Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

B-14-AGU
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Pe cutia de chit parca.

Later edit: Cu avatarul pana la urma ramane cel vechi. Vorbeam de niste chestii traite acum si din spusele unora care sunt in masura si in fine e preferinta mea partidul sau Romania comunista! nu poti da cu chit peste rugina sau vopsea
mint,poti da,dar sare imediat
ca sa inveti sa slefuiesti plumbu sau cositorul trebuie sa poti avea ochiu format incat sa vezi unde tabla nu e dreapta,dupa ce ai dat 4 straturi de chit si le-ai slefuit in prealabil Am vorbit foarte mult cu propietarul masinii si am dedus un singur lucru. Baiatul asta este cel putin foarte inteligent. Asa ca are capabilitatea, posibilitatea, creierul necesar sa faca orice doreste pa masina. Mult succes in continuare Cristi si ramai asa cum esti ca esti bine. Si crede-ma sunt foarte putini ca tine. Bagai in p**** mamii lor pe aia care iti spun sa te schimbi.
Bafta si multa sanate!
P.S. Te-ai gandit la culoare? Nu stiu ce sa zic, am vazut niste masini in doua culori care aratau super. Partea de sus neagra si se prelungea pe spate, restul rosu. Nu iti spun sa folosesti combinatia asta, iti spun doar ca merita sa cauti modele sa vezi cum e. Am mai vazut un crem misto tot cu negru. (chiar arata misto cremul ala). Eventual vopsesti in photoshop, ca e simplu cu draci. I am just saying. E bine sa te gandesti din timp! Cand ajungi la vopsit sa stii exact ce vrei. Multam Zalex!
La culoare da, m-am gandit. Va fi ca in poza din 1992, griul original... Nu sunt adeptul masinilor in 2 culori. Bafta cu masina,succes!!
Multumesc de sfaturi!!Tineo tot asa!! Ceva noutati? Ce ai mai lucrat la el? Multumesc Black ! Succes si tie!

George deocamdata nu am facut nimic. Masina nu e unde sunt eu... asa ca nu pot face nimic.
Urmeaza in 2 saptamani insa! Vreau sa-i pun ceasuri de presiune/temperatura ulei + voltmetru. Si sa vad cum merge cu reglajul carburatorului, sa-i schimb distributia ca asta are vreo 5-6 ani (axele cu came si motorul in sine il fac la vara, sper sa iau setul motor clasa 1 de la banditu'), sa desfac si carterul si sa vad ce se intampla pe acolo.
O sa pun poze si eventual filmulete

Later edit: Se pare ca rabla o sa primeasca o cutie de viteze 5+1 frantuzeasca, vreau sa menajez cat de cat motorul la viteze mai mari si sa fie mai silentioasa rabla. Dar ar cam trebui reparata (zice mic ca agata 3-2...) Sper sa vad masina vopsita in curand cu luciul ei!! Rablament pornit (banditule, ai reusit sa lipesti carbunii pe rotor la electromotoru' ala ), acum merge cu electromotoru lui, care a fost oricum reconditionat acum ceva timp. Montat si lautaru principal + cele 2 boxe mici (care nu incap in locas ). Abia in seara asta am facut legaturile calumea si am izolat cu izolier, aseara erau cu scotch.... si cred ca avea un scurt undeva pentru ca am lasat bateria toata noaptea la incarcat, am pornit-o de dimineata... scos din garaj, lasat cd player pornit maxim 10-20 min si cand sa dau la automat,........... pauza, sa vedem ce o zice maine. Se aude destul de frumos doar cu astea mici, Cd playerul prinde fooarte bine posturile...
Am pus bujiile BERU, si am reusit sa rup o fisa TESLA, incercam sa pun mansoanele de la Urziceni... am reusit sa-l pun dupa 10 min (doar unu')... am pornit si mergea in 3 asa ca am inceput sa-mi bag &%^&*( in el de mansor tare si de fisa moale si cand sa-l scot a iesit doar fisa fara capul unde vine bujia . Sper sa aiba MIC una. Se poate "repara" cumva?
Am "verificat" azi si alternatorul, cu faza lunga, stergatoare, dezaburire, ventilator la vit. 2, cd player (cu scurt cred ), avarie si plafoniera la ralanti baga 12.36V si cand turam crestea... 13.nu stiu catV... o sa reincerc maine... din cate stiu eu e cam putin, nu? Ce sa fie de vina?
Inca o dilema... in ianuarie avea frana de mana tura fooarte mica, a fost trasa si acum e cam mare, am incercat sa refac reglajul din interior dar nu am reusit sa-l micsorez... sa fi terminat cablurile? Frana de picior s-a cam inmuiat (aer) inseamna ca nu e etanseizat bine pe undeva?
Revin si cu poze sper! Bravo pt efortul tau !

legat de :
si cand sa-l scot a iesit doar fisa fara capul unde vine bujia . Se poate "repara" cumva?


da, se repara si inca usor : desfaci mufa dinspre bujie cu un clestisor cu falci subtiri sau cu o surubelnita si bagi fisa Tesla cu conductorul negru ( de carbon) inspre partea opusa zonei de inchidere ca sa se atinga corect si constant de tabla mufei iar in partea superioara unde mufa se inchidea cu cele 2 laturi de tabla , le apesi cu patentul ca sa intre ( sa se infiga !)capetele in corpul fisei . Mi-am reparat fisele de extrem de multe ori si uneori a trebuit sa sacrific vreo 2-3mm din lungimea fisei , pt ca se facuse praf corpul ei , dar merg in continuare fara probleme ! 12:36 nu baga nimic,cu motorul oprit s-ar putea sa ai mai multa tensiune decat cu el pornit,la relanti cel putin
iar in ture 13 si ceva nu inseamna nimic,13 cat?ai avut aparatul,mai era o cifra...esti tanar,n-ai voie sa uiti

mai vrei fetele de usi+bandourile superioare si volanul (toate albastre) ? Scorpion mii de multumiri! Am reparat fisa si merge la fel de bine!
Iulicuta am uitat de masor iara alternaoturl, o sa "formatez" in seara asta bateria.... ca e teroare, parca am masina din 1900, cu pornirea la manivela... Voltaj are, dar nu are amperaj...
Azi a venit si reductia cu sondele de la MIC, a dracu s-a rupt sudura sau ce era si a ramas un ciot in carter.... l-am scos si m-am chinuit cu un vecin vro 3 ore sa fac alt ciot din ala, dar acum e facut fooarte bine... nu mai ai cum sa-l rupi. Am reusit sa trag fire pentru voltmetru, maine urmeaza sa pun si ceasurile de presiune/temperatura..... Cum, care vine in spate? Ca m-am chinuit azi ceva cu ala de presiune sa-mi indice ceva si nu vroia nici d-al dracu. Am gasit ca + e primul din dreapta, ala din mijloc da acu jos si ala din stanga il ridica.... Cum care vin cu firele?
Weekendul asata fac rost si de suport si de ceasurile care o sa ramana pe masina.....
Inca o problema, nu prea baga pompa de benzina.. adica cam cu aer, am schimbat-o pe aia romaneasca cu aia sofabex... si cam la fel... se duce benzina din cnc, se dezamorseaza pompa de spitz si cand acceleresc in loc sa se tureze da sa moara . Am desfundat gaura de egalizare cu atmosfera de la gatul de umplere (benzina), am schimbat furtunele de la pompa, maine sa vad la filtru de benzina si la sonda.... Azi inainte sa faca asa urat si sa umblu la reductie & shit tragea binisor daca ii dadaeam gass, tot in seara asta i-am pus bobina de TRS, sa vedem maine ce naiba mai zice.
Pozele mai tarziu putin...
Iulicuta sa vad daca mai ramane moloz pt alea... uita-te pe spatele ceasului mai atent,ca scrie
firul din mijloc este minus(masa),cel din stanga plus si cel din dreapta fir de sonda,dar depinde cum tii ceasul Pei cum te uiti la el din fata, il intorci... deci cum te uiti in spate becu e sus...
Ok o sa incerc maine daca o sa fiu in stare sa ajung pana la garaj, la ce raceala m-a luat , multam mult si tie si lui Laurentiu!
Unde ma sfatuiti sa pun cele 2 ceasuri, vreau sa fie pe bord, o sa-i fac o mini cutie. Eu ma gandeam in stanga volanului... ce idei aveti? (cu suportul de dacie...)
Pt restul "bucuriilor"? pai uita-te prin topicele de la masina mea,si vezi fiecare ce si unde a pus,si alegi tu o idee care sa-ti convina
in stanga nu au loc,daca le pui pe bord incurca la vizibilitate Multam iulicuta! Pana la urma cred ca le fac un suport in locul scrumierei, inclinat... , oricum nu mai e folosita.
Bucuria cu pompa de benzina am rezolvat-o, era teava de cupru infundata si mergea doar cu benzina care i-o puneam eu in CNC. Trage ca nebuna acum... in special cand e calda
Ceasul de presiune merge de minune, ala de temperatura, sufletu'. O sa le schimb duminica cand vine MIC, o sa pun din acelea cu acele rosii, ca in bord.
Cateva poze, nu am mai putut face de cand cu ceasurile ca, cablul de incarcare e la taicamiu....
Spre noi succese


http://img2.imageshack.us/gal.php?g=p4050003.jpg ar avea nevoie de alte fete de usi,macar superioare Arata foarte bine interiorul cu exceptia fetelor superioare si a huselor. S-o terminat si vacanta de paste (de ceva vreme ).
De cand tot am zis ca le pun si nu le-am mai pus.
Astea sunt ceasurile care or sa ramana pe masina. Sonde de temperatura era stricata, am luat una noua. Am pus papuci la "noua instalatie electrica" a ceasurilor. Voltrmetru e pozitionat deja, acolo o sa ramana dar o sa caut unul Electroprecizia si o sa-i pun ac portocaliu, sa fie ca cele de temperatura presiune. Stiu ca trebuie sa iei privirea de la drum sa te uiti la el dar nu trebuie sa te uiti la el tot timpul.... Va trebui sa fac un suport dintr-unul de Dacia pentru ceasurile de temperatura/presiune si sa-l pun intr-o anumita pozitie in care pot sa le vad fara mari probleme.
Am mai reparat cateva chestii cum ar fi:
Becul din satelit de la semnalizare, de muuult timp nu mergea, multi mecanici au bagat nasu prin toata instalatia sa vada ce si cum. Problema era; becul era impins prea mult si nu facea contact
Flasurile, trebuia cateodata sa-i dai palme bune sa mearga si la acelasi satelit nu mergea ceata spate, nici bec nici stopuri. Am dat bordu jos, am verificat firele, mufele, la mufa de pe masina era un papuc din ala prea impins si nu prea cred ca facea contact, am incercat din nou si nici o schimbare asa ca am dat satelitu jos complet, l-am desfacut si am dat cu spray pentru contacte. Trebuie sa recunosc ca am dat cam mult. L-am lasat juma de ora cum zice acolo, l-am pus la loc si merge . Si flasurile si ceata spate, inclusiv beculetul din satelit dar ce am observat: daca tin flasurile prea mult acum scoate fum, se incinge tablita aia care e impinsa ca dracu. Daca las ceata spate pornita cateva minute, la fel scoate fum si incepe sa topeasca satelitu . De la ce face asa? O fi din cauza ca am cam exagerat cu sprayu ala de contacte?

Aveam prin casa un bord de pe un Oltcit vandalizat.... becul indicator de la benzina nu prea se vede daca se aprinde ziua, am scos indicatorul si am vazut ca e materialul fooarte gros. Am luat indicatorul de presiune ulei, i-am curatat vopseaua cu canistra de ulei sau cum ii spune si am vrut sa vad daca e la fel ca forma. S-a dovedit a fi diferit. In fine l-am facut sa intre acolo frumos, fara sa se vada urat, e ca ala de benzina dar ar mai trebui sa-i desenez semnul ala... (desi ca Oltcitist stiu foarte bine ca ala e indicatorul de la benzina......). Puteti sa vedeti "indicatorul" in poza cu voltmetru, e acolo langa el. Ce ziceti de idee?

La drum, nu trage foarte bine, trage cam cu ezitare in ture mari... oricum nu cred ca va mai fi pornit pana ii voi bucatii motorul pana la ambielaj, am vazut ca are joc in elicie, adica pot sa o imping/trag....
Mai are o chestie ciudata. Am reparat acum cateva saptamani Oltcitul frantuzesc al lui unchimiu. Dupa ce i-am schimbat si uleiul l-am invartit de cateva ori ca sa aduca ulei pana in chiulase si se invatea la dracului de usor, pe cand la al meu ma cam gaseste dracii cand in invart cu manivela... Si cand e incins motorul, daca se opreste, decat pornit mai porneste, invarte electromotorul fooarte greu, la manivela nu o ia... de la ce sa fie?! O sa-i pun un set motor clasa 1 de la Banditu, niste segmenti noi, sa vedem daca are nevoie de ambielaj nou, cuzineti am deja (set motor nou vad ca nu prea se mai merita acum, nu material dar calitativ, decat daca gasesti unul de fabrica sau frantuzesc, desigur si cel de la banditu zice ca e super fara prea multa uzura). Cutia de viteze in 5 trepte a ajuns si ea, multam mult din nou MIC si La Multi Ani!!
Pompa de frana a inceput sa curga pe la pedalier a naibii cand erau toti etrierii blocati mergea bine, acum cand etrierii merg foarte bine intra ea in somaj.


http://img13.imageshack.us/gal.php?g=dsc0525oltcit.jpg

waaa cat am scris . Am cam ramas in urma cu cititul pe forum, va trebui sa reiau ... Eu personal ti-as recomanda ca ceasurile sa le montezi ori pe stilpul din stinga,nu te incurca la vizibilitate, sau ceva de genul cum sunt aici: http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=5810&highlight=bord++danh
Tot acolo ai si detalii cdin ce au fost confectionate suporturilr de ceasuri. elice nu elicie

ce-i asta aici?
http://img19.imageshack.us/img19/3984/dsc0528oltcit.jpg
Danh e util locul ala da nu pre-am place cum vin acolo...
Elice, eram cam terminat aseara... oricum multam!
La ce te referi cu "ce-i asta aici?" ? Sunt ceasruile in scrumiera, ca nu i-am facut inca suport aham,credeam ca ala ti-e suportu cu ceasurile alea belite acolo Daca ziceti voi ca cel mai bine se aude cu boxa de bass + tweeter si am gasit oferta buna, i-am luat si 2 kituri din astea:
http://img158.imageshack.us/gal.php?g=p5030015.jpg
Nu sunt de marca... in ultima vreme cu marcile.. platesti doar ca scrie sony nu ca ar fi ceva de ele.
Deci, de astea ce ziceti? Vad ca au si filtru si niste cabluri sanatoase... Astea sunt pe 13, incap oare in locul original? Si unde/cum imi sugerati sa le montez?
P.s. e ca dracu nou' imageshack, mai zicea Hofy parca ceva despre el.. Ai mare grija, ca sunt pe 8 ohmi difuzoarele ... sa nu prajesti etajele finale de la cd-player. Pentru auto se folosesc difuzoare pe 4 ohmi. Bravo, numai tu stii cat ai muncit sa montezi cesuletele. Felicitari pentru efortul depus. Arata frumos dar cel mai important, sunt extrem de utile. Bafta in continuare si sanatate sa le folosesti din plin!
Zalex a scris:Arata frumos

esti sigur pe ce spui?sa fim seriosi,arata de parca ar fi aruncate acolo Da stiu ca arata ca si aruncate dar am precizat ca nu raman asa...
Multam Zalex!
Multma Gheko, am sa ma interesez sa vad ce si cum!
iulicuta2000 a scris:
Zalex a scris:Arata frumos

esti sigur pe ce spui?sa fim seriosi,arata de parca ar fi aruncate acolo



Foarte sigur. Chiar imi plac. Cand vor avea si suport vor arata si mai beton. Sunt curios cum arata noapte cand sunt aprinse. Poate pui Cristi niste poze.
Dumitru Cristian a scris:Daca ziceti voi ca cel mai bine se aude cu boxa de bass + tweeter si am gasit oferta buna, i-am luat si 2 kituri din astea:
http://img158.imageshack.us/gal.php?g=p5030015.jpg
Nu sunt de marca... in ultima vreme cu marcile.. platesti doar ca scrie sony nu ca ar fi ceva de ele.
Deci, de astea ce ziceti? Vad ca au si filtru si niste cabluri sanatoase... Astea sunt pe 13, incap oare in locul original? Si unde/cum imi sugerati sa le montez?
P.s. e ca dracu nou' imageshack, mai zicea Hofy parca ceva despre el..

Salut.
Daca vrei sa pui pe fata in locasurile originale boxele pt medii+bass..o sa le pui cam degeaba pt ca nu o sa ai rezonanta mai deloc.Acolo doar sa pui ceva pt inalte..dar tu cum ai sistem cu tweetere (cum vreau si eu)...
Mai bine pt rezonanta (incap f bine de 10", dar cu putin efort si niste inele "distantiere" incap si de 13"):
http://img223.imageshack.us/my.php?image=s6301269tc2.jpg
dar trebuie scoase opritoarele de la usi :
http://img384.imageshack.us/my.php?image=s6301281yw8.jpg
( o sa se deschida usa la 90 de grade:D). Cea mai buna solutie pt incinta ar fi sa le montezi in portiere. Cat despre Tweetere eu ma gandeam sa le pun (daca incap) in dreptul oglinzilor fara reglaj din interior (in gaura unde ar veni reglajul la celelalte). Spor la treaba si sa ai grija de interior !! Aha. O sa incerc sa le montez acolo. Tweeterele ma gandeam sa le pun tot pe plasticu ala cat mai sus, dar sa vedem cum/ce o sa fac acolo. La interior toate plasticele "colorate" arata fooarte bine, alea negre sunt zgariate rau, cer schimbare. Scaunele de asemenea sunt impecabile, mai bine zis tapiseria lor, ca buretii la scaunele fata sunt cam dusi, o ducea bine taicamiu cand avea Oltcit
Sa vad daca mai gasesc ceva interesant in materie de muzica week-endul asta . In seara asta i-am luat domnului 4 litrii de Castrol Magnatec 10W-40 semi-sintetic. Am prins oferta buna, 93 lei.
Si zilele astea, cat mai repede luam si ambielaj nou, romanesc-frantuzesc naiba stie si nici caconteaza (asta original o tinut aproape 200.000 km in cazul in care a fost fiet de multe ori si a vazut numai ulei romanesc mineral 15W-40, unchimiu are Oltcit fabricat in 82, frantuzesc cu 100 si un pic care deja incepe sa-si dea duhul, dar am si auzit de ambielaje frantuzesti cu 200.000 km fara probleme, deci depinde de noroc). Cuzinetii la astea romanesti veneau cu gulerul la ala central prins sau separat? Am un set din aia cu guler separat care se zicea ca sunt o amestecatura de cuzinet central romanesc si ceilalti frantuzesti sau ceva de genul oricum si mai am un cuzinet central STP nemtesc cu guler montat nou.... care ar fi cea mai buna combinatie? Ai prins o ofert Cel mai bine e sa ai pui cuzinetii la care centralul are gulerul nedetasabil. Bai sa inebunesc, ce oferta! Eu am luat la fel ca iulius, si asta dupa ce am cauta ceva, ca preturile erau de la 150 in sus.

L.E. Stai ma ca eu acum vad, semi-sintetic. Sa ne spui cum se comporta in timp. Eu de ala full sintetic sunt extrem de foarte multumit. Asteptam parerile tale. Aha. Ca sa va oftic putin avea din ala GTX sau cum ii zice la ala performant de la castrol la 41 lei litru. 0w-50 parca.

Danh am un set de cuzineti romanesti si un singur cuzinet central cu guler (in fine am si un set Glyco complet dar ala este pentru alt ceva...) deci ar merge cei doi cuzinetii din setul romanesc + ala cu guler?

Zalex abia dupa ce vad ce e in ambielaj si schimb una alat la el va "degusta" pentru prima oara un alt ulei in afara de cel romanesc mineral . Sper sa ii placa da nu asa de mult incat sa-l manance.



Castrol zice ca face parte din grupul BP Mai, dar unde scrie ca e semi sintetic? Magnatec 10w40 e semi-sintetic anytime anywhere

scrie Uite aci scrie asa cum zice julius.
Bunatati pentru Mitica
Bujii sunt made in japann


Ma tot gandeam, la radiatorul suplimentar de ulei care vreau sa-l pun... n-ar merge si un ventilator electric (de matiz sa zicem, ca are doar 320 mm) pentru oras....? Raceste si uleiul tragand aerul prin radiatoru suplimentar si da si mai mult aer turbinei motorului... As putea sa-l pun cu un buton din ala de aeroterma, cu 2 viteze
Ce ziceti? Noutati pentru Olsit. Proaspeti, trebuie sa ajunga.


Saptamana viitoare sper sa ma apuc de dansul. Mai trebuie aparat de sudura MIG... stiti vre-un model mai bun si ok la pret? Am luat pistol de vopsit sa-l vopsesc eu , o trusa cu jucarii pt electrica si sa mai vedem.
La praguri, intariturile alea gaurite, au fost ruginite si MARELEeeeee tinichigiu a hotarat ca oricum boii aia de ingineri le-au pus degeaba asa ca nu le-a mai pus. Din ce sa le confectionez sau se gasesc si noi? Pragurile sper sa le pot refolosi, o sa le tai cu mare grija sudurile... si o sa le sudez ca din fabrica, sper. Cat a facut setu de segmenti? Sunt curios ce fanta or avea astia. Or facut 114 lei la cursu de azi. Fanta o sa o facem cand vin segmentii, sper ca pe setu de la banditu.
Ala cu pistolu de vopsit pare sa fie un mare dobitoc, sper sa-l primesc macar, mai devreme sau mai tarziu. Cum adica o faci? Pai nu sunt pentru Axel? Segmentii au surplus de material. Majoritatea segmentilor trebuie piliti la capete.
Cristi, fanta intre capete fa-o 0.20 mm Ce bine era daca si SM-urile veneau cu exces de material... in schimb, vin cu fanta 0.4
In mod normal, daca codul lor este pentru Axel, n-ar trebui sa vina cu exces de material...
Stiu pe cineva care-si luase nu stiu ce segmenti rusesti care erau mai mari si i-a pilit si le-a facut fanta, dar aia se stia din start ca nu-s de Axel. da ma,aia erau de lada si au trebuiti piliti,la 0.2 M-am referit ca o facem adica sa o masor , imi cer scuze pentru exprimare. Sunt originali de Axel, cum veneau Cluburile frantuzesti sau Axelurile din fabrica. Inca nu i-am vazut, poate au surplus, cine stie. nu au cum,daca sunt pentru axel,poate o sa fie pe vreo cota ceva
cei de lada i-am pilit pentru ca erau prea lungi pentru oltcit,dar pe lada veneau bine(cred) Din rablament a mai ramas doar caroseria si un dormitor + un garaj de piese si scaune pe la vecini
Caroseriile romanesti au Chevronul inainte si dupa seria de pe contraaripa sau am in ograma o caroserie Citroen? Cand am bagat peria de sarma acolo a iesit la lumina chevronul, exact cum zice francezu in manual...
Caroseria se mentine binisor zic eu, la tratamentul pe care l-a avut. Aew unele locuri de rugina mai urate dar sper sa se rezolve. bratele spate sunt putin mancate unde au fost odata niste bucsi . bordul este deja gata, sistemul de climatizare la fel, mai putin mecanismul care da aer pt pasagerii din spate (ala de sub scrumiera) lipseste si cand am spalat blocu ala a alunecat si s-a rupt suportu unde vine roata care il deschide sau inchidem dar sper sa se rezolve cu un adeziv bun. Uns toate mecanismele cu vaselina, pus cleme la blocurile din lateralele bordului, pentru ca romanii au zis ca erau inutile desi nu e asa. etainseizat clapetele care se deschid/inchid cu banda din aia de cauciuc care se pune la geamuri si usi, care tine foarte bine, ele aveau la origine burete lipit cu preladez (sau poliadez cum scrie pe el). Acum am disecat bordul cu instrumente sa-l aranjej si am inceput sa curat caroseria si sa mai caut niste piese de tablarie. Au sosit segmentii Perfect Circle, am scos din vaselina axele cu came de fabrica + culbutori, ambielajul trebuie sa-l iau de la Banditu si mai stiam pe cineva care avea niste cuzineti, poate Glyco sa sun maine sa vad.
O sa revin si cu poze cat mai repede (cel mai devreme duminica).
Am o nelamurire, acolo unde ies furtunele alea cu apa stransa pe la parbiz si o arunca la roti, intra apa pe langa ele de la roata si in acea camera se formeaza o rugina de mama, mama. am reusit sa ajung inauntru si intrebarea e: curat rugina si unde sunt gauri pun petice sau dau jos si rama de la prag si inlocuiesc (sudura multa deci rugina poate sa reapara imediat si mult mai grav). In spate la traversa, ultima, unde vine prinsa finala mai mult ca sigur o inlocuiesc ca ce e dupa ea.... o am noua asa ca nu e mare nenorocire.
Sugesti?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 5 din 8
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community