Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Frana de mana(cabluri de Special)

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Astazi mi s-a rupt un cablu la frana de mana. Am doua cabluri in stare buna de la un Special,se potrivesc oare pe Club,au aceeasi lungime ? Nu de alta dar sa nu dau jos degeaba... Sunt la fel ! daca vrei sa te convingi , poti sa masori dupa demontare . Bine,multumesc tare mult,asta voiam de fapt sa stiu.Ma temeam sa nu fie prea scurte. Am si eu o nedumerire, cum pot sa scot cablurile de la frana de mana din etrierii de pe fata. La club.

Multumesc. cel mai simplu: desfaci piulitele de la maneta de frana de mana, si astfel cablul in partea cealalta(la cutia de viteze) va fi liber, si il poti scoate (vezi ca trebuie tras in afara vreo 1cm, si dupa aia scos de pe cablu un fel de 'siguranta'(chestie rotunda, cu o taietura pe unde iese cablul) sau

tragi frana de mana
prinzi cu coliere de plastic(soricei) cele doua tije de reglaj de pe fiecare etrier
eliberezi frana de mana
scoti cablurile,care acum vor fi detensionate
aceasta solutie ajuta foarte mult la montarea cablurilor! Sau sârmă, colierele se pot rupe. sau coliere,sarma se prinde greu
colierele daca au lungimea necesara cat sa prinda cele doua brate,garantez eu ca nu se rupt Multumesc, sper sa reusesc. Acum se poate da jos motorul cu tot cu cutie si etrieri legat de el sau mai bine il despart? mi se pare prea complicat sa dai jos motorul cu tot cu cutie...mai ales fara o macara care sa iti tina motorul ridicat... Vreau sa stiu in principiu daca iese cutia cu tot cu etrieri legati de ea...

Cu ridicatu de motor in principiu se rezolva.... iese cutia cu tot cu etrieri,trebuie doar sa scoti cautatorul Cum scot cautatoru acu? scoti pe liber , scoti si burduful si vezi ca ai un stift care iese batut cu un cui de 5 mm
tonim a scris:scoti pe liber , scoti si burduful si vezi ca ai un stift care iese batut cu un cui de 5 mm

Dupa ce ai scos acel stift ridici cautatorul pana se blocheaza, rasucesti dreapta sau stanga 90 de grade si trebuie sa se lase scos. Am reusit, a iesit motoru cu tot cu cutie de pe masina foarte usor, mult mai usor decat daca scoteam doar motoru.

Multumesc.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community