Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

prima mea masina

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutare dragi iubitori de oltcituri,ma numesc Robert si povestea masinii mele suna cam asa:


In timpul facultatii am ajuns la concluzia ca e nevoie de o masina personala. Fiind impulsionat de un amic si satul sa cer dacia lu taicamiu am trecut la etapa de cautare. Banii fiind putini (cum alfel) lista mea de optiuni era destul de limitata, primul si cel mai proeminent candidat fiind tot dacia . Dar eram satul de dacie si una in plus in familie era si asa prea mult.Asa ca mi-am continuat cercetarile, numai sa ajung la concluzia ca tot masina romaneasca e de mine. Speriat de masina colegului (un adevarat FIASCO din toate punctele de vedere) care ma impulsionase, am pus piciorul in prag si m-am hotarat. MASINA ROMANEASCA!
Toate bune si frumoase dar batrana dacia parca tot nu imi facea cu ochiul. Vroiam ceva alfel, ceva cu 2 usi asa cu o oarecare aliura de sport, drept urmare nu putea alceva sa fie decat.....DACIA SPORT evident ! Privind problema un pic alfel dacia sport era o alegere super. In primul rand era alceva (pa naiba), era tot dacie ceea ce ma avantaja la cost si arata oarecum a sport (intr-un mod mai mult sau mai putin grotesc). Dar tot entuziasmul meu s-a spulberat la o privire mai atenta a masinii...in alte cuvinte masina nu fusese gandita pentru 2 usi iar ergonomia era ca cea a unui mouse facut prin anii 80!
Dezamagit, incepusem sa ma impac cu ideea ca singura masina pentru mine este vechea berlina 1310, totul pana intr-o zi, cand taicamiu ma anunta ca a gasit masina perfecta pentru mine! Plin de fericire si entuziasm il intreb care este masina asta "perfecta"?? Imi spune am gasit un OLTCIT cu putini km si in stare foarte buna!?! Cand am auzit parca mi-a dat cineva cu flit in ochi. Nu stiam nimic de oltcit decat ca are roti si e naspa....aaa si are 2 usi:). Hmm dar cat de naspa e un oltcit?? Asa ca am decis sa intreb in stanga si in dreapta sa imi fac o idee mai buna. De unde...pe cine il intrebam numai povesti de groaza imi spunea, ca iei foc, ca iti consuma enorm, ca nu se mai gasesc piese, ca hau ca bau. Dar, ce era mai interesant e ca nimeni, sau aproape nimeni nu era in stare sa spuna ceva din experienta proprie.
Intre timp am vazut oltcitul de care vorbea taicamiu. Am ramas absolut surprins sa vad ca masina arata in halul ala de bine, ma asteptam sa il vad ruginit dar era ca nou si mai mult pronise la prima cheie cand i-am pus baterie. In alta ordine de idei tot ce trebuia sa fac cu masina aia era sa ii pun benzina si sa merg...atat. Dar nimic nu e asa de simplu pe cat pare. Asa ca taicamiu s-a razgandit argumentand ca oltcitul e naspa, ca binenteles ia foc si ca evident consuma mult.
Placut surprins de experinta oltcit, am decis sa ma documentez mai bine dar de data asta din carti si nu din gura lumii. Am ramas uimit sa vad cat de moderna este masina si asta nu numai in comparatie cu batrana 1300. Intre timp situatia sa schimbat un pic. Parerea alor mei despre oltcit se inrautatise si mai rau si s-a ajuns pana la...daca iti iei oltcit nu mai avem ce vorbi!
Pus la zid in felul asta aveam 2 optiuni, ii las pe ai mei sa aleaga pentru mine sau ma leg la cap cu cea mai proasta masina si imi blestem zilele! Evident am ales cea mai proasta masina, urmand a testa pe propriai piele experienta oltcit.
Dupa lungi cautari am gasit un oltcit 11R din 91, bleu, destul de intreg desi se vedea putina rugina pe aripile spate si pe ici pe colo. Mecanic vorbind masina era in stare foarte buna, nu batea nimic motorul mergea rotund, nu scotea fum, desi avea un scartait enervant care s-a dovedit a fi din capetele de bara.
Si in felul acesta am facut primul pas devenind proprietar de oltcit. Eram foarte fericit pana si ai mei care se opuneau vehement a inceput sa le placa masina. Dar masina avea nevoie de un RK. Nu atat de mult din punct de vedere mecanic cat mai mult estetic asa incat am bagat repede masina in service unde lucra taicamiu. Desi taicamiu putea sa imi carpeasca foarte usor masina a preferat sa schimbe partile afectate cu piese noi ramanand surprins ca inca se mai gasesc.
Cateva poze care au mai ramas dupa vreme primului Rk



Dupa Rk masina mea arata ca noua, in ciuda faptului ca vopseaua lasa de dorit in unele locuri. Dar am fost foarte multumit deoarece vopseaua+vopsitorul au venit ieftin de tot asa ca nu aveam ce sa le reprosez. Am folosit masina cat de des am putut si mi-a permis buzunarul atat in oras cat si in afara






Dar eu vroiam mai mult, vroiam un rk mai serios si o vopsea mai buna pe masina, eventual metalizata(albastru egee). Prin urmare, cu aproximativ un an in urma masina a intrat in al 2 lea rk
http://img147.imageshack.us/my.php?image=foto0180yn0.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?image=foto0181ih3.jpg
http://img216.imageshack.us/my.php?image=foto0182ru8.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?image=foto0183vd0.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?image=foto0184ke6.jpg
http://img90.imageshack.us/my.php?image=foto0185pr0.jpg
http://img222.imageshack.us/my.php?image=foto0211ek8.jpg
http://img225.imageshack.us/my.php?image=foto0191ks6.jpg
http://img80.imageshack.us/my.php?image=foto0205rd3.jpg
http://img230.imageshack.us/my.php?image=foto0189ym0.jpg
http://img87.imageshack.us/my.php?image=foto0190zj9.jpg
http://img139.imageshack.us/my.php?image=foto0192py3.jpg
http://img87.imageshack.us/my.php?image=foto0194xq4.jpg
http://img80.imageshack.us/my.php?image=foto0195ve0.jpg
http://img61.imageshack.us/my.php?image=foto0196gb9.jpg
http://img80.imageshack.us/my.php?image=foto0198ho8.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?image=foto0199ji4.jpg
http://img231.imageshack.us/my.php?image=foto0201jn0.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?image=foto0202fk2.jpg
http://img222.imageshack.us/my.php?image=foto0204vd1.jpg
http://img80.imageshack.us/my.php?image=foto0208hl4.jpg
http://img222.imageshack.us/my.php?image=foto0209sp9.jpg
http://img219.imageshack.us/my.php?image=foto0213em3.jpg
http://img224.imageshack.us/my.php?image=foto0214vp7.jpg
http://img90.imageshack.us/my.php?image=foto0237ji0.jpg
http://img221.imageshack.us/my.php?image=foto0240nl5.jpg
http://img231.imageshack.us/my.php?image=foto0243zj1.jpg
http://img221.imageshack.us/my.php?image=foto0245lp9.jpg
http://img221.imageshack.us/my.php?image=foto0246ub6.jpg
http://img84.imageshack.us/my.php?image=foto0249bl3.jpg
http://img84.imageshack.us/my.php?image=foto0250xl2.jpg
http://img217.imageshack.us/my.php?image=foto0252pg6.jpg
Si asa sa incheiat si al 2 lea rk, mult peste primul dar cu minusurile de rigoare. Si minusurile astea tot in vopsea s-au regasit. Desi am specificat clar ca nu ma deranjaza sa dau un ban in plus si sa iasa treaba bine ,vopsitorul a fost de parere ca este suficient de bine pentru un oltcit. Asa incat a omis sa imi vopseasca masina pe interior si aparent prea greu sub bara spate. Dar asta nu a fost marea branza ci faptul ca vopseaua a dat-o gors iar pregatirea de dinainte de vopsea a fost cum a fost...

Povestea continua ... Ce material ai folosit pt insonorizat? Eventual pret si daca se simte diferenta fata de cum era inainte. Felicitari (pt.mine ca am citit atata,glumeam )Cat a costat rk? Dadada. Imi place ce vad. Esti perseverent.
Dar... o poza cu masina in starea finala nu ai? Superb Oltcitul si modul in care ai grija de el. Imi place foarte mult ca l-ai pastrat asa cum l-a scos din fabrica! Fara briz-brizuri, chinezarii... Felicitari! Continuare...

Odata cu terminarea rk ului, vremea buna care m-a ajutat sa imi fac masina aproape ca disparuse. Montasem tot ce inseamna interior si masina era 100% gata. Acum statea in parcare si astepta eventualele drumuri, pana intr-o zii cand a inceput sa ninga si totul fusese acoperit de zapada. Ne aducem cu totii aminte de zapada de asta iarna, care a paralizat bucurestiul ...ei bine nu totzi au fost afectati :p. Eu personal muream de nerabdare sa ies cu masina la plimbare (va dati seama unii nu isi puteau scoate masinile din parcare si eu plecam la plimbare ). M-am inarmat cu o lopata si impreuna cu bunicamiu am pornit sa dezapezim masinile, eu oltcitul el fratele vitreg .
http://img227.imageshack.us/my.php?image=foto0275xk5.jpg
http://img88.imageshack.us/my.php?image=foto0276yy2.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?image=foto0277kv7.jpg
In 20 de min eram iesit din parcare, sub uimirile multora care nu credeau ca e posibil sa ies cu oltcitul din zona aia.
Dar am iesit, si am iesit usor, dupa care m-am dus la o benzinarie sa ii dau putin suc si fuga in rahova. Am ramas surprins sa vad cat de putine masini pe strazi, chestie care m-a facut sa ma simt bine. Odata ajuns in rahova am intampinat o noua problema, strada unde locuia colegul meu era plina de zapada si ambele intrari erau blocate...In zadar am incercat sa imi croiesc drum prin zapada de 30 40 cm, cauciucurile mele global nu faceau fata. Desi vroiam sa ajung pana in fata curtii lui nu puteam cu fortele proprii. Am lasat masina intr-o benzinarie din zona si m-am dus pe jos la el unde i-am explicat problema...frate tre sa ma tragi cu aro !!! Si asa am facut, am dezapezit un pic aro-ul cat sa putem cupla mrl-urile, sa vedem un pic prin geam si sa ne suim in el. Am cuplat 4x4 si am iesit direct prin maldarul de zapada fara nici o problema. Am ramas absolut uimit cu cata usurinta isi croia masina drum prin zapada aia, chiar si cu oltcitul legat de el ma tragea fara pic de efort.
http://img80.imageshack.us/my.php?image=foto0279vm6.jpg
http://img90.imageshack.us/my.php?image=foto0280tr2.jpg

Acum niste poze din zilele mai calde:
http://img221.imageshack.us/my.php?image=photo0008bg3.jpg
http://img84.imageshack.us/my.php?image=photo0009ha2.jpg
http://img84.imageshack.us/my.php?image=photo0012sn0.jpg
http://img89.imageshack.us/my.php?image=photo0013xb9.jpg
http://img139.imageshack.us/my.php?image=photo0014ok1.jpg
http://img88.imageshack.us/my.php?image=photo0035an5.jpg
http://img222.imageshack.us/my.php?image=photo0092dm3.jpg
http://img88.imageshack.us/my.php?image=foto0254zz8.jpg Felicitari pt masinuta! A iesit chiar frumos!


Off topic: Prozator sa trebuia sa te faci! Numai eu am ramas pe camp la facultate cu masina ...

Frumoasa bre...frumoasa...nici sa nu te apuci de tuning la ea, ii sta bine asa "clasic" Ce bine si ce cuminte arata si cata munca zace in spatele vopselei proaspete.Felicitari pentru reusita,sa te bucuri de ea atat cat trebuie! Doresc cu acesta ocazie sa felicit si eu toti membrii forumului oltcit atat pentru munca depusa in propriile masini cat si pentru existenta acestui forum, care in timp sa dovedit a fii o sursa extraordinara de informatii.
Acest forum a stat la baza alegerii oltcitului ca prima mea masina in defavoarea altor modele si tot odata m-a invatat sa aleg lucru dupa ceea ce este si nu dupa legende, pareri personale sau simple observatii facute de necunoscatori.

@mariuss
Materialele le-am cumparat din bricostore de la basarab. E un fel de burete care nu tine apa, folosit la izolatie termica/fonica. Sunt multe grosimi si tipuri eu am cumparat diverse grosimi de 10, 6, 4mm. Izolatia + o cutie de prenandez ma dus la putin peste 1 mil. Diferenta pe loc a fost foarte mare si a meritat dar trebuie sa fac si compartimentul motor inclusiv capota. Mai am niste ideei dar trebuie discutate pe larg.

@bytzu1
Am dat 1 mil si ceva pentru schimbat rama, 80 rama in sine, 6 mil vopsitul (nu merita), 1 mil si ceva izolatia si 1 mil alte materiale si maruntisuri.

@NeaGeorgel
De 4 ani siii, de cand o am nu m-a lasat in camp niciodata si a vazut destul camp ! Acum cateva luni m-a lasat pentru prima oara pe undeva in jurul garii de nord si asta din cauza apriderii electronice care cedase definitiv, dar tot am plecat cu ea pe roti ! In camp totusi am ramas cu aro si era sa ramanem in masina peste noapte dar nu din cauza pieseleor proasta romanesti ci din cauza pieselor proaste straine (pompa de benzina a cedat in 1 sapt si a costat 9 mil).

O sa revin cu mai detalii despre consum/bujii/ulei/modificari

Bafta! felicitari pentru masina,arata foarte bine!
DEX a scris:


Materialele le-am cumparat din bricostore de la basarab. E un fel de burete care nu tine apa, folosit la izolatie termica/fonica. Sunt multe grosimi si tipuri eu am cumparat diverse grosimi de 10, 6, 4mm. Izolatia + o cutie de prenandez ma dus la putin peste 1 mil. Diferenta pe loc a fost foarte mare si a meritat dar trebuie sa fac si compartimentul motor inclusiv capota. Mai am niste ideei dar trebuie discutate pe larg.



Bafta!


multumesc de informatie..si eu sunt in cautarea unui asemenea material ptr ca pisla de la capitonajul capotei a cedat la dizelache si daca tre sa ridic capota o fac in 2 miscari: capota si capitonajul.

cineva zicea ca trebuia sa te faci prozator ..eu vin si il complectez..prozator si pozator..

Felicitari! Salutare!


Cateva informatii despre bujii.

Desi multa lume dupa acest forum recomanda NGK-ul pe post de Dumnezeul bujiilor eu nu am fost impresionat de ele. E drept nu am avut mult timp sa vad ce e de capul lor si nu am avut montate pe masina. Le-am vazut montate pe masina unui forumist in timp ce era la mecanic si am ramas dezamagit pe moment pentru faptul ca nu am vazut diferenta intre ele si bujiile care le foloseam pe masina mea. Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu spun ca NGK sunt proaste sau mai stiu eu dar la fata locului nu puteam face diferenta ele si sinterom, beru sau bosch cu 2 electrozi.
Totusi am cumparat mai demult un set de bujii de care am fost dezamagit doar la momentul achizitiei si asta deoarece se montau cu cheie mica si nu stiam absolut nimic de ele. Dar odata montate diferentele au fost evidente din momentul primei porniri. Mentionez ca NU am adus nici o modificare sau reglare a motorului de la culburori/platina/capac delco/avans/carburator. Motorul mergea mai frumos, pornirile la rece erau excelente si de atunci(cam cu 2 ani in urma) si pana acum am inecat motorul o sigura data si asta din gresala mea.
Bujiile se numesc AUTOLITE, vin 4 la pachet si am dat pe ele la vrema aia 18 lei. Le-am cumparat de la magazinul ACSA din strada Breaza Nr.74 A.
Va recomand sa incercati aceste bujii inainte de a trece la NGK! O sa pun o poza cu bujiile zilele astea. Apropo aruncati un ochi pe siteul lor http://www.autolite.com/

@adrian-ar
Mai am pana la meseria de pozator ...tre sa imi iau un aparat foto, pozele facute pana acum sunt cu anticul meu telefon siemens de 2Mpx.

Referitor la izolatie...e nevoie de mult prenandez si rabdare sa iasa bine. Ce mai dificila parte a fost izolatia din zona pedalierului, deoarece doar buretele nu este suficient. Zona aceea se murdareste rapid si trebuie curatata iar burtele asta simplu nu prea face treaba. Am pus burete peste care am lipit niste caucic (luat la supra pret) pentru a putea spala usor zona. Treaba asta se continua pana la usa din dreapta si sub consola aia de plastic. O sa fac niste poze sa se vada mai bine ce si cum.

Bafta! Felicitari! Ai facut o treaba excelenta! Dex..de multe ori o poza face mai mult decit 1000 de cuvinte.
DEX a scris:Salutare dragi iubitori de oltcituri,ma numesc Robert si povestea masinii mele suna cam asa:


In timpul facultatii am ajuns la concluzia ca e nevoie de o masina personala. Fiind impulsionat de un amic si satul sa cer dacia lu taicamiu am trecut la etapa de cautare. ...


In timpul studentiei mele (anii optzeci) in cazul meu (ca sa nu ma pronunt in numele tuturor) folosirea unei masini ar fi insemnat o povara in plus.
Saptamana trecuta am achizitionat doua bucatai de faruri franta. Diferentele intre ele si cele romanesti sunt uriase si merita fiecare leu.
http://img65.imageshack.us/my.php?image=photo0151ri5.jpg

Ziua urmatoare am decis sa scot masina la plimbare asa cum nu a mai vazut ea de mult...
http://img230.imageshack.us/my.php?image=photo0152mx1.jpg
http://img90.imageshack.us/my.php?image=photo0155dd6.jpg
http://img90.imageshack.us/my.php?image=photo0153sh5.jpg
http://img90.imageshack.us/my.php?image=dc081116002fc0.jpg
http://img84.imageshack.us/my.php?image=dc081116004kj3.jpg
http://img220.imageshack.us/my.php?image=dc081116005nx9.jpg
http://img78.imageshack.us/my.php?image=photo0156gr9.jpg
http://img219.imageshack.us/my.php?image=photo0157vg7.jpg
http://img80.imageshack.us/my.php?image=photo0158xo5.jpg
http://img235.imageshack.us/my.php?image=dc081116009bh7.jpg
http://img220.imageshack.us/my.php?image=dc081116010xm1.jpg
Nu va lasati pacaliti, terenul a fost mult mai dificil decat pare in poze unde sa mai pun faptul ca in unele zone am mers pur si simplu pe camp si prin padure pe unde nu era nici urma de drum. Pacat ca la final am avut un obstacol pe care nu am putut sa il trec ...daca aveam un excursion cu water pack remodelam mlasina aia Superb Oltcitul tau!!!!! Culoarea si rotile clasice... hai ca n-ai murdarit-o prea rau Frumoasa masina, si ingrijita. Sa o stapanesti sanatos. Si a mea a vazut la viata ei foarte multe terenuri de genul asta, si niciodata nu ne-a lasat acolo. E bun de offroad oltcitul. Salut oameni buni!

Am sa va dezleg misterul OMV carerra 100 ! Dupa cum stiti sau nu, benzina de la omv este toata de provenienta PETROM, inclusiv mareatza super 100. Dar ceva este strain si adus din austria si acel ceva arata cam asa

Stiu stiu, o sa spuneti ca nu este decat o substanta uleioasa intr-o sticla de cola de 0.5 cu mos gerila pe eticheta! In linii mari cam asa este dar substanta asta este...sirius shit ! Un litru de asa ceva se pune la 10000 (zece mii de litri) de benzina normala 95 si presto avem carrera 100 cu 1 leu mai scumpa!
Personal nu sunt mare fan omv iar super 100 am incercat-o de 2, 3 ori si nu m-a dat pe spate. Clar merge mult mai bine decat benzina de 95 de la petrom, dar paleste in comparatie cu 99+ de la moll!
Azi am facut plinul si am dat peste sticluta magica uitata in debara. Ramane de vazut maine cum se comporta cu benzina "indulcita". Wow, si cum se numeste substanta respectiva? Ai grija sa nu pui prea multa, poate iti zboara pistoanele Vrajeala,e pepsi in sticla de cola eu cred ca e cico,numit pepsi in sticla de cola Intre noi fie vorba benzina de la MOL este tot petrom
Si putem zice ca o stiu din surse foarte sigure Da asa este! Nu se aduce benzina de afara doar aditivii se aduc, iar aditivul asta e destul de bun, tinand cont ca a fost moka . Ma gandesc ce bine e de colegul meu care a plecat cu cateva galeti cu chestie dasta de la ei .
Clar benzina cu asa ceva e mai buna si treaba e vizibila, dar nu se merita sa dai un leu in plus daca ai motorul stas! Cine vrea sa bagage benzina super tare personal va recomand mollu de 99+ dar sa nu o bagati combinata!!!
iwa a scris:Intre noi fie vorba benzina de la MOL este tot petrom
Si putem zice ca o stiu din surse foarte sigure


stiu asta ca in tineretea mea am lucrat la shell/mol si faceam receptia la cisterna Salut oameni buni!

Vreau sa discutam putin depsre uleiuri si mai exact de unde cumparam uleiuri de calitate la pret redus. Ultimul meu schimb de ulei a fost un mare dezastru. Pe capacul de chiulasa stang (superior) am gasit putine depuneri iar cand turam motorul mai tare (peste 4000) aveam impresia ca e motor in 2 timpi. Si asta doar din cauza minunatului ulei efl 15w40 pe care am dat 80 de lei si nu m-a tinut nici 3 mii de km in bucuresti. Ce sa mai spun de presiune, la 90 100 de grade aveam 0.3-0.2 bar, suficient cat sa nu se aprinda becul rosu. Am folosit inainte de elf valvoline 15w40 si a mers foarte bine motorul iar pe capacele de chiulasa am avut 0 depuneri.
Acum am castrol 15w50 GTX, cumparat de la reprezentata castrol. Motorul mege extraordinar dar partea stanga se aude "alfel" iar culbutorii parca se deregleaza mai des pe partea aia. Presiunea e si ea foarte buna la 90-100 am 1.3-1.4 bar, ani lumina in fata jegului de elf. Nu mi-a venit sa cred cand am vazut pretul pe bidonul de 4 litri de 15w50 GTX...71 de lei cu tva iar la 10w60 RS 210 lei, asta cand ma gandesc ca am platit 80 de lei pe 4+1 litri de elf 15w40 si bonus o paradeala la motor !
Pentru cine nu stie, reprezentanta cica se gaseste aici:

La ce preturi bune au nu se merita sa pui alceva mai slab in motor! Daca cineva mai stie alte locuri ok de unde se poate cumpara ulei de calitate va rog sa postati aici o adresa sau o poza.

Bafta! vezi ca depunerile nu provin doar de la calitatea uleiului, ci si de la ungerea defectuoasa (in loc sa iasa in jet, iese in stropi(il scuipa). Asta daca depunerea nu e uniforma pe tot capacul.

era undeva pe forum ceva poze cu niste capace de culbutori cu ungere defectuoasa (un comentariu facut de Sensey/comnean/Picasso referitor la ungerea defectuoasa) Stiu vali ce spui, am vazut pozele mai demult. Eu nu am asa ceva, la mine e chestie fina de tot, oricum vina o are o parte si uleiul unde mai pui ca depunerile asa putine cum sunt le-am observat la ultimul schimb. Cand foloseam valvoline motorul era impecabil, dupa ce am pus elf au inceput sa apara.
Un ulei bun trebuie sa poata ingloba particolele si sa le depoziteze in baie, iar jetul de ulei din zona aia trebuia sa spele peretii capacului daca uleiul era de calitate. Dar uleiul meu cand l-am scos era subtire ca apa si asta in mai putin de 3000 km. Se pare ca si-a pierdut repede proprietatile cand motorul a rulat ore bune la temp foarte mai in bucuresti.
Treaba inca nu e grava si sper sa nu fie problema de ungere, La traficul din bucuresti, mersul subturat si orele la relanti nu asigura o ungere optima la asta mai pui si un ulei slab si uite asa se duce motorul ! Felicitari pentru munca depusa! E foarte frumos Oltcitu' tau. Un mic update pentru 2011

Masina e tot albastra doar ca arata un pic alfel....e mai vesela

http://img34.imageshack.us/g/img0369u.jpg/

Mai multe detaliii mai incolo nitzel.
DEX a scris:Salut oameni buni!

Vreau sa discutam putin depsre uleiuri si mai exact de unde cumparam uleiuri de calitate la pret redus.
Daca cineva mai stie alte locuri ok de unde se poate cumpara ulei de calitate va rog sa postati aici o adresa sau o poza.

Bafta!

Felicitari pt masinuta.
Vezi ca mai sus, pe pagina ta, a comentat un user pupa. Ia frumos legatura cu el si vorbeste de un bidon de 4 litri de Motul Turbolight 10W40 O sa fii FOARTE surprins de pret, dar te asigur ca nu e nici o pacaleala. Am uleiul asta intr-unul din Oltcit-urile mele si userul DanMk20 foloseste acelasi Motul luat de la pupa. Este singurul ulei de care sunt cu adevarat multumit! Cat despre domnu' pupa, tot forumul iti va confirma ca e un baiat de nota 40. Am avut ceva probleme cu racirea la motor si am trecut recent pe 10w60 castrol. E un pic cam gros pentru vremea rece dar vara in trafic o sa se vada diferenta.
Nu imi place ce imi arata ceasul de presiune cu w40 asta cand e vara, pentru mine cel mai bun pret performanta a fost castrolul 15w50 dar nu am mai gasit.
Tre sa ii multumesc cu ocazia asta lui pupa pentru discul de ambreaj de calitate (in sfarsit am si eu masina) si userului ruptdebeat pt interiorul masinii !!!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community