Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Coduri piese și consumabile
Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Propun ca pe acest topic să postăm doar coduri de piese și consumabile care știm sigur că se potrivesc la Oltcit. Nu vreau să văd scris "merg bujii de tico". Vreau codul exact și numai dacă acela corespunde cu codul de Oltcit. Nu experimente, nu bazaconii. Acest topic se dorește a fi o colecție de date precise și utile.

Să încep eu:

Filtre ulei:
MANN: W712/15
UFI: 23.129.01
FIAMM: FT 4819
FRAM: PH2898
Knecht Gruppe: OC9
Purolator: FC144
Tecnocar: R76

Bujii:
NGK: BP6ES sau BP6EFS (diferă lungimea filetului cu 1 mm) Filtru aer MANN: C 1842
Filtru benzina MANN : WK 31/2
Astea sunt pt club 11 R, filtru de aer pt TRS nu are firma MANN.
Bujii NGK:
standard - BP6E
iridium - BPR6EIX Filtru ulei
Bosch P3145
Fiaam FT5001
Fram PH4765
Mann W712/15
Technocar R76
Verificati inainte sa cumparati daca filtrul are supapa!!!
=======================================
Filtru de benzina

Bosch F5002 (metalic ,mare / cam scump!!)
Fiaam FT5207
Fram G6400
Knecht KL14
Mann WK 613 sau WK31/2
=================================

Filtru aer
Mann C 1842

===================================
Bujii

sinterom 14LP24
CHAMPION OE050
BOSCH W200T30 (W6D)
BOSCH W215T30 (W6D1)
BOSCH W6DC
NGK BP6ES
===================================== Semering priza cutie franta IESH 17,2x34x8x13
Semering ax came 28x52x10
Semering distributie+volanta 57,5x120x10
semering arbore planetare de la cutie viteza RO in 4-5 trepte vitezza36x52x6,5
Rulment cu ace pentru brat inferior RHNA 374422 RS
Rulment fata 3507 DTN
Rulmeny spate3607 DTN
Semering ax came stinga-delcou 30x42x8 sylwer, scuze. am rugat admin să unească topicurile. Curea alternator: curea cu dinti (firma EVEREST) - dimensiuni 9,5 x 635 pt modele: Oltcit 1,1 si 1,3; Audi 80 1,6; Peugeot 405 Diesel 1,7; Renault R4 GTL 1,1 si R6 TL 1,1.
Razvan a scris:Propun ca pe acest topic să postăm doar coduri de piese și consumabile care știm sigur că se potrivesc la Oltcit.
Ar fi bine ca topicul sa fie pus in capul listei ''Lipicios''. stie cineva ce coduri au amortizoarele Monroe Fata / spate ????
Ar fi grozav sa fie "Lipicios" abia am reusit sa l mai gasesc
Mai sant si alte posturi care sant de mare valoare
Si care ar fi bine sa fie sticky
Multumesc Disc ambreiaj :Renault R4L-TL-SAFARI-BREAK-FURG.F4 sauR5L-SOCIETE"sau R6L/RODEO.
Placa de presiune merge si aia de Dacie pt disc de 180 mm 95.552.089 652
95.552.092 1130 C8x33 8000
95.592.399 1130 C8x33 8001
95.592.400 1130 C9x35
95.618.284 1130 C9x35
95.592.392 1300 C9x35
95.618.290 1300 C9x35
76.03.0012 11R C9x34
76.03.0013 11RT, 11RM
95.555.806 BV4
95.584.947 BV5
76.03.0007 11R
76.03.0011 11RT, 11RM
76.03.0020 BV5
60.00.559.942 BV4
76.601.384 BV4 Radasous si de la care piese sunt codurile astea?
DanH a scris:Radasous si de la care piese sunt codurile astea?

Este scris in titlul subiectului: Cutii de viteze montate pe Oltcit Mii de scuze
,dar nu am fost atent. Radasous, stii cumva si ce reprezinta seriile acestea sau eventual, ce modificari au fost aduse CV

Mi se par cam multe fata de tipurile de Oltcit iesite pe piata fara sa fie o deosebire intre ele. Nu stiu ce inseamna...sunt copiate dintr--un catalog de magazin (ACSA)...in timpul incercarilor mele de a afla ce fel de cutie este cea pe care o plimb in portbagaj. Pe acea cutie nu am gasit un astfel de cod, desigur Stie cineva unde s-a mutat magaziunl de piese de oltcit (noi) de la Razoare?
Ce magazine mai stiti in bucuresti ? ce cod au Bujiile BRISK?sau exista doar 1 tip? bre...chiar nu stie nimeni?!
asa nu pot sa imi cumpar bujii... Ce știu sigur e că nu este un singur tip de briskuri. Caută NGK BP6ES sau BP6EFS. Sunt made in japan și sunt marădemarfădecașto. Iar la preț sunt cât brisk, dacă știi de unde să le cumperi. thank u!

o sa vad ce gasesc pe aici:) Codurile ceasurilor si sondelor de presiune si temperatura ce pot fi montate pe Oltcit (cu reductie tip "Laurentiu"):
-sonda de presiune IEPS 5621
-sonda temperatura IEPS 5521
-ceas presiune (manometru) IEPS 5614
-ceas temperatura (termometru electric) IEPS 5514

Codurile le-am extras dintr-un articol din tehnium 10/1982 Oltcit Special

Bujii:

Sinterom 14CLP27
Eyquem 800LVS
Marchal SCGT34-5H

Oltcit Club

Bujii:

Sinterom 14LP24
Sinterom 14CLP27 (scaun conic)
Marchal GT34-2 H
Bosch W220T30
Bosch W6DC
Bosch H6DC (scaun conic)
AC 42XLS
AC 42TLS
Champion N7Y
Champion BN7Y
Eyquem 755LS
Magneti Marelli CW78LP

Filtru ulei

Champion G101

Filtru benzina

Champion L101
Razvan a scris:
Filtre ulei:
MANN: W712/15
UFI: 23.129.01
FIAMM: FT 4819
FRAM: PH2898
Knecht Gruppe: OC9
Purolator: FC144
Tecnocar: R76


Salut!
Ceva de pe plaiuri mioritice nu există?Romcarbon de exemplu.Nu că ar fi așa de fantastic,dar pe la noi așa ceva găsești. Pe filtrele Romcarbon scrie cu litere de o shchioapa "OLTCIT" si mai exista un producator local de filtre de ulei (Electrometal parca) pe care (filtre) scrie tot OLTCIT Nu am cod de romcarbon, dar știu ăia de la magazin piese oltcit. Cod de romcarbon: P 925
valib a scris:ce cod au Bujiile BRISK?sau exista doar 1 tip?


L 14 YC, poti sa vezi si pe site-ul lor: http://www.brisk.cz/en/katalog_vystup.php?MODE=znacka_benzin&znacka=OLTCIT&typSelect=0

G 14 YC sunt cu scaun conic si hexagon de 16. Am văzut ieri la Metro Bosch (Platinum)+4 (cu 4 electrozi) dar avea un cod WD 7P cred, 53 de lei.

Ce cod ar trebui să aibă pentru a fi bune pe Oltcit? Pe cutie nu se vedea nimic (echivalențe) unde mai pui că era sub cheie și nici un angajat Metro prin tot magazinul, să dai cu tunu'.

Pe site la Bosch,(eCat în română, fără Java), pentru pagina în limba română începeți aici căci pe cea globală nu apare nici măcar Citroen, Oltcitul e înglobat la Citroen.

Dacă văd bine, sunt cuprinse doar două modele, specialul (CITRO - OLTCIT - 0.7) și (CITRO - OLTCIT - 11). Nu completati nimic la cilindree, putere, etc, oricum nu sunt multe modele.

Care Citroen Axel e Oltcitul, Citroen AX? Oltcit sau Citroen Axel e tot aia. Știu că Citroen Axel = Oltcit, m-am grăbit eu, în lista Bosch nu apare Axel, apare AX + alte modele. Este AX prescurtarea de la Axel?
Dacă nu, care model de Citroen e mai aproape de Axel?

Am vrut să zic:"Care Citroen e Axel sau Oltcitul, Citroen AX?" Nu Citroenul AX e alt model.Din cite am observay eu la caroserie sunt ceva diferente.In schimb la paretea mecanica nu as putea sa raspund acuma ci dupa data de 11.11 cind ma duc la serviciu si pot afla de la un coleg care stie mai multe.Oricum nu ar fi rau sa il intrebi si pe Bogdan Lascu poate stie el ceva. Ax este mult diferit de Oltcit. Are motor pe benzina parca de 1.4 dar este in linie, si ceva diesel a fost montat pe el. Nu prea are legatura cu Axel Mi-a cumparat un oltcitist un Filtru de ulei pt rabla mea...marca EUROFIL, pe cutie scrie doar de garantie in 3limbi, si mai scrie : OIL FILTER OL 01.
E albastru, si e cu ceva mai mic la inaltime ca si filtrele originale de oltcit.
E bun?E rau? Ramane sa ne spui tu eurofil dintr-asta am avut si eu odata! luat din magazinul de pe turda.
bre, daca are supapa si se insurubeaza ca si cum ar fi de acolo, atunci e bun! Nu cumparati asa ceva, e o porcarie si nu are supapa O fi de fapt filtru de motorina Stiu sigur ca pe anumite modele de Mercedes Cobra filtrul de motorina e identic cu filtrul de ulei de Oltcit si puneau taximetristii pe Cobra filtru de ulei de Oltcit care era muuult mai ieftin decat cel de Cobra . Acuma nu cred ca mai renteaza, preturile cred ca sunt asemanatoare
pupa a scris:eurofil dintr-asta am avut si eu odata! luat din magazinul de pe turda.
bre, daca are supapa si se insurubeaza ca si cum ar fi de acolo, atunci e bun!


Da, are supapa, e ca si cum l-as fi scos de acolo(e cu 1cm mai scund ca si celalalt filtru, filtru de culoare neagra, made in germany, din 9.
De potrivit se potriveste super.

Observatii: la filtrul anterior...supapa era indoita...statea intr-o parte, fapt pentru care eu cred ca a ramas pe inchis/deschis. Filtrul anterior a iesit...dupa ce am pus cheia cu lant pe filtru+o bara lunga de 1m, si am tras 2oameni de ea, dar nu s-a lasat din prima incercare. Si eu am exact Eurofil ol 01 sau asa ceva, albastru, mai scund ca cel vechi, tot german, dar galben in cazul mau. Era recomandat ca si filtru de Oltcit, si l-am luat. Pentru 9 lei cat m-a costat...
Acuma sper ca e bun, sa faca pereche buna cu Mobilul din el. Deci nu știe nimeni ce cod trebuie să aibă bujiile Bosch Platinum)+4 pentru Oltcit?
Eventual alte bujii în 3 sau 4 electrozi? (totuși ceva ca lumea) Dacă vrei bujii bune uită de borsh și de alea cu țî electrozi. Go for NGK BP6ES sau BP6EFS dacă nu chiar la seria Iridium. Ceva BP6ES am acum, dar nu apare NGK, ci ceva automobiltechnik sau așa ceva. Sunt ambalate individual în cutiuțe de carton și toate 4 într-o alta, roșu cu gri. Au fost 18 lei în magazinul local de piese de Oltcit.

Totuși aș fi vrut să încerc niște 3-4 electrozi, un avantaj clar au, scânteia are mai multe șanse să se declanșeze la timp. Pe de altă parte vreau să încerc și aprinderea multiscânteie, unde 3-4 electrozi iar sunt un avantaj pentru că a doua scânteie nu e obligată să aibă loc neapărat în același loc. De două bujii n-am loc în același cilindru Eu am unele nemtzesti de mi le-a recomandat un nene de la un mag de piese oltcit. MASTER SPORT cu 3 electrozi, tot asa ambalate individual in cutiute, cu filet protejat de un cilindru de carton. O sa ma uit ce cod au si o sa pu naci sa vada lumea. Am impresia ca sint o mare teapa bujiile alea. Am cumparat si eu si din 4 numai una functiona restul erau ude.
Bastos a scris:Totuși aș fi vrut să încerc niște 3-4 electrozi, un avantaj clar au scânteia are mai multe șanse să se declanșeze la timp.
Nu numarul de electrozi da "timpul exact" de producere a scinteii. Delcoul (aprinderea) face acest lucru. Un numar mai mare de electrozi pe bujie, la aprinderea mono-scinteie, nu ajuta cu nimic. Scinteia se da o singura data la un ciclu intre electrodul central si cel mai apropiat electrod de masa. Laurențiu, trebuie să te contrazic un pic:
1. presupunem că sistemul de aprindere este pus la punct, inclusiv bujii multielectrod cu electrozii corect distanțați-la micron. La astfel de bujii scânteia va apare la perechea de electrozi mai apropiați (fie ele și abateri de microni) sau la perechea în a cărei 'atmosferă' permite cea mai bună propagare a descărcării electrice. Pe măsură ce bujiile îmbătrânesc, depunerile fac scânteia să se mute pe alt electrod, iar 4 electrozi vor avea o viață mai lungă decât unul.
2. presupune carburația reglată corect. Carburatorul nu dă un amestec perfect omogen, oricât de bine este reglat, prin construcție.
3. scânteia va apare atunci când curentul depășește o anumită valoare, dând naștere exploziei. E posibil ca în altă parte a cilindrului să existe condiții mai bune pentru apariția scânteii, de unde calitatea scânteii. O scânteie mai bună înseamnă o explozie mai bună. Aici altă parte a cilindrului = altă pereche de electrozi. (fără îndoială că sistemul TwinSpark este mai productiv decât 4 electrozi)

Aici intervin electrozii suplimentari - asigurând mai multe posibilități pentru declanșarea aprinderii în condiții mai bune decât cu o pereche de electrozi.
De asemenea, la aprinderea multiscânteie, e foarte posibil ca a doua scânteie să nu mai apară pe aceeași pereche de electrozi - din cauza amestecului, a ionizării, etc...

Evident, patru electrozi nu vor face Oltcitul să meargă de 4 ori mai mulți km între două revizii, e vorba de nuanțe, sau dacă vrei, de o oarecare performanță suplimentară. Nu mă aștept nici la 4 scântei concomitente pe o bujie.

Nu toate bujiile de pe piață sunt cu 4 electrozi de masă sau măcar cu 2, deci diferența de performanță clar nu justifică investiția.

Deci diferențele vor fi insesizabile sau foarte slab sesizabile la uzul cotidian, însă mă aștept ca anduranța unui asfel de sistem să fie mult mai mare.

PS De ce nu ai încredere în borsh? Dacă e ceva de ce ar trebui să mă feresc, aș vrea să știu și eu. Stie cineva codul rulmentului pentru placa de presiune?
Cholo a scris:Stie cineva unde s-a mutat magaziunl de piese de oltcit (noi) de la Razoare?
Ce magazine mai stiti in bucuresti ?


Magazinul de la Razoare este tot la Razoare, dar pe partea spre Academia Militara, intr-o baraca mai mare. Scrie mare Piese Auto Dacia si Oltcit. Altele mai sunt la: Dimitrov (actualmente Ferdinand) dar cel de langa intersectia cu Mihai Bravu, mai este unul putin mai in fata, insa nu asa de dotat; mai sunt in zona Parc Titan, pe langa intersectia cu Diham. Stie cineva un cod pentru curelele de transmisie (sau de distributie, sau ambele?) la Oltcit Club TRS ca ale mele au deja 12 ani (cred ca s-au copt) si vreau sa le schimb ca ma tem sa nu mi se rupa ceva si sa-mi distrug motorul?O firma cat mai buna,nu conteaza,caci daca le cer curele d Oltic nici nu se uita in tabele si imi zic ca nu aduc. [quote="TRex"]Stie cineva un cod pentru curelele de transmisie (sau de distributie, sau ambele?) la Oltcit Club TRS...
Ale mele inca sunt Dayco(Pirelli):
cea mica: 093 R190 TB 025
cea mare: 105 R 190 TB 026

PS: nu cred ca difera curelele de TRS fata de cele de club...

Curea alternator : Pirelli Sectoflex: 6742/D 9,5X636 LE
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 1 din 7
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community