Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Pompa benzina Si Litrometru
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
eu am pus doua una peste alta,si tot s-au slabit
bytzu1 a scris:Citeam in carte lui Canta ca pompa de benzina(cele 2 suruburi de prindere) trebuie stransa ...
ATENTIE cum stringi piulitele. Daca le stringi dintr-o data, se poate ovaliza talpa pompii si vei pierde ulei. M-a jucam azi pe la masina si de mult ma tot gandesc ce sa fac sa aflu mai usor cata benzina mai am in rezervor.Mi-a venit azi ideea sa scot benzina din rezervor cu o pompa electrica inventata.Am scos motorasul pompa din spate de la stropitor si am conectat firele si furtunasele .Un furtun pe teava de unde isi trage pompa benzina din rezervor si altfurtun intr-o sticla.Am conectat la baterie si ..chiar a functinoat intr-un minunt doua am scos toata benzina din rezervor,aprox 1,3 litri.Debitul e excelent ,motorasul are o elice din cauciuc ,aia face benzina sa intre si sa iasa,mie mi s-a stricat elicea aia am vazut cand am desfacut-o ca era imbatranit cauciucul si s-a facut pulbere.Am si filmat putin http://img531.imageshack.us/my.php?image=mvi0074iu0.flv Ahahah, merge pusa pe post de pompa de benzina ? Cel mai simplui ca sa vezi cata benzina mai ai in rezervor , se face cu ajutorul unui dispozitiv format dintr-un motor de la scuipatorile de parbriz, un lighean si un cantar
Nu va jucati cu focul !!! Aia de la parbriz trebuie bagata direct in benzina din rezervor pe cand motorasul de la "scuipatoarea" de luneta are un furtun care il bagi in furtunul care vine din rezervor si intra in pmpa de benzina.Da NeaGeorgel merge ,mai ales daca e nou sau stare perfecta motorasul si elicea aia,si daca il desfaci sa vezi in ce stare e elicea de cauciuc ,risti sa il pui la loc descentrat si sa atinga peretii si se sfarama elicea.Un avantaj ar fi ca e foarte mica pompa,o pui si in buzunar Plasticatele din pompele de apa nu sunt rezistente la combustibili . Pt scurta durata de functionare se poate folosi . Dar nu este fiabila . Asa se poate scoate si ulei din baie .
Pompa de benzina este pt benzina iar pompa de apa este pt apa ...
bytzu1 a scris:...mi s-a stricat elicea aia am vazut cand am desfacut-o ca era imbatranit cauciucul si s-a facut pulbere.
Paletii s-au dus din cauza benzinei. nu e mai simplu sa scoti sonda si sa te benoclezi in rezervor?
multa benzina aveai...1.3litri,daca te aud pe undeva "nu-mi trage masina bine,da in nas " sau chestii de genu,te trimit la peco iulicuta2000 pe ce lume traiesti ?E criza mondiala nene si eu sunt crizat tot in lumea mea primeaza gazu
dar sa stii ca inainte de a avea gpl,nu ramaneam cu asa putina benzina aproape niciodata
singura data cand mi s-a stricat sonda litrometrica am pus juma de rezervor doar sa fiu sigur ca nu raman fara benzina Becul de benzina si-a revenit singur si sta aprins si la jumatate de rezervor schimba sonda imi poate spune cineva ce fel de benzina si ce fel de ulei este indicat sa folosim ? Benzina cu cifra octanica minim 95 si max 98,ulei 15w40 sau 10w40. care este diferenta intre uleiul acela si la ce pret este ? 15W40 e putin mai vascos la rece decat 10W40, in rest sunt la fel. Pretul depinde in primul rand de producator.
DanH a scris:Benzina cu cifra octanica minim 95 si max 98



99+, sau carrera 100... ii place si mai mult motorului multumesc pt rasp.si cand se face schimbul..la cati kilometri Scrie de regula pe recipient.Recomandabil cind schimbi uleiul sa schimbi si filtrul.
Uleiul,depinde de cit e de calitativ,poti merge cu el pina la 7500 km. Azi am mai clocit o idee .Litrometrul din bord e un fel de altfel de fel de bobina care in functie de cata tensiune trimite sonda(care e iar un fel de bobina) se misca acul.Dar daca in loc de litrometrul din bord punem un ...aparat de masurat tensiunea(sau ceva echivalent) ,ar trebui sa indice sume diferite in fuctie de cati L sunt in rezervor ha?Si astfel inventam ceva care sa arate exact in litri..1..2...3....42,sau exista cumva cititor de tensiune transformand in litri ? De ce sa te chinui sa inventezi ceva cand dai 350 lei si pui computer de bord, si ai de toate. Cum mi-am pus eu. M-a trasnit si pe mine o idee...
Ma gandeam daca montez o pompa de benzina cu debit mai mare decat cea stock de oltcit, (evident, actionarea ei sa fie tot mecanica, ci nu electrica), nu obtin un spor de putere!? (Nesemnificativ, fireste, 5-10 HP in plus) de unde pana unde spor de putere din debitul de benzina ?
gyorgyoda a scris:Ma gandeam daca montez o pompa de benzina cu debit mai mare decat cea stock de oltcit...nu obtin un spor de putere!?
Vei obtine un randament mai mare in folosirea conductei de retur. Benzina se consuma in functie de cit cere motorul si nu de cit debiteaza pompa de benzina. Revin cu o problema la pompa de benzina.Cred ca pe undeva pierde benzina ,este uda pe la suruburile alea 2 .Si am reusit de am rupt in doua bucati de la jumatate garnitura aia groasa(textolit?!) dar cum alta nu am, am facut-o puzzle si am pus-o la loc ,am pus o garnitura sub antretroza si doua deasupra dupa care pompa.Posibil sa piarda ulei pe acolo dar eu gasesc pe ea doar urme de lichid(benzina pare a fi),am desfacut-o sa vad membrama si nu are gauri,doar mici crapaturi dar nu se vede pe partea cealalta.Pe unde mai poate chisa benzina si ce pot pune in loc de antretroza aia ?Silicon?!Multumesc
bytzu1 a scris:gasesc pe ea doar urme de lichid(benzina pare a fi)
Inlocuieste pompa pt ca oring de etansare ax actionare membrana nu cred ca mai gasesti.
O inlocuire de oring implica si riscul de distrugere a corpului inferior al pompei daca nu esti atent. Aaa,am un corp inferior prin portbagaj,daca il schimb posibil sa nu mai curga?
bytzu1 a scris:am un corp inferior prin portbagaj,daca il schimb posibil sa nu mai curga?
Incearca si tu. E posibil sa reuseti, sau e posibil sa curga; depinde cit e de uzat oringul si la corpul pe care-l ai tu. iti trimit eu 2 pompe de benzina BUNE, GRATIS....
doar lasa-mi adresa pe PM....si luni/marti ma ocup de problema Trimis mp.Multumesc Mai am o problema .Pare sa curga si ulei acum.Posibil din cauza antretozei care este rupta ? Cu toate ca am pus-o cu grija la loc plus garnituri sub si deasupra....Am scos pompa si m-am uitat atent la axul pe care vine montata pompa si am vazut doua surubele (cheie de 11 parca merge pe ele) unul pe partea de sus si altul pe partea de jos.Asta de jos avea un strop de ulei pe el ,am incercat sa il strang da nu am pe unde baga cheia,are vreo legatura sau s-a scurs pe el de pe altundeva?
bytzu1 a scris:Pare sa curga si ulei acum.Posibil din cauza antretozei care este rupta ?
Vezi talpa pompei daca e plana sau indoita din cauza stringerilor neegale. Acum vin de la masina,talpa este dreapta,nu strang suruburile fara sa apas pe pompa in jos.I-am pus niste silicon rosu intre garnituri provizoriu pana primesc pompele de la valib, sper ma tina cateva zile si sa nu mai curga deocamtata
bytzu1 a scris:I-am pus niste silicon rosu intre garnituri ...
Daca ai curatat suprafetele cu diluant sau cu spirt, va tine. Erau pline de ulei si le-am sters cu o carpa uscata dar tot a ramas unsuroasa pe urma ma dat cu putin wd 40 am sters iar si au iesit bine. De ceva vreme am tot avut probleme cu pompa de benzina si mai nou porneste la a 3-a a 4-a cheie. Ieri am mers cu ea si totul parea in regula, azi inainte s-o pornesc am scos furtunu de benzina din carb si era uscat d'abia pe la a 2-a cheie i-a venit benzina...si la a 3-a a pornit.

Pompa aia de benzina nu tre' sa stea cumva amorsata sa-mi tina benzina pana in carburici? ca atunci cand dau la cheie sa-i dea benzina imediat si sa porneasca? la ce zici tu acolo, eu sunt de parere ca nu-ti ramane benzina in carburator. verifica sa nu-ti picure pe la membrana aia triunghiulara. pompa de benzina se dezamorseaza...schimb-o daca de pe o zi pe alta se dezamorseaza incat nu-ti porneste masina,e clar ca benzina din carburator fuge pe undeva(vezi ce spunea jimmy mai sus) caci altfel,de pe o zi pe alta slabe sanse sa se duca benzina din carburator incat sa nu mai porneasca
iulicuta2000 a scris:daca de pe o zi pe alta se dezamorseaza incat nu-ti porneste masina,e clar ca benzina din carburator fuge pe undeva(vezi ce spunea jimmy mai sus) caci altfel,de pe o zi pe alta slabe sanse sa se duca benzina din carburator incat sa nu mai porneasca


Benzina in carburici am...problema cred ca e la pompa ca tre' sa dau ceva la cheie pana imi vine benzina.
Merge sa schimb doar membrana la pompa? am una prin balcon de prin '95 si ma gandeam s-o pun p'aia nu membrana se strica,ci supapele alea...
poti incerca sa pui alt capac,sa nu scoti toata pompa
Danutz Bratosin a scris:Benzina in carburici am...problema cred ca e la pompa ca tre' sa dau ceva la cheie pana imi vine benzina.

Daca ai benzina in carburator, dece trebuie sa dai la cheie pana vine benzina? Cu benzina din CNC trebuie sa porneasca si sa ajunga benzina din rezervor la carb de 10 ori.
Hofy a scris:
Danutz Bratosin a scris:Benzina in carburici am...problema cred ca e la pompa ca tre' sa dau ceva la cheie pana imi vine benzina.

Daca ai benzina in carburator, dece trebuie sa dai la cheie pana vine benzina? Cu benzina din CNC trebuie sa porneasca si sa ajunga benzina din rezervor la carb de 10 ori.


Asta nu stiu benzina in carburici ieri aveam...nu prea multa da aveam. (plutitotu mi l-a reglat nea' gigi de la service pantelimon)
Vineri cand i-am pus motoru i-am dat putin la cheie pana i-a venit benzina, i-am pus putina in carburici si a luat-o imediat

Scurgeri pe la carburator n-am pe nicaieri...adica nu se scurge benzina pe la nici o membrana. ce intra acolo ramane..dar se pare ca la mine nu prea intra cine stie ce benzina
Danutz Bratosin a scris:Scurgeri pe la carburator n-am pe nicaieri...adica nu se scurge benzina pe la nici o membrana. ce intra acolo ramane..

Nici din carbu' meu nu "curge" pe nicarieri si totusi in 2 zile am CNC-ul gol. E destul sa se prelinga pe undeva suficient de incet incat sa se evapore si sa nu vezi. Daca spui ca nu aveai "prea multa" benzina in carb, inseamna ca scapa pe undeva... sau regleaza-ti plutitorul.
Danutz Bratosin a scris: Scurgeri pe la carburator n-am pe nicaieri...adica nu se scurge benzina pe la nici o membrana. ce intra acolo ramane..
Porneste motorul fa-l sa mearga citeva minute dupa care opreste-l. Decupleaza furtunele de tur si retur, scoate capacul si vezi cita benzina este in carburator. Dupa 24 de ore verifica iar cantitatea de benzina din CNC si vezi cita a mai ramas. Aseara am plecat cu ea cu gandu sa ajung pe la unirii. a pornit pe la a 8-a cheie, am plecat cu ea din pantelimon spre unirii. la vatra luminoasa a murit, dadeam sa accelerez dar ea tragea sa moara. dupa cateva minute si dupa ce-am impins ceva la ea a luat-o si m-a dus pana pe unirii. acolo a murit iar...la fel dupa cateva minute si dupa ce-am impins de nebun la ea a luat-o si m-a dus pana unde aveam nevoie. acolo a murit iar. am incercat sa schimb pompa de benzina cu alta dar din pacate aia nu baga deloc. era deja ora 3. usor usor m-am lasat invins si am luat-o la pas spre casa...
Am mai gasit 2 pompe de benzina prin balcon, o sa incerc cu alea sa vad daca baga...sper sa mearga Spuneti-mi si mie va rog din ce cauza nu se poate alimenta masina? pompe de benzina am schimbat vreo 4, e imposibil ca una din 4 sa nu mearga. Am plecat acu cu ea pana la gara de nord, a pornit la sfert merge perfect cu socu tras cam pana la 1500 ture. la plecarea de pe loc da in nas semn ca am carburatoru infundat. la intoarcere a mers iar la fel cu plecari super incet de la semafoare s.a.m.d.
Cand mai aveam 500 metri da sa moara, o accelerez si nimic, tot a murit. trag pe dreapta...benzina oha. filtru de benzina era pe jumatate plin, benzina d'abia i-am bagat ieri. nu stiu ce sa-i mai fac m-a nenorocit masina asta i-am turnat benzina din filtru in carburator si a luat-o imediat si nu s-a mai oprit. care ar putea fii cauza???

ps: si motoru se invarte muuuult mai greu la cald decat la rece Cotul de 90 gr. din sonda de benzina, l-ai curatat ???
Laurentiu a scris:Cotul de 90 gr. din sonda de benzina, l-ai curatat ???


Hmm, nu. Cand am dat sonda jos doar am schimbat plutitoru', atat. de la sonda sa fie?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community