Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

DJ-84-MIC
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
salut toti userii forumului.... sunt cativa care ma stiu, putini care ma cunosc...
am hotarat sa`mi prezint si eu "carutza" mea... o poveste lunga... pe care n`a inteles`o toata lumea.... este fosta masina a tiganului, aka fmx.... din 83, club france la baza.... acum.... 1.3T

mii de multumiri domnului pupa,care m`a sustinut si ajutat cu sfaturi, lui laure pentru munca, aproape cot la cot cu mine.... si prietenei care ma certa in fiecare seara, si nu mai suporta oltcitul.... si`a schimbat insa parerea dupa prima tura

bun, acum incepem descrierea....

cel mai important lucru.... turbina, super mica, racita pe ulei, un garrett t15
carbu... r5gtt... multumiri dl. corbu
intercooler... micutz, dar frontal, isi face treaba
pompa de benzina bosch
regulator de presiune de benzina de r5gtt
urmeaza... bov, obligatoriu, nu pt fitze, dar am anulat wastgate`u, pt ca nu`mi deschidea turbina cat trebuia.... si acum merg cu ea blana, 1.2 bari
cam atat... sper sa nu fi uitat ceva....

poze.... adunate pe parcurs... n`am facut nici o sedintza foto pana acum... e jegoasa, nu`s asa cum trebuie pozele.... dar sper sa fac curand









desigur.... daca nu sar pistoanele in sus pana atunci ) felicitari si tot respectul pt. ce ai facut , ai mare grija de masinuta.

iar in toamna cand vin in craiova as vrea sa o vad si eu pe viu...se poate? Frumos.
Acum, daca ma gandesc mai bine, il vreau inapoi
Bafta si spor in continuare.
Si vopseste aripile alea! misto masinuta ...
e mai bine cu turbo decat cu carburi de alfa 33, nu? bine ca ai gasit fraieru care sa iti dea 3 mil pe jegurile alea. felicitari pentru reusita micu
ti-a folosit furtunu ala la ceva?a ajuns el cam tarziu ce-i drept(corbu e de vina )
iulicuta2000 a scris:felicitari pentru reusita micu
ti-a folosit furtunu ala la ceva?a ajuns el cam tarziu ce-i drept(corbu e de vina )
a fost chiar foarte bun felicitari... marfa masina. Ce consum ai ? mai conteaza? multumesc pt aprecieri.... exact ce a zis si ady... mai conteaza consumu la cum trage? ) oricum... e mic, sub 10 pe mers normal... la blana... chiar nu mai conteaza... bine ai venit in familia turbatilor multumesc pt primire.... Ce s-a mai intamplat cu masina? Mai exista? Proprietarul? exista. o vad zilnic parcata in fata la kaufland.

am vazut'o de putine ori mergand dar are motorasul ala un sunet de ti'e mai mare dragul... Oare e tot Micu proprietar? Pacat ca nu mai scrie nimic. Detalii, impresii, chestii...
Zalex a scris:Oare e tot Micu proprietar? Pacat ca nu mai scrie nimic. Detalii, impresii, chestii...

tot el e proprietar..azi urmeaza sa schimbam iar motorul...si o turbina ceva mai mare
Laure2fast a scris:
Zalex a scris:Oare e tot Micu proprietar? Pacat ca nu mai scrie nimic. Detalii, impresii, chestii...

tot el e proprietar..azi urmeaza sa schimbam iar motorul...si o turbina ceva mai mare


Pfuai! Haide fratilor de ce nu spuneti nimic? VA rugam, datalii! Mama! Avem oltence turbate si voi sunteti tacuti! Aoileu! Deci, ma calmez, se poate va rog sa dati detalii? Mai multe poze, relatari despre montare, piese, de unde piese,tot... E un proiect foarte complex care merita sa fie "mediatizat"! Vrem si noi detalii breee....Nu tineti doar pentru voi.....






SUSPANS Superb. Arata incredibil. Nici nu vreau sa ma gandesc cat ati muncit, arata bestial! Inauntru ce ati facut/schimbat/modificat?
In partea dreapta a motorului (cum stai la volan si te uiti la motor), pe la chiulasa sunt 2 tevi care ies in afara. Ce sunt alea? Sau nu se spune, pentru suspans? din alea castiga 10 cai si 30 de Nm la cuplu

sunt niste scurgeri de ulei

bravo micule,arata foarte bine motorisca multumesc, da, am muncit umpic, prima data a avut pistoane taiate pentru decomprimare, acum e 1.3 stock, doar axe de 1.1, momentan un T15 si doar 1 bar, dar am mers si cu 1.5-2 bari, si a tinut, daca se poate spune asa.... au cazut doar bolturile de la pistoane, mai mergeau, dar bateau... acum e ok, schimbat, pus pistoane normale, acolo sunt 2 tevi prin care se intoarce uleiul din returul turbinei, si una din radiator, altceva, cam atat pe la motor...

pe suspensie, pivoti reglabili pe duritate, amortizoare koni reglabile pe duritate pe fata, si pe gaz, normale pe spate, bare cs, si antiruliu spate... cam atat....

si da, tot eu sunt proprietar... merge rar pentru ca se incinde. si consuma mult... de obicei merge in week`end ) cand nu e cealalta acasa Uau! Frumos tare lucrat. Profesional. Spuneai ca motorul se incinge tare. Ce ulei folosesti?
Alta intrebare. Atunci cand pui un radiator auxiliar pentru ulei trebuie sa ai mai mult ulei in baie? Adica vreau sa spun ca atunci cand pornesti motorul o parte din ulei sa va duce si in radiator si turbina, deci ramane mai putin ulei in baie. Tu cum ai facut? Cand faci orice modificare la circuitul de ulei, care implica inca un traseu, automat trebuie sa maresti cantitatea de ulei si asta se calculeaza in functie de capacitatea radiatorului si de furtune. Cel putin eu asa stiu.
Micule, ia baga niste detalii despre pivotii aia Am inteles. Mersi de raspuns. vezi ca pozitia carburatorului este gresita stiu, dar pana acum nu mi`a facut nici cea mai mica problema in pozitia asta....

corbule, ti`am zis pe mess... Yey, ai trecut cu el azi pe la Casa Stiintei. De fiecare data cand il aud imi starneste un zambet. Poate ca'l vad mergand asa rar. Belea dracia salut, masina iese saptamanal pe strada, de obicei in week`end, si mai rar in timpul sapt.... ma bucur ca iti place

intre timp, ce`i drept, cam mult, masina a primit rollcage, scoici, un t2 cu apa, evacuare completa inox pe 50, niste pistoane de g60, multumiri wrc si lascone, dar inca nu`s puse, momentan merg cu motor aproape stock, si 1.5 bar, si evident, mici probleme, detonatii, etc...






Micule,mai ai masina?Fac o evidenta a doljenilor. o mai are.
A pozato un prieteni acu cateva luni..... Multumesc pentru raspuns!O veste buna! Nu doar ca o mai are... stim si unde e parcata... e parcata intr-o zona sigura. Mai trec din cand in cand pe acolo, de fiecare data incetinesc sa vad daca nu a umblat cineva la ea.

Asteptam vreme mai frumoasa sa le scoatem la o intalnire?

Alex.Pap a scris:o mai are.
A pozato un prieteni acu cateva luni.....
Sa se mai incalzeasca. Prea e frig.
deceneu32 a scris:Sa se mai incalzeasca. Prea e frig.


Corect, asteptam primavara cu nerabdare. Salutari Micule,sambata poti sa vii si tu in parcarea de la BILLA?Ora 14!
deceneu32 a scris:Micule,sambata poti sa vii si tu in parcarea de la BILLA?Ora 14!


Incerc, dar nu promit nimic, sunt plecat sambata si nu stiu daca ajung, oricum, daca reusesc, nu vin cu oltcitu, e tot la hibernare. Peste 2 sapt il scot la plimbare. oricum te asteptam ... cu sau fara turbata... macar sa incercam sa mai facem ceva in craiova asta ... ca de mult timp nu s-a mai facut nimic ... oamenii cu oltence s-au schimbat o parte din ei ... macar sa incercam sa inchegam o legatura ... cu masinile mai mult la primavara vara incolo ..

scuze de off Nu este nici un offtopic,Lancer!
Micule,incearca sa vii,nu este necesara masina! In curand, micutzul turbat va reinvia, pentru cat mai multi ani sper eu
MIC-ule, ai facut o treaba fantastica cu toate modificarile de pe el... e absolut geniala..
Cu mai multe detalii, si ceva poze.. curand, dupa ce ma intorc. Micule,i-ai montat cauciucurile?Dar tobele?
Posteaza si tu imagini noi!
Multumim! Dupa cum spuneam, olteanu a ajuns la mine , dupa cateva incercari nereusite de a-l trece pe numele meu la rar cu motorul "de turbo", am trecut la motorul de pe SPR, fostul oltcit al lui unchimiu, si am schimbat si cutia care caraia pe treapta a 2-a tot cu o cutie in 5 FR... despre care proprietarul spunea ca e de GS...... in fine, pe mine ma bucura intr-un fel ca e tot fr
Devenind masina mea de zi cu zi, am fost nevoit sa renunt si la roll-cage, scaune scoica care erau montate pe marimea lui Micu, precum si inaltarea suspensiei putin. Ma surprinde ca arata foarte bine caroseria dupa atatia ani... are totusi probleme urate la praguri si stalpii fata, pe care sper ca le voi rezolva curand.
olt

Click pentru a vedea imaginea  Click pentru a vedea imaginea  Click pentru a vedea imaginea 
In curand, ma voi apuca de o mica reconditionare a masinii, dupa ce se intoarce Aro-ul de la tinichigerie, sa nu raman in pana de masina, iar peste un an, doi, sper sa dispun de fonduri sa pot participa si eu la cateva etape de VTM, cu turbo, desigur! si totusi mai e sau nu Turbo? Dupa cum spuneam, momentan are motorul de pe SPR, deci, nu , turbina zace pe pervaz, iar motorul asteapta o revizie capitala, avea ceva probleme cu presiunea uleiului + o bataie ciudatica.. Cand demolezi pe la puntea spate arunca o poza cu bara stabilizatoarea daca mai este pe masina ,desi Micu o avea.. Jantele de aliaj le mai are? bine ca nu a ajuns la remat si a ajuns pe mana unui pasionat Jantele sunt, desigur, cand am luat-o micu a zis ca fara jante nici nu se gandeste sa o dea.. dupa ce am luat-o l-am inteles, masinii ii sta absolut fantastic de bine cu jantele astea, care au nevoei de o reconditionare insa...
Puntea spate a avut bara stabilizatoare, inca o mai are de fapt, dar e data jos pentru ca era fantastic de "sporty". Era de fapt compusa din: 2 bare de torsiune fata, la un capat aveau sudat o tabla rotunda care se prinde cu suruburi de brat, si al mijloc un " < " pe o bara si un "-" pe cealalta, care intra una in alta cand sunt bagate in punte. Ele se baga in punte prin "teava" puntii...
Suspensia, dupa opinia mea, a fost realizata de micu fantastic de bine... nu am vazut niciodata o masina sa stea atat de bine pe sosea, cu pneuri corespunzatoare desigur. Sa nu ma intelegeti gresit, nu era "caramida", suspensia lucra, dar atat cat trebuie... din nou, il laud cu treaba care a facut-o!!
De ajuns la remat... nu vreau sa fiu absurd sa spun ca niciodata, pentru ca majoritatea ziceau aa... olsitu, niciodata no sa-l dau... dar momentan cel putin, in cazul meu nu se poate pune problema, repet... e masina mea de zi cu zi cand ai la indemana aparatul arunca cateva poze sau pe privat....
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community