Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

GJ-04-HMA
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Cauciucurile sunt 155/80 R13. In urma unei discutii de aseara mi-am adus aminte de masina tatalui meu si am zis sa pun niste poze.
individul din masina sunt eu la 8 ani, oltcitist de mic, poza e facut prin 97.

Urmatoarele sunt facut in 2004 cu o zi inainte sa il vindem ...






Tare rau mi-a parut de masina, dar asa a fost sa fie, a fost vanduta la 100.000 de km si nu a fost umblat niciodata la motor, mergea foarte bine si atunci. In vara lui '96 am facut cu oltcitul asta tg-jiu - paris, fara piese de schimb decat cu un set de bujii si niste chei in roata de rezerva, pe drum nu am avut nicio problema...nimic. Hehe... am un vecin care a avut un RM tot "NDH" Gata stiu masina. Astazi e o saptamana de cand am dus masina la vopsit...sper sa fie gata maine sau miercuri. Sunt foarte nerabdator, vreau sa vad rezultatul final, nici macar culoarea nu stiu cum e...am luat albastru sorento, asta cum e? mai inchis, mai deschis decat albastru agadir? Dupa ce o iau inapoi urmeaza greul trebuie sa o echipez, cu grija ca sa nu se zgarie ceva. dupa ce o iei de la vopsitor las-o vreo doua trei zile fara sa te atingi de ea,chiar daca are cuptor vopseaua o sa fie cruda... Asa m-am gandit si eu, dupa ce o iau sa o las in garaj pana vineri pe la pranz, iar dupa aceea sa ma apuc de treaba. dap,n-ar strica Am luat masina de la vopsit acum o saptamana jumate, am echipat-o repede si am plecat in vacanta la Sinaia. Masina acum arata cam asa...








Luni am ajuns pe la Brasov, cu ocazia asta am reglat si eu un carburator la Etax, foarte de treaba baietii de acolo, se pare ca au facut si treaba buna de la sinaia la tg-jiu mi-a consumat 6.6%, am mers intre 80 si 90.
M-a oprit astazi politia cu R.A.R.-ul, pana s-a jucat nenea de la R.A.R. cu masina mea si s-a convins ca nu are cu ce sa ma prinda, militianu' genial a plecat cu actele mele si uite asa am stat o ora dupa el.
Cele mai afurisite dubitele alea.
E bine ca n-a avut ce sa-ti comenteze.
Arata foarte bine machineta. Frumoas a iesit foarte bine masina,felicitari Multumesc pt. aprecieri. Mai e ceva de munca pe la masina, dar incet incet le rezolvam pe toate. si cum oltcitului ii sta bine in orice culoare,doar sa fie albastra a ta e pe gustul meu In primele zile dupa ce am luat masina de la service mi s-a parut foarte ciudata culoare, la soare se vede mov...acum m-am invatat cu ea. Arata bestial! Felicitari!
Vezi sa nu faci ca mine Dupa ce-am vopsit Cazanu' din bej in albastrru, io cautam in parcarea supermarketului un Oltcit bej. Si fratele meu zice "uite un Oltcit albastru, are si jante ca ale tale" Felicitari pentru Oltcit.
Arata foarte bine multumesc inca o data. Azi i-am facut primul dus dupa schimbarea de infatisare si i-am tras si cateva poze, imi place la nebunie cum se vede culoarea in soare.







Incredibil de frumoasa masinuta! Felicitari!
Incearca sa faci rost de niste faruri mai "stralucitoare", vad ca sunt cam obosite de timp ale tale... Extraordinara masina - unul dintre cele mai frumoase Oltcituri pe care le-am vazut. Felicitari. Intr-adevar farul din stanga este destul de obosit, vreau sa le schimb cu unele frantuzesti, dar pana una alta ramane asta. cat te-a costat toata distractia ? manopera + cele necesare vopsirii . Nu pot sa iti spun un scor exact pentru ca am stras materialele in timp, le-am luat incet incet cum am avut bani, iar manopera nu a fost cine stie ce pentru ca m-a ajutat un prieten care e director la un service si a nu a fost foarte scump...la pret de vopsit in curte. Chiar frumos. O prinde bine rau culoarea. Merci Giully.

Mi-am facut si eu bucse din teflon pentru volan, aveam doar sus, maine intentionez sa o schimb si pe cea de jos. Am facut 2: una ceva mai lunga pentru ca am masurat acolo si este mai mult loc si inca una dupa cea orginala din cauciuc.



Frumos.Bravo! Ii schimbai telescoapele pe fata pusai Boge, mai am de schimbat unul pe spate pe dreapta da' parca sunt sudate suruburile alea de sus, nu putui sa le desfac. Pentru ca a fost cuminte, oltcitul meu a primit un set de fise Global si niste bujii Ngk Iridium. Am cumparat si un turometru Veglia nou pe care am de gand sa-l pun pe un bord de special...sa vedem daca reusesc sa fac rost de un cablaj veglia ca asta de special e ceva mai scurt acolo unde intra in turometru. Donez eu cablaj pentru bord veglia cu bord cu tot.Sa ma anunti cand ne vedem.Iti mai donez si "piesa" de care ai nevoie,dupa cum am vorbit.Am gasit-o si te asteapta! Acum vreo 2 zile am observat ca mi s-a spart manocontactul, da ceva ulei pe langa plasticul ala negru...am fost la remat si am luat altul, ciudat e ca are hexagonul mai mic, cel de pe masina se desface cu cheia de 24 iar asta pe care l-am luat eu este ceva mai mic cred ca merge cu 22. Am pus si tablele alea in forma de semiluna care vin langa carenajul de la elice, intrebarea poate suna prosteste dar ce rol au cele 2 table? ghideaza aerul fin fata masinii sa o ia spre elicea motorului Am schimbat uleiul si filtrul de ulei...dupa ce am tinut bateria pe redresor o zi si o noapte a dat coltul, asa ca am cumparat alta. Azi am avut ceva timp liber, am mesterit cate ceva pe la masina si i-am tras cateva poze.








Am schimbat oglinzile...mi-am pus unele fixe, si am umblat la cablajul de la stergatorul din spate l-am lungit putin si l-am izolat bine (zic eu), in ideea ca poate nu mai porneste din senin.



cred ca era bine daca nu-l lasai asa lung,si bagai innaditurile de fire in haion respectiv in stalpul masinii,scapai de pericolul umezelii...
ce compartiment motor curat,se vede ca nu mergi prea mult cu ea Ma gandesc ca daca e asa lung nu ajunge apa pana la inaditura, oricum trebuia le lungesc pt. ca firele erau rupte la mijloc. Iar cu masina merg intre 300-350 km pe saptamana. atunci ai rabdare sa cureti pe acolo mereu
si eu cand le-am reparat le-am lungit,altfel nu prea ai cum,doar ca am bagat firele in interior,ca bucla aia de afara sa fie fara nade Daca aveai spirit de observatie, vedeai chederul |_| de la capota, care face diferenta intre muuult praf si putin Am si eu o nelamurire in legatura cu temperatura uleiului din motor, dupa ce mersai cam 30 de km cam pe la 80 km/h bagai o sonda a unui termometru pe gaura jojei...si imi arata in jur de 75 grade. E de bine sau de rau? este perfect hehe....sunt tare mandru de motor in cazul asta. O frumusete intruchipata masinuta ta! Felicitari si multa sanatate iti urez, sa te bucuri de bijuteria pe care tocmai ti-ai creat-o! Imi place la nebunie, atat exteriorul cat si motorasul.
Respect! Am rezolvat problema cu stergatorul din spate, nu a mai pornit sigur , am si spalat masina deci daca era problema cu apa pornea sigur atunci. Astept sa se faca cald sa mai pot face cate ceva la masina ca acum e prea frig.







Frumoasa pacapoanta! Dupa o tura de cumparaturi pe la remat am venit acasa triumfator cu 2 faruri frantuzesti ca noi.


M-am ocupat, intre timp, si de un carburator Weber de GSA 30dgs16/250, care dupa ceva munca a iesit bine zic eu, sunt nerabdator sa il pun pe masina sa vad cum se comporta.


Lipseste furtunul capsulei de dezinecare. Da stiu asta, inca nu am gasit unul care sa stea fix acolo. Incearca cu o bucatica de furtun de spalator de parbrz, eventual incalzit putin inainte. Sau cu o bucata de furtun de capsula de dezinecare de Oltcit. Furtunul de la capsula de dezinecare de Oltcit nu prea vine cum trebuie ca e destul de gros...imi adusai acum aminte ca am niste furtun de spalator de parbriz de logan prin garaj si s-ar putea sa vina bine. Sau furtun d-ala mic de acvaristica. Merge tatic
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community