Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Olticul meu DB/VN
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am desfacut aripa dreapta fata si am gasit niste probleme mari acolo.Si trebuie sa fac ITP luna viitoare.Ce idee aveti referitor la gaurile de rugina care sunt sub aripa?Cu ce sa le repar,cu sudura electrica sau autogen?

http://img52.imageshack.us/img52/4154/dsc00097qf.jpg
http://img52.imageshack.us/img52/1287/dsc00096h.jpg Arc electric sau autogen. black_project: ai spus aceeasi chestie ca si el....

eu ti-as recomanda mig-mag...dar nu stiu daca ai acces la asa ceva cu mig sau mag,asta daca gasesti,cu autogen o sa-ti rugineasca mai tare pe langa unde ai sudat in 2 ani,chiar daca il grunduiesti bine
valib,mi-ai citit gandu...aproape in acelasi timp Arata cam terminat de rugina pe acolo . Decupeaza tot ce este putregai si poate merge ceva dublat in popnituri ... si in caz de accident poti dubla cu o coliva
sudura ideala e aia prin puncte..cu clesti de grafit sau din ce-s facuti..da cam rar pe la noi asa ceva... saaau, gasesti un oltcit fara acte cu partea aia intreaga si sa o schimbi cu totul dar si asta e foarte greu, adica orice metoda ai adopta costa destul de mult
Acum nu vreau sa fiu offtopic dar am o curiozitate, se poate, de exemplu, eu sa iau un oltcit fara acte/radiat/nu conteaza si sa-mi mut motorul meu pe el si sa schimb contraaripa dreapta pe care sunt seriile cu a mea ? stiu ca teoretic e ilegal dar se poate observa? Se observa. Nu vei face sudurile ca fabrica. daca antifonezi compartimentul motor, nu se mai observa, sau daca la imbinari folosesti mastic pensulabil ! La RAR iti racaie aia tot, sa se uite la imbinari. Degeaba incerci sa maschezi. Mig-mag nu am acces,stiu ce este si unde pot gasi dar nu pot ajunge cu masina in fabrica unde se sudeaza de genul.O sa decupez tot ce e mancat si bag sudura electrica.Nu imi dau seama de ce pe dreapta e facut varza si pe stanga unde este si bidonasul pentru spalat parbrizul e tipla,
rabbitdani a scris:se poate, de exemplu, eu sa iau un oltcit fara acte/radiat/nu conteaza si sa-mi mut motorul meu pe el si sa schimb contraaripa dreapta pe care sunt seriile cu a mea ? stiu ca teoretic e ilegal dar se poate observa?



De vazut se vede,dar cu o mica "atentie" se vor face ca nu au vazut,doar nu e vreo masina de lux la 1.000.000 euro....ce dracu.Eu am dat 50 lei pentru "discretia" lor. pe partea dreapta se mananca mai tare tabla din cauza nisipului cu sare pe care-o arunca iarna...primavara in general cand se topeste se strange toata pe marginea drumului...de unde o pui pe masina cu rotile din dreapta(saramura aia e coroziva) Mi-am montat alarma+inchidere Type-R,merge totul perfect cu exceptia unui singur lucru:semnalizari(avarie) cand deschid/inchid sau suna alarma.Pe schema arata 2 fire maro,le-am identificat si la alarma,le-am dus la becuri la semnalizari(stinga si dreapta),dar tot nu merge.Pentru cine e in tema intreb acuma:e posibil ca alarma sa nu dea semnal(curent) pe acele 2 fire maro,sau se mai leaga cum am vazut pe topicurile de electrica niste diode. pe care fir de la semnalizare ai legat alea?daca ai legat pe maro ai ars releul din modulul de alarma... Am legat pe ala care vine fix in fundul fasungului,nu stiu exact ce culoare are,daca ala e maro am comis-o .Deci nu exista cale de schimbat acel releu in veci ca nu se gasesc(banuiesc mai mult ca sigur)? de schimbat se schimba dar putin mai greu
de gasit se gaseste in alta alarma...sau in chestii care au relee miniatura ia frumos firele ce vin din alarma spre semnalizatoare, leaga de un bec pe rand firele, si de celalalt capat al duliei leaga pe masa, vezi daca iti palpaie becul cand armezi/dezarmezi alarma Eu incerc sa caut,daca nu gasesc poate sa stea si fara clipoceli la semnalizari ca nu o fi foc acuma Sa o iau cronologic
Inainte de intalnirea de la Plaiul foii am desfacut motorul pentru a schimba segmentii,fara sa stiu atunci ca tre schimbate si ghiduri supape.In fine,am terminat de schimbat segmentii,am pornit motorul si dadea fum ca la balamuc.Am mers de asta vara pana acum o luna asa si se mai potolise fumul.Insa am zis sa iau alt motor care sa nu mai dea fum si sa nu piarda ulei,ca al meu dadea ulei pe la toate semeringurile posibile.Am cumparat un motor si l-am pus pe masina,insa surpriza:nu merge bine deloc,da gaze multe pe furtunul din joja spre filtru aer semn ca nu are compresie mai deloc,uleiul pus si mers 10 km s-a diluat de benzina grav.
Acuma ce ma bate pe mine capul sa fac si aici am nevoie de ajutor:sa iau de pe fostul meu motor chiulasele,cilindri si pistoanele si sa le pun pe motorul cumparat.Eventual sa schimb si semeringurile supape daca gasesc noi sau sa le pun pe cele de pe motorul cumparat.Motoarele sunt 1129 ambele.Ce ma sfatuiti cei care ati mai facut asa ceva? Poate nu ai pus bine fisele, sau nu lucreaza vreo bujie si ti-a bagat benzina in ulei. Fisele sunt puse corect,de altfel da gaze pe teava ce duce la separator..multe rau vreau sa zic... bre dar o forja ai incercat sa-i dai?poate doar sunt segmentii lipiti in pistoane... Iulicuta..am incercat.....dar nu merge,nu trage gram,mai mult de 70 nu am luat cu ea.... daca totusi motorisca are presiune la ulei,nu are batai tacaneli si nu scoate fum de ulei pe esapament,schimba setul motor de pe motorul vechi pe asta adica doar cilindrii+pistoane si ar trebui sa nu ai probleme
sa stii ca gaze de carter e normal sa ai dupa ce se incalzeste motorul,cand sunt multe intr'adevar nu este bine,dar e normal sa iasa ceva fum pe acolo fiindca uleiul sta la 80 de grade si emana vapori... DA ,dupa lungi ganduri la aceasta concluzie am ajuns si eu,sa iau cilindri cu pistoanele de la fostul meu motor si sa le pun pe cel cumparat,si nu ar mai trebui sa am belele.Si cand desfac ma si lamuresc ce se intampla in motorul cumparat,daca sunt segmentii lipiti,masor gradul de uzura,insa cred ca cilindrii mei sunt mai buni,mai ales ca in ultimul timp si fumul scos se mai diminuase,motorul tragea bine se tura frumos.
-Si acum pe seara am constatat ca a borat ulei si pe la joja in sus,asa presiune s-a facut in baie,deci singura buba e de la cilindri-segmenti. ai RENIFLARD-ul infundat La Iasi gaseai si un set motor rulat doar 15.000 km. Edy nu cred ca e infundat reniflardul,ca imi ajung gaze enorme la separator sus.
Laurentiu stiu, de aia m-am si scuzat ca nu am ajuns la tine sa iau motorul,nu e tarziu nici la anul,daca nu ii dau de cap la asta al meu .Ti-am explicat atunci cum a fost treaba cu banii erike nu-ti pot dori decat spor la treaba neaparat garnituri/oringuri/simeringuri NOI......ca altfel iti bati joc de tine si de munca ta......
si tot neaparat, un silicon VICTOR REINZ pentru a da un strat peste oringurile tub retur ulei, capace culbutori
ErickE DB a scris:uleiul pus si mers 10 km s-a diluat de benzina grav.


e facut praf rau motorul, intradevar, cu multa rabdare si perseverenta, ai putea sa faci din 2 mot, unul bun, dar semeringuri, oringuri si garnituri, tot trebuie sa pui noi, ca nu ai incotro. Pai cam aia e,atept sa vina luni KFT la mine cu oringurile tuburi retur ulei..si daca mai gaseste si un semering delco pot sa zic ca sunt pe drumul cel bun. Batranul meu oltcit club 11 RL care m-a servit 4 ani de zile cu brio(mai putin la intalnirea de la Zarnesti cand mi s-au dus si elctromotor,si alternator si o planetara era sa iasa din cutie) a fost dus la remat si transformat in tichet,care tichet a fost transformat in bani.Cu acei bani am schimbat tot ce era de schimbat(piese noi) la noua achizitie:
Daewoo Espero 1.8 MPI,95 CP,AC,servo,ABS,geamuri,faruri,oglinzi electrice,instalatie GPL.Seamana(de fapt e construita pe aceeasi platforma,Bertone parca) cu Citroen Xantia,se asterne la drum superb,in viraje sta bine,ce sa zic ceva mai avansat ca olteanul meu(de care intr-un fel imi pare rau dar asta e). felicitari de achizitie ... puteai intreba inainte pe cineva ...asa te-ai ales cu unul din cele mai proaste modele din gama daewoo ... la acelasi pret puteai lua un cielo .. aceleasi dotari ..un an mai bun ... o piata mai mare de piese de schimb ...daca voiai ceva schimbat fata de oltcit ... dar asa chiar nu te invidiez ... din punct de vedere al pieselor stai exact cum stateai acum 2 ani cu oltcitul ... doar ca la oltcit mai gaseai second intr-o varietatea foarte mare ...la espero mai mult lipsa s-au fabricat intr-un numar mic ..piese noi la fel ... ce sa zic bafta cu ea ... si sanu ai nevoie de mecanic .. la capitolul tabla nu vreau sa intru in amanunte e probabil cea mai proasta tabla care s-a pus pe modelele daewoo Lancer poate ajungi la nationala si ai sa-ti schimbi parerea.Pentru cei care nu cunosc doar:aceasta masina e facuta de General Motors(in afara de elemente caroserie),deci piese noi gasesti absolut orice la motor,suspensie,directie,pana si niste banale inele(tampoane) de la toba am gasit. Ericke eu sunt convins ca ai cumparat masina pentru ca tia placut si nu numai.Sa o folosesti cu mare drag. mi-a placut mereu espero ca forma sa-l stapanesti sanatos! nu neg ca masina pe care ai cumparat-o tu nu e un exemplar intretinut ...sau ca in general nu au fost masini bune... tin la destule ... ca forma iar la fel a fost un model deosebit totusi ..dar inconvenientele am spus o parte din ele ... la tabla ai grija pentru ca toate ruginesc destul de repede ... mai gandeste-te cu facuta de GM ... coreeni au cam furat de peste tot ... poate o fi facuta asta a ta dupa ce GM a preluat o parte din uzinele Daewoo si atunci nu te pot contrazice ...dar piesele probabil tot de pe timpul coreenilor au fost ... cam din tot ce s-a facut pe la daewoo in materie de auto ...singura platforma existenta mai e cea de matiz ... devenita chevrolet spark ... Toate Daewoo au folosit platforme GM - Opel. Coreenii nu au furat nimic, au fost sub "umbrela" GM de la inceput, tot ce au produs a fost in cooperare cu GM. Singurele Daewoo pt care nu se mai gasesc piese noi sunt Tico si Damas, care nu au folosit platforme GM.
Faina masina, daca n-are bube la caroserie te felicit pt alegere. dj53zfb are dreptate ceea ce inseamna ca stie despre ce am vorbit.Multumesc tuturor si ps:am vrut Citroen Xantia,dar nu am gasit la banii pe care i-am dat eu pe Espero.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community