Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Un nou membru: DJ-02-EBW
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Sa incepem:anul nasterii 1991, scos din fabrica in 1995
Masina este un club 11 r cu 85 de mii de km reali.
eu sunt al treilea proprietar.
orice sfat este bine venit bine ai venit in primul rand,apoi n-ar strica ceva poze incerc sa pun da nu pot...nu stiu de ce intri pe imageshack.us dai browse,alegi poza dai upload si postezi linku din dreptul "thumbnails for forums" Asta sa fie?
da, aia e Prima impresie:arata frumor.
Critica:da jos chstia aia cu litere chinezesti de pe parbriz,nu sta bine pe acolo. Chestia aia arata groaznic de-a dreptu`! in primu rand mersi giuli4u pt ca ai facut o poza la coaja mea ...eu inca nu am reusit sa pun...nu dau de cap...nu stiu ce are...in al doilea rand sunt litere japoneze doar in arad am gasit asa ceva pe comanda si imi plac cum dau pe masina si nu numai mie...apropo gusturile nu se discuta si in nici un caz nu este kitch pe 4 tuning ai pus o poza cu interiorul,sunt curios cum arata combinatia galben cu scaune albe
p.s. nu decizi tu daca este sau nu kitch ,fara suparare Ei..e nevoie de mai multe poze pt o impresie mai clara. Poate are alte atuuri Deocamdata se comenteaza doar partea din fata a masinii . Capota e frumos modificata insa orataniile alea, "prize de aer" sau ce naiba sunt..n-au ce cauta acolo...astea impreuna cu faptul ca este vopsita in negru capota si literele alea grosolane de pe parbriz fac din masinuta asta un candidat clar la kitch tuning si la posturi la misto pe diverse site-uri de profil (nu dau nume). Macar stii ce-ai scris cu literele alea in japoneza? Nu de alta dar sa nu te trezesti cu vreo sabie de la vreun japonez prin parbriz .
Acuma..nu te supara pe noi; ne dam si noi cu parerea in sens constructiv


parca e mai ok asa....nu? A doua poza e ..edificatoare .


pana invata sa si le puna el Vad ca si masina ta e "dalmatian", adica e vopsita cu spray-ul. Rupe priza aia de aer de pe capota. Nu are nici un rol si arata urat. Sau duce aer direct la filtru?

Giully4u a scris:Vad ca si masina ta e "dalmatian", adica e vopsita cu spray-ul. Rupe priza aia de aer de pe capota. Nu are nici un rol si arata urat. Sau duce aer direct la filtru?


da...masina este momentan vopsita cu spray...in vara urmeaza sa o vopsesc normal...capota a fost luata de la cineva...nu am facut'o eu(la accea priza ma refer) si o sa fie de folos pe viitor Hai bai drinkere, de ce esti rau cu omu? U little In afara de priza aia de capota si motivele alea chinezesti, n-am vazut altceva urat pe masina. Am nevoie de ochelari? pune niste poze cu interioru,am vazut pe 4tuning o poza dar era prea putin
in afara de stickerul ala si priza de pe capota(ca ti-o folosi in viitor sau nu,tot uratica e) arata decent masina
si n-are decat sa fie vopsita cu sprayu,o face-o omu cand o avea timp eu am mers juma de an cred cu aripa indoita,si petice facute de mine cu chit si spray si n-a fost o mare tragedie Nu corbule Las ca e bine ca nu e mai mult!
La cat mai mult km fara probleme Salut Ebw! Mie imi place masina. Arata agresiv tare, jentile late sunt perfecte totusi spui ca vrei sa faci exteriorul. Motorul in schimb cum merge, ca el e cel care face impresii, el e frumusetea si inima masinii. Nu exagerez, de 3 ani sau 4 de cand lucrez pe oltcitul meu am bagat bani doar pe parte de motor, pentru performante. In motorul vechi am bagat piese in valoare de 1850 de lei (piesele in valoare de 1500lei au fost gratis si noi, luate de la atelierul de unde lucram) si am facut cu el lucruri si am simtit senzatii pe care in mod sigur cu o masina se 15000- 20000 de euro nu le-as fi facut/simtit. Daca ai motor bun fa-l si mai bun, se merita si o sa iti ofere senzatii pur dementiale. Exteriorul doar iti incanta ochiul.
7thRaven a scris:Hai bai drinkere, de ce esti rau cu omu? ...

Nu e rau, e doar realist
Bafta la tunnarit, vezi la interiorul ala ce-i faci, lipestel naiba bine, ca arata urat rau asa dezlipit. zalex,imi pare rau dar daca pentru tine dar sunt masini mai ieftine de 20000 de mii de euro in care sportivitatea se simte Iulicuta, e relativa treaba asta. Eu unul cu o masina de 20000 de euro sigur nu trageam burnouturi la 7000 de ture, nu scoteam nori de fum din cauciucuri in treapta a doua (in parcarea pic ), nu experimentam efectul supra-supra virator, nu ma antrenam pentru rali in cartier... toate astea pentru simplul fapt ca o paguba la o masina de 20000 euro te baga in sperieti. Ca sa nu mai spun ca 95% din masinile pana in 20000 euro nu trec de 6000-6500 ture. Eu m-am distrat cu 7000-7500 fara absolut nici o problema (nu tacanit, nu scos fum albastru pe teava de esapament, absolut nimic).
Fa tu asa ceva cu o masina de 20000 euro. Ori iti e mila, ori iti e frica c-o busesti, ori te costa tuningul de te ia naiba, ori nu e in stare, etc. Cind iti permiti sa dai 20000 euro pe o masina fara sa clipesti e clar ca ai bani si de rest. Ok, ai dreptate dar cand bati masina de 20000 de euro in stil, scheme si curbe, poate chiar in liniute cu o masina facuta de tine si pe care toata lumea il crede un harb veritabil, senzatia e, ma repet, dementiala si de neegalat!
Zalex a scris:... Eu m-am distrat cu 7000-7500 ...

Man, de ce nu vrei tu sa intelegi ca motorul de Oltcit da absolut tot ce poate la 6250 ture (asta pt 1129, pt 1299 e mai jos) care inseamna 57,ceva cai putere si la 6500 deja ai 56,2 cp, deci puterea scade drastic cu cat urci mai mult. Foarte bine ca noile masini au limitatoare, mai sus de turele alea decat uzezi motorul inutil. (de ce nu-i dai tu 7.500-9.000 rpm pe drum in treapta a 5-a?)

Later cut...
Tunnnningul inseamna in primul rand o imbunatatire a unui sistem tehnic..
deci puterea scade drastic cu cat urci mai mult


Oare?? Ma refeream mai sus de 6.250 rpm la motorul de 1129, cu cat urci mai mult de 6.250 puterea incepe sa scada, asta dupa spusele domnului Canta! DA, dar nu din cauza motorului ci a carburatorului care "nu mai poate"
Ia modifica-l /pune altul, sa vezi ca pana la 8000 trage cursiv!! [quote="Dumitru Cristian"]
Zalex a scris:... Eu m-am distrat cu 7000-7500 ...

Man, de ce nu vrei tu sa intelegi ca motorul de Oltcit da absolut tot ce poate la 6250 ture (asta pt 1129, pt 1299 e mai jos) care inseamna 57,ceva cai putere si la 6500 deja ai 56,2 cp, deci puterea scade drastic cu cat urci mai mult. Foarte bine ca noile masini au limitatoare, mai sus de turele alea decat uzezi motorul inutil. (de ce nu-i dai tu 7.500-9.000 rpm pe drum in treapta a 5-a?)

quote]
Frate, explicami logica. Io zic ca ma distrez la turatia respectiva, iar tu vii si imi spui ca n-am putere. Oricum, nu oi fi avand tu putere, da eu aveam pe motorul destula. Treapta 1 si 2 urca in 7000 foarte rapid, in cerculete avea fluctuatii intre 7000-7500 continuu, deci putere cacalau. Carbul era modificat desigur. Asa ca daca tu nu esti in stare sa faci oltcitul sa mearga la adevaratul lui potential nu mai irosi mesaje aici pe forum prin simplul fapt ca ai CITIT tu ca scade puterea dela la turatia x la y, unde x<y. Experimenteaza, testeaza, si dupa aia mai deschide si tu gura sa comentezi. Asa ca Dumitru, faza cu man nu intelegi las-o deoparte. Nu e de tine. Zalex, cand zici 20.000 euro te referi la o masina noua sau la una sh?
Sh, sub 20.000, iei un lancer evo 8 sau 9, cu care rupi foarte multe masini. Si alte masini se tureaza, nu-ti face griji. Uita-te pe youtube la cat se schimba la un lancer sa vezi ce inseamna turatie. Dar sunt de acord cu tine: lupul in blana de oaie rupe gura targului.
Lasa-ti omul in pace, nu il mai criticati, e vorba de gusturi. Un sfat dat frumos e mai bun decat o batjocura. Giully, faza asta mi-a placut tare: "lupul in blana de oaie rupe gura targului".
Ma refeream la masini noi desigur, ca masini sh pana la urma poti sa iei si un oltcit

Si pentru vedete, Giully stie prea bine ce spune: "Un sfat dat frumos e mai bun decat o batjocura". Ce conteaza ca e frate cu noi, oltcitist, e mai bine sa ii dam in cap, nu degeaba ne numim romani. Tot am ramas putini, hai sa ne mancam intre noi. Intelegeam sa lovim pe unu ca dumitru, de mi se umfla ca curanu ca stie sa citeasca din Traian Canta si-i asa deodata mare mecanic experimentat, dar cand vine omul cu o masina draguta, intretinuta, fara aere de buricul universului, nu inteled de ce tre sa dam in el.
In orice caz, sincer spun ca mie imi place masina, chiar si semnele japoneze, ca ofera o mica aura mistica masinii. Si scuze, am uitat sa spun, bine ai venit printre noi draga oltcitistule! Baieti ... usor ca se incing spiritele prea tare!
Zalex ... te rog frumos, editeaza postul anterior si cauta un limbaj mai "domol"

L.E. Multumesc frumos! Dreamer, cu limbajul ce e drept m-am scapat. Dar pur si simplu iau foc cand vad ca mai mereu se arunca cu pietre in noi veniti doar pentru faptul ca are o mica fanta pe capota. In loc sa il facem sa se simta bine printre noi, pentru ca EBW chiar are o masina super draguta: Sportiva e, agresiva e, oltcit e, merita pupat dar in nici un caz nu merita ce s-a intamplat pe aici. Unde m-am uflat ma ca curcanul? ........................................
Nu mai continui ca deja ne-am intins prea mult pe topicul omului.
Foarte bine, ma bucur ca are Oltcit si il tine in viata, da dupa mintea mea de bou idiot... incepi sa modifici o masina dupa ce tehnic/estetic arata si funtioneaza boboc.
Dumitru Cristian a scris:Unde m-am uflat ma ca curcanul? ........................................
Nu mai continui ca deja ne-am intins prea mult pe topicul omului.


Zalex ... atitudinea fiecarui membru nou sau vechi, tine de integrarea lui intr-un colectiv.
Nu cred ca este cazul ca tu si Cristian sa intrati intr-o discutie aprinsa.
Haideti sa nu degeneram intr-o discutie de la o priza de aer.
Daca omul, ca nu pot sa-l numesc dupa numarul de inmatriculare, a vopsit masina cu spray-ul... foarte bine! Decat sa fie ruginita, mai bine asa... Pai uite mai Cristinel, de ce in numele lui dumnezeu nu ai putut sa raspunzi asa de dragut de la inceput? De ce nu ai spus: "incepi sa modifici o masina dupa ce tehnic/estetic arata si funtioneaza boboc" in loc de remarci ironice care te fac sa te simti cel putin prost:"e doar realist" si altele. Sincer mi-ar fi placut si dreamer sa fie mai bland, din toate partile super de pe masina un singur lucru a fost adus in discutie: "Chesti aia arata groaznic", nici macar un simplu felicitari ca ti-ai luat oltcit, ca designul e super... Cateodata si mie mi-ar place sa fiu mai "bland"
Dreamer a scris:Cateodata si mie mi-ar place sa fiu mai "bland"


Mda, si eu am momente de ne-blandete. Si cred ca de la rock-ul pe care il ascultam ni se trage Prea multa adrenalina ne transforma in bestiute foarte tare frate ...mi-a placut de tine zalex...am cautat intr'adevar ceva mai special fata de celelante oltcituri cum ar fi literele,capota,(priza nu este facuta de mine)...oricum o sa le comunic si celorlanti cu masini straine care au litere japoneze pe ele(am vazut o gramada in craiova) sa le dea jos ca zice domu dremar ca este kitch
poze cu interioru nu o sa pun deorece este kitch )
masina merge foarte foarte bine la motor...am mai specificat momentan este vopsita cu sprayu ca sa nu rugineasca iar la vara o sa ii dau o vopsea
PS:domu dremar la tine in masina poti sa asculti manele nu este nici o problema dar la mine nu...si sa stii ca nu sunt cocalar cum crezi tu (ascult reggae si rap in general),probabil ............. ..... Un om mare in spatele unei tastaturi .... esti patetic! Off-Topic
Foarte frumos, chiar educativ as putea spune... Sunt curios daca ajungeti la blesteme ca pieile-rosii... Bineinteles, chiar nu conteaza ca i-ati facut baiatului topicul MUCI. La ce-i trebuie lui topic?!???
Dumitru Cristian, Zalex si robertino au dreptate. Carburatorul duce la pierderea puterii dupa 6000 RPM. Fa si tu ce-am facut eu la carburator si vei observa ca motorul isi pastreaza puterea pana la 7000 RPM (nu i-am dat mai mult). FIAT-ul il am fara limitator de turatie si la 7000 RPM are aceeasi putere ca la 5000 RPM.

On Topic
DJ-02-EBW, jantele tale-s bestiale, capota e prelungita fain. Priza de aer ar trebui eliminata, daca e decupata capota baga aer aiurea si s-ar putea sa nu fie bine (nu intru-n amanunte). Nu i-ar strica o vopsire completa si, daca ai chef sa-ti bati capul, o masca din fibra de sticla ar arata demential. Literele de pe parbriz nu le agreez, dar nu voi comenta mai mult. Bafta cu masinuta, sper ca merge bine. ms dreamer...o iau ca pe un up

ms b28kft ...am zis ca la vara o sa fie vopsita complet...si probabil o sa mai urmeze modificari Ma cracanez de ris.Cit scandal pt nimic.
In ce priveste vopsitul masinii mai incolo cind vine vremea calda si un sfat:eventual in cazul in care are ceva probleme la tabla,mai intai rezolvi alea si apoi vopsitul si eventual stai cu parul in mina linga cel ce o va vopsi.Sunt patit.
L.E.Inca un sfat:ca tot esti din patria lor,in cazul in care ai posibilitatea cauta o pompa de alimentare de Damas.Nu ai ce sa regreti,e electrica si mai scapi de unele probleme inerente pompei mecanice.Sigur pe la voi se gasesc mai usor,doar tot pe acolo s-au facut si astea. O problema care ma framanta de mult, dar care este inutila momentan pentru mine. Ce componente se gasesc pentru oltcit de fibra, sau plastic, nu stiu exact? Decat sa vopsesti tabla grea si nenorocota care repet e grea, si rugineste, nu e mult mai avantajos sa pui fibra (sau plastic daca exista)? E usor, nu rugineste, si iti ofera cred posibilitatea sa faci din oltcit o masina cu o masa (si nu GREUTATE) de 700 kg. De exemplu eu stiu doar de aripi fata si capota. Am inteles ca ar fi mai multe. Pai si daca te atinge unul... nu zic sa te loveasca ti-a facut toata fibra praf. Nu vad ca fiind un lucru bun. Foarte rar se intampla sa te busesti. Si eu unul as opta pentru performantele mai mari ale masinii (datorita masei mai mici), lipsa ruginei, chiar daca ar trebui sa schimb aripa cu totul (operatiune nu chiar grea) dupa ce m-am busit (lucru foarte rar oricum). Tu ce stii despre elementele de fibra? Exista si de plastic? Care sunt alea? Acel " foarte rar" ar putea sa iti fie fatal. Nu e de joaca cu asta! Gandeste-te ca la un impact intra prin fibra, cam ... prin branza si nu o sa fie numai aripa de schimbat. Nu stiu unde poti sa gasesti elemente de plastic sau fibra.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community