Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

B-14-AGU
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
@ Cristi_s, nu-i nimic pt discutie, abia aflam si noi una alta
@ Iulicuta, o sa ma uit si sa-l fac la cat trebuie
Am o intrebare mai idioata... cum se porneste corect Oltcitul la rece si la cald? in manual scrie ca la rece se trage socul si nu se atinge acceleratia iar la cald, cu socul impins se apasa acceleratia la maxim si daca nu porneste nu se elibereaza pedala... Asa e cel mai bine? La rece imi porneste corect cum spune in carte dar la cald o ia mult mai bine cu 2 sprituri inainte si acceleratia la maxim...
De maine revin cu restul pozelor, din pacate voi ajunge iara la calculatorul meu... la cald de obicei fara acceleratie...eventual cu pedala usor piscata

cand e incins rau...neaparat talpa Ok, Multumesc valib!
Revenind la poze...
Masina cam asa arata cand a intrat pe mana mea (avea toate cele montate pe ea dar nu aratau mai bine ).



Imi vine sa ma iau singuri la suturi si pumni deoarece haionul era impecabil si eu l-am atins in vreo 3 locuri in garajul de cacao de la bunicamea


Care era metoda aia de acoperit infundaturile (cu plumb topic sau cum?? care nu crapa nu nimic in timp...)???

La caroserie am schimbat pragurile si fetele de la usi, mai e putin de lucru la ele si ar mai fi ceva rugina in spate la ultima traversa, una alta pe aici pe acolo...

Acum cand ma uit la poze cum am "tiganito" cand eram mai mic... am dat cu bronz la spoiler, am taiat masca fata, bronz la praguri, aparatori spate . Intre timp am revenit la grila originala cu sigla (multumesc Dan Alexandru) si urmeaza si alt spoiler si ramforsare deoarece spoilerul era lovit pe aici si colo iar ramforsarea mascarata de niste " mecanici "



Aici si-a petrecut toti cei 16 ani (vreo 13, ca de 3 ani sta la garaj )


Si din vara asta...
Pragurile, multumesc tinichigiului care nu s-a obosit sa dea cu o mana de grund nici pe la suduri, pe la nimic...


Nu am mai facut poza si dupa ce am dat cu grund...



Ultimele poze nu prea sunt puse in ordine... Ce disc de ambreiaj e ala?? Are Bendix cu vopsea si sigla SACHS . Cica e de prin 88 si l-am luat de la un magazin Dacia. Am dat 50 ron pe el asa ca nu cred ca e Sachs-ul mult dorit... Si am mai luat o elicie noua pt ca am spart 2, fiind plasticul imbatranit nu-ti trebuie decat sa o atingi si se duce...

Ca sa nu mai fie dubi in legatura cu jantele...

Aoleuu ! cat ies in afara jantele alea!!! pe spate tot la fel de mult ies in afara? Ies ceva, dar arata tare bine...
Pe spate trebuie sa umflu aripa vreo 2 cm Cu ce ai curatat chiuloasele si cutia, au iesit .

Eu am spalat cutia de la iulica cu jet de apa+sapun la 100 grade si tot nu a iesit asa Incearca cu "Triumf" de curatat aragazul, ai sa famai surprins de rezultat. Dar cu grija, ca e relativ toxic si ataca pielea. Uite ca la asta nu m-am gandit, stiam ca spala aragazul si ca zboara orice fel de grasime, dar nici prin cap nu mi-a trecut sa dau pe motor. NUuuuuu, cu bormasina si cu o perie de sarma cat de cat fina, care sa nu zgarie aluminiu, asa si cureti si lustruiesti Asa am procedat si la carter si la capetele pistoanelor si la cilindrii...
Chiuloasele nu prea imi plac cum au iesit, le-am bagat in soda caustica. SA NU FACI SI TU ASA! Curatale cu diluat sau benzina, motorina, ce o fi dar sa nu atace... Uitasem ca am facut si la aripa spate (poze cu janta)


In spate cum ar veni are loc destul (sper, ca nu am cauciucul pus )


Si la aripa:


Revin imediat si cu niste filme cu pornirea si ralantiul... la interior nu pare sa ai probleme dar la exterior va trebui sa tai buza aripii pentru ca altfel o sa-ti atinga anvelopa in ea... Exista jante modelul asta mai multe latimi?
Ca si eu si Banditu avem modelul asta si nu ies atat in afara pe fata.
Sau acolo sunt puse doar asa, langa butuc, si de-aia par mai in afara?
Sau poate e din cauza unghiului din care s-a facut poza? NU! Jantele erau prinse cu piulitele de oltcit puse invers . Sunt mai multe "latimi", tu si Banditu aveti modelul mai ingust, de 5 sau 5,5, eu am 6. Astea au fost facute pentru masinile frantuzesti de raliu gen Citroen Visa Chrono, Peugeot 104 rally, Talbot Samba... AAAAAAAAA! Asta insemna jante TRX? Nu, TRX inseamna ca "inaltimea" e de 13,5 in loc de 13, cum sunt la jantele alea de AXEL.
stonebone a scris:AAAAAAAAA! Asta insemna jante TRX?

TRX sunt pneuri. De 340 mm diametru. Transpus in inch, ar veni intre 13 si 14, mai precis 13,4 inch. Jantele pentru pneuri TRX (si nu numai, mai exista si TDX) sunt TR. Pe jante TR din pacate nu intra nici pneuri de 13", nici de 14" (zic asta pentru ca am incercat asa ceva). ca si comportament pe strada, TRX urile sunt mult mai rigide decat cele normale, tinuta de drum fiind net superioara cu TRX (tot din constatari personale), flancul pneului fiind ranforsat similar cu calea de rulare.
Scuze de off topic. asta nu e offtopic e informatie buna de stiut
6j inseamna ca merge 185 fara probleme...din pacate va trebui sa umfli aripile destul
spui ca le-ai prins cu piulite de oltean puse invers...janta e intrata pe butuc pana la capat?sta fixa?atunci atat ies in exterior si n-ai ce face,doar buza taiata te ajuta cu cauciucuri inguste,altfel ma indoiesc sa-ti intre fara umflat aripa Era fixa pe butuc, ca masina statea pe janta aia, daca nu era stransa iesea imediat. Eu as vrea sa pun 175, sa vad care cum intra
Cristi_s e o informatie foarte buna de stiut! pai e pacat de jante daca pui 175. Ca si pe astelalte mai inguste poti sa pui si de 180. Mai bine le schimbi cu cineva care vrea sa puna 190. Poate vrea Banditu, ca eu am masina lasata si aripile umflate destul de mult si la 170 trebuie sa desumflu rotile ca sa le bag-scot. Ele au fost facute pt 175... cred ca glumesti, am fost sute de km dupa ele si acum sa le dau la schimb pe unele care le gaseam oriunde??

Ca sa fie clar. Masina pornea asa http://tinypic.com/player.php?v=4vr6hg&s=4 , am scos-o intr-o zi (pe la pranz) din garaj ca sa o spal, dupa ce am scoso am ramas fara benzina (98 premium). Am luat 99 fara plumb ca nu am mai gasit 98 premium, a pornit la fel primele 2 porniri dupa care nu a mai vrut si o lua asa: http://tinypic.com/player.php?v=2iucmle&s=4 . A venit mecanicul, mi-a facut ralantiul, desfundat carburator, sa nu mai traga aer fals, reglat avansu cu metoda becu, 0,4 la platina si 0,6 parca la bujii... si cu benzina 98 si o ia asa http://tinypic.com/player.php?v=15db8lc&s=4

De la ce sa fie????? Vreau sa porneasca iara cum pornea De fapt voiam sa te conving sa pui 190. Nu le gasesti nici pe astea mai inguste oriunde. Intreaba-ma pe mine cat am asteptat si am cautat pana le-am gasit si tot cu capacele de peugeot pana la urma. Aaaaaaaaa, sa pun 190, e o idee . Multumesc. Sa gasesc un cauciuc de 190 R13 sa vad cum vine, macar pe fata.
PS am si capace de Peugeot cromate la ele Da, probabil ca au fost mai multe peugeoturi, dar eu tot mai caut capacele de citroen sa le schimb.
Nu poate sa arate decat bine cu 190.
Masina lui kat_drive avea de 205 (probabil pe 14) si arata beton. Nu stiu daca era lasata sau nu. Numai ca mergea in forta si zicea ca i se duc planetarele repede. Vezi poate gasesti poze pe forum. Am poze cu masina lui si arata mortal
Am gasit multe capace de Citroen dar costa foarte mult! Capacelele alea micute de plastic?
Cat pot sa coste? daca pui de pejo si raman siglele de pejo cu prima ocazie le dau jos si le fac bucatele
le dai si tu cu chit sa astupi scrisul si le vopsesti
pe spate mai mult de 185 nu iti trebuie... Pe spate intradevar nu are rost...
Da, capacelele alea mici de plastic din mijloc, au ajuns si la 35 euro fara transport!
Dumitru Cristian a scris:...sa pun 190, e o idee .
Cauciucuri mari + jante mari => greutate mare pe rotile motrice. Vei schimba planetarele ca si sosetele. Da, am si scris ca kat_drive schimba planetare.

35 de eur un capacel? Pai sunt jantele cu totul la 35 Nu. 35 euro toate.
Laurentiu asa cred ca se intampla. Eu nu am de gand sa modific motor, cel putin nu curand asa ca un numar mai mic ar fi mai bun, dar tot vreau sa vad cum arata cu 190 eu as pune mai late pe spate, pentru ca oltcitul are puntea spate mai ingusta ca cea din fata...

io am 195 peste tot...
Laurentiu a scris:
Dumitru Cristian a scris:...sa pun 190, e o idee .
Cauciucuri mari + jante mari => greutate mare pe rotile motrice. Vei schimba planetarele ca si sosetele.


ai fi surprins Laurentiu dar jantele astea cu cauciucuri de 165 cum am eu cantaresc cu 800g mai putin decat janta normala de oltcit cu cauciuc de 145 aceeasi marca!
deci eu zic ca sunt mai benefice decat cele normale!
P.S astazi am vazut un oltcit in paragina in Bucuresti ci avea jante din astea ! am ramas masca ! maine ma duc sa caut proprietarul! O fi al meu . Glumesc. Se pot pune si alte masini la "Masina Mea" in afara de Oltcit? Pai inca de Oltcit Niva sau Oltcit Almera inca nu am auzit. banuiesc ca da, altfel era sectiunea "Oltcitul meu"
cristi_s a scris: Oltcit Niva


Buei! aia e Ruginiva sau Jidveniva! Cum vrei... nu se compara cu nimic. Oricum propretaru' trebuie ecarisat pentru absenta... impreuna cu altu' cu blanitza

Ontopic: Nu scrie nicaieri sa fie doar oltcituri p'aici si nici nu cred ca se asteapta cineva
Hofy a scris:
cristi_s a scris: Oltcit Niva


... nu se compara cu nimic.

Crede-ma, stiu. :d Mai ales dupa niste derapaje in mijlocul campului, pe o mocirla groaznica, la 12 noaptea. Am renuntat la ideea cu topic cu Nubira...
Revenind la Oltcite, ce-i rezolvarea la problema:
Dumitru Cristian a scris:...

Ca sa fie clar. Masina pornea asa http://tinypic.com/player.php?v=4vr6hg&s=4 , am scos-o intr-o zi (pe la pranz) din garaj ca sa o spal, dupa ce am scoso am ramas fara benzina (98 premium). Am luat 99 fara plumb ca nu am mai gasit 98 premium, a pornit la fel primele 2 porniri dupa care nu a mai vrut si o lua asa: http://tinypic.com/player.php?v=2iucmle&s=4 . A venit mecanicul, mi-a facut ralantiul, desfundat carburator, sa nu mai traga aer fals, reglat avansu cu metoda becu, 0,4 la platina si 0,6 parca la bujii... si cu benzina 98 si o ia asa http://tinypic.com/player.php?v=15db8lc&s=4

De la ce sa fie????? Vreau sa porneasca iara cum pornea
Dumitru Cristian a scris:De la ce sa fie????? Vreau sa porneasca iara cum pornea
Ti-am explicat aseara pe YM cum vad eu problema: demarorul ia curent mare si nu ramine prea mult pt bobina de inductie. OK. Deci o sa iau iara electromotorul la puricat.
Multumesc! Pana pe ~19 decembrie nu o sa fie nici o noutate.. decat pornita de bunicamiu saptamanal .

Asta e ustensila buna pt oltcit??


La cutia de viteze ce ulei recomandati? 80W-90 ?

Pentru suruburile de la planetara (unde se prinde de cutie) ce Loctite sa folosesc?

E buna cheia asta pentru aerisitoare?


Am multe de facut dar abia astept sa ma murdaresc si-n ***

Multumesc pentru sfaturi!
Dumitru Cristian a scris:E buna cheia asta pentru aerisitoare?




NU!
Asta e buna! http://img267.imageshack.us/my.php?image=imgp0075ov1.jpg Asta e buna mai mult pentru conductele de frana. Ca daia sunt si taiate la capete...
Eu ma refeream strict la aerisitor. Si intreb asta pentru ca mecanicul meu mi-a spus sa-mi cumpar cheie cu cap hexagonal pentru frana. atata timp cat e hexagon pt cheie de 8...si e cheie BETON....totul e foarte ok

iti trebuie neaparat cheie de calitate pentru hexagon, ca altfel se strica repede capului aerisitorului Presa trebuie sa fie buna la depresat capetele de bara si pivotii,asta daca nu ma insel eu.Si sper sa nu ma insel. Hehe dupa lungi asteptari, ne-am reintalnit . O pornit imediat, dupa ce i-am curatat bujiie (1 uda si 3 afumate rau), asta la 11 noaptea ( sa stie vecinii ca am revenit ). . "ReconMontat bucsile de poliamida de la tonim. Alta directie acum, multumesc mult tonim."Reconditionat" sistemul de franare, adica scos toti cei 4 etrieri de frana, desfacuti bucatele, curatat tot foarte bine, montat la loc si uns cu lichid de frana fara mila, 2 conducte de frana spate noi, inclusiv aia care vine din pompa in repartitor si maine urmeaza sa schimb tot lichidul de frana cu unu MOBIL... Fata se blocheaza imediat acum, daca te infigi in ea putin, spatele mai usurel dar nu am absolut nimic in spate, nici rezervor nici scut nici nimic deci e normal.
Luat jantele lu' banditu' (multam mult inca o data!!!), mai trebuie piulite sa le pun pe cele 2 care mai au cauciucuri, pe fata cred ca le pun...
Urmeaza maine sa-i montez alt electromotor ca m-a terminat ala, face clack si de 20 de ori pana sa invarta si sa o ia si sa vina mos MIC de la Craiova cu axe cu came, culbutori, esapament sa nu mai faca ca drujba, si sa refac motoru' cu piese de data asta (prima data l-am desfacut ca sa fac scoala pe el ).

Vad ca nu mai face fite la pornire, porneste iara foarte bine, sa vedem de maine cu "noul" electromotor si cu aprinderea electronica de la Craiova, asta dupa ce punem axele cu came, culbutori...

Mi-a zis banditu' ca bate si alt ceva in afara de axele cu came/culbutori
Sa fie vre-un bolt? Unul din ei a intrat/iesit cu mana, ala sa fie? Boltul trebuie sa intre un pic fortat.Posibil sa fie si asta.Oricum cind o sa il desfaci ai sa vezi tu mai bine. boltul trebuie sa intre cu mana atat pe biela cat si pe piston Cand desfaci motorul, trage usor de cilindri pana ies bolturile din cilindru. Scoti cu grija sigurantele, extragi bolturile si dai afara ansamblul piston-cilindru. Apoi verifica bucsele de pe biele.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 2 din 8
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community