Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

B-14-AGU
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Auzi... nu vrei ca la postul din 1 septembrie sa dai si niste "Enter"-uri asa, cam din 4 in 4 poze, ca sa mai asezi sirul ala interminabil...? Ca mi-ar fi mai usor sa iti urmaresc topicul. MadWolf scuze pt poze, nu stiam ca la unii apare un sir lung, la mine pagina apare normal... O sa le pun cum trebuie de acum inainte (nu mai pot edita postul, rog un moderator sa mi-l modifice).
Am rezolvat clakul ala nenorocit care il facea cand dadeam la cheie, era din contact, contactorul mai exact. Acum porneste in sfarsit la prima cheie . Am pus si rezervoru' si conductele (chinuit vreo 3 ore sa pun conductele
) si merge ff bine in afara de bataia axelor cu came...
Motorul il desfac la primavara, ca pe cancerul asta Hm, montat aprindere electronica, reglat dupa ochi, ureche, bobina... cu bujiile beru' neumblat la ele, scos pe strada si surpriza, dadea in nas rau de tot, nu tragea, rateuri in toba ca Subaru Impreza de raliuri... asa facea si inainte oricum... Am facut tot felul de chestii la carburator, schimbat jiglere, suflat dar nici un rezultat. In seara asta am aflat ca trebuie marita distanta la bujii, de la 0,7 la 0,9 (multam mult valib!!!), sa verific carbu' maine (iara multam valib). O mare surpriza neplacuta, bujiile Beru sunt niste rahaturi (scuzati) in comparatie cu unele BOSCH obosite rau, masina merge mult mai bine cu BOSCH, cel putin la mine, la aprinderea electronica.
Frana ii super dar tine jos, aer in sistem, maine se rezolva (multam valib & tonim).
Foarte fain cu rezervor, dar mi-ar placea tare mult daca beculetul ala cu pompa de benzina nu s-ar aprinde niciodata .
Maine cred ca revin cu poze.
Acum porneste super bine, la sfert... dimineata la prima cheie, un pic mai lunga ce-i drept, abia se misca uleiu; in motorisca...
De la ce alt ceva sa nu traga, dea rateuri...??? Io am bujii Beru luate de noi din magazin si merg perfect, cine stie ce copii ai tu. Treaba cu 0.7 - 0.9 nu e relevanta. Cine stie ce ai prin carburator, mai degraba de la aprindere sunt rateurile alea. Am bujiile de la magazinu' de pe Turda. Am mers cu masina putin, facea urat, pornea greut. Schimbat bujiile cu Bosch pornit super, mers mult mai bun... nu stiu ce sa spun. Am citit pe un topic facut de Banditu' care a facut aceeasi chestie, motor 1129, schimbat cu aprindere electronica, distanta 0,7 avans reglat la ochi, nu tragea deloc, distanta 0,9 avans reglat trage de rupe. Sper de la asta sa fie, daca nu o dau dracu' de treaba
Carbul, i-am pus si carfilu' lui original, si facea ca toti tragii, mergea numai in suturi, imposibil de mers cu el. Ala chiar e dereglat...
Maine ii dau 0,9 la bujii (ambele, si Beru si Bosch), incerc sa reglez aprinderea cat de bine pot si scot furtunul de vacum de la carb, sa vad daca se tureaza putin si dupa moare. Sper sa fie de la bujii si avans.

Aa, carbul e ok, nu e infundat, l-am suflat, scos jiglere, sunt ok... lasa bujiile la 0.7 ,rateurile pot fi de la condens in capacul delcoului,mai ales daca mergi rar cu masina se poate aduna condens acolo(cand mi-a stat masina la vopsitor am patit asa...)
magazinu de pe turda e doar un magazin,iar tanti mia nu e facatoare de minuni asa ca nu te increde in toate piesele recomandate de dansa(mai ales capacele de delcou si bujiile) Incalzeste bine motorul, s-ar putea sa ai un soc si apoi sa nu iti mai dea rateuri. Mie asa imi face. Pana se incalzesc bujiile da rateuri, apoi nu mai da nimic. Am dat bujiile BOSCH la 0,9 si hm, nu prea stiu ce sa zic... parca merge un pic de tot mai bine.
Giully dadea rateuri de la avans, acum vad ca s-a potolit cu rateurile.
Iulicuta, o sa incerc iara cu bujiile Beru maine, sa vad daca se schimba comportamentul.

Am "verificat" si carburatorul si la ralanti (900+ rpm) si cand ii scot furtunul ala de la aia vacumatica cum naiba ii zice creste turatia deci e amestec bogat... o sa-i fac un carbotest, cand o sa am ocazia. Am montat intr-o zi CAFILUL ei original si "merge" groaznic, nu ralanti, merge numai in suturi...

Deci ce ramane de facut? Carbotest la carbul asta solex de 1300 sau ce o fi sau un carb de 1129 cu carbotest? M-a ajutat valib de am facut un reglaj de carburator la CO, acum moare imediat ce-i dau aer fals. Sa traiesti valib!! Si am scos de la bobina toate gadgeturile. rezistente...... pare sa mearga mai bine, ramane de vazut maine pe asfalt, ca si asa cred ca m-au injurat deja destul vecinii la ora asta
Maine o sa fac si niste "experimente" cu bujiile Bosch la 0,9 si Beru la 0,7... maine, adica azi da mai incolo
Avansu' ramane o dilema. Acum porneste cam greu, cred ca si de la baterie. Bosh? ma am BOSCH de 4 ani, pe ambele oltcituri si merge brici. julius asa ar spune si cowboy si corbu despre ngk,bujii care la ei n-au mers,desi au fost noi -> sunt si exceptii
cu o aprindere buna trebuie doar sa fii ghinionist si sa prinzi un set de bujii proaste
chiar si sinteroamele merg bine cu aprindere electronica
cristiane vezi ca,daca ai o scanteie proasta la 0.7 la 0.9 s-ar putea sa nu mai fie deloc,sau curentul din fisa in loc sa faca scanteie in capul bujiei,sa-si gaseasca alta cale mult mai rapida prin care sa se descarce(izolatie proasta,capac delco strapuns,ceramica proasta a bujiei etc...) adica s-ar putea sa fie o mare frectie la picior de lemn,si pe frigu asta sa stai sa scoti bujiile.... Julius masina asta merge cu bujii BOSCH de cand o stiu eu.
Surpriza, am regalt azinoapte harburiciu (multam mult inca o data valib), dimineata o pornit la sfert , am facut o tura la rece, super, lasat 10 min, alta tura BETON . Se pare ca toate nenorocirile veneau de la carburatorul dereglat. La aprinderea electronica, o sa-i iau o bobina de aprindere si o sa fac "experimente" cu bujii, sa vad care cum (azi nu am mai apucat sa fac, pana prostuluiiiii )
Acum pot da si scarturi La vara vreau sa fac mici reparatii pe la caroserie, nu mai vreau sa folosesc sudura cu flaca in nici un caz! Pt petice, e ceva mai bun decat taiat ce e ruginit, facut bucata, lipita cu mastic si prinsa in nituri? nu MIG/MAG...

hai mai..cum sa folosesti mastic/nituri?
hai ca nituri mai merge... Adica sa lipesc sa nu intre apa cu mastic, dar tabla sa fie prinsa cu nituri... Pei si la mig/mag nu tot trebuie dat cu grund pe interior.....? Chestia cu nituri si mastic merge da sa nu fie la structura de rezistenta a masinii,acolo vrei nu vrei trebuie sudura.Asta e. Cateva poze de acum ceva timp...



Noua aprindere electronica de la MIC (multam mult!) careia i-am prajit putin cablul (doar invelisul, firele sunt neatinse)
Ii pot schimba doar cablul? (de la delcou, ca ala l-am prajit) sau merge izolat cu izolier-banda?



Si jantele lui Banditu' (pe ce masina au fost si pe ce rabla au ajuns ), multam mult inca o data!!






Asta e cutia de viteze originala:




O s-o desfac sa vad ce are si la fel ca la motor sa fac scoala pe ea.

In seara asta m-am jucat un pic cu niste cositor pe post de chit. Imi place cum iese, parca e sudata... Sa incerc si cu plumb. Pentru plumb, e orice fel de plumb (am niste resturi de echilibrat roti )?

In Februarie, pe 23 sau 27 face 17 ani de cand e in familie . O sa pun cateva poze din perioada lui de glorie. Sa-ti traiasca dalmatianul
Cu jantele alea de le aveai tu ce ai facut? Tare asta cu dalmatianu'
Jantele de tabla te referi? Alea sunt inca pe masina, ca nu am avut piulite sa pun jantele de Axel si decat 2 au ramas cu cauciucuri.

Later edit: Aaaaaa, alea AMIL te referi. Pentru alea am alte planuri, pe alta masina... urmeaza incet, incet. Nu ma, jantele alea de aliaj, de le-ai luat din Suedia Norvegia sau de unde le-ai luat. Pai alea corbule! alea ca ale mele Amil asta e marca lor! ... ... Nu stiam ca e secret!Am modificat!Scuze! jantele alea sunt pe 13 sau pe 13.5 ?
char nu a incercat nimeni sa puna pe ele cauciuce de 13 ?
oare nu merg luate din ele in asa fel sa incapa pe talon de alea de 13 ? Nu merg anvelope de 13
puse pe jenti de 13,5.A facut cineva o tentativa si era sa distruga anvelopa.Nu poti lua din ea,se duce rezistenta. eu stiu pe cineva care a luat la strung din jantele de 13,5 si cand a pus cauciucurile sa u rupt buzele jantelor ! se subtiasera prea tare! deci nu merge! pacat. vre au si eu un set din astea Doar cu un set de 5 bucati de 13,4 in, te pot ajuta eu hau maci ?
piese de oltean nu vrei ?
Gheko a scris:Doar cu un set de 5 bucati de 13,4 in, te pot ajuta eu

Cauciucuri sau jante?

Tonim jantele sunt pe 340... aha.
as incerca sa pun pe ele un set de cauciuce de iarna.
daca nu merge macar sa am una pe post de roata de rezerva la fel Ti-am zis am setul de 5 jante, care stau degeaba de aprox 3-4 ani. Daca te ajuta cu ceva, vb pe mess sau mp. Cine imi spune si mie cum pun inapoi "arcul" de la o centura de siguranta din fata? Nu stiam care e compratimentul cu mecanismul si m-am trezit cu "arcul" pe jos. Am incercat de cateva ori sa-l pun dar fara succes
La unele ornamente din interior, daca din gri s-au galbejit, pot sa le readuc la gri? cam greu,mai bine cauti alte plastice in stare buna
te-a mancat in fund sa desfaci centura? ia si tu alta,ca doar sunt ieftine Arcul ala il pui foarte greu la loc sau chiar deloc.Nu trebuia sa unbli pe acolo.Si eu am umblat.Rezultatul:alta centura. nu te mai chinui ma cu carburile alea...sunt mult prea pretentioase pt viata reala...sunt gandite sa mearga decat teoretic, intr-un mediu fara gunoaie si depuneri.

cauta un weber si discutam dupa cum iti privesti masina L-am pus cu mana infasurata intr-o carpa sa fiu sigur ca nu-mi taie mana daca scapa . Dar dupa ce l-am asezat la loc si am montat din nou la locul ei pe stalp a sarit din nou . Deci nu se merita chinuiala .
Cristip1970 a scris:L-am pus cu mana infasurata intr-o carpa sa fiu sigur ca nu-mi taie mana daca scapa . Dar dupa ce l-am asezat la loc si am montat din nou la locul ei pe stalp a sarit din nou . Deci nu se merita chinuiala .


Ce legatura are asta cu ce?


FMX multam de informatie. Taicamiu o avut tot timpul CARFIL-ul original si nu prea au fost probleme mai deloc, carburatorul ala este dereglat... l-am reglat cat de cat si e foarte ok. O sa vad la vara ce si cum, daca trage mai bine cu un weber o sa iau si unul din asta. Ce weber imi recomanzi?
Dumitru Cristian a scris:Cine imi spune si mie cum pun inapoi "arcul" de la o centura de siguranta din fata? Nu stiam care e compratimentul cu mecanismul si m-am trezit cu "arcul" pe jos. Am incercat de cateva ori sa-l pun dar fara succes

nu te refereai la arcul de revenire ? Aaaaaaa, ok. Nu mi-am dat seama .
Multumesc oricum! weber 32 DIR. se gaseste pe renault de 14 aspirat 75 cai sau replica sub licenta facuta dupa modelul asta ce se gaseste pe lada 1500...merg excelent si nu vei mai sti ce e ala gunoi vreodata...eu unu am fost foarte multumit de ele, fa experimentul asta si nu vei mai vrea sa auzi de carfil in viata ta!! pun pariu Scuze de offtopic dar ...cat consuma cu acest carburator weber?daca este acelasi consum cu Carfilul poate trec si eu pe weber!Mersi! din toate masinile cu carburator cu care am mers solexul asta(carfil) de pe oltcit CIC este singurul care are abilitatea de a consuma mult prost si fara rost...weberul in veci nu va scoate acelasi consum, doar daca este grav dereglat sau provine de pe un motor de capacitate mare, modelul asta de carb avand posibilitatea sa alimenteze pana la 2400cmc...bineinteles cu alte jetari, iar jetarea si reglajul sunt simplisime...daca ai ocazia sa pui mana pe unul iti garantez ca nu mai vrei altceva...sa nu mai vb cum trage masinuta cu ele... De acum pot intra si eu pe cocalari.ro
I-am luat un CD player KENWOOD KDC-W3534 :


L-am luat ca am avut oferta buna de tot... 160 lei da o sa-i putrezeasca suruburile in bord... acum trebuie sa-i gasesc si boxe. Ce boxe de la kenwood recomandati? Nu vreau sa sara rugina de pe el... dar sa se auda decent.
A, trebuie sa-i mai iau si mufa ca nu era in cutie
Cand am pus rezervorul de benzina inapoi, am pus gatul mare de umplere, ala mic in care vine returul si am mai ramas cu un furtun (de 8 cred ca e), lung care a fost montat inainte dar acum am ramas cu el...
Dupa ce merge motorul daca scot furtunul de tur din carburator se aude cum bolboroseste, deci asta inseamna ca ramane sistemul foarte bine amorsat? Sau e ceva in neregula? Nu-mi zi ca CD Player-ul l-ai luat ca sa-l pui pe Oltcit!
Nu de alta dar pana faci tu masina aia ... din cate am inteles eu de la tine.... L-am luat sa-l pun pe RL, altfel ce rost avea sa-l prezint?! Tu stii mai bine...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 3 din 8
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community