Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

relanti
Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
am si eu o intrebare

am relanti-ul la 750-800 de turatii, sa nu imi ziceti ca e mic, nu despre asta e vb aici

si dau urmatorul exemplu care este adevarat:
merg cu masina normal in sarcina, motorul cald, toate bune si frumoase, si sa zicem ca merg in viteza a 4-a la 2000-2500 de turatii
pana aici e clar da?
si ma apropi de o intersectie cu semafor pe culoarea rosie
ce fac? normal incetinesc
la un moment dat normal scot masina din viteza a 4-a , apasand ambreiajul si motorul din sarcina de la 2000-2500 trebuie sa coboare la relanti, in cazul meu la 750-800 de turatii
da? e clar pana aici da? sper ca nu am scris incurcat

eee, in cazul masinii mele nu se intampla acest lucru
la mine cand apas pe ambreiaj sa scot masina din viteza ca trebuie sa incetinesc, de la 2000-2500 de turatii, turatia nu scade la relanti la 750-800 de turatii, ci scade la 500-600 de turatii, si sta asa nu stiu o fractiune de secunda, o secunda , 2 , 3, nu stiu cat si apoi urca relanti-ul la 750-800 de turatii, cum este normal
asa se intampla de fiecare data

de ce de intampla asa?

asa e la toate masinile? Nu e asa. Cred ca are vreo legatura cu frana relanti...ori e dusa ori nu e reglata cum trebuie. Motorul tau scoate putine gaze pe reniflard.Pana isi face la relanti recircularea gazelor din carter acumulate in filtru asa se manifesta.Scade putin dupa care isi revine.Scoate furtunul sa vezi ca nu mai face la fel.Sa lasi frana de acceleratie asa cum am reglat-o.Este noua si merge ff bine.Cu restul.....Ai mp!! asa facea si la frate-meu....chiar daca gazele de carter erau 'deconectate' fata de carburator.

Solutia? Am umblat putin de tot la reglajele carburatorului . Acum sta inlemnit la 900rpm....consum bun, bla bla, toate ok
asa facea si la frate-meu....chiar daca gazele de carter erau 'deconectate' fata de carburator.

Solutia? Am umblat putin de tot la reglajele carburatorului . Acum sta inlemnit la 900rpm....consum bun, bla bla, toate ok


Edy 99 are carbul sigilat .Mai mult decat sa reglezi amestecul(surubul de imbogatire), si aerul pt a stabili relantiul, n-ai ce-i face mai bine.Mai rau poate!!Cand ii pui furtunul cu pricina scade relatiul dupa care isi revine. eu pateam cand scoteam din viteza se oprea motoru Problema este numai din carburator . Verificarea cuiului ponton as indica prima data . Pe urma reglajele . acum am alta problema, cand ajung la 4000 motorul da in nas, se tureaza si peste 4000, am ajuns pana la 6000 parca, dar se taria de la 4000 in sus

de ce oare?

pe loc daca il turez nu da semne sa dea in nas la peste 4000 de turatii S-a infundat carburatorul.Ai curatat carcasa filtrului de aer??Ce era in ea.... nu am curatat-o
ce anume s-a infundat? Ce este pe carcasa de aer in interior de la gazele eliminate iti poate infunda din nou carbul . Si-l dezfunzi din nou si iara se infunda din cauza mizeriei din carcasa de aer . Nici la mine nu prea urca peste 4000rpm, foarte greu. Pe loc se tureaza, dar in mers nu prea. Am desfacut carbul, nu avea nici un gunoi in el. Se poate ca si bujiile sa fie de vina? Sa nu dea scanteia destul de repede? (nu am reglat distanta, cred ca au 0.9 si am aprindere clasica)
Giully4u a scris:(nu am reglat distanta, cred ca au 0.9 si am aprindere clasica)
Fa distanta la bujii de 0.6.
Giully4u a scris:Nici la mine nu prea urca peste 4000rpm, foarte greu. Pe loc se tureaza, dar in mers nu prea. Am desfacut carbul, nu avea nici un gunoi in el. Se poate ca si bujiile sa fie de vina? Sa nu dea scanteia destul de repede? (nu am reglat distanta, cred ca au 0.9 si am aprindere clasica)


Verifica si platinile, distanta la platini, regleazai aprinderea. Beleua asta am avut-o si eu, nu trecea de 5 mii, iar la turatii joase cand bagam pedala la fund dadea rateuri serioase. Dupa ce am schimbat platinile, le-am reglat si am sters tot jegul din delco + uns bine piciorusul platinei mobile, merge incerdibil de bine. Desigur ca am schimbat si bujiile ca erau varza. Acum porneste din prima indiferent de temperatura. Aprinderea e reglata. De pornit porneste bine, dar imi da rateuri pana se incalzesc bujiile, mai ales pe vremea asta.
Deci se poate sa fie din cauza distanetei la bujii. Multumesc! daca e dereglat delco-ul se plafoneaza la o anumita turatie , deci nu mai urca nici mort, in schimb daca se tureaza pe loc si in mers iarasi se tureaza, dar da in nas si se tureaza greu, dar se tureaza , aia e altceva si la mine se intampla la fel dar numai in cazut in care o calc tare acceleratie la podea dupa care incetinesc cum spui tu. ca in momentul cand accelerez brust nivelul de benzina care intra in camera de ardere este mare si probabil cand opresti brust bujiile inca sunt umede de benzina iar dupa cateva secunde se ard si isi revin si normal revine si turatia la relantii.La tine e posibil sa ai amestecul c-am sarac cu aer, eu zic sa mai dai putin aer si sa stea relantiul la 900 rot\min
meme a scris:La tine e posibil sa ai amestecul c-am sarac cu aer, eu zic sa mai dai putin aer si sa stea relantiul la 900 rot\min


pai sta la 1100, stai linistit ca nu eram nebun sa il las sa coboare la 500 de turatii in cazurile alea

si de la 1100 scade pana la 750 am fost cu masina pana la deva

inainte de a pleca, am curatat carburatorul, am curatat carcasa filtrului de aer, si merge rau de tot masina

de la 3000 si ceva in sus merge in hopuri, de la 4000 da in nas si nu se mai tureaza, vroiam sa urc dealul hategului sa depasesc si nu trecea intr-a 2-a de 4000 - 4000 si ceva de turatii, cand inainte o turam si pana la 6000 mii la urcare pe dealul ala

dadea pur si simplu in nas

eu zic ca e de la deloco

ce sa mai zic ca de multe ori dadea sa se opreasca ca nu vroia sa stea la relanti

nu stiu ce sa ii mai fac, daca era din carburator, nu facea asa dupa ce il curatam imediat

tin sa precizez ca am filtru de motorina si benzina ce se filtreaza prin el e mai curata decat benzina di foarte multe masini noi


si am mai patit demult de tot cand se plafona de la 4500, nu vroia sa se tureze, deloc

cat trebuie sa fie distanta la platina?

daca pun aprindere electronica o sa mai fie astfel de probleme?
edy99 a scris:cat trebuie sa fie distanta la platina?
0.4 pe toate cele 4 came. merci

dar pana la urma oare care sa fie cauza de merge asa urat? edy99, la franare, benzina din carburator se mai misca nitel prin el, plutitoarele mai apasa si ele pe cuiul pontou, asa ca mai scade turatia si apoi revine, la unii mai mult, la altii mai putin, la mine scadea si cand avea gazele recirculate date afara, si dupa ce le-am bagat la loc. eu cred ca o aprindere electronica ti-ar rezolva problema care pare sa fie din platina s-a stricat de tot

am desfacut ieri delco-ul ca deja pusca platina si am curatat-o si am reglat la lera de 0.45

am montat si deabea i-am dat de cap, sa zicem asa si a mers

azi am mers cu ea, statea la relanti si se oprea, si tot asa

am reglat iar delco-ul si carburatorul de la co si de la prima treapta, si a mers, in drum spre casa iarasi nu se mai tura la turatii mari

am ajuns la garaj si am reglat dar tot degeaba

e diferenta intre relanti-ul cu becurile stinse si cel cu becurile aprinse de aproximativ 500 de turatii

plus ca ramane turata, si scade apoi din turatie, plus ca fluctueaza turatia , ba creste ba scade

nu mai stiu ce sa ii mai fac

nu stiu cum merg unii si altii cu ele in lung si in lat prin toata tara, da la mine se strica non stop , se deregleaza sau mai stiu eu ce
robertino a scris:S-a infundat carburatorul.Ai curatat carcasa filtrului de aer??Ce era in ea....
pune aprindere electronica,si eu ma chinuiam cu platinile si de cand am pus aprindere apai am scos bujiile doar sa ma uit la ele,nu ca s-ar uda sau alte bazaconii... Am si eu o problema legata de relanti...ca sa nu mai deschid alt topic intreb aici!

Pronesc masina seara.... se incalzeste motorul.....las scoul de tot..relanti ~900 rot/min ! Aprind farurile...turatia scade putin aprox 600-700 rot/min,
totul ok pana aici....! Fac un drum de 20 km de ex.... dupa drumul asta cu farurile stinse adica la turatie de 900 rot/min becul la ulei este stins iar daca aprind farurile...la turatia de 600-700 rot/ min becul la ulei palpaie in nesimtire...! Sa fie oare din cauza ca am ulei 10w40 ? cand e rece ai presiune la 600 de ture,cand e cald motorul,uleiul e mai putin vascos si de acolo scaderea presiunii,creste-i relantiu incat cu farurile aprinse sa ai 800-900 de ture,mai ales acum iarna
Nucleu a scris: 600-700 rot/ min



ce cauti la 700rpm...ai motor 1100, si nu e nou.... De ce vreti sa omorati motoarele si pompele de ulei? La 6-700rotatii presiune nu prea,sa nu uitam totusi ca este conceptie destul de veche...Pompele de ulei si ungerea au evoluat mult,nici masinile noi nu stau la 700. Te contrazic boogy, la mine la seat sta la 500rpm. Deci se poate. Eu tin relantiul la 1000 sa mearga si motorul ala omeneste, cred ca e mai bine asa. dupa ce mi l-a reglat robertino a mers

dupa cateva zile nu vroia sa se mai tureze bine la peste 4000 de turatii

am mers pana la deva si inainte am desfacut carburatorul si am curatat toate jiglerele si filtrul de aer, si dupa aceea dupa nici cativa km iarasi dadea in nas la peste 4000 de turatii

cand urcam dealul hategului la intoarcere in rampa deci , nu vroia sa urce deloc mai mult de 4000 de turatii, pe drum intins urca dar dadea in nas nu mai avea viata

am ajuns acasa si am zis sa curat cu mana pe carburator, si dadea flacara in carburator

am dat jos delco-ul si am reglat platina la 0.45, si am curatat carburatorul care avea in interior rugina, dar nu granule ci rugina cum apare pe masina pe tabla, rugina incorporata in peretii camerelor

am reglat avansul si am observat ca oscileaza sau ramane turata si dupa aia scade

am reglat din co , din avans, din aer si din prima clapeta si mergea, cu un hop 2, de care trecea dar mergea bine, relanti , totul

am mers pana la petrosani, si cand am ajuns acolo statea la relantii la semafoare, si dupa cateva secunde, zeci de secunde murea motorul

am reglat iar carburatorul si a mers

am facut o tura si se tura tot asa cu un hop doua, dar mergea, in schimb crescuse relanti-ul la 1500 de turatii, si osclila, adica nu, ca nu mergea rotund, ci cand crestea, cand scadea , asa de nebun

am reglat iarasi si avansul si carburatorul si am mers spre casa, si iarasi dadea in nas la peste 4000 de turatii

am umblat acasa si nu am reusit sa ii fac nimic, deci creste si scade cand vrea relanti-ul, cu becurile pornite scade turatia cu 500 de turatii fata de relanti-ul cu becurile oprite, si am bagat-o in garaj, ca, cred ca am consumat, 4, sau 5 litrii de benzina cat am incercat sa reglez la ea 3 ore

mai multa benzina consum pe reglaje, decat cu mersul propriu zis

nu stiu ce sa ii mai fac - dupa ce ti l-a reglat robertino, care foarte probabil se pricepe mai bine ca tine....si ai vazut ca iti merge bine, de ce te-ai mai bagat iar sa il reglezi? crezi ca un carburator il reglezi in fiecare dimineata cand pornesti?
- ti-a zis robertino sa cureti carcasa filtrului de aer, pentru ca e plina de mizerie, ai facut asta?
- alea 500ture de pe ceas...foarte probabil sa nu fie 500ture reale (am vazut oltcit la care de la 900rpm la 500rpm...ii indica tot sub 500rpm)
- furtunul pentru capsula vacuumatica a avansului, e intreg, la locul lui, pus si pe carburator si pe delcou?
- platina sigur ai reglat-o bine??? (reglata pe coltul 'rotorului', verificand pe toate 4 colturile) Scoate carburatorul de pe motor si regleaza-l ca pe site! s-a stricat masina singura, nu am reglat eu nimic

am curatat carburatorul ca dadea in nas la peste 4000, si carcasa filtrului de aer

dupa cativa km la fel, si asa am mers la deva cu ea dand in nas
la intoarcere pe deal in sus pe dealul hategului se plafona la 4000

dupa aia am vrut sa curat cu mana pe carburator si dadea flacara pe carburator in sus

dupa aia m-am bagat la reglaje din nou

am verificat la toate camele delcoului cu lera de 0.45 si la toate era ok

carburatorul e sigilat din fabrica, umblat doar la co si la prima treapta, la progresiune si la treapta a doua nu Ori e infundat si atunci trebuie sa il dai jos si sa il faci bucati si sa il bagi la decarburol, ori incearca cu o aprindere electronica Daca se plafoneaza la in turatie......ai putea sa iti verifici si bujiile...daca sunt sinteroame...poate lucreaza vreuna cu program de voie...

daca dadea flacara pe carburator...puteai sa maresti avansul putin si gata.... Conteaza atat de mult frana clapetei de acceleratie pe corpul intai al carburatorului in ceea ce priveste ralantiul?Stiam ca aceasta se numeste dash-pot si are rolul de a reduce noxele la o decelerare brusca datorita cresterii depresiunii in zona orificiilor de depresiune si ralanti.Eu am strans-o la maxim astfel incat nici nu mai lucreaza.Uneori ramanea blocata si nu mai aveam ralantiul prescris. sa il desfac bucati si sa il desigilez?

pai am 100 de carburatoare in garaj, nu mai vreau sa mai adaug unu in colectie, ca doar nu am inebunit

s-a stricat singura , dupa ce a reglat-o robertino am mers intre tg jiu si sadu cu 130 la ora lejer

dupa cateva zile a inceput sa dea in nas, si am curatat si degeaba, si apoi am vazut ca da flacara in carburator, si dupa ce am reglat platinile si avansul nu ii mai dau de cap, in ziua aia i-am dat mergea aproape perfect, a doua zi iara pauza, nu mai vroia sa stea la relanti decat cateva sec sau zeci de secunde

am mai scris astea mai sus Incearca un carburator de Dacie daca te scoate din sarite cel de Oltcit.
deceneu32 a scris:Conteaza atat de mult frana clapetei de acceleratie pe corpul intai al carburatorului in ceea ce priveste ralantiul?Stiam ca aceasta se numeste dash-pot si are rolul de a reduce noxele la o decelerare brusca datorita cresterii depresiunii in zona orificiilor de depresiune si ralanti.Eu am strans-o la maxim astfel incat nici nu mai lucreaza.Uneori ramanea blocata si nu mai aveam ralantiul prescris.

Din cate stiu eu conteaza destul de mult!Fara ea nu poti avea un relanti stabil! N-are nici o treaba cu ralentiul capsula aia (decat daca e reglata prost si apasa pe parghia de la acceleratie fara ca parghia sa atinga surubul de reglaj). Am mers o perioada fara ea pe carb si nu e nici o diferenta la ralenti. Singurul rol e sa nu se faca frana de motor brusc la ridicarea piciorului de pe acceleratie, ca sa nu polueze asa mult motorul.
edy99 a scris:sa il desfac bucati si sa il desigilez?

pai am 100 de carburatoare in garaj, nu mai vreau sa mai adaug unu in colectie, ca doar nu am inebunit

s-a stricat singura , dupa ce a reglat-o robertino am mers intre tg jiu si sadu cu 130 la ora lejer

dupa cateva zile a inceput sa dea in nas, si am curatat si degeaba, si apoi am vazut ca da flacara in carburator, si dupa ce am reglat platinile si avansul nu ii mai dau de cap, in ziua aia i-am dat mergea aproape perfect, a doua zi iara pauza, nu mai vroia sa stea la relanti decat cateva sec sau zeci de secunde

am mai scris astea mai sus

Ai incercat sa pui si alta bobina de inductie ? cu alta bobina de inductie nu am incercat
edy99 a scris:dupa aia am vrut sa curat cu mana pe carburator si dadea flacara pe carburator in sus
Verifica-ti TOATA instalatia de aprindere si .......... punerea ei la punct. nu am verificat alea pana acum, dar am reglat relanti-ul, sta bine, cu motorul pornit, cu motorul oprit, sta in apropiere de 1000 si nu mai fluctueaza

problema e alta. ca la orice masina trebuie pornita la drum la inceput cu soc, cand se incalzeste normal se lasa socul jos, dar asta nu inseamna ca motorul s-a incalzit tare de tot, s-a incalzit in asa fel incat sa poata merge fara soc

la mine cu socul tras, sau cu socul lasat cum am spus mai sus merge bine

eee, cand incepe sa se incalzeasca asa calumea de tot motorul incepe sa dea in nas cate o data, sa mearga in hopuri cate o data, dupa cum am spus, doar cand ajunge la temperatura de crooaziera, cand e asa normal nici cald nici rece, la temperatura la care poti lasa socul jos, si cu socul tras sub acea temperatura merge bine, cand ajunge la temperatura de croaziera a motorului face ce am zis eu mai sus

de ce? Probabil ca reglajele carburiciului au fost facute la o temperatura mai joasa si atunci merge bine la o temperatura medie, dar cand se incinge cum trebuie face urat. Aici e cu dus intors, am observat ca daca fac reglaju cand motorul nu e incins incins merge bine la temperatura mai mica si prost la temperatura mai mare.

Daca fac reglajul cu motorul incins merge prost si da in nas la temperaturi mici dar cand se incinge cum trebuie merge brici plus ca tine relantiul mai greu (cel putin iarna se simte).

Alta problema ar putea fi si benzina cu CO mic (95). problemele de care te-ai lovit, sunt de multe ori cauzate de condensatorul delcoului. Cand nu mai lucreaza, platina se duce in cativa km si apare "tusitul" in carburator si pe esapament.
Motorul nu mai trage si deci nu se mai tureaza cat ar trebui. Sfatul meu este sa schimbi condensatorul daca se uzeaza platina foarte repede. mi-a zis cineva aici, schimba condensatorul, de la condensator este

zis si facut, il schimb si schimbat ramane, nu plec nicaieri

azi zic hai sa fac o tura cu masina o pornesc porneste se tureaza aiurea, nici nu mai stiu cum, ca de nervi am uitat, si se opreste
ma uit zic o fi ca nu mai am benzina
bag cu siringa in carburator, porneste, dau sa plec dau cu spatele si se opreste
dau sa o pornesc pauza
bag iar benzina, dau sa o pornesc, porneste, si plec cu ea
in drum numa in hopuri numa in hopuri o tineam, si am ajuns cu ea in apropiere de peco
ma dau jos bag iar benzina, si plec cu ea
bag benzina in peco plec cu ea, zic sa merg sa fac o tura si se opreste in mijlocul intersectiei, nu mai vroia sa traga cand acceleram pur si simplu
dau la cheie pauza
stau stau incerc si tot asa si porneste
merg cu ea inspre garaj, merge cum merge mai mult rau decat bine ajung la garaj si ma apuc sa o repar
schimb delco-ul, sot bujiile care erau negre negre, le pun pe ciment torn benzina, le dau foc, le curat bine de tot, montez, las delco-ul in pic mai mic la avans si porneste, cu noul delco deci
vad ca se tureaza naspa il dau mai mare
si plec, merg prin oras se miscau unii ca melcii, ma bag pe banda 1, sa depasesc, ii dau in goarna, si hop cum ii dadeau in goarna, da sa moara, daca acceleram pauza, daca o lasam la relanti statea, si pana la urma s-a oprit
opresc undeva reglez iar avansul , carburatorul, relanti-ul , totul minunat si dau sa plec
plec cu ea, merge, merge la fel de bine cum mergea dupa ce mi-a reglat-o robertino, deci progresiv, ca la o masina noua, fara hopuri
merg cu ea asa, ii dau in goarna, ajung in jur de 100 de km pe ora merg cu ea asa dat in goarna, si hop, moare motorul, accelerez pauza moare, o las asa, sta la relanti, accelerez pauza, sta asa, si parca pana la urma se opreste daca nu ma insel
ii dau cheie pauza, mai stau, ii dau iar, iar mai stau, o ia
merg la alta benzinarie, bag benzina, ca e mai buna de acolo, dincolo bagasem doar putin, o trag in parcare apoi in benzinarie desfac carburatorul, ma gandeam ca ramane blocat cuiul poanto, sau plutitoarele, desfac, reglez nivemul departarea sa nu dea in pereti, ma uit la cui, o pronesc si nu vroia sa se accelereze, dadea in nasi pe loc ma refer, accelerez in reprize, mama dracu, si isi revine, si dau sa plec
merg cu ea pe centura petrosaniului ii dau in goarna, merge ii dau merge ma intorc inapoi, ii dau iar in goarna, nu cred ca are relevanta, e un pic de panta, si iar da sa moara motorul, nu se tura nici mort a relanti statea, de turat pauza
schimb delco-ul , il pun pe celalalt, plec cu el, merg pe centura, pauza nu se mai tura de nici o culoare, la relanti statea parca, de turat nimic, nici mort
schimb bobina, pun pe cealalta la fel nu se tura sau daca se tura, se tura asa din greseala, adica in hopuri cand da cand nu, juca turometrul in bord mai ceva ca la masinile de raliu
zic hai sa plec asa cu ea, vad cum ajung acasa, merg, merg si iar merg si pe o panta in sus nu mai vrea si moarta, nu mai vrea
pun inapoi delco-ul alalalt, deci cel schimbat, nu cel original daca pot sa zic asa, il montez, reglez mergea ca unsa iarasi mai ceva ca la o masina noua, ii dadeam in goarna in veselie

o mica paranteza, cu delco-ul asta porneste mai greu, nu stiu de ce, parca ar fi bateria consumata, nu stiu de ce, cand il foloseam mai de mult de tot inainte sa am probleme asta vara si aveam delco-ul asta, tot asa se comporta si credeam ca o fi de la motor ca e cald si de aia porneste mai greu
cu delcoul celalalt deci cel original daca pot sa zic asa porneste repede, adica ma refer la invartit la electormotor, cu ala original invarte mai normal, cu ala vechi ce l-am folosit pana asta vara, invarte de parca ar fi bateria consumata


deci sa revenim, ii dau in goarna in veselie, merge super, ce sa mai, nu a mers asa bine decat dupa ce mi-a reglat-o robertino
dar zic, hai sa fac un experiment, merg cu ea, trec de zona aglomerata a orasului, intr-o zona mai pustie, ii dau in goarna si merge, ma intorc si zic hai sa fac altceva. plec cu viteza 1, ii dau in goarna pana la 4000 - 5000 ceva de genul ii dau a 2-a la fel turatie asemanatoare, ii dau a 3-a ajung cu ea pe la 4000 de turatii 4000 si ceva, si zic hai sa o mai las asa si o las sa o accelerez in continuare sau sa merg cu ea constant la 4000 si ceva, si surpriza, motorul da sa moara, accelerez in toate modurile pauza, o scot din viteza accelerez in gol, pauza, la relanti statea de minune, de accelerat insa de nici un fel, si merg cu ea din inertie, ca aveam deja 90 la ora si o las sa mearga asa, ce sa ii fac, dupa 30 de secunde de mers in inertie zic hai sa incerc iar, si incerc sa o accelerez, pana atunci stand la relanti frumos, si accelerez si minune, merge perfect, merge ca unsa merge ca noua

si am bagat-o in garaj fara probleme

ce are? nu stiu ce sa ii mai fac
o aprindere electronica, totala, bobina, delco-ul si modul si ce mai e acolo ar rezolva problema?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 1 din 7
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community