Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

BV-02-DGI
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Mai rarutz ca-i mai dragutz...
Poza noua... dar fara cea din faza de pornire caci nu am.
Dupa cum stiti si cabina era acoperita cu o chestie de fibra izolata cu un cheder pe margine. Ce credeti ca se intampla?
Cum-necum apa se strangea intre plafon si fibra siiiii... dezastru cand am dat-o jos. Am vrut sa umplu cu fibra mancatura ruginii pe contur dar cum a mea constiinta e greu de convins... am purces la pus tabla.
Intr-un tarziu am terminat caci e foarte greu de lucrat in zona aia. Si terminai cu succes ceea ce imi permite sa vopsesc si cabina pe interior si sa o izolez.
http://img35.imageshack.us/img35/940/cabina07.jpg
Acum ca ma apucai de slefuit si chituit incep sa duc dorul sudurii si taiatului.
Asta cu slefuitul si chtuitul imputita si plictisitoare treaba. E bine ca ai mai avansat
O sa vopsesti tu masina? Naiba stie...
As vrea sa o vopsesc eu caci am gasit o vopsea de efect fara luciu si oricum am capatat experienta la vopsit cu pistolul. Vopseaua imita piatra ca asperitate. O fac neagra.
Daca nu iese asta este... alta slefuiala si alta vopseala. Bai frate... la dacia aia nenorocita cum dracu' de au gandit gratarul colector de apa cu capac?... logic... sa poti curata inauntru cand se infunda putza aia de cauciuc sa nu mai tina apa inauntru.
Uite nenorocenie la oltcit... cu acces nestingherit al apei bineinteles si in cabina si la locasul motorului.
http://imageshack.us/photo/my-images/822/aripicontraaripi00.jpg/
Dar rezolvai onorabil si f. estetic cu petice.
In sfarsit...
Uitati iarasi ce numesc eu slefuiala...
http://imageshack.us/photo/my-images/687/aripicontraaripi01.jpg/
Si imediat vopseala...
http://imageshack.us/photo/my-images/194/aripicontraaripi02.jpg/
Dupa experienta asta (care trebuie sa o repet saptamana viitoare pe partea dreapta)... prefer 2 burti si o bena de slefuit in loc de tot labirintul asta.
Clar nu am reusit sa ajung in toate mini-colturile dar sper sa omoare inhibitorul de rugina tot.
In incheiere ma autodenumesc ucigasul de masini de gaurit... a 4-a azi. Ei,asa-i ca s-a putut face?nu ma intereseaza cat a durat,sau durut freeman incearca sa folosesti pe suprafetele drepte/mari/mici peria si flexul si perie mica.
Cu ce ai curatat contaripa ,lonjeronu, si toate cele? Maestre... nu ai habar cate folosesc.
Intreaba-l pe Iulica ce-i la mine. 6 flexuri... fiecare cu cate un tip de perie si slefuitor... masina de gaurit cu perii... slefuitor circular... slefuitor pendular...

Am atatea scule ca nu face masina cat ele ca valoare. Alex ti-ai gasit tarziu sa-i spui cum sa frece...are experienta cu carul,si ceva scule,nu se vede? holly fuc% ...... vere vrei sa-l faci mai bine ca atunci cand a iesit din fabrica ???????


Felicitari si foarte mult spor de munca in continuare !!!!!!!!

am ramas socat Dupa multeeeee... probleme... printre care si o perie razbunatoare care mi-a sarit in gat cu tot cu flex... mai trebe sa inchei un capitol al masinii... CABINA.
Azi am periat ca un disperat ca sa ma apuce frigul cu ea total grunduita si daca se poate si chituita.
Mai tineti minte?
http://imageshack.us/a/img132/8836/cabina00.jpg
Ora disperarii...
Atunci... la cat de deprimat eram vazand scena asta de groaza... mai-mai sa renunt.
Acum... dupa 8 ore de polizat astazi... dus 2 perii...
http://imageshack.us/a/img827/6836/cabina10.jpg
Maine merg in targ sa mai iau perie si apoi rezolv si partea de bord si pana seara sper sa fie si vopsita integral cabina pe interior.
Observati traversele reprofilate dupa scaunele primite de la tov. iulica, podelele duble cu orificiu de umplere integrala cu vaselina plus ramforsajul din spate al cabinei (dar il stiti mai de mult).
Deci pe maine... A iesit foarte bine!
Imediat il vopsesti Hai ca la final o sa merite tot chinul asta Unde ramasesem?
La promisiunea ca azi vin cu poze...
De dimineata plecai in targ dupa perie dar cand venii asa cald si frumos afara... dar si lene mare.
M-am uitat pe net cum o sa fie vremea maine si cand am vazut ceva umezeala am intrat in priza. Deci... luati...
http://imageshack.us/photo/my-images/40/cabina11.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/72/cabina12.jpg/
Bineinteles ca nu e gata...
Maine chit si mastic pe unde trebe... inca un pic de laveta abraziva si abia poimaine vopsea finala cu obturarea ferestrelor sa nu mai intre nimic mizerie.
Poate si un pic de antifonare in functie de ce materiale gasesc.
Stati p'acica... holly shit


vere iese mai bine decat din fabrica..... Si tu acum...
Poate dintr-un aspect... da...
Toata vopseaua pe care o vezi folosita ca grund... deci direct pe tabla facuta luciu dupa cum stii... este inhibitor de rugina... Ceea ce fabrica nu a facut.
Aaaaa... si poate eu lucrez din placere si nu din dorinta de a lua salar in urma ei.
Referitor la inhibitor: pana acum vreo 10 cutiute... ca-s mici si scumpe... 25 lei/juma'... In continuare inca vreo 10 fara discutie. nu trebuia sa speli inainte tabla cu solventi sa elimini orice impuritati de pe tabla? freeman lasa ca fabrica avea altceva ... electroforeza ... ceea ce tu nu prea poti face la tabla noua deci substitui ... acuma numai timpul isi va spune mai departe cuvantul la ce a fost mai bun... tratamentul fabricii sau inhibatorul de rugina ... oricum arata bine iar tu muncesti intr-un mare fel ...spor la treaba in continuare chiar arata bine Tu ce crezi?
Tabla slefuita... de la caz la caz si dat cu feruginol... spalat cu alcool tehnic sau diluant... grunduit...
Maestre... nu am acces la materialele ce le folosesc cei cu restaurarile de masini pe dincolo...
Intr-o tara de rahat cu niste oameni de rahat folosind materiale de rahat... ce poate iesi?
Si acum daca intrebi tinichigii profesionisti de inhibitor de rugina se unita ca prostii la tine si dau din umeri.
Iar lancer...
indiscutabil... fabrica era altceva. Mai ales OLTCIT... unde direct de la ambutisare subansamblele treceau in procesul electrochimic (nu ca la Dacie unde erau scoase afara ).
Eu incerc daca tot fac ceva... sa fie "the best" in masura posibilitatilor materiale si a efortului. Request pentru un amic...
http://imageshack.us/photo/my-images/407/sablare.jpg/ baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vreau si eu jenti ca ale taleeee Ce am facut eu aseara intre orele 21.00 si 24.00 cand afara era frig de crapau pietrele...
Am bagat in cabina o aeroterma si un halogen de 300w si...
http://imageshack.us/photo/my-images/6/cabina13.jpg/
... dai cu chit si mastic.
Oameni buni... SINTO mastic pe baza de aluminiu. Superb...
Lucri cam greu ca trebe sa fie cald cand dai si chiar el sa stea la cald caci imediat cum desfaci cutia daca e frig il iei aproape intarit pe pensula. Trebe sa luceasca cand il iei cu pensula.
Dimineata... mici slefuieli cu laveta abraziva si ultima vopseala in cabina:
http://imageshack.us/photo/my-images/521/cabina14.jpg/
La noapte inca o operatie... Cata daruire!Felicitari!
Spune-mi,ce grund folosesti?Il aplici la pistol? De fapt nu e grund. Este un "mix" de 3 componente: inhibitor de rugina, vopsea si e-mail... PROTECTA. Cam scumpicel ce-i drept... 25 lei/500ml.
Am facut un test iarna trecuta sa vad cum iese tabla in primavara. Rezultat... unde dadusem cu grund profesional deja erau mici punctulete de rugina iar unde am dat cu PROTECTA... nimic. Chiar am slefuit tot ce dadusem iarasi pana la tabla si era perfecta. Acum a mai aparut un astfel de produs... HAMMERHEAD... cica si mai tare dar si mai scump.
In sfarsit... toata masina este vopsita acum cu inhibitor de rugina.
Si acum... indiferent de vreme si ca sa nu se supere masina pe mine ca nu o bag in seama si pe ploaie... izolatiune la peretele din spate pe interior.
http://imageshack.us/a/img825/2201/peretecabina6.jpg
In continuare nu o sa stiu ce sa mai fac... ploua in draci.
Rugaminte...
care ma puteti ajuta cu talpa de metal de sub baterie?... nu cea de plastic... cea din caroserie. grrr ... acum 2 zile am dus ..de fapt a dus tata caroseria aleia vechi la remat ... daca stiam mai dadeam un flex si iti scoteam bucata aia ...

acum ce sa faci nu ai decat sa cauti tot pe la remat poate gasesti ceva Imi trebe sa pun simetric pe cealalta parte pentru inca o baterie care va merge pe HHO.
Roata de rezerva va fi in spate.
Astept si o idee de la voi ce sa pun peste izolatia aia sa dea bine in cabina. Idem si pe exterior...
freeman a scris:De fapt nu e grund. Este un "mix" de 3 componente: inhibitor de rugina, vopsea si e-mail... PROTECTA. Cam scumpicel ce-i drept... 25 lei/500ml.
Am facut un test iarna trecuta sa vad cum iese tabla in primavara. Rezultat... unde dadusem cu grund profesional deja erau mici punctulete de rugina iar unde am dat cu PROTECTA... nimic. Chiar am slefuit tot ce dadusem iarasi pana la tabla si era perfecta. Acum a mai aparut un astfel de produs... HAMMERHEAD... cica si mai tare dar si mai scump.

Si de unde le cumperi? de la policolor Exact... Daca te grabesti sa cauti prin magazinele lor poate mai gasesti si la pret vechi unele culori.
De exemplu ai vazut ca am facut burta masinii in 4 straturi cu verde metalizat. Era la pret vechi... 15,6. Albastru deja nu mai era dar aveam pt. cabina. In rest celelalte (nu prea multe insa) is la pret nou... 25. Au o carticica atasata la cutie cu toate culorile.
Eu de acum numai cu asa ceva lucrez. Numai ca e o problema.
Continand email trebe dupa vopsire ca sa prinda fullerul sau vopseaua masinii sa slefuiti tot cu laveta abraziva. Ati vazut din cate am scris ca dupa grunduire cu asa ceva, eu chituiam si masticam imediat si apoi reslefuire fina si alt strat. Asta daca nu va e lene sa munciti in plus.
Grundul normal nu e lucios... Multumesc!
freeman a scris:
Rugaminte...
care ma puteti ajuta cu talpa de metal de sub baterie?... nu cea de plastic... cea din caroserie.

http://imageshack.us/gal.php?id=q5Wmks_mydqwlqmUmd3W06g
Daca va este de folos sambata si duminica sunt prin Brasov si va pot da tabla respectiva. Mersi Bogdane pt. talpa. Sper sa nu poti sa o sudezi nu ai nevoie de doua baterii Spune-mi si mie,te rog frumos,cate kilograme are un Club CS?In ce categorie este incadrata(berlina,utilitara)?Si cat platesti impozit la ea?
Multumesc! E utilitara. Impozitul nu e foarte mare, din cate stiu eu, ca e capacitate cilindrica mica. Si nu-mi spuneti si mie cat este?
Fratele meu a achizitionat o camioneta CS.Trebuie sa-i plateasca proprietarului impozitul pe ultimii doi ani.Asa a fost intelegerea.Suma poretinsa e cam marisoara.Cat o fi impozitul pe un an? Nu stiu asta,din pacate. Mi-a spus freeman candva dar nu mai tin minte,oricum cred ca este cel putin dublu fata de un autoturism

later edit am aflat cam 258ron pe an Eu mai mult intru cu poze d'aia nu prea am activat.
Deci...
mare greseala deceneu...
Daca stiam ce taxe are coaja... acum admiram numai poze.
Scriu ce e pe talon...
- incadrare: autoutilitara
- masa - proprie: 955 (dar cu bula de fibra care e f. grea)
max: 1450
Taxe (sa te tii bine)...
- impozit: 258 / an (cea mai mica problema)
- RCA: in jur de 400 / 6 luni (aici variaza in fct. de asig)
- ROVIGNETA: 400 / an
Ti-a ajuns?
Si inca ceva... pentru necunoscatori.
La autoutilitara nu se ia in considerare motorul ci capacitatea de transport.
CS-ul intra pana in 2700kg.
FALIMENT frate daca nu produci cu ea... pentru ceea ce a fost facuta. Nu fitze ca la mine ci din hamalitmarfa (ceea o va si duce la distrugere repede). oltcit........ o bucurie P.S.
A mea la cum e facuta acum... ramforsari, tabla de 1,5-2mm, lonjeroanele unde au fost mancate inlocuite in 3 straturi cu 2mm (sub podea), podele duble cu baie de vaselina, pragurile mai rau decat lonjeroanele, bla, bla... poate sa care linistit.
Dar m-ar lasa inima? eu zic sa nu te apuci sa cari cu ea.

daca vrei sa cari ia o dacia papuc ...si cara cu aia linistit. dar, dar nici sa o tina degeaba, ca toaca banii!!!!!
asa, la cum a lucrat la ea, rezista foarte bine la carat, dar e pacat de munca lui, fiindca nu se merita sa faci ceea ce a facut el
totusi, e de laudat fiindca nu multi au curajul sa se apuce sa faca o masina de la 0 In sfarsit... astept caldura sa o despachetez si sa o finalizez si apoi o sa vad care ii este viitorul. La cum arata mai mult de o luna pana la vopseala finala nu ar fi.
O sa vad... dar taxele is prea mari. Daca as avea un salar decent ce mi-ar permite sa suport... dar nu.
freeman a scris:Eu mai mult intru cu poze d'aia nu prea am activat.
Deci...
mare greseala deceneu...
Daca stiam ce taxe are coaja... acum admiram numai poze.
Scriu ce e pe talon...
- incadrare: autoutilitara
- masa - proprie: 955 (dar cu bula de fibra care e f. grea)
max: 1450
Taxe (sa te tii bine)...
- impozit: 258 / an (cea mai mica problema)
- RCA: in jur de 400 / 6 luni (aici variaza in fct. de asig)
- ROVIGNETA: 400 / an
Ti-a ajuns?
Si inca ceva... pentru necunoscatori.
La autoutilitara nu se ia in considerare motorul ci capacitatea de transport.
CS-ul intra pana in 2700kg.
FALIMENT frate daca nu produci cu ea... pentru ceea ce a fost facuta. Nu fitze ca la mine ci din hamalitmarfa (ceea o va si duce la distrugere repede).

Multumesc! 4 luni de zapada si ploaie... frumos impachetata in folie si prelate.
Acum despachetat complet si surpriza... rugina lipsa.
http://img259.imageshack.us/img259/7633/13032013553.jpg
Deci... adevarata valoare a inhibitorului de rugina PROTECTA. Vezi ca au anuntat iar cod galben de ninsori Sigur nu PORTOCALIU? Este de apreciat munca enorma depusa,imi place ca lucrezi curat, dar am o mica observatie,eu in locul tau dupa asa o manopera minutioasa as fi folosit un grund epoxidic bicomponent,ala-i tatal grundurilor in lipsa unei bai de cataforeza, inovatiile pe care le-ai inginerit cu diverse tipuri de vopsea ma duc cu gandul ca te-ai inecat la mal. Am studiat toate neamurile de grunduri. Crede-ma. Am primit pana si un grund profesional de la frate-miu de la fabrica (unde construiesc structuri metalice la comanda pentru tarile nordice, deci iti dai seama de rezistenta lor) si acum 2 ierni am incercat ambele variante. Ghici cine a invins?
Grundurile epoxidice bicomponent au o mare gama de aplicatie si asta spune multe.
Eu ideea cu inhibitorul de rugina nu o am de la Protecta care o gasii la Policolor. Am studiat materiale de protectie anticoroziva si am gasit pe un site produsul care este patentat si folosit in Germania in ateliere auto. Bineinteles ca nu este ca Protecta care are o tripa componenta... inhibitor, vopsea si lac sa rezolvi din prima problema (pt. uz casnic nu ateliere auto).
Ei folosesc inhibitor pur intai, transparent ca si culoare si care are ca principiu de baza penetrarea stratului oxidant si convertirea lui intr-o crusta protectiva... bla bla.
Deci... atata timp cat solutia gasita este foarte eficienta (chiar daca mai scumpa) si dupa 2 ierni unde am slefuit inhibitorul de rugina era luciu metalic... de ce sa...
In plus... vopseaua finala va fi una cu efect de piatra care si ea la randul ei are componenta inhibitor.
P.S. Lasam timpul sa isi spuna cuvantul daca m-am inecat la mal. O sa vezi dupa ce o rulezi un sezon de toamna,iarna, primavara. Una este tratamentul metalului gol slefuit pana la luciu,alta este protectia lui anticoroziva cu grunduri,sunt doua procese cu rol diferit. In ce priveste solutia care transforma gramada de rugina intr-o masa solida care nu mai evolueaza ,e vrajeala,nu exista asa ceva, rugina cu orice o acoperi ,chimic sau fizic ,se extinde din cauza condensului dintre straturi,astea-s solutii de genul celor care refac garniturile motorului . Eu iti doresc sa nu fi muncit degeaba, e foarte multa munca acolo!!!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 4 din 6
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community