Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Cum fac etansarea la tevile de evacuare din fata?

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Cine ma ajuta si pe mine... cum fac etansarea aia la tevile de evacuare din fata, ce pot folosi pe langa colierele alea varza care se gasesc la magazin?

Si cu silicon rosu nu merge, nici cu chit dala de sobe de 1000 grade.
Tevile sunt pupate cum trebuie, dar degeaba. inainte sa pui motoru le cureti bine cu smirlgher
pui motoru le faci sa stea apropiate una de alta si faci bandaj cu banda de teflon,dupa care pui colierul,il strangi putin,ciocanesti teava,mai strangi putin,iar ciocanesti si tot asa pana strangi de tot,la mine asa functioneaza daca ar fi pupate bine nu ar sufla.
trage-le bine sa se pupe ca lumea si inainte de a monta colierele strande-le cativa (3-5) mm in menghina sa se stranga ca lumea Eu am desfacut "Y" le-am pus calumea in fata dar fara silicon rosu nu mergea. Am aplicat un tub intreg si acum nu mai "bese". Dar trebuie sa pun calumea colieru ala de la "Y" pentru ca duduie toata masina. siliconu nu tine,in scurt timp o sa se faca o gaurica prin silicon si tot rasufla Intodeauna am folosit doar silicon rosu la toate imbinarile evacuarii si nu am avut probleme niciodata.
iulicuta2000 a scris:siliconu nu tine,in scurt timp o sa se faca o gaurica prin silicon si tot rasufla

Mereu comentezi si spui numa' prostii! Ale mele au fost montate acum 8 ani cu silicon rosu de 2 bani si nu fasaie. Si-am montat asa si la alte masini. De unde le tot scoti frate?!??? Tu ai vazut vreodata cum arata tubul de silicon rosu macar in magazin ?!??? da frateeeee l-am vazuuuuut!!!!si am vazut si multe oltcituri care nu au rezistat cu silicon;singurele cazuri in care rezista sunt cele in care teava se pupa bine cu conu si rasufla foarte putin din cauza abaterilor de la conicitate,unde o cantitate mica de silicon chiar rezista,dar cum marea majoritate apropie tevile la 2 mm si baga silicon la greu si se asteapta sa reziste
stai linistit ,si eu am oltcit si am incercat si silicon si azbest si n-a tinut
cum poti sa intrebi daca am vazut cum arata un tub de silicon rosu in magazin? te credeam mai ...
p.s. sunt antisilicon rosu,sau orice fel de silicon,daca se poate cu solutii mai bune e foarte bine din partea mea Marele Geniu KFT

Cum etansez eu evacuarea in fata: Curat conurile cat mai bine cu smirghel. Le pun pe pozitie, cat mai apropiate [maxim 2 mm intre ele], pun pasta de etansat evacuarea [smecleu d-ala de se intareste], bag si in colier putina pasta, le strang si dupa aia imbrac colierul in pasta d-asta. Il las 2-3 ore si pornesc motorul. De 3 ori la rand mi-a iesit smecheria, fara sa paraie.
7thRaven a scris:
Cum etansez eu evacuarea in fata: Curat conurile cat mai bine cu smirghel.


Bun venit in epoca primitiva.
Eu curat cu bormasina cu perie de sarma. Daca e nevoie, folosesc si o freza "light". Si intre conuri pun fir de azbest.
Dar ce stiu eu?? Eu nu folosesc smirghel Am facut cum a zis 7thRaven si a tinut colierul de dupa "y" dar in fata tot fasaie. Distanta nu e mare in fata...cam2 mm intr-o parte si pupat bine in partea opusa. Am bagat silicon la greu dar vad ca tot "bese", din pacate tubul cu smac de soba mi s-a intarit, deci pana fac rost de altul o sa o las asa.

Siliconul rosu nu tine decat la distante foarte mici, am avut o neplacere aseara, am dat cu silicon rosu si l-am lasat peste noapte. Dimineata cand am pornit masina, la inspectia coliereleor am observat cum aerul impingea silicon neintarit pe toate gaurelele. In cantitati mari siliconul rosu nu se intareste nici in 12 ore. si dupa spusele lu nea georgel ca siliconu nu tine,in conceptiile kft-ului eu sunt ala prost care nu stie de silicon si miraculoasele proprietati ale dansului
b28kft a scris:
7thRaven a scris:
Cum etansez eu evacuarea in fata: Curat conurile cat mai bine cu smirghel.


Bun venit in epoca primitiva.
Eu curat cu bormasina cu perie de sarma. Daca e nevoie, folosesc si o freza "light". Si intre conuri pun fir de azbest.
Dar ce stiu eu?? Eu nu folosesc smirghel

etansarea se face usor(teoretic, practica e cu probleme), se pun tevile sa se pupe intre ele (in prealabil au fost curatate sa nu aibe zgura),se prind cu presa, se pune pasta de etansat , se pun coliere se da jos presa si gata
in alta ordine de idei,oooooo domn' kaftel, welcome back la oltcit ca sa potriveasca 100%...uneori trebuie impinsa evacuarea inspre motor.
Spre exemplu....eu a trebuit sa imping de la Y, in partea dreapta...in sus si in fata
Pe stanga la fel...bagat levier intre tablita evacuarii si planetara, si impins de evacuare in fata

(operatiunea necesita 2 persoane) Pentru ca de fiecare data am avut probleme cu etansarea evacuarii in fata, si pentru ca sa nu ma mai chinui de data asata, am scus evacuarea din colierul de dupa "y" si am prins in fata bine bine. Am pus inapoi colierul de dupa "y" si am ramas prost pentru ca fasaia pe la toate imbinarile pe care le facusem. Pentru ca nu aveam nimic la indemana am bagat un tub de silicon rosu, care dupa o noapte de stat, nu s-a intarit.

Operatia asta cu impinsul am incercat-o inainte de a scoate colierul de la "y" si nu prea a mers. Am ridicat chiar motorul pe cric si am tras cat am putut de tevi si tot degeaba. Frantuzoiu lu peste cu colierele lui de rahat. Maine imi iau banda pentru temperaturi inalte si mastic dala de soba, cea mai buna optiune.
alexandru_florin a scris:se prind cu presa

ce presa grigoras?tu te-ai dus la bogdan lascu sa-ti umble la motor si stii sa dai sfaturi despre etansarea evacuarii?
alexandru_florin a scris:
b28kft a scris:
7thRaven a scris:
Cum etansez eu evacuarea in fata: Curat conurile cat mai bine cu smirghel.


Bun venit in epoca primitiva.
Eu curat cu bormasina cu perie de sarma. Daca e nevoie, folosesc si o freza "light". Si intre conuri pun fir de azbest.
Dar ce stiu eu?? Eu nu folosesc smirghel

etansarea se face usor(teoretic, practica e cu probleme), se pun tevile sa se pupe intre ele (in prealabil au fost curatate sa nu aibe zgura),se prind cu presa, se pune pasta de etansat , se pun coliere se da jos presa si gata
in alta ordine de idei,oooooo domn' kaftel, welcome back la oltcit
alexandru_florin a scris: domn' kaftel

Deci Zolti, nu Grigoras
Nea Georgel, incearca si asta:
ia o sfoara tzapana, fa-i un latz la un capat, trage-o pe sub masina si prinde conducta Y de cap. Celalalt capat il legi de un gard / stalp / piatra de mormant, etc. Impingi masina inapoi, ii arunci ceva la roata sa ramana pe pozitie, apoi incerci sa prinzi conductele.
Solutie deosebit de taraneasca, dar foarte eficienta cand te chinui de unul singur.
Iulicuta, n-am zis ca esti prost!!! Dar nu cunosti unele smecherii Eu pun smac siliconic ca sa tina firul de azbest pe pozitie, nu ma intereseaza daca se intareste, daca pleaca in excursie cu colegii sau daca se usuca si cade. spune ma ce despre ce presa e vorba nu mai face ditamai citatu Ete si presa cam cum arata

Click pentru a vedea imaginea  si colierul cum naiba il mai pui?sunt asa subtiri suruburile care tin bucatile presei? Sal eu cand am pus motorul lui edy99 am impins cu o ranga sprijinita de surubul de 6 care tine protectia galeriei fata de discul de frana si planetara si a iesit la fix fara silicoane si alte zmacuri .
NeaGeorgel a scris:

Siliconul rosu nu tine decat la distante foarte mici, am avut o neplacere aseara, am dat cu silicon rosu si l-am lasat peste noapte. Dimineata cand am pornit masina, la inspectia coliereleor am observat cum aerul impingea silicon neintarit pe toate gaurelele. In cantitati mari siliconul rosu nu se intareste nici in 12 ore.


siliconul asta "functioneza" si el la temperaturi ceva mai ridicate decit cele de acum..de afara...cititi instructiunile inainte de folosire ..nu numai aplicati cu tubu.
iulicuta2000 a scris:si colierul cum naiba il mai pui?sunt asa subtiri suruburile care tin bucatile presei?
zolti sau grigoras tot aceeasi rasa de oligofren este

Aia este o schema facuta in 2 minute in Paint. Masori, faci schita langa masina si gata presa. Eu personal nu am presa, am alte metode. preferabil ar fi sa nu folosesti silicon deloc, daca sunt bine fixate se etanseaza singure... Dupa inscrierile de pe pechet siliconul ala tine pe la 300 grade, deci inutil la evacuare. Te sfatuiesc sa vii la noi (Manea) promit ca nu o sa mai ai probleme , problema apare atunci cand schimbi teava de pe DR sau "y'' nu mai cad cum trebuie !
NeaGeorgel a scris:Dupa inscrierile de pe pechet siliconul ala tine pe la 300 grade, deci inutil la evacuare.


cite grade crezi ca ai la evacuare?

ia mai citeste inca o data si vei vedea ce zice de timpul si conditiile de uscare/aplicare. Am vazut ca timpul de uscare este de 24 ore, sigur daia nu a etansat cum trebuie. Am rezolvat partial problema pe o parte cu banda din fibra de sticla si silicon, dar pe partea cealalta problema persista, chiar daca i-am mai dat cu silicon intre timp. Salut!
Tocmai ce ieri sau alaltaieri am etansat tevile de esapament pt ca am cumparat unele noi de la "stefan.dumitru". Nu sufla deloc. Sa va zic cum am procedat eu:
am inceput cu montarea din fata catre spate (la recomandarea lui Cristi_s), dupa ce le-am tot sucit pana s-au pupat destul de bine, am luat o folie de aluminiu (d-aia alimentara), am pus-o in 4-6 si la o latime de 2-3 cm si am "invelit" cu ea imbinarea dintre tevi, dupa ce in prealabil am dat cu lilicon rosu, iar la max 20 min am pornit motorul (clar ca nu se uscase siliconul!!); nici pic de fum!!! Nu sufla deloc!!! La metoda asta am ajuns dupa ce o zi intreaga m-am chinuit sa etansez doar cu silicon si nu am reusit decat in 2 locuri da' cu mare dificultate; a doua zi mi-a zis Cristi_s sa-i pun o "foaie" dintr-o cutie de cola da' n-am reusit si atunci mi-a venit ideea cu folia de aluminiu. E usor de lucrat cu ea ca se modeleaza si vad ca etansarea se face PERFECT


Concluzia: recomand silicon rosu urmat de folie de aluminiu pusa in mai multe straturi! Face minuni, credeti-ma!!!! E buna asta cu folia de aluminiu, o sa o incerc si eu cat de curand.
NeaGeorgel a scris:Eu am desfacut "Y" le-am pus calumea in fata dar fara silicon rosu nu mergea. Am aplicat un tub intreg si acum nu mai "bese". Dar trebuie sa pun calumea colieru ala de la "Y" pentru ca duduie toata masina.

Asa ma chinuiam si un nenea mecanic m-a servit cu o ranga de 2 metri cand masina era pe elevator . Fara alte adaosuri la imbinari . Mi-a luat un pachet de tigari ca , cost
Toata treaba sa nu fie mancate de rugina tevile .
Imbinarile conice sunt bune dar pacatoase daca nu sunt centrate bine . Problema in asta consta: tevile sunt pupate dar nu vin centrate fix pe fix, de aici rasufla. Fi atent!:cu motorul sus dar fara tampoane prinse in traversa, tragi motorul spre stg maxim(cat vra el)si montezi colierul stg(galeria se va mufa perfect cu teava de legatura) .Dupa ce-l strangi putin il iei cu un ciocan la bataie colierul si il rotesti iar din cand in cand il mai strangi(la 1/2 tura).Ai sa vezi ca nu ai nevoie de nimic sa etansezi(solutie ,azbest).La fel procedezi pt partea dr, dar sa nu ai montata teava de legatura cu pata calda.Daca ai schimbat tevile, iei evacuarea din fata in spate cu etansarea.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community