Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Injectie pe Oltcit
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Marea labareala a uniunii lu' europa...
Modificarile pot fi facute de exact cei carora le e lehamite si sa gandeasca ,darmite sa mai si puna mana sa puna ceva in practica...
Niste reguli facute sa sprijine concernele care "pun la dispozitie" modelul nou, de serie mare,iti iau banii si-ti livreaza masina la care nu trebuie sa umbli la nimic , sa iti vezi de treaba ta si sa lasi in seama lor sarcina consumabilelor si altor chestii, neridicand capota niciodata.Iar daca ,Doamne fereste, motorul "tace" vreodata, s-a inventat telefonul mobil...
Consumism fara limite!Conventionalism si cultivarea spiritului de turma...
Fiindca in turma sunt oite.Si oitele sunt cel mai usor de controlat, muls, manat,etc. catre unde vrea "Marele Cioban U.E.".
De KK to-tal!
Cum se poate descurca baiatul asta sa scape "nepedepsit" ca a muncit cu pasiune si pricepere la masina lui si a realizat ce a realizat, ne spune cineva? Probabil cu shpaga...Fiind vorba de romanica si , mai ales de "romanica ieuropeana"...
Nasol...

Bafta maxima, Stecit! Felicitari pt implementare si mult succes in continuare cu restul proiectelor! Total intamplator (sau nu) am o injectie de peugeot 205 1.1 cu cablaj cu tot care m-a costat doar 100 de ron si care in viitor va ajunge pe oltcitul meu:) asa ca toate informatiile date de tine sunt super utile!

Sunt deacord ca mUE si in general, marile puteri, cultiva spiritul de turma ,dar acelasi ue in germania spre exemplu considera f bine venite astfel de modificari pt ca au ca rezultat reducerea poluarii si imbunatatire performantelor initiale. In germania masinile care nu sunt dotate cu catalizator nu au voie sa circule pe autostrazi si modificarea unui vehicol in acest sens costa mii bune de euro. Cel mai rau e ca in Romania trebuie sa rabdam toate mizeriile astea chiar daca vrem sa facem ceva demn si admirabil din cauza unor minti nepasatoare si intunecate..... Nu e chiar asa. Daca s-ar da liber pe strazi la masini modificate la motor, 5% si-ar modifca motoarele cu cap, restul de 95% ar face tot felul de improvizatii, motoare de 300 CP puse pe Trabant care zic eu nu ar prezenta de loc siguranta. Astia suntem, cu astia defilam.
Pe de alta parte modifcari care reduca gradul de poluare cum spui tu (injectie, GPL, toba cu catalizator) ar trebui acceptate dupa o inspectie RAR care sa verifice calitatea lucrarii, eventual cu 2 teste specifice de noxe. O procedura de genul:
1) Te treci pe o lista RAR
2) Faci un test de noxe
3) Faci modificarile (fara a schimba tipul motorului).
4) Un inginer de la RAR studiaza modifciarile si isi da acordul daca instalatia este sigura (ADMIS / RESPINS)
5) Faci un test de noxe. Daca rezultatatul de la 5) e mai mic decat la 2) iti da un certificat in care iti incadreaza masina in alta clasa de poluare EURO (1, 2, 3...).

Punctele 4) si 5) trebuie reglementate strict si aici pot aparea cele mai multe discutii.

Eu asta gandesc.
Astfel de modificari ar fi binevenite si incurajate. Ar mai fi o varianta pt omologarea lui Stecit . Sa ajunga pe la TV si sa fie facuti de cacao cei de la RAR . merge injectia de pe nova gti pusa pe oltcit?
e o nova gti parasita, era aproape completa, si arata super. au dezmembrat-o din toate punctele de vedere, dar am vazut ca i-au lasat injectia, desi au taiat firele ce mergeau la tabloul de sigurante special pentru injectie, desi tabloul l-a lasat, si am mai vazut ca au mai taiat un fir, cred ca mergea la cutie Nu merge adapatata! de ce? ce are? Nu are....
In primul rand lipseste distribuitorul(delcoul).Nova are senzor magnetic pe volanta. am vazut. nu merge cumva legat la delcou, sa stie cand sa dea si cand sa nu dea scanteie?
edy99 a scris:am vazut. nu merge cumva legat la delcou, sa stie cand sa dea si cand sa nu dea scanteie?

E vorba de lungimea cercului cu chestia aia de o stiam la matematica "pi" . Pe volanta are lungimea mai mare a cercului iar la delcou mai mica . Poate din cauza asta caci rotatia ar fi cam aceeasi . Poate s-ar prinde de roata dintata de la pompa de ulei . Lungimea cercului care este circumferinta care este, nu are nicio treaba. O tura de o roata de 5mm si o tura de o roata de 5m e tot atatea ture. Ca si kilogramu de pene vs kilogramu de plumb. Si chiar... "rotatia" difera... nu seamana nici macar "cam". Raportul dintre arbore/volanta si delcou/ax came este 1:2 adica fix jumatate. Pompa de ulei la fel cred.
edy99 a scris:am vazut. nu merge cumva legat la delcou, sa stie cand sa dea si cand sa nu dea scanteie?

Sunt destul de multe care nu se potrivesc.S-ar potrivi dar cu multe modificari pe care nu are cine sa ti le faca.Nu are rost sa detaliez.... s-a smanglit deja toata injectia. a ramas aproape cheala masina. mai are scaune si centurile de siguranta. are pompa electrica submersibila in rezervor? ca nu e umblat la rezervor Da , nova pe injectie , berlina pe injectie si supernova are pompa submersibila in rezervor.

Daca cauti o pompa exterioara te poti interesa de cea dupa golf 3 .
roket a scris:In germania masinile care nu sunt dotate cu catalizator nu au voie sa circule pe autostrazi


Nu au voie in "environmental zones" si asta poate sa fie valabil inclusiv pentru motoare euro3. Pe autostrazi nu exista limite din punctul de vedere al normei de poluare.

AdyAero a scris:Nu e chiar asa. Daca s-ar da liber pe strazi la masini modificate la motor, 5% si-ar modifca motoarele cu cap, restul de 95% ar face tot felul de improvizatii, motoare de 300 CP puse pe Trabant care zic eu nu ar prezenta de loc siguranta. Astia suntem, cu astia defilam.
Pe de alta parte modifcari care reduca gradul de poluare cum spui tu (injectie, GPL, toba cu catalizator) ar trebui acceptate dupa o inspectie RAR care sa verifice calitatea lucrarii, eventual cu 2 teste specifice de noxe. O procedura de genul:
1) Te treci pe o lista RAR
2) Faci un test de noxe
3) Faci modificarile (fara a schimba tipul motorului).
4) Un inginer de la RAR studiaza modifciarile si isi da acordul daca instalatia este sigura (ADMIS / RESPINS)
5) Faci un test de noxe. Daca rezultatatul de la 5) e mai mic decat la 2) iti da un certificat in care iti incadreaza masina in alta clasa de poluare EURO (1, 2, 3...).

Punctele 4) si 5) trebuie reglementate strict si aici pot aparea cele mai multe discutii.

Eu asta gandesc.
Astfel de modificari ar fi binevenite si incurajate.


Din pacate e exact pe dos. Se "incurajeaza" sa nu iti modifici masina in nici un fel. Motivele sint multiple, de la usurinta in minarea "oitelor" pina la faptul ca inevitabil la un moment dat un inginer de la RAR va trebui sa omologheze ceva mai destept decit poate el intelege (si in multe cazuri oamenii sint destul de limitati, sa nu uitam ca vorbim de o institutie condusa politic cu tot ce decurge de aici).
Acum citiva ani am intrebat la RAR cit costa omologarea unui catalizator pentru BX-ul meu. Raspunsul: undeva pe la 2500 de lei noi (am si cifra exacta), dar ei nu garanteaza nimic. In Germania (si nu numai) primesti bani de la stat sa pui un catalizator mai bun, in Romania platesti de 5 ori catalizatorul si nu ti se garanteaza nimic. In Italia masinile cu GPL sint echivalate automat la ultima norma de poluare si exemplele ar putea continua. http://citroengsa.blogspot.com/ cine are numarul de telefoon al domnului stercit va rog fiti amabili si dati-mi un mp cu el!vreau urgent sa dau de el si nu reusesc!multumesc anticipat! Ce mai stiti despre masina lui Stecit?A reusit sa obtina omologarea pentru sistemul de injectie?A trecut ITP? Nu stiu daca a mai fost pus linkul sau nu: http://www.eddinsmoto.com/id131.htm mmm .. o chestie .. mi se pare mie sau tipul are volanta usurata ..si perforata pe suprafata de frecare a discului? Foarte frumos!
Să-i spună cineva să bage seu la bucșele de la volan; parcă scârțîie la viraj. interesant ,pare destul de simplu . pare simplu pentru ca nu a aratat tot. nu a aratat mare lucru despre o treaba chiar principala ...adica gestionarea combustibilului ... adica calculatorul ...care da comanda injectoarelor .. unde se leaga cum daca are delcou schimbat sau nu ... cu sonda lambda cum e ... cum trebuie setat acalculatorul

el mai mult a aratat strict partea de adaptare a injectoarelor pe motor si partea de alimentare cu combustibil E cu Megasquirt 2. Da, mi-ar plăcea și mie tare mult așa ceva!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 din 5
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community