Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

relanti
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
rabbitdani a scris:ideea e ca eu mereu am pornit-o de sus in jos si am patit sa detoneze si da, e destul de rau dar nici chiar in halul in care sa-mi strice ceva la incheietura, de obicei ma las cu greutatea pe ea cat mai perpendicular pe sol si cand e sa dea innapoi ma ridica putin.

Eu n-am pornit-o niciodata manual , doar dat la manivela sa potrivesc cuiul la volanta; chestiile cu ce se poate intampla sunt de la bunicul meu, maistru mecanic de cariera si a vazut cateva cazuri interesante in anii de glorie...
rabbitdani a scris:...eu mereu am pornit-o de sus in jos ...
Asculta de sfatul celor patiti . Am primit in armata o manivela in piept de 5 minute nu m-am ridicat de jos. Nu-ti pot spune cit de "placut" este daca motorul are compresie mare in cilindri si avansul marit. De ce miroase a benzina filtrul de aer?Cand pornesc motorul bag aun miros puternic de benzina.Sa fie tot din co2? Am vazut, cand eram in scoala, o schita ca pt prosti despre pornitul la manivela. Adica scris + poze. Era vorba de camionul Bucegi.
Cica se sta cu fata spre motor, picioarele departate si departe de manilela, se sta aplecat si se invarte. O fi bine?? cred ca dupa aceeasi carte am invatat si eu la scoala plus ca la garaj la unchiumiu aveau afise cu reguli protectia muncii pe toti peretii si erau si despre pornirea la manivela . Geroaica . Mi-am astupat radiatorul de ulei si avand calandru marit si fixat lipit de rama aveam relantiul mult repede asigurat fara sa folosesc socul prea mult. Cum am uitat sa asez calandrul si a ramas mai sus se cunostea ca aveam relanti mai mic . Nu se găsește nimeni să șteargă userii cu reclamă pe aici ? Rezolvat, multumesc Zephirus. Am incercat sa caut pe site-ul www.oltcit.ro explicatia aia cu verificarea relantiului,in care zicea sa scoti furtununul de la capsula de dezanceare si motorul trebuie sa se opreasca sau firul de la SE.Nu mai gasesc neam acea portiune ...s-au s-a considerat inutil trucul si l-a sters moderatorul?Mie imi folosea .
Acum de exemplu la relanti se opreste cand deconectez SE dar cand scot furtunasul de la capsula dezanecare nu se opreste,balbaie da nu se opreste ,trebuie sa scad relantiul care si asa este mic din surubul de aer,pe urma daca ridic relantiul din co iar nu se opreste... .
Vroiam sa imi reamintesc ce inseamna asta si unde trebuie sa mai umblu pentru a se opri ,sa am consum normal.Mai tine minte cineva ?Multumesc Nici eu nu am gasit. Dupa cate tin minte, prin deconectarea SE, verifici functionarea corecta al SE si/sau daca nu se "baga" alt circuit peste cel de relanti(daca se opreste, e bine). Daca scoti furtunasul de la capsula, verifici cat de bogat/sarac e reglat amestecul prin S co (shurubu' din talpa carbului). Daca scoti furtunasul (ii dai aer suplimentar) si se tureaza, inseamna ca e prea bogat. Daca balbaie, e bogat dar la limita(mie imi place asa, pentru ca nu sunt nevoit sa merg 10km cu shocu' tras). Daca se balbaie apoi se opreste, e ok. Pentru ca search nu merge mereu asa grozav. De asta niciodata nu mi s-a parut aiurea sa faci un topic nou cu problemele discutate anterior.

Parerea mea e ca ai carburatorul bine reglat. Faptul ca se opreste cand tai supapa inseamna ca clapeta inchide bine. Faza cu supapa de dezanecare e ca-i dai mai mult aer, amestecul saraceste, dar nu-i obligatoriu sa si moara motorul Am dat de o belea.Am pus alt carburator de 1.3 dar modelul ala de dacie cu acceleratia pe partea opusa(eu am schimbat pe partea normala acum) si asta are tot doua stuturi in spatele carbului dar nu avea nici una capacul de plastic asa ca am scos de pe ala vechi si am pus pe un stut ca pe celalalt vine furtunasul de la dezancare.Nu vrea sa merga cu stutul astupat,cum il scot cum merge frumos ,se si opreste cand deconectez SE dar cand scot furtunasul de la capusla(deci stutul alaturat) nu se schimba nimic.Capsula de dezanecare isi face treaba ...Din ce stiu eu pe la stutul neacoperit isi trage aer fals ,dar nu inteleg de ce se opreste cand scot SE ,nu ar fi trebuit.Acuma nu stiu ce sa fac,sa las asa (mi-e frica sa nu ia 30%) sau sa astup stutul si abia o pornesc si abia am relanti Ajutor Ala e carburator de 1.6, nu de 1.3, mai exact de Dacia Nova. Carburatoarele de Nova au fost, in cea mai mare parte, rebuturi de la Craiova. Deasemenea, la atelierele carbotest veneau Nove ale caror carburatoare efectiv nu se puteau regla in parametrii. Mai bine pui un carburator de TRS. Am facut si eu rost de un carburator de trs si tot la fel are 2 stuturi dinalea in spate. Care e treaba cu alea doua stuturi? Chiar ca multe am uitat... Unul cred ca e astupat, mergea la "depoluator" la Axel, iar celalalt duce cu un furtunas undeva... dar nu mai stiu unde...
Erau o groaza de topice inainte despre reglaje, combintii de jicloare, etc... Ce vremuri... Oltcit-urile chiar erau folosite zi de zi, insa aiureala asta de program Rabla le-a dus pe toate... . Unul dintre ele ,cum bine spune Eek, era folosit pt acel depoluator in cazul Axel-urilor, iar peste celalalt vine furtunul de la capsula de dezinecare.
EEK! a scris:Erau o groaza de topice inainte despre reglaje, combintii de jicloare, etc... .
Mai sint si acum. Nu le-a luat nimeni. Scotocind informatii despre carbul de nova uitati ce am gasit aici
http://www.99poze.ro/carb_nova/1/
Furtunul de la capsula inecacioasa este pusa la stutul unde eu ,noi toti avem conectat avansum vacumatic .Oare de asta imi face figuri?Am sa le schimb intre ele sa vad ce zice. Furtunul de la membrana de dezinnecare e pus bine, avand in vedere ca e carburator de nova. La asta toate vin invers si acceleratia(care se poate schimba) si furtunasu de la capsula aia, portu pentru capsula de delcou este in spate. mihu mi-ai luminat mintea.Pont bun de dimineaza ce mi-ai dat .Nici prin cap nu imi trecea sa scot avansul vacuum de acolo si sa-l pun in spate cu toate ca am scos putin furtunul vacuum sa vad ce zice si suiera tare da l-am pus inapoi,la carburatorul de TRS nu suiera atat de tare.In spate stii care din stut e pentru avans?Multumesc
L.E:Stai asa ca ceva nu se leaga.Stutul de la avans vacumatic are iesire in corpul difuzorului A ,deci e normal sa fie stutul de sub supapa electronica.Daca e pe partea aialalta nu are cum sa aiba iesire tot in coprul A nu?
2 L.E:Am fost acuma la masina si am scos furtunul cu capsla inecacioasa din spate si am pus-o in fata in locul futrtunului avans vacumatic(sub SE) si avansul in spate in locul capsulei .Am reglat relantiul la 1000 in soc si am scos din spate avansul si a scazut turatia vroia sa se opreasca da l-am bagat repede la loc si am scos pe urma furtunul din spatele capsulei si s-aoprit Deci in sfarsit se opreste cand scot si de la capsula ,dar avea soul tras era normal sa se opreasca si asa?(stutul 2 din spate era liber si tragea are in timpul asta) Avansu vacuumatic il pui pe stutul mai subtire dintre cele doua, adica stutul de pe partea dreapta.
Ambele stuturi au iesire in galeria de admisie(daca ai pus bine antretoza carburatorului), indiferent de deschiderea clapetelor carburatorului. Imi pare rau ca nu am putut sa fac poze la carburator sa va arat mai clar, cum se face mai cald poate reusesc ceva.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 din 7
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community