Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

carb 1300, motor 1100

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
iliutzzaro
legionar II (3)
legionar II (3)


Înscris: 18/Noi/2007
Mesaje: 53
Locație: craiova
Telefon: 0745313759

Mesaj: viewtopic.php?p=212387&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#212387Trimis: 15 Dec 2008, 23:53    Subiect: carb 1300, motor 1100 Răspunde cu citat (quote)

Salut. Mai nou am pus un carb solex de 1300 cu frana de ralanti pe aer pe motorul meu de 1100.Functioneaza perfect. Dar dupa ce am scos de curiozitate o bujie ...este neagra shi afumata. Nu prea cunosc acest carb.Iar surubul din talpa carbului nu se invarte dacat trei ture inainte sau inapoi.De unde pot regla amestecul ? Mentionez ca am capacul de la carb de nova.
Bafta la consum mic shi putere mare
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
bytzu1
general II (15)
general II (15)


Înscris: 31/Ian/2008
Mesaje: 1032
Locație: pe Bahlui
Telefon: 0770312075

Mesaj: viewtopic.php?p=212390&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#212390Trimis: 15 Dec 2008, 23:57    Subiect: Re: carb 1300, motor 1100 Răspunde cu citat (quote)

Nu te supara,dar,poti sa imi spui si mie cum adica "cu frana de ralanti pe aer " ?!?
IS 04 FRN
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=212392&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#212392Trimis: 16 Dec 2008, 00:01    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

sa stearga cineva acest topic
informatia o gasesti in forum,chiar e asa greu sa cauti?
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iliutzzaro
legionar II (3)
legionar II (3)


Înscris: 18/Noi/2007
Mesaje: 53
Locație: craiova
Telefon: 0745313759

Mesaj: viewtopic.php?p=212394&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#212394Trimis: 16 Dec 2008, 00:06    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Disperat eshti
Bafta la consum mic shi putere mare
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=212396&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#212396Trimis: 16 Dec 2008, 00:10    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

nu frate voi sunteti disperati si deschideti topicuri noi ,de parca n-ar fi destule cu acelasi subiect chiar asa lenes si comod esti sa nu cauti in urma?zau ca pentru o astfel de chestie te-as lasat liber de forum vreo doua trei zile,nu de alta dar te pisi pe el de regulament la propriu,da-o-n moasa-sa de treaba atat de greu e???????
nici macar in stare sa fi deschis subiectul la comsum,circuitul de benzina n-ai fost halal respect pentru ceilalti
administratorul DOARME?
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iliutzzaro
legionar II (3)
legionar II (3)


Înscris: 18/Noi/2007
Mesaje: 53
Locație: craiova
Telefon: 0745313759

Mesaj: viewtopic.php?p=212398&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#212398Trimis: 16 Dec 2008, 00:20    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

In tot ce am gasit despre carbul de 1300 nu scrie despre surubul Sco blocat sau daca asha este normal sa fie . Eu nu am gasit asha ceva shi poate se gaseshte cineva sa-mi raspunda shi mie ca nu deschideam de nebun topicul. Dar tu cred ca nici nu ai citit tot. Scuze daca am deranjat pe cineva.
Bafta la consum mic shi putere mare
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
NeaGeorgel
pretor II (18)
pretor II (18)


Înscris: 28/Sep/2007
Mesaje: 1470
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=212399&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#212399Trimis: 16 Dec 2008, 00:25    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Iulicuta presedinteee !!!
Oltcit Club '82. 1.3L comprimat, arcuri intarite + opritoare, 4 segmenti / piston. Powered By Tico Alternator.
Hyundai Elantra '03 / 1.6 16V 107 CP, Amortizoare praf, frane functionale :D, air-baguri nefunctionale, motor...functional, bucsaraie praf.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
Hofy
proconsul II (24)
proconsul II (24)


Înscris: 02/Dec/2004
Mesaje: 2599


Mesaj: viewtopic.php?p=212411&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#212411Trimis: 16 Dec 2008, 01:22    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

f**ui... ieri m-am jurat ca nu mai beu... daca iulica e nervos si mie mi se pare funny, iar nu m-am tinut de cuvant



zice el ce spune... mama lui de s
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=212422&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#212422Trimis: 16 Dec 2008, 03:15    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

daca prostu de carb are un singur surub de amestec si ala nu-si face treaba calumea,din alta parte de unde crezi ca ii mai poti regla amestecul? ai citit pe forum sau pe site care sunt piesele componente si cum functioneaza si se regleaza carburatorul? eu nu cred,altfel ai fi stiut ca amestecul se poate regla doar din surubu de amestec,'tui para masii de inginerie
hai noroc hofule,traiasca vinu lu zeph ca e dulce al naibi
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Giully4u
pretor III (19)
pretor III (19)


Înscris: 13/Iun/2008
Mesaje: 1632
Locație: Slatina-Craiova

Mesaj: viewtopic.php?p=212486&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#212486Trimis: 16 Dec 2008, 14:14    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Deschzi internet explorer, scrii www.oltcit.ro
Apoi tii mouse`ul pe DESCRIERE, apoi tii pe bulina de la CIRCUITUL DE AER-BENZINA, apoi tii pe REGLARE CO. Iti arata acolo si poza si tot ce vrei.

Poti intra direct la Reglare CO aici: http://www.oltcit.ro/descriere/aerbenzina/carbreglajco.htm
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Zephirus
cont suspendat


Înscris: 03/Dec/2004
Mesaje: 3811
Locație: Hu

Mesaj: viewtopic.php?p=212644&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#212644Trimis: 17 Dec 2008, 10:31    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

hai noroc hofule,traiasca vinu lu zeph ca e dulce al naibi


Nu recomand s
Ce vorbești... le dai piese moc
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=212682&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#212682Trimis: 17 Dec 2008, 14:33    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

bre io beau cate un pahar,nu toata sticla odata
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zephirus
cont suspendat


Înscris: 03/Dec/2004
Mesaje: 3811
Locație: Hu

Mesaj: viewtopic.php?p=212734&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#212734Trimis: 17 Dec 2008, 19:57    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Sau "c
Ce vorbești... le dai piese moc
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
scorpion
legatus I (11)
legatus I (11)


Înscris: 15/Mai/2006
Mesaje: 545
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=212968&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#212968Trimis: 18 Dec 2008, 21:17    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Acum c-am vazut un astfel de topic : "motor de 1100 + carb de 1300" , dupa ce-am cautat pe forum si n-am gasit ceva clar , pun si eu o intrebare => a pus cineva carburator de 1100 pe motor de 1300 ???
Cum se comporta ? Se simte diferenta in comportamentul masinii , consum ?
Intreb asta nu ca sa-mi adun posturi ci pt ca masina mea are motor de 1300 + solex pt 1300 = 14% in Bucuresti , acum in traficul asta de iarna.
Si ma gandeam sa incerc sa-mi pun un carb de 1100 , poate mai "tai" din consum , ca daca nu pierd prea mult din performante , nu ma doare sufletul , ca doar nu particip la raliu......
Citroen Xantia 2.0i Hydractive 2
Oltcit Club 11R TA aproape normal
Get a life , not a job ! The end is near !
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
iliutzzaro
legionar II (3)
legionar II (3)


Înscris: 18/Noi/2007
Mesaje: 53
Locație: craiova
Telefon: 0745313759

Mesaj: viewtopic.php?p=213009&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#213009Trimis: 18 Dec 2008, 23:53    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Poze cu carbul.
http://img253.imageshack.us/img253/4623/dsc00277wr3.jpg
http://img237.imageshack.us/img237/708/dsc00276mv3.jpg
http://img530.imageshack.us/img530/1158/dsc00278ds3.jpg
Capacul carbului este de dacia nova.
http://img53.imageshack.us/img53/7341/dsc00317ta6.jpg
http://img229.imageshack.us/img229/1872/dsc00318zh4.jpg
Ultima modificare efectuată de către iliutzzaro la 22 Dec 2008, 03:42, modificat de 1 dată în total
Bafta la consum mic shi putere mare
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
EEK!
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 02/Dec/2004
Mesaje: 3468
Locație: McTropolis

Mesaj: viewtopic.php?p=213108&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#213108Trimis: 19 Dec 2008, 16:26    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Orice carburator montat pe motorul de 1300 de Oltcit duce la dereglarea timpilor de incidenta pentru avansul vacuumatic al depresiunii din galeria axelor culbutorilor centrali ai pistoanelor 2 si 4 si descentrarea temporara si partiala a jocului arborilor cu came la timpii de admisie pe galeria de evacuare a distribuitorului fisei centrale.

iliutzzaro, daca merge bine si nu consuma, lasa-l asa. Bujii afumate pot fi de la mersul prin oras, de la mersul cu socul tras, nu apuca nici motorul sa se incalzeasca poate.
Oltena 12 TRS
28 CIC sucks!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
iliutzzaro
legionar II (3)
legionar II (3)


Înscris: 18/Noi/2007
Mesaje: 53
Locație: craiova
Telefon: 0745313759

Mesaj: viewtopic.php?p=213259&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#213259Trimis: 20 Dec 2008, 12:16    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

EEK multzumesc pt sfat. Daca carbul nu avea capac de Dacia nu deschideam topicul pt ca am mai citit pe forum despre reglaje in functie de timpul liber pe care il am. De aproape doi ani de cand m-am inscris pe forum doua topicuri am deschis si am intrat la mijloc. Inca o data scuze daca am deranjat pe cineva. Shi daca nu se deschid topicuri oare nu moare forumul ? Mie unul nu mi-ar place.
Bafta la consum mic shi putere mare
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
scorpion
legatus I (11)
legatus I (11)


Înscris: 15/Mai/2006
Mesaje: 545
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=213388&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#213388Trimis: 21 Dec 2008, 12:56    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Deci :
a pus cineva carburator de 1100 pe motor de 1300 ???
Cum se comporta ? Se simte diferenta in comportamentul masinii , consum ?
Citroen Xantia 2.0i Hydractive 2
Oltcit Club 11R TA aproape normal
Get a life , not a job ! The end is near !
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
Hofy
proconsul II (24)
proconsul II (24)


Înscris: 02/Dec/2004
Mesaje: 2599


Mesaj: viewtopic.php?p=213402&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#213402Trimis: 21 Dec 2008, 14:13    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Am avut eu carb de 1.1 pe motor de 1.3.

Treapta 1 mi se parea mai moale decat al carbului de 1.3 iar tr2 ceva mai brutala. Diferentele cred ca erau date de reglajele diferite. In mod normal, daca ambele sunt ok, nu ar trebui sa fie diferente notabile in comportament.

Consumul era acelasi ca si cu cel de 1.3.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cristip1970
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 30/Ian/2007
Mesaje: 1852
Locație: Galati

Mesaj: viewtopic.php?p=213457&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#213457Trimis: 21 Dec 2008, 21:22    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

scorpion a scris:Acum c-am vazut un astfel de topic : "motor de 1100 + carb de 1300" , dupa ce-am cautat pe forum si n-am gasit ceva clar , pun si eu o intrebare => a pus cineva carburator de 1100 pe motor de 1300 ???
Cum se comporta ? Se simte diferenta in comportamentul masinii , consum ?
Intreb asta nu ca sa-mi adun posturi ci pt ca masina mea are motor de 1300 + solex pt 1300 = 14% in Bucuresti , acum in traficul asta de iarna.
Si ma gandeam sa incerc sa-mi pun un carb de 1100 , poate mai "tai" din consum , ca daca nu pierd prea mult din performante , nu ma doare sufletul , ca doar nu particip la raliu......

Am folosit carb de 1100 in locul celui de 1300 al TRS-ului . Dezavantaj este doar in demaraje si ceva chinuiala la reglat relantiul caci difera in marimea jigloarelor . Consum in afara localitatii la o medie de 80-90 km / h a fost de 5,6 cu benzina pusa in rezervor aproape gol ( dupa ce s-a oprit motorul ) dupa ce nu mai tragea pompa de benzina .
Bogdaproste !
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
iliutzzaro
legionar II (3)
legionar II (3)


Înscris: 18/Noi/2007
Mesaje: 53
Locație: craiova
Telefon: 0745313759

Mesaj: viewtopic.php?p=214048&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#214048Trimis: 26 Dec 2008, 12:48    Subiect: Re: carb 1300, motor 1100 Răspunde cu citat (quote)

[quote="bytzu1"]Nu te supara,dar,poti sa imi spui si mie cum adica "cu frana de ralanti pe aer " ?!?[/quote]
vezi pozele
Bafta la consum mic shi putere mare
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
roman ciprian
legionar II (3)
legionar II (3)


Înscris: 20/Aug/2008
Mesaje: 52
Locație: iasi
Telefon: 0752646399

Mesaj: viewtopic.php?p=217191&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#217191Trimis: 15 Ian 2009, 03:40    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

PANA LA URMA MERGE SA PUN CARBURATOR DE 1300 PE MOTOR DE 1100 MULTUMESC
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
bibi
pretor III (19)
pretor III (19)


Înscris: 27/Sep/2007
Mesaje: 1681
Locație: Bacau
Telefon: 0752855864

Mesaj: viewtopic.php?p=217200&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#217200Trimis: 15 Ian 2009, 09:19    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Da,poti!
BC-01-TTH...........OLTENA TRS '94 - RIP
BC-81-TZU...........Oltena TRS '94 RIP
BC-04-UNH..........Opel Zafira 2001 101 CP Diesel
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
Laurentiu
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 13301
Locație: Iasi

Mesaj: viewtopic.php?p=217364&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#217364Trimis: 16 Ian 2009, 15:12    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

roman ciprian a scris:...MERGE SA PUN CARBURATOR DE 1300 PE MOTOR DE 1100
Da. Am asa ceva pe masina de ceva ani.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
roman ciprian
legionar II (3)
legionar II (3)


Înscris: 20/Aug/2008
Mesaje: 52
Locație: iasi
Telefon: 0752646399

Mesaj: viewtopic.php?p=221100&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#221100Trimis: 10 Feb 2009, 19:30    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

merge sa pun jiglioare de 13 pe carburator de 11 avantaje si dezavantaje multumesc
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
mihu
legatus III (13)
legatus III (13)


Înscris: 02/Dec/2004
Mesaje: 813
Locație: Bucuresti
Telefon: 0720990144

Mesaj: viewtopic.php?p=221151&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#221151Trimis: 10 Feb 2009, 21:39    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

roman ciprian a scris:merge sa pun jiglioare de 13 pe carburator de 11 avantaje si dezavantaje multumesc

Avantaje consum redus, dezavantaje nu o sa mai mearga ca o masina.
Club 11
If a little is good, more is better, too much is perfect
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
roman ciprian
legionar II (3)
legionar II (3)


Înscris: 20/Aug/2008
Mesaje: 52
Locație: iasi
Telefon: 0752646399

Mesaj: viewtopic.php?p=221172&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#221172Trimis: 10 Feb 2009, 23:17    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Dar cum va merge mai nasol explicami te rog mersi
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
mihu
legatus III (13)
legatus III (13)


Înscris: 02/Dec/2004
Mesaje: 813
Locație: Bucuresti
Telefon: 0720990144

Mesaj: viewtopic.php?p=221197&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#221197Trimis: 11 Feb 2009, 03:27    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

O sa mearga mai prost, cel mai bine se simte cu motoru rece. Diferentele nu sunt majore dar se simt.
Club 11
If a little is good, more is better, too much is perfect
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
NeaGeorgel
pretor II (18)
pretor II (18)


Înscris: 28/Sep/2007
Mesaje: 1470
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=221203&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#221203Trimis: 11 Feb 2009, 08:37    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Eu zic ca tu dupa ce ai schimbat setu de jicloare din 1.1 in 1.3 nu ai refacut reglajul carburatorului, si daia merge prost. Cel mai bine e sa faci o combinatie 1.1/1.3 la jicloare.... E si un topic pe forum care zicea ce combinatii s-au mai facut si care merg...
Oltcit Club '82. 1.3L comprimat, arcuri intarite + opritoare, 4 segmenti / piston. Powered By Tico Alternator.
Hyundai Elantra '03 / 1.6 16V 107 CP, Amortizoare praf, frane functionale :D, air-baguri nefunctionale, motor...functional, bucsaraie praf.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
b28kft
cont suspendat


Înscris: 12/Mar/2008
Mesaje: 1847


Mesaj: viewtopic.php?p=221991&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#221991Trimis: 16 Feb 2009, 18:45    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Pe carburator de 1129 merg brici jicloare si emulsoare de Nova (1.6) Daca reglezi cum trebuie nu face figuri. Am avut si a mers, doar ca aveam consum 14, iar diferenta nu era semnificativa.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
roman ciprian
legionar II (3)
legionar II (3)


Înscris: 20/Aug/2008
Mesaje: 52
Locație: iasi
Telefon: 0752646399

Mesaj: viewtopic.php?p=222275&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#222275Trimis: 18 Feb 2009, 19:37    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

am gasit sa cumpar carburator solex este mai bun decat carfil
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=222278&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#222278Trimis: 18 Feb 2009, 19:55    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

pune-l pe masina,fa-i o proba,daca merge bine si consuma putin e mai bun,daca nu,nu
degeaba e solex daca poate e infundat,sau talpa nu mai este perfect dreapta...sau e dereglat...
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
roman ciprian
legionar II (3)
legionar II (3)


Înscris: 20/Aug/2008
Mesaje: 52
Locație: iasi
Telefon: 0752646399

Mesaj: viewtopic.php?p=222998&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#222998Trimis: 23 Feb 2009, 20:16    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

mai multe detali
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=223002&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#223002Trimis: 23 Feb 2009, 20:24    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

ce detalii mai vrei? ia-l pune-l pe masina,daca merge e bine,daca nu merge nu e bine,e simplu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
roman ciprian
legionar II (3)
legionar II (3)


Înscris: 20/Aug/2008
Mesaje: 52
Locație: iasi
Telefon: 0752646399

Mesaj: viewtopic.php?p=223003&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#223003Trimis: 23 Feb 2009, 20:25    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

mersi imi poate da cineva detali daca mai gasesc undeva an tara sa reglez carburatoru ca am anteles ca pot sa trimit carburatoru prin posta si mil regleaza
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
b28kft
cont suspendat


Înscris: 12/Mar/2008
Mesaje: 1847


Mesaj: viewtopic.php?p=223039&sid=9162ab056352b6650121a859fa061f6d#223039Trimis: 23 Feb 2009, 22:07    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

roman ciprian a scris:mersi imi poate da cineva detali daca mai gasesc undeva an tara sa reglez carburatoru ca am anteles ca pot sa trimit carburatoru prin posta si mil regleaza

La Brasov sau la Bucuresti. Te pot ajuta cu placere daca vrei, intamplator sunt amic cu tipu' care regleaza carburatoare in Bucuresti.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community