bre ca nu e chiar muma padurii acest rar...daca ai jocuri la directie,probleme la instalatia de frinare (nu ai prins pe nici unul in fata ta sa puna frina brusc si sa nu aibe becuri pe frina?),gaze la greu si o stare optica precara a masinii,atunci te fac..pe buna dreptate. Poti sa ai o mica problema si sa nu iti dai seama. Nu in fiecare zi iti faci o inspectie/revizie la masina de 30 de minute sa depistezi eventualele probleme. Poate sa nu iti mearga un stop din cauza unui fir dezlipit si sa nu sti. Vorbesc aici de ce poate aprea accidental, nu de probleme ignorate cu buna stiinta (ca merge si asa). la becuri /semnalizari fac revizia zilnic...dureaza cca. 5 minute.
grx a scris:NU au lasat/o mai moale deloc. Doar ca nu mai gasesti attiea Oltcit/uri si alte masini vechi. am mai scris ca m/a oprit si eram primul oltcit oprit in ultimele 2-3 saptamini. Guvernoiu si slujbasii legii s/au pus pe scos toate vechiturile din circulatie.


Salut GRX , spune-ne si noua cum a fost experienta cu ARR-ul ... sa stim si noi.

Legat de ce s-a mai spus mai sus - pe mine ma supara astia ca agentul care m-a oprit pe mine (Popa Octavian) - dupa ce tehnicianul RAR a facut verificarea completa a masinii - mi-au mai pus inca o data analizorul de gaze ... si cum se face ca masina a trecut testul RAR la Girvita peste 3 spatamani (fara sa intervin - i-am inlocuit decat tampoanele la esapament ...) - si de ce zicea Garcea - "Acu daca tot te-am oprit trebuie sa gasim noi ceva ...

Ideea e cum sa ii combatem pe astia de genul de mai sus, nu sa mergem cu masinile in stare tehnica precara - oricum cred ca nici unul dintre noi nu e neglijent cu Oltcitul lui, mai ales cand pleaca la drum lung.

Si daca puteti sa ii evitati pe "muistii" de la RAR (imi cer iertare de expresie), evitati-i , v-o recomand cu caldura - si orice nou detaliu despre cum sa ne aparam de abuzuri e binevenit aici - ei in primul rand ar trebui sa opreasca camioane/utilaje mari care circula in voie cu tonaje mult depasite si fara acte - dar astia cotizeaza "sus".

Mai nou, vad ca au reaparut in ultima luna (dar nu peste tot in acelasi timp si de obicei intre 8 dimineata si 17) si pe:
- DN1 intre Bucuresti si Ploiesti, de obicei la Tancabesti (intersectia cu drumul spre Peris) pe sensul spre Bucuresti),
- DN1 la Puchenii Mari pe sensul spre Buc.;
- DN 1A pe la Valeni
- Bucuresti, la uzinele FAUR , Poarta 4 (erau saptamana trecuta);

Orice informatie in plus despre astia e binevenita, o sa incerc sa reunesc si pe cei de la "Dacia Club" - ca si multi Dacioti au avut probleme cu abuzuri de la ARR.

Numai bine, toata saptamana trecuta au stat in ziua in paduricea de la iesirea din potigrafu spre bucuresti,iar noaptea in potigrafu la intersectie
ar trebui sa ne organizam cumva - e absolut incorect sa suferim noi pentru niste politicieni care nu mai vad (sau nu mai au cum sa vada) realitatea din castelul lor cu privilegii.


+1!Ar trebui sa luam masuri contra abuzurilor.Si sa fim uniti precum "trabantistii" sau "broscarii".
Cum era?Aha ,

Drumuri bune! Si ce sa faci??
Dai RAR-ul in judecata??Ca la gaze nu iese oltcitul sigur..
Asa a facut un prieten de-al meu si judecatorul a spus ca se va face expertiza masinii.Unde crezi? La RAR ! .Nu la statii private! robert daca ma opresc cu RJV-ul sigur imi ies noxele bune,cauciucurile sunt standard,are lumini frane directie totul lucreaza impecabil;(draq doar am luat itp=ul pe bune,ce-i drept cu respingere) si daca mai am pe cineva langa mine ca martor,si il aud ca spune "te-am oprit trebuie sa-ti fac ceva" cand sunt cu masina aia,jur ca in momentul urmator sun avocatul si il intreb ce trebuie sa fac sa-l chem la judecata(evident daca se poate) pentru ca poate sa vaneze el cat o vrea,dar nu pe mine,mai ales cand masina este intr-o stare impecabila
ca fapt divers ,toata saptamana aia cat au stat in potigrafu,am trecut pe langa ei cu oltcitul meu,cu jante xenon si nu s-au luat de mine,unu singur s-a uitat putin cam lung cand treceam pe langa ei,dar vorbea la telefon si n-a schitat nici un gest...dar nici la asta nu=-mi sufla evacuarea,nu scartaie,nu bate... E adevarat ca la Oltcit Special e cam zgomotos motorul - merge mai turat, or fi zis ca am probleme cu el ...
Ca la gaze nu iese oltcitul sigur..


Deci toti oltcitarii, inclusiv eu, ne "facem" ITP-ul cu spaga!
Eu nu am decat o revenire in 8(opt) ani, si 4 (patru) ITP-uri.
Si nu pentru gaze...
Mare atentie la aberatii!
iuliu marinescu a scris:
Ca la gaze nu iese oltcitul sigur..


Deci toti oltcitarii, inclusiv eu, ne "facem" ITP-ul cu spaga!
Eu nu am decat o revenire in 8(opt) ani, si 4 (patru) ITP-uri.
Si nu pentru gaze...
Mare atentie la aberatii!

Aberatii?? Ai facut ITP-ul la statia cu nr. 01?Arata talonul si atunci recunosc ca aberez.Am spus eu ca faceti cu spaga?Bag seama ca tu confunzi ITP-ul banal facut la particulari cu cel draconic de la RAR,unde iti freca aia masina si tu stai la 100 m si te uiti.Eu am facut acum 5-7 zile ITP-ul la oltcit la RAR 01( cu ceva relatii) si pot sa-ti demonstrez/spun ca aici nu trece nimic care nu iese la gaze.Am vazut o solenza cu 16.000 km la bord ,care nu a trecut la gaze. Si totusi e euro 3!Uite de ex ,cand am omologat GPL-ul pe logan de abia a reusit sa-l scoata in paramentrii pe si masina avea 6000 km.O sa ziceti ca "ce loganul e masina?" Ocitul e mai cu mot!Doamne ca masina tare este si eu un bou am renuntat la unul din ele si mi-am luat rable! Sau tu ai un oltcit nou si atunci "jos palaria".
Toti itp-istii particulari sau nu ii intereseaza in mod direct cate masini reusesc sa treaca ci cati bani incaseaza.Te mai intoarce cate o data,dar pana la urma iti spune "domne ai o masina buna"
Te vede cu un oltcit bunicel si de ce sa-ti puna bete-n roate,te lasa in pace.doar ii trebuie banutii!Altefel se duce vorba ca e al dracu,nu vine nimeni la el si inchide statia.Daca ar intoarce jumate din masini(si asa ii vin 10-15 pe zi) cu ce s-ar alege?
Nu mai bine aduce profit firmei si ia un salariu bunicel?


"te-am oprit trebuie sa-ti fac ceva" cand sunt cu masina aia,jur ca in momentul urmator sun avocatul si il intreb ce trebuie sa fac sa-l chem la judecata

Si la judecata ce faci?? Cheltui o droaie de bani, cu avocati(cel putin 400-500 lei),drumuri la tribunal(arzi carburant),nervi,stres si judecatorul da verdict sa ti se faca experitza direct la RAR,pe cate tot TU o platesti.Alta suta de lei!
Cu ce te alegi? Ai satisfactia ca "ai gastigat" in fata unui prost pe banii tai?
Mai bine platesti amenda ca iesi mai ieftin... si iti vezi de treaba.
Sa vezi o faza care se poate intampla numai la noi:
Un militian a oprit soferul meu,iar la "control acte" acesta a pierdut talonul suplimantar de ITP.
Si s-a dus certificatul.A trebuit sa merg la RAR sa verific itp-ul care era pana in 24.02.2010 si dupa aia la statia ITP unde am facut inspectia.Acolo nu a gasit masina in baza de date.Surpiza ,numai de acolo se putea lua dovada ca itp-ul era valabil si nu de la RAR.Am dat declaratie notariala,bla,bla..,bani celtuiti,nervi drumuri,carburant consumat, si pana la urma m-am enervat si am facut itp-ul din nou,diretc la RAR.Am scapat de cheltuieli cu tribunale,procese,timp pierdut si altele si gata!Nu te poti pisa impotriva vantului ,oricat de al dracu ai fi!Sau te poti,dar te cm pisi pe tine.
In fiecare zi oltcitul mergea prinjudet cate 200-400 km.Si nu era zi in care sa nu fie oprit pe la comune,sate,de militieni,filtre ADP,mai rar filtru RAR. .Pierzi timp,iti faci nervi cand iti pureca aia masina:extinctor,triunghiuri,trusa,rovineta, ii da tarcoale sa nu fie zgariata,lumini,etc..
M-am saturat ,de aia mi-am luat un logan.
Oltcitul prin oras si la garaj.
robertino a scris:... .Eu am facut acum 5-7 zile ITP-ul la oltcit la RAR 01( cu ceva relatii) si pot sa-ti demonstrez/spun ca aici nu trece nimic care nu iese la gaze....

Oare de ce atunci cand am fost si eu la RAR cu masina, dupa ce a verificat emisiile, domn' inginer m-a intrebat: ''Pot sa mai scot si eu o proba de la dvs. '' (E4) ? Oare vroia sa arate la cineva ce emisii are ? Personal, am dubii ...

Scuze de off-topic, va rog !
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community