Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Doi olteni de la Gorj
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salut!

@iulicuta2000
De mult cand lucra taicamiu la cobalcescu avea in service un generator facut dintr-un motor de oltcit de 1300 (taicamiu credea ca e 1600) cu injectie de dacie. Cica mergea ceas dar referitor la consum habar nu am. Am ridicat problema cu socul pt ca am obs cum foarte multe masini pe distante scurte cu injectie consuma ASTRONOMIC, imi povestea un amic de cineva cu un matiz care halea 30% pe distantze scurte si la temp sub 0 !?! Toate bune si frumoase dar eu cu oltcitul stas pe vremea cand a fost gerul ala in bucuresti si in tara nu mai stiu in ce an, pe distante incredibil de scurte am scos un consum de 14.7 la suta!!!! Repet distante incedibil de scurte si ger de nu mai puteam sa deskid usile. Odata am patit sa am amele usi blocate si am intrat prin hayon in masina si asta in fata blocului . Acum ma gandesc ca un computer face totul sa aibe un amestec optim, adica mai multa benzina tinand cont ca aerul este mult mai dens! Totusi pentru noi asta s-ar traduce in consumuri f mari deoarece socul in folosim doar la pornitul motorului si in rest franam cu stangu pana se incalzeste!
Deci la o injectie monopunct de dacie am avea 2 probleme din punctul meu de vedere:
1 socul care sa zicem ca am putea termostata motorul sau reprogamam ECU ul
2 curba de avans care nu cred ca o sa corespunda cu cea a oltcitului...o sa mearga e drept dar nu cum trebuie.
Referitor la curba de avans, am vazut la trabi kit de aprindere ca la special cu computer full programabil si merge si pe motoare in 4 timpi. Ce mi-a placut cel mai mult e ca avea mufa si se putea conecta in timp real la un pda si puteai modifica avansul real time ! Sa nu mai zic ca vine la paket cu tot, inclusiv softul in care desenezi curba.
Cu ocazia asta, respect pentru masina si efortul depus, am urmarit cu mare atentie topicul cu masina ta !
Putem discuta mai pe larg pe mesager daca doresti, lasa un pm.

@Ghita Ovidiu
Te chinui degeaba sa ii explici atata timp cat nu intelege ca un piston nu e cilindric si are abateri de forma.

@robertino
"La alte motoare segmentul de foc se afla la cativa mm de capul pistonului." sunt motoare si motoare asta nu face regula ce zici! Spre exemplu la motorul de 1300 de ford capri camera de ardere e in capul pistonului ca la diesel !
Referitor la "al 4-lea segment am 60000 km facuti si totul e OK setul motor a fost NOU" asta nu spune nimic, daca stii sa iti ingrijesti masina si te doare inima de ea prinzi 2 sute si ceva de mii cu setul original si nu e SF!!!
Nu inteleg ce vrei sa spui cu "Deci in concluzie NU MA INTERESEAZA PAREREA NIMANUI"....hmm

Astept pozele si datele, asta daca ai ce sa ne aratzi no offence!
Scuze de offtopic

Norok! Sa stii ca nu am vrut sa ma contrazic si am dat anumite informatii.Dar azi a fost ultima zi !O sa ma rezum sa privesc si sa raspund la mp-uri.Voi v-ati apucat sa-mi rastalmaciti ce am scris aici..Prost obicei ,l-am observat si la altii !
Fiecare scrie pe forum ce vrea, sau unii vor sa se dea mai destepti decat altii ?atunci SUCCES !
Si acum vreau sa clarific problema cu uleiul.
La orice motor principiul de ungere este relativ acelasi.Segmentul de ungere imprastie uleiul pe circumferinta cilindrului.Segmentul raclor rade uleiul de pe cilindru, ulei care ajunge inapoi prin piston in baie ,prin gaurile practicate sub segmentul de ungere.Uleiul care ramane in cilindru se “depoziteaza” in micile neregularitati(zgirieturi, urmele honuirii, etc) de pe cilindru.Practic acestea ajuta la lubrifierea cilindrului.
Segmetul de foc lucreaza aproape uscat uleiul care ramane in cilindri este infim ,nu se arde,dupa cum ai spus aproape niciodata.Calamina din spatele lui nu e de la ulei, ci de la fractiunile nearse din benzina.Nu stiu ce ati inteles voi !Daca desfacem un motor care a rulat numai pre GPL ,calamina nu exista.Si nu se schimba des cum zici tu pentru ca temperatura segmentilor este mult mai mica decat temp. gazelor.Conform unei carti de specialitate temperatura segmentilor este apropiata de temperatura cilndrilor.Socul termic il preia pistonul nu segmentii.De aceea segmentii au viata lunga la ungere insificienta.Am desfacut un motor care a ramas fara ulei si a mers pana s-a blocat.Segmentii nu aveau nimic.Fanta de dilatare era foarte mica,si cilindrii au putut fi refolositi.
Eu consider ca nu este uzura mare cu al patrulea segment.A mers 60000km, si va mai merge fara interventii la cilindrii inca 60000km. Dupa care arunc setul si pun altul.Restul nu ma intereseaza.Si merge si pe GPL, asa ca am scos valoarea setului de doua ori in cei 60000 km.
Revenind la ce ai scris :
Bani nu m-a costat pre mult atunci pentru ca piesele le-am procurat de ici de colo.
Am mers prin jumatate de europa dupa fiare si mi le-am adunat : injectia din germania, de pe un astra, prima turbina de la un volvo 440 .Racordul turbinei l-am facut din furtun flexibil de inox .Dar nu merge !Se incinge foarte tare si am topit pistoanele.L-am decomprimat montand niste distantiere sub cilindrii, dar tot se incingea.Nu poti sa rulezi 100-200 km non-stop pe timp de vara.se aprinde becu’ de la temp uleiului.Plus ca am distrus inca 2 turbine.Se distrugeau lagarele si uleiul era in carburator, sau s-a rupt axul.Acum nu mai imi arde de goange,nici de curse.Am renuntat la modificari ce afecteaza viata motorului. Bre oameni buni... nu va mai intzepati ca nu are rost.

Robertino dupa spusele lui, pe parcursul timpului a facut o gramada de "inovatii", evident cu mai mult sau mai putin succes. E normal sa analizati rational ce spune, altfel tot forumul ar fi un monolog. Omul si-a expus observatiile lui pe parcursul kilometrilor. Teoretic, foarte multe modificari prezentate pe forum nu ar trebui sa functioneze. Dupa pagini si pagini de dezbateri se ajung la diferite concluzii. Evident toate au avantaje si dezavantaje. Daca el spune ca motorul a rezistat atunci a rezistat. Nu ar fi mai interesant sa analizam dece? Decat sa incercam sa-i dovedim ca nu are cum sa reziste

@ Robertino, baietii sunt nedumeriti deoarece suntem obisnuiti sa expunem cat mai in detaliu tot ce am facut, dece, cum etc. Cei care au secrete, mai bine nu expun deloc. Cei de la serviciile secrete au o regula nescrisa: "Suntem servicii secrete, dar daca in timp nu se pune pe harite(publica) inseamna ca nu s-a intamplat. Atunci acest serviciu dece ar mai exista?" Daca observatiile tale se vor duce in pamant odata cu tine te face sa te simti mai bine?

Iar faza cu "NU MA INTERESEAZA PAREREA NIMANUI" e cel putin ciudata (daca ma exprim decent). De exemplu nu ai reusit sa scoti fiabilitate decenta cu turbo. Poi... uite ca avem cativa pe forum care au reusit. Daca te-ar interesa parerea altora, ai intelege ce anume nu ai luat in considerare, ceva sigur ai omis. Conteaza parerea fiecaruia. Indiferent daca va fi utila sau nu pana la urma. Cei care ne-am modificat mai mult sau mai putin rabloantzele, singuri poate reuseam doar 10% din ceea ce am reusit impreuna. Robertino, daca zici ca turbo a fost un esec, sigur ti-a scapat ceva. Sunt cazuri pe aici in care turbo a functionat si functioneaza cu succes pe Oltcit.
O chestie la care tin sa te contrazic: montand al patrulea segment, raportul de compresie NU creste, raportul de compresie e o marime adimensionala ce nu are a face decat cu alezajul (diametrul) cilindrului, cursa pistonului, geometria camerei de ardere si geometria capului pistonului. E de fapt raportul intre valoarea maxima a spatiului de ardere si valoarea minima a aceluiasi spatiu. Presiunea la sfarsitul ompresiei e alta mancare de peste.
In rest, mult succes si nu mai pune atata la inima toate criticile.
cristi_s a scris: montand al patrulea segment, raportul de compresie NU creste


Bre nu poti sa spui ca NU creste. Pentru ca creste dar neglijabil. Atata timp cat nu pistonul etanseaza ci segmentii, camera de ardere inevitabil va fi pana la segment si nu pana la nivelul suprafetei pistonului. Montand inca un segment, Scapi de aia cativa mm (distanta dintre segmenti + grosimea segmentului) deci volumul camerei de ardere scade cu gheurica(repet, aproape neglijabila) dintre cilindru si piston

Hmmm... S-ar putea sa vorbesc prostii pentru ca acelasi volum se scade si din PMI exact cat si din PMS "Ieste"? buei Cristi?

Acu cand m-am gandit mai bine s-ar putea ca intradevar sa nu creasca raportul!

Parerea mea... Vezi, bre? Tocmai vroiam sa scriu si sa te trag de urechi. Acu' treci la munca. Oricum volumul ala e neglijabil.
cristi_s a scris:Tocmai vroiam sa scriu si sa te trag de urechi. Acu' treci la munca.


Multumesc ca ai fost bland cu mine totusi

Mno... i-am facut la om topicu muci (cu o concluzie utila) acu poti sa treci si tu linistit la munca. Am scris asa:Am pus 4 segmneti si am luat 5 zecimi din cilindri.A crescut sau nu raportul odata cu micsorarea camerei de ardere?Eu zica ca da.Plus supape de 1100 care sunt plate.Dar fiecare a luat ce a vrut din expunerea mea.S-au legat de segmenti.Nu am deranjeaza criticile, daca sunt spuse la obiect.Nimeni nu e perfect si nici prea destept.Intotdeauna se va naste unul mai destept ca tine, ca mine ,ca altul.
Legat la turbo nu am zis ca nu merge, ci ca nu tine mult. E cu totul altceva.
Fac pariu ca daca se face urmatorul test.
Plec eu cu oltcitul meu pe gpl, in cehia,ca tot e invatat pe acolo, sa zicem ca vine si un forumist care a montat turbo.Mergem pe autostrada max. 130-150 km/h.Eu ma intorc sigur, iar el nu se stie.sunt aprox 3200-3500 km. Aici e problema: rezistenta. Sa vedem turbo dupa ce s-a parcurs 50000-100000 km,. Am mai discutat aici la gorj cu oameni care au pus turbo pe alte masini cu motoare mult mai rezistente, au facut masini de curse. Concluzia a ramas aceeasi.Rezistenta mica cateva sute poate cateva mii de km cel mult(daca nu il batjocoresti).Masinile pe benzina cu turbo din fabrica au probleme la turbo dupa 80000- 100000 km.Este imposibil sa gasesti mai mult de 10% din ele sa functioneze la parametrii.
Plus ca au pistoane forjate,nu turnate, chiuloase speciale, soft creat special pentru tubo,calculatorul controleaza turbina,injectia, geometria paletelor etc..La oltcit incercam..... artizanal.
Eu m-am saturat sa stau pe sub masini toata ziua.Distractie=0, familie =0, masina= 100%.Nu se poate asa.Inaintam in varsta si trebuie sa ne uitam si in urma!! Ma rog, nu te contrazic, ca nu am inteles de unde ai luat 5 zecimi.
Legat de turbo, iti repet, sunt Oltcituri care merg bine merci. Nu ma apuc eu sa fac pe avocatul lor, daca vor sa "iasa la rampa" bine, daca nu, asta este. Fiecare e liber sa creada ce vrea, sa faca ce vrea. Raman la ideea ca o solutie turbo e oarecum complicata, micile detalii fac diferenta, insa e realizabila si partea cu fiabilitatea (evident nu la nivelul unui motor aspirat reglat cum trebuie), dar nici asa catastrofa cum sugerezi, 20.000 de km cu turbo pe Oltcit, daca nu ma insel, s-au facut. sa nu crezi ca nu ma incanta varianta turbo.sunt innebunit dupa asta.O sa mai incerc si eu lucrarea daca mai am ceva timp.O sa plec saptamana viitoare in germania si o sa caut ceva materiale pe acolo.
As vrea totusi sa vad un oltcit cu turbo functional 100%.Se incalzeste, nu se incalzeste excesiv, ca acolo e buba. Draga robertino... nu subestima turbo-ul. In conditii de autostrada mergem sa ne plimbam si pana in Anglia, mai ales la viteze sub 150 km/h.
De fapt, "turbo" se rezuma la controlul perfect al unor valori... temperaturi, presiuni, amestec si desigur... soferul. Iar toate sunt, bineinteles, controlabile ! Mi se pare normal sa crape toata sandramaua daca arunci o turbina pe motor si te infigi cu piciorul in podea pana se topeste totul.
Mai citeste pe forum... Ai sa vezi cam cate solutii s-au gasit si adoptat pe tema asta.
robertino a scris:Cel de-al 4-lea segment tine pistonul mai fix si nu mai bate la rece ,in cazul setului ro.Motorul este mai comprimat


Nu ne-am legat de nimic. Am analizat doar cele scrise de tine. La scurtarea cilindrilor evident ca se mareste raportul, dar nu doar despre asta era vorba. Foatre corect ce ai scris.Daca tu ai avut succes, probabil ca vor avea si altii, si atunci eu ma insel.
Al 4-lea segm chiar face un piston de trs sa nu mai bata la rece. mult si bine .Incearca!
Iar despre turbo sa-l vedem dupa 100.000km parcursi zi de zi-fabilitate,costul initial al modificarilor,costuri per km, rulajul zilnic al masinii . asa cum vad la posturili de mai sus ''no coment''
dar despre turbo daca ma tine 10 000 sunt multumit, setul face 450 ron mai pun unul ,mai pun unul in fiecare an............pai daca am pus turbo pe oltcit am pus pt distractie nu pt fiabilitate ............. robertino poate bagi si tu niste poze cu oltcitul tau cand avea turbo sa vada si ochiul nostru pozitionare ,carburator ,racire ulei,apa ........ Poze nu am, ca turbo a fost prin 2002-2003, si nu eram pe forum.Turbo a fost de renault 5 de ambele tipuri(carburatorul inainte si dupa turbina),cum au cei de pe aici.Turbine de renault,ford,volvo.
Despre fiabilitate....nu mai zic nimic,fiecare face ce vrea cu banii,nervii,timpul si rabdarea lui!!
Se pot face investitii de mii ,zeci de mii de lei/euro intr-o masina.Depinde de gusturi!Aceleasi "goange" le-am avut si eu, dar dispar odata cu trecerea anilor.
Eu am pus GPL pe amandoua si ma multumesc cu 0,18-0,20 lei per km.Si undeva pe la 160-165km/h max.
Am 61338 km de la inceputul anului cu unul din olteni si va mai tine inca pe atata fara sa desfac motoru'!Tin oltciturile ca sunt fiabile am o pasiune teribila pentru ele si am strans piese de schimb numai frantuzesti(2 buc.ambielaje noi, 3 seturi mot noi, axe fara numar,culbutori,supape ,rulmenti,brate,2 cv,ambreiaje,planetare ,pivoti bielete, telescoape boge,etrieri,,etc..) pentru inca 20 ani,deci costuri intretinere extrem de reduse.Unul dintre ele este de suflet si nu prea merg cu el,sta in garaj.O sa-l scot peste vreo 5-10 ani.Celalalt "munceste".In acest moment conteaza doar latura practica.
Am si pt autostrada auto care impinge peste 200 km/h.Iar de distractie acum sunt diferite posibilitati de la 500 la 2000 euro, doar marca sa o alegi.Si nu cred ca o sa faca fata oltcitul vreodata spre ex. unui kadett gsi turbo,sau escort- cosworth-4x4 la 200 cp.Poti sa-i pui si biturbo!Dar stiu ca pasiunea e mare...si orice merita modificat. Am si eu o intrebare: De ce au fost modificate toate posturile? Am reusit sa-mi fac timp sa mesteresc cate ceva pe la oltcit-uri.Am montat GPL-ul si pe NRC si i-am facut probele de drum.Mai am de construit o aparatoare la roti de fibra, care nu stiu cand se va materializa.Am montat GPL la prima treapta si la a doua benzina din belsug.Ce intra in cilindrii??AER+GPL+BENZINA.. I-am dat cu a 2-a 110 km/h.Sa vedeti belea ca iar sparg motorul , se tureaza extrem de rapid.Urca spre 7500-8000 rpm groaznic de repede in sarcina .A mai primit un set de bujii DENSO T20EP si schimbul de ulei 5W40 chevron(made in usa) care astepta de 3 ani sa intre in motor+1 cutie metabond.I-am schimbat si cablurile de frana de mana ,ca am gasit la magazin doua cu 6 lei/buc si era pacat sa le las acolo.Si gata!!
Tot astazi am prins acasa si pe cel de-al doilea Oltcit si am decis sa-l fac de rusine pe forum pentru felul cum arata dupa 148 500 km rulati in total si -aprox. 62 000 de cand nu am umblat pe la el.Iata pozele.... si cu prafu' de 2 "dejte" de pe motor(saracu):

http://img219.imageshack.us/my.php?image=pict0132os0.jpg
http://img139.imageshack.us/my.php?image=pict0131sb7.jpg
http://img222.imageshack.us/my.php?image=pict0141mk5.jpg
http://img222.imageshack.us/my.php?image=pict0140sm7.jpg
http://img219.imageshack.us/my.php?image=pict0138ox6.jpg
http://img219.imageshack.us/my.php?image=pict0137ej7.jpg
http://img219.imageshack.us/my.php?image=pict0134dh9.jpg
http://img219.imageshack.us/my.php?image=pict0133ml2.jpg
http://img231.imageshack.us/my.php?image=pict0061sr6.jpg
http://img222.imageshack.us/my.php?image=pict0063wc2.jpg
robertino a scris:.Am montat GPL la prima treapta si la a doua benzina din belsug.Ce intra in cilindrii??AER+GPL+BENZINA.. I-am dat cu a 2-a 110 km/h.Sa vedeti belea ca iar sparg motorul , se tureaza extrem de rapid.Urca spre 7500-8000 rpm groaznic de repede in sarcina .g

coooolll Am testat azi un turbo electric, sa vad ce presiune scoate.I-am pus un racord infundat la capatul celalalt dar cu o gaura unde am atasast un manometru nou de vulcanizare.
Am constatat destul de surprins ca acul manometrului a urcat la 0,5-0,6 bar, dupa 3-4 sec de functionare.Fara filtru de aer.
Utilajul e al unui prieten si vrea sa-l monteze pe dacie.Sa vad rezultatul si dac e semnificativ imi voi pune si eu . A mai pus careva??? 0.5 bari cu acceleratia in pozitie de relanti?daca o calci la fund o sa ajunga fix la 0 Stai asa ca nu m-ai inteles,Am testat scula' la rece nemontata pe masina.
Cand calci acceleratia de ce sa ajunga la0?? :shock:Oricum la tensiunea de 12 V impinge mai mult aer decat trage motorul la maxim.Are ajutaj la refulare de 70mm.Consuma imensul curent de 3.8 A, mai putin decat aeroterma.(Am masurat azi).
Ii construiesc un variator de tensiune cu senzor de injectie monopunct pe care il montez la acceleratie.O sa difere presiunea si turatia in functie de deschiderea clapetei de admisie.Altceva interesant:
Cand ii obturez refularea (creste presiunea) isi mareste turatia.Dracia dracu' o avea ceva montaj electronic in el. pai bre,daca baga 0.5 cu motoru oprit,cand o sa pornesti motorul si o sa fie calcata la fund crezi ca mai asigura 0.5 bari?nu de alta dar atunci motorul o sa aspire aer destul de mult... Frate tot n-ai inteles.Se monteaza un variator de tensiune.Cand clapeta e inchisa pe relanti, fluxul de aer va fi mult mai mic, deoarece va scadea turatia turbinei la minim(cateva sute de ture), voi vedea prin incercari.
robertino a scris:I-am pus un racord infundat / a urcat la 0,5-0,6 bar


Am senzatia ca tu nu ai inteles.

Iulicuta vrea sa spuna ca infundat ajunge la presiunea aia. Bun... dar neinfundat, chiar "sub" aspiratia motorului, presiunea va scadea in functie de volumul de aer aspirat de motor intr-un anumit timp.

Se poate calcula. Trebuie sa stii ce debit de aer (litri/min sau ceva de genu) e in stare sa bage dracovenia, raportat la litri/min inghitit de motor in blana la Xrpm. Acest raport iti va da "eficienta" dracoveniei , in functie de turatia motorului. pai da bre hofy,asta spun,n-are cum o dracie de plastic sa duca 0.5 bari in sarcina maxima,daca era simplu atunci faci ceva pe ea de turbina,pui doua moristi dinastea si ai un bar presiune fara evacuare modificata,fara batai de cap cu racire/ungere...n-are cum sa fie asa simplu
la relanti poate sa bage 0.5,dar in sarcina... Voi vedea pe dacie cum se comporta.Oricum volumul de aer antrenat este foarte mare.Daca scoate 5-10 cp in plus este foarte bine, avand in vedere investitia foarte mica...
M-am uitat pe documentatia ei si impinge 0,5 l de aer pe secunda. hai ca ma facusi tare curios...asteptam cu nerabdare rezultatele testului pe dacia. Poti, te rog , sa pui si-o poza , doua cu dracovenia ?
Eventual si de unde ai luat-o si cu cat ?
robertino a scris:
M-am uitat pe documentatia ei si impinge 0,5 l de aer pe secunda.


Atata "imping" si eu din plaman da geo,dar pentru cate secunde?cat timp faci pauza sa inspiri Acu' pe seara am dat o talpa cu dacia cu "turbo electirc "a prietenului meu.A pus turbo cum ne-am inteles, cu variator de tensiune:pe relanti turbina se invarte doar cu cateva sute de ture si pe masura ce pozitia aceleratiei se modifica(clapeta se deschide) creste si turatia.Cum merge caruta??Muult mai bine.a castigat ceva,nu pot sa spun cat dar se simte din plin ,mai ales la maxim.A umblat putin si la carburator pt mai multa benzina.Imi place merita investitia pentru cei nu foarte pretentiosi.Cand o sa am timp imi voi pune si eu ,dar pe gpl sa vedem ce iasa.Deocamdata sunt in cautari..
Jucaria face ceva presiune de la 70mm la 25,5 mm cat e diamentrul carbului de dacie. Interesant bre, interesant. Dar un ceas de presiune nu aruncati si voi in admisie? Sunt extrem de curios cat scoate dracia aia de "turbina"(asta daca chiar reuseste sa urce acul pe plus in WOT). Omul nu are bani de investiti .A cumparat "ventiletorul"+filtru cu bani putini aprox. 300ron.Nu cred ca va monta ceas de presiune.Totusi la banii astia cred ca 10-15cp a tras din motor, il ajuta putin si aprinderea electronica, ce mai, face banii. .0,3 bar daca scoate e "meserie" Uite aici cateva impresii despre turbo electric. Sa inteleg ca jucaria chiar merita banii? Daca pe dacie functioneaza bine e clar ca pe oltcit va functiona si mai bine. Parca e prea frumos sa fie posibil.
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=5561&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight Asa am fost si eu, suspicios ba chiar l-am luat in bascalie pe prietenul meu.Dar realizarea este demna de apreciat si are rezultate asta e cel mai important.Nu a devenit dacia un bolid,dar cu aprindere electronica, cu ceva benzina in plus din carburator, rezultatele au fost peste estimari.
La intrarea in carburator scoate ceva presiune.Motorul electric are 6000 rpm si scoate 0,5 l aer/sec
robertino a scris:0,3 bar daca scoate e "meserie"

Intr-adevar, daca e capabila sa scoata 0.3 bar la peste 4000 rpm, clar e meserie. Tocmai de asta... Nu faceti si voi rost de un ceas de presiune? Nu trebe cumparat, se poate imprumuta. zimi si mie de unde a luat prietenul tau turbo electric,ca vreu si eu,sunt din valcea si daca la luat din targu jiu,dau si eu o fuga sa imi iau unu Nu l-a luat de la Tg jiu.L-a gasit pe net , l-a luat fara filtru ca din ala avea. ok,ms Ieri am montat la indemnul unui prieten(el are pe dacie asa ceva) un dispozitiv foarte haios pentru aprindere.Un oscilator pentru multi-scanteie.Utilajul da 300 de scantei pe secunda Practic la bujie sunt artificii nu scanteia veche.Alaturi de bobina de 36 kw.Sa vezi dracie cum s-a schimbat mersul masinii.Poze in curand ca am imprumutat aparatul foto unui amic pentru un bairam de sf nicolae. Si... l-a folosit cu carburatorul original al masinii?

robertino a scris:Nu l-a luat de la Tg jiu.L-a gasit pe net , l-a luat fara filtru ca din ala avea.
Da e acelasi.Dar l-am modificat putin(aerul impins nu mai preseaza camera de nivel constant).Sa vezi ce merge dracovenia si omul e tare fericit.Am mers cu dacia cu 150 km/h-4 trepte Poti sa-i faci si cateva poze, din intamplare?

robertino a scris:Da e acelasi.Dar l-am modificat putin(aerul impins nu mai preseaza camera de nivel constant).Sa vezi ce merge dracovenia si omul e tare fericit.Am mers cu dacia cu 150 km/h-4 trepte
Ia uite pozele cu scanteia.Pardon cu flama continua
http://img254.imageshack.us/my.php?image=pict0235fp9.jpg
http://img254.imageshack.us/my.php?image=pict0233aw7.jpg
DexterLAB a scris:zimi si mie de unde a luat prietenul tau turbo electric,ca vreu si eu,sunt din valcea si daca la luat din targu jiu,dau si eu o fuga sa imi iau unu



de pe net de unde , ca ne-am lua si noi ?
si la ce bani? De pe okazii.A vorbit cu omu' la tel si i-a trimis scula.Nu era chiar noua dar vad ca pana acum merge.Mai multe detalii nu stiu.De ceva timp caut si eu asa ceva dar am gasit numai cu motoare micute fata de ce are tovarasu' montat Frumos bre divaisul scanteios. cam acelesi rezultate le ai cu bujiile gaurite
oare cum ar fi daca aplici divaisul pe o bujie gaurita ? Sa vezi ce simplu e "divaisul".Iar cu bujiile gaurite cum dai 300 scantei pe sec???
In situatia de fata pozele nu pot exprima realitatea.Sa vezi fulgerul "continuu" la fisa centrala, cu motorul oprit, doar tras la punct.Sa fi vazut cum 36KV au terminat o bujie brisk in cateva secunde . uite asa

http://tf1.lci.fr/infos/jt/0,,3377690,00-a...conomique-.html
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community