Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

nedumerire carburator de trs

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
de cand am trs-ul asta (cam 4 luni), a pornit la cheie cu soclul tras indiferent de temperatura. nu statea la relanti, am suflat jiglerele si s-a rezolvat.
masina mananca nori si imi place sa schimb numai la 5000 , insa de cate ori turam la blana , bagam a 2-a, a3-a si acceleram deodata ii taia gazul.
am crezut ca e pompa, am schimbat-o cu o guinot type r originala luata de pe un motor de rezerva. am curatat rezervorul si conductele, pus filtre noi de tico si oltcit, ca se infunda carbul si nu mai statea la relanti.
dar totusi pornea la cheie.
acuma nu mai porneste nici cu soclu nici cu sprituri nimic; decat daca pui benzina in cnc.
apoi o ia la cheie toata ziua.
dimineata iar tre sa bag benzina in carburator.
daca apas brusc acceleratia, da sa se inece, pana in 3000 rpm apoi urca normal.
in mers, daca schimb sus , deasemenea imi taie gazul si nu mai porneste neam. nici impinsa, nici cu soclu, nici cu sprituri.
ma dau jos , pun benzina in carb si o ia la cheie.
m-am uitat in carb si cand apas acceleratia nu vine nimic pe la jiglerul ala care arunca benzina in prima camera de ardere.
daca dau din stanga de la pompita se aude cum baga aer.
cand ii pun benzina, daca dau de la pompita arunca benzina, insa daca dau de la acceleratie nu arunca nimic.
ce se intampla?
Una din cauzele fenomenului pe care il zici este faptul ca trage aer la greu pe undeva. Fie ai un furtun (sau conducta) spart/fisurat (e posibil sa fie spart pe o zona in care sa nu curga deloc cand sta de exemplu pe portiunea orizontala de deasupra rezervorului - iti recomand sa dai jos roata stanga spate si sa verifici furtunul care iese de la rezervor si duce catre filtrul de benzina de langa limitatorul de franare), fie ai coliere care nu strang si furtune largi.
Incepe cu asta. Apoi ai putea sa verifici starea membranei pompei de repriza, dar nu cred sa fie asta. Verifica si daca acea cama care actioneaza parghia pompei de repriza nu are joc pe axul clapetei de acceleratie. Se numeste SOC nu soclu!
bibi a scris:Se numeste SOC nu soclu!

stiam, dar n-am mai intrat de mult pe forum. intre timp am stat de vorba mai mult cu dacioti rromi a caror prostie aproape ca m-a molipsit.

cristi, am verificat conductele de 3 ori. s-a intamplat sa am un furtun strangulat intre rezevor si podea, astfel incat pompa nu tragea nimic.
dar am schimbat furtunul si pozitia lui , pompa baga cum trebuie, pentru ca am dat la automat cu turul scos de la carburator si arunca jeturi puternice.
chiar si inainte, cand imi pornea fara sa torn benzina, dadeam cel putin 15 sprituri si o lua la prima cheie.
acuma dau sprituri, porneste putin si se opreste.
pun benzina in carb, pornesc turez , merge ok.
in mers la blana , se opreste.
nasol, pentru ca masina chiar duce.
am desfacut si chestia aia cu 4 suruburi din stanga jos si am verificat membrana. e buna. cu benzina bagata in carb , arunca sprituri ca lumea.
sa fie de la nivel, cui pontou?
altfel de ce continua sa se alimenteze dupa ce porneste?
altcineva mi-a zis ceva de vacuumare - a zis ca asta e cauza pentru care nu urca imediat pana in 3000 si da sa se inece.
aer fals nu cred sa traga; cel putin la capac am schimbat garnitura, jos la talpa n-am umblat. cred ca intr-adevar trage aer pe la sorb.
cand am curatat rezervorul, am demontat si cilindrul ala din sorb, care era lipit in partea superioara cu un fel de ciment maroniu. cand l-am montat la loc, am curatat resturile de ciment am prins cilindrul la loc fara sa mai etansez cu nimic.
acuma nu-mi mai aduc aminte daca am scos si conducta aia mica pe care sta flotorul.
sa stea frigul asta putin si poate schimb sorbul. Aia e sonda de benzina, si nu cred ca daca tragea aer pe acolo ar fi fost vreo problema...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community