Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

DJ-84-MIC
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Dumitru Cristian a scris:Dupa cum spuneam, olteanu a ajuns la mine

Sa-l stapanesti sanatos!
Asteptam imagini! Merci merci!
Intre timp, am trecut la suspensie clasica pe fata + bare cs spate:
ot

Click pentru a vedea imaginea  Click pentru a vedea imaginea  Click pentru a vedea imaginea 
In curand voi face si un set de amortizoare de spate intarite pentru fata... ca fapt divers, micul mic este echipat cu pivoti reglabili , lucru de care mi-a povestit micu cand mi-a dat-o... din nou, o opera de arta... si totusi, oltcitul la origine ce model este?
ca din ce stiu eu, el zicea ca e un axel adus din afara Ce anume e reglabil la pivoti? Din poze nu prea se vede diferenta.. Ce mai conteaza ce e la origine.. a fost un Club la origine... din cate stiu eu, exportat in Belgia si reimportat in Romania in jurul anului 2000...
Pivoti sunt reglabili adica au "capacu" infiletat si cand prind joc, ii strangi din cap, si ai pivoit fara joc... o sa fac niste poze detaliate... am intrebat de curios
treaba asta cu pivotii e super, in modul asta, si la drumurile care sunt in bucuresti, nu mai trebuie sa schimbi pivotii la fiecare luna oricum pana la urma se duc si pivotii reglabili ... si nu a inventat mic-u treaba asta ... ca a facut-o bine e altceva ... dar sunt reminiscente ... din epoca veche cand nu prea gaseai piese de oltcit decat pe sub mana si la preturi astronomice ... de asemenea tot in perioada aia s-au facut si rotule reglabile la care tot la fel se strangea o piulita care sa mai preseze cauciucul si sa atenueze jocul (sau iar a mai fost varianta facuta pe la cei care aveau posibilitatea in special pe la unitatile militare de rotule imbucsate cu galet de tanc (adica un cauciuc dur si care rezista in timp la socuri destul de mari ..adica cauciucul folosit la unele din rotile tancurilor care calcau pe senila sau chiar pe senila deci trebuia sa reziste la o greutate destul de mare fara a suferi deformatii si totusi sa fie dur)) si am inceput si cu motoriscullll
din pacate, vibrochenul si cuzinetii "ie" morti... din fericire chiulasele arata tare bine, setul motor impecabil... pistoanele mahle cel putin
https://picasaweb.google.com/107770283287009210895/OltcitMIC?authkey=Gv1sRgCOrn_sGF1OOZQg
Dumitru Cristian a scris:si am inceput si cu motoriscullll

Si continuarea?
In ce stadiu este masina? Pistoane de g60? exact ce se imbunatateste punand pistoane de G60? nu mai ai bataia de 1.3 la rece nu este principalul motiv,in primul rand sunt pistoane de turbo, ca nu mai bat la rece conteaza mai putin Se inbunatateste prin faptul ca daca ii dai 1 si ceva de bari si talpa dupa acea nu va trebui. sa schimbi jumat de motor.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community