Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

CX 25 GTi
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Nu recunosc nimic !! Asta ca de obicei.E mai bine sa spui ca nu iti amintesti nimica. Pe principiul daca e citroen are personalitate... azi a crapat o teava de hidraulica... prin urmare am ajuns acasa cu Iulica . maine ma duc sa vad ce are si sa o rezolv. La prima vedere pare a fi problema cu garnitura de pe teaza principala din distribuitor... acum sa vedem.

Ah si am descoperit cea mai imbecila senzatie... sa mergi cu o masina care nu are nici directie nici frane nici suspensie... Stiam de surprizele astea neplacute. deci a fost sabotajjjjjjj haioasa mai e o masina care merge taras(mai rau ca un oltcit coborat 5 dinti )
bine ca nu a fost mai grava beleaua,oricum reparatia o sa coste ceva Da bre, de sper ca francezii care au proiectat anumite bucati din masina asta sa moara in chinuri...

verdictul este: o conducta crapata... conducta principala de la pompa catre restul...
Am dato` jos dupa lungi chinuri, caci este bagata in fundu fundului, si acum maine va trebui sa o sudam si sa o punem la loc...

si nu .... nu tine cu poxilyna am incercat !!!
iulicuta2000 a scris:oricum reparatia o sa coste ceva


reparatia o sa coste... mai nimic. este o simpla conducta care se inlocuieste extrem de simplu.

@iwa: vezi ca nu e conducta lunga, deoarece la tine compresorul de AC e in spate - sus si pompa in fata - jos, nu invers; cred ca desfasurata nu are mai mult de 40 cm, poate nici atat. iti pot trimite eu maine o conducta daca doresti, numai sa imi trimiti date de contact.
asta e, nu?
[img][/img] am spus ca o sa coste reparatia ceva,pentru ca in lipsa de lhm s-a pus 5w40 in instalatia hidraulica trebuie spalata,pus lhm costa si astea un pic nu? conducta e aia din poza,poate era doar slaba nu neaparat fisurata era fisurata ... am desfacuto` eu azi. era fisurata chiar la baza niplului. Iar fisura cam pe jumatate din diametru. gata iwa?functioneste vaporu? re el functiona si aseara doar ca numa jumate...
din pacate abea maine pot face ceva cu teava aia si atunci va functiona, pana atunci se mai odihneste nitel. Nu merge sa pui ulei de transformator de putere ?
de folosit stiu ca a pus in sistemul hidraulic un bun amic dar detaliat nu stiu ce randament a dat ca a vandut masina intre timp fara sa stie nici el eficacitatea .
Eu am folosit la amortizoare dar la fel am spalat sa nu ramana din vechiul ulei . Intr-un an cat am mai tinut masina nu s-a scurs sau intepenit amortizorul . Ne merita sa faci improvizatii sau lucrurile pe jumate. Mai mult strici! nu au sens astfel de improvizatii... costuri ar fi cam asa:
135 ron 5l hydraulicage pentru curatat
si vreo 150 ron (cred) 4l de LHM

deci nu este o investitie majora... daca fabricantul a spus lhm, ii punem lhm. singurul ulei care se mia potriveste acolo este cel de tren de aterizare de avioane. este rosu, si rezista la temperaturi mai mici, dar, nu are aceleasi calitati de gresare ca si lhm. orice altceva ai pune, distruge hidraulica irecuperabil. si mai spune lumea ca citroenurile sunt proaste... Iwa si nu cumva conducta aia se desface cu cheia aia speciale de care am eu?De 8. ce cheie speciala ?

Nu se desface cu cheie de 12... iar alt rand de conducte mai mici se desfac cu chei de 9

sunt cam ciudate marimile de chei la masina asta... DE asa ceva e vorba:
hmmm interesant daca gasesti de 12 vreau si eu Sa vedem daca are asa ceva nenea ala din bazar. imi zici si mie ce marimi are si iti spun ce vreau
ca arata bine rau Am sa ma interesez pentru tine. conducta principala e cu cheie de 12, ca si inca o conducta de pe la directie. apoi, conductele de presiune mare de dupa disjunctor si inca cateva pe la directie sunt cu cheie de 9, iar cele mici, de la suspensie, frane, etc, sunt cu cheie de 8. cheia aia din poza esete ideala pt asa ceva, fa rost de una daca poti, chiar pe toate 3 marimile, dar de regula, cele de 8 sunt cele mai expuse la stricaciuni. Bun am sa vad de:12,9,8. TRAIESTE...

dupa ce mi-a dat emotii de cateva ori... acum a ajuns acasa...
totul a decurs cam asa:
la 9 luam teava din masina
la 10 eram la Cristi Stan
la 10:45 eram inapoi la masina...
la 13 am reusit sa termin de montat teava, si am pornit motorul... nimic....
la 13:30 plecam spre casa...

Astazi am aflat cu se schimba o conducta de LHM, cum e prinsa pompa de hydraulica, cum se intinde pompa de hydraulica, de asemenea am invatat ca fara alimentarea calculatorului de injectie nu porneste masina... si nu in ultimul rand am invatat sa injur minute in sir fara sa ma repet... macar o sa iasa franta din criza... caci carne vor avea destula.

Concluzia este simpla: CX-ul este o masina simpla dar la care cineva era beat cand a pus "alea" sub capota si le-a trantit acolo asa sa fie....
iwa a scris:Concluzia este simpla: CX-ul este o masina simpla dar la care cineva era beat cand a pus "alea" sub capota si le-a trantit acolo asa sa fie....


Gresit, ma iwa. Corect este: masina frantuzeasca este simpla, dar.... Si sa stii ca nici cu altele nu mi-e rusine. Arunca un ochi la puntea spate la ce Mercedes vrei tu si o sa te sperii cate mii de brate si bucse sunt acolo. Nu-mi da exemplul cu Golful, ca m-amn saturat de el. La ala APARENT totul e simplu si aerisit, incearca sa schimbiu bujiile sau conducta aia de racire care trece pe sub carburator la GOlf 2 si o sa iti blestemi zilele. Se pare ca mai toate masinile sunt facute dupa cate o betie .... hmmm .... alo ... proiectantii ... mai usor cu bautura ca uite ce iese incercati sa schimbati alternatorul la o fabia, si apoi mai discutam
toate masinile au imbarligaturi, dar sincer, francezii prea se scarpina pe dupa ceafa....
in orice caz, bine ca ai reusit sa remediezi problema fara prea multa bataie de cap. sa ne oprim aici cu exemplele ca devenim off-topic.

(demontat electromotor dacia papuc disel,bujii la opel astra g dti, ) Sambata seara am ramas fara incarcare...
2 variante :
- releul - usor am schimbat 2 in 30 de minute...
- carbuni / alternator - mai ciudat de scos... ramane pe ianuarie preferabil intr-un service. Firul care pleaca de la alternator, e curat, face contact bine? ... are izolatie buna? Ah Dane dau cu alternatorul dupa tine... ce bune erau cheile alea de te tot laudai tu cu ele.... Te cred,de acuma ramina dupa revelion.Le iau si te contactez. IWA 2 chestii vreau sa iti zic:

1 mai bine dadeam motorul jos sa montam alternatorul, ca a trebuit sa fac pe houdini
2 super absintul, de revelion am fost parcat pe un scaun vreo 2 ore ca nu vedem decat negru in fata

Mai bine nu dadeam jos alternatorul ca sa mai am si eu masina acum

Cu alte cuvinte... in urma unei chestii care ma depaseste. Barca asteapta in parcare la Drinkeru un nou motor.

Everything is set in motion, acum trebuie sa vedem doar daca va fi turbo sau va fi tot GTI.

mai multe detalii cand ne apucam de treaba. Da`i Doamne sa fie turbo! eu m-as ruga doar sa mai mearga Buei io ma rog sa se mai poata urca pe platforma. Ca si cand nu era lasata asa de tare de abia am urcat-o. La coborare deja maraia ca nu vrea sa se dea jos. Ce a patit de necesita transplant de motor? Cum aveau in plan o excursie pina la Iasi care din pacate nu a mai avut loc,eu credeam ca s-a intimplat ceva grav,cind de falp am sunat la IWA si am inteles ca s-a cam calat motorul. iwa lasa naibii masinile ca vad ca la tine nu rezista mult,
cauta si tu un tanc la mana a doua de prin serbia , poate te tina mai mult Cred ca o sa prinda radacini pe la mine ... dar nu e problema, cand raman fara bani, mai vand ceva de pe ea Cum naiba l-ai calat si pe asta ma? iar ai mers fara ulei ??? imi vine sa te omor!!! ! stii ce ti-am promis cu calin cand ai luat Cx-ul nu? daca nu ai grija de el noi o sa......! nu a mers fara ulei, ci in urma unei aprinderi a becului de ulei, cu toate ca uleiul era intre semne, iwa a mai turnat 2 litri de ulei in motor. a mai mers putin, s-a reaprins becul definitiv, a calcat ambreiajul si s-a oprit; de atunci se invarte greu si nu porneste. am inteles ca totusi pare a fi prins o bataie cand o accelera...
cauze pot fi mai multe: forja la rece, lipsa ulei (ceea ce nue cazul), defectarea pompei de ulei, canal infundat, supapa de presiune de la ulei, sunt multe....
se va vedea cel mai probabil la desfacerea motorului ce si cum. si eu sper sa ilfaca pe cel turbo, numai pentru faptul cat am batut eu tara asta sa completez piesele pentru el, plus ca motorul ala nu prezinta uzura...
ramane de vazut. Eu cred ca are o defectiune la pompa de ulei si de acolo toate necazurile. S-a pus ulei in motor, banuind ca nu mai exista ulei.
Nu pot sa spun cu certitudine ca era sau nu ulei in motor, neavand incredere nici in joja, nici in ceasul de pe bord, care functiona ciudat.
Din cate am vazut pe youtube, la masini cu acelasi motor, ceasul functiona in aceleleasi conditii ca la noi, dupa ce am bagat 2L de ulei. Daca te iei dupa joja, aceasta zice ca este enorm de mult ulei in motor.
Martorii de la ulei se aprindeau pana in 1800 de ture, iar dupa ce se stingeau aparea si bataia metalica mentionata. Nu se manifesta neaparat ca o bataie, mai degraba ca un scartait, de aceea initial am crezut ca este de la altceva.
Este foarte posibil ca motorul sa nu fie calat, el doar sa fie blocat de o cantitate mare de ulei in motor, care creeaza o presiune mare la nivelul baii de ulei, nelasand motorul sa functioneze in paramentrii normali.
Din pacare, din cauza "vremii calde" de la Brasov nu se poate scoate uleiul din motor, urmand ca sa fie pus inapoi in motor, cantitatea necesara din manual si apoi sa fie pornit motorul.
Daca se face aceasta operatiune, eu garantez ca motorul va porni! Dar asta nu inseamna ca se va si putea merge cu masina pai.. daca ulei era suficient in motor, si se aprindea becul la ulei, atunci miroase a supapa de presiune de dupa pompa de ulei care posibil sa se fi blocat pe deschis... a mai patit cineva fix la un motor identic, si l-a costat axa cu came si un set de cuzineti... becul la ulei se aprinde in jurul valorii de 0,8 din ce retin, iar daca a ajuns sa se aprinda la 1500 de ture, este extrem de grav, e ceva naspa rau. uzura nu are treaba cu asta, oricat ar fi de mare. posibil acea supapa sau chiar pompa, dar eu pana acum nu am mai pomenit pompa terminata, si am avut destule cx-uri. cu uzura imensa in cuzineti si in pompa de ulei, si tot nu se aprindea becul in relantiu. un asemenea motor se caleaza foarte greu, eu am mers cu una dizeloasa peste 20 km FARA ULEI, apoi am pus ulei si a mai mers 15000 pana l-am desfacut sa vad ce e acolo... deci... motorul cedeaza foarte greu. oricum tre' desfacut si vazut ce si cum, nu mai recomand pornirea lui avand in vedere ca sta cu becurile aprinse. nasolia mare este urmatoarea: ca sa dai jos pompa de ulei, trebuie sa desfaci baia, iar ca sa desfaci baia trebuie sa dai jos motorul. nasol, stiu, dar asta este. Motorul nu va mai fi pornit( cel putin atata timp cat masina este la mine ), pentru ca este clar ca ii dauneaza.
Din cate stiu eu, pompa de ulei are la baza un angrenaj bazat pe o roata dintata, iar daca acel angrenaj este tocit, automat, poampa de ulei nu mai distribuie uleiul la presiunea necesara, pentru ca motorul sa fie uns corespunzator. Si cred ca de aici a aparut problema.
Ce este mai grav ca la Brasov, inca nu stiu cum putem sa-i schimbam motorul. Inca cautam o solutie ....
Dreamer a scris:Inca cautam o solutie ....

tetraciclina si... Poze spion cu viitoarea masina a lui iwa (daca i se aproba creditul, evident ): http://www.swapmeetdave.com/Truckshow/Pics/slides/Oshkosh%20M984%20HEMTT-%201.jpg
http://lemonodor.com/images/oshkosh-palletized-load-system-robot-s.jpg
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community