Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Frana de mana(cabluri de Special)

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Vieriu Nicolae Constantin
centurion I (5)
centurion I (5)


Înscris: 02/Mar/2006
Mesaje: 95
Locație: Siret,Suceava
Telefon: 0766689073

Mesaj: viewtopic.php?p=210256&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#210256Trimis: 03 Dec 2008, 19:21    Subiect: Frana de mana(cabluri de Special) Răspunde cu citat (quote)

Astazi mi s-a rupt un cablu la frana de mana. Am doua cabluri in stare buna de la un Special,se potrivesc oare pe Club,au aceeasi lungime ? Nu de alta dar sa nu dau jos degeaba...
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
Geo0066
tribun I (8)
tribun I (8)


Înscris: 08/Ian/2008
Mesaje: 273
Locație: bucuresti
Telefon: 0740771297

Mesaj: viewtopic.php?p=210261&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#210261Trimis: 03 Dec 2008, 20:09    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Sunt la fel ! daca vrei sa te convingi , poti sa masori dupa demontare .
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
Vieriu Nicolae Constantin
centurion I (5)
centurion I (5)


Înscris: 02/Mar/2006
Mesaje: 95
Locație: Siret,Suceava
Telefon: 0766689073

Mesaj: viewtopic.php?p=210269&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#210269Trimis: 03 Dec 2008, 20:37    Subiect: Frana de mana(cabluri de Special) Răspunde cu citat (quote)

Bine,multumesc tare mult,asta voiam de fapt sa stiu.Ma temeam sa nu fie prea scurte.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
NeaGeorgel
pretor II (18)
pretor II (18)


Înscris: 28/Sep/2007
Mesaje: 1470
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=241718&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#241718Trimis: 19 Iul 2009, 21:24    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Am si eu o nedumerire, cum pot sa scot cablurile de la frana de mana din etrierii de pe fata. La club.

Multumesc.
Oltcit Club '82. 1.3L comprimat, arcuri intarite + opritoare, 4 segmenti / piston. Powered By Tico Alternator.
Hyundai Elantra '03 / 1.6 16V 107 CP, Amortizoare praf, frane functionale :D, air-baguri nefunctionale, motor...functional, bucsaraie praf.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
valib
cont suspendat


Înscris: 05/Dec/2004
Mesaje: 6107


Mesaj: viewtopic.php?p=241719&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#241719Trimis: 19 Iul 2009, 21:29    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

cel mai simplu: desfaci piulitele de la maneta de frana de mana, si astfel cablul in partea cealalta(la cutia de viteze) va fi liber, si il poti scoate (vezi ca trebuie tras in afara vreo 1cm, si dupa aia scos de pe cablu un fel de 'siguranta'(chestie rotunda, cu o taietura pe unde iese cablul)
Mess with the best, die like the rest!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=241728&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#241728Trimis: 19 Iul 2009, 22:19    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

sau

tragi frana de mana
prinzi cu coliere de plastic(soricei) cele doua tije de reglaj de pe fiecare etrier
eliberezi frana de mana
scoti cablurile,care acum vor fi detensionate
aceasta solutie ajuta foarte mult la montarea cablurilor!
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zephirus
cont suspendat


Înscris: 03/Dec/2004
Mesaje: 3811
Locație: Hu

Mesaj: viewtopic.php?p=241734&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#241734Trimis: 19 Iul 2009, 22:45    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Sau s
Ce vorbești... le dai piese moc
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=241737&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#241737Trimis: 19 Iul 2009, 22:59    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

sau coliere,sarma se prinde greu
colierele daca au lungimea necesara cat sa prinda cele doua brate,garantez eu ca nu se rupt
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NeaGeorgel
pretor II (18)
pretor II (18)


Înscris: 28/Sep/2007
Mesaje: 1470
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=241823&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#241823Trimis: 20 Iul 2009, 14:50    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Multumesc, sper sa reusesc. Acum se poate da jos motorul cu tot cu cutie si etrieri legat de el sau mai bine il despart?
Oltcit Club '82. 1.3L comprimat, arcuri intarite + opritoare, 4 segmenti / piston. Powered By Tico Alternator.
Hyundai Elantra '03 / 1.6 16V 107 CP, Amortizoare praf, frane functionale :D, air-baguri nefunctionale, motor...functional, bucsaraie praf.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
valib
cont suspendat


Înscris: 05/Dec/2004
Mesaje: 6107


Mesaj: viewtopic.php?p=241825&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#241825Trimis: 20 Iul 2009, 15:00    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

mi se pare prea complicat sa dai jos motorul cu tot cu cutie...mai ales fara o macara care sa iti tina motorul ridicat...
Mess with the best, die like the rest!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NeaGeorgel
pretor II (18)
pretor II (18)


Înscris: 28/Sep/2007
Mesaje: 1470
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=241828&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#241828Trimis: 20 Iul 2009, 15:17    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Vreau sa stiu in principiu daca iese cutia cu tot cu etrieri legati de ea...

Cu ridicatu de motor in principiu se rezolva....
Oltcit Club '82. 1.3L comprimat, arcuri intarite + opritoare, 4 segmenti / piston. Powered By Tico Alternator.
Hyundai Elantra '03 / 1.6 16V 107 CP, Amortizoare praf, frane functionale :D, air-baguri nefunctionale, motor...functional, bucsaraie praf.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=241830&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#241830Trimis: 20 Iul 2009, 15:41    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

iese cutia cu tot cu etrieri,trebuie doar sa scoti cautatorul
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NeaGeorgel
pretor II (18)
pretor II (18)


Înscris: 28/Sep/2007
Mesaje: 1470
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=241842&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#241842Trimis: 20 Iul 2009, 17:05    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Cum scot cautatoru acu?
Oltcit Club '82. 1.3L comprimat, arcuri intarite + opritoare, 4 segmenti / piston. Powered By Tico Alternator.
Hyundai Elantra '03 / 1.6 16V 107 CP, Amortizoare praf, frane functionale :D, air-baguri nefunctionale, motor...functional, bucsaraie praf.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
tonim
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 06/Oct/2005
Mesaje: 3505
Locație: cluj napoca
Telefon: 0724.249.143

Mesaj: viewtopic.php?p=241847&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#241847Trimis: 20 Iul 2009, 18:41    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

scoti pe liber , scoti si burduful si vezi ca ai un stift care iese batut cu un cui de 5 mm
Mazda 6 1999 cc / 141 hp
You’re broken and I’m still the one that’s more fucked up.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
ghita petrisor
legionar III (4)
legionar III (4)


Înscris: 07/Sep/2008
Mesaje: 84
Locație: bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=241872&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#241872Trimis: 20 Iul 2009, 20:39    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

tonim a scris:scoti pe liber , scoti si burduful si vezi ca ai un stift care iese batut cu un cui de 5 mm

Dupa ce ai scos acel stift ridici cautatorul pana se blocheaza, rasucesti dreapta sau stanga 90 de grade si trebuie sa se lase scos.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NeaGeorgel
pretor II (18)
pretor II (18)


Înscris: 28/Sep/2007
Mesaje: 1470
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=241890&sid=a780f753b5e6bf7e38926806a86131ef#241890Trimis: 20 Iul 2009, 21:48    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Am reusit, a iesit motoru cu tot cu cutie de pe masina foarte usor, mult mai usor decat daca scoteam doar motoru.

Multumesc.
Oltcit Club '82. 1.3L comprimat, arcuri intarite + opritoare, 4 segmenti / piston. Powered By Tico Alternator.
Hyundai Elantra '03 / 1.6 16V 107 CP, Amortizoare praf, frane functionale :D, air-baguri nefunctionale, motor...functional, bucsaraie praf.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community