Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

racit cu apa..

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
nu stiu daca am postat unde trebuie,dar intreb:pe ooltcit incape un motor racit pe apa?dimensiuni exacte ale motorului racit pe apa nu-l stiu,dar e de pe un r5 gtt.


p.s:nu transformati,va rog,topicul intr-unul de cafenea.vreau raspunsuri doar la obiect.

multumesc! De ce racit pe apa? Asta ce are?
Gasesti kituri deja facute pt racirea motorului de oltcit sau poti face tu! Tocmai a spus ca vrea sa puna motor de r5gtt, tu de ce crezi ca intreaba? Nu vrea sa fara motorul de oltcit racit pe apa, vrea sa puna alt motor. da, se poate. Este montat la buzau pe un oltcit alb (sau cel putin, are nr de BZ). Nu stiu din pacate cutia de viteze de care e, sau cum s-a facut adaptarea... Cutia e intr-o parte, deci ar trebui o adaptare de parghii pentru a schimba vitezele corect... cutia ca cutia ca sa ca cofonez pe aici.important e sa intre toate acareturile pt apa...pe langa lungimea motorului. motorul intra....e montat cu totul intr-un oltcit...(e si pe youtube)
dar nu stiu daca a facut flasa ca sa adapteze motorul la cutia de oltcit, sau ce anume a facut la cutia de viteze din pacate raspunsuri la obiect n-ai de unde sa gasesti aici,pentru ca doar tipu din buzau ar avea motor de r5,dar cum nu frecventeaza forumu nu stim detalii tehnice
dar daca imi dai niste dimensiuni ale motorului de r5,am un oltcit fara motor si cutie si pot masura pe el In cazul in care nu ma insel am dat peste un CS-u in Iasi la care s-a schimbat motorul,cutia sistemul de directie si suspensia fata complet.De o fi omologat nu stiu.Si nici pe proprietar nu l-am intilnit din pacate ca sa discut cu el,asta cu toate ca am lasat toata strada fara curent.Cred ca nici nu era pe acasa. peste ce ai dat?unde in iasul nostru?

din pacate dimensiuni exacte nu pot da,motorul e bucati,dar trebuie gandit faptul ca pe langa motor vine turbina cu tot ansamblu. Am vazut imagini cu un oltcit cu motor de R5(normal), am mai auzit din surse sigure ca avem(aveam) in BM cu motor de Isuzu, Dacie si Ax diesel.

Dificultatile tehnice la astea mici sunt cam acelasi. Motorul in linie e ceva mai lung din principiu, plus pompa de apa care e intr-o pozitie destul de aiurea daca esti in criza de spatiu. In principiu au incaput toate, cu radiatorul pus lateral, pe contraaripa cu ventilatoare electrice. Culmea, functioneaza Cel cu motor de Ax nu stiu ce a facut dar rotile ies vizibil mai in afara decat la un oltcit normal. Pare RM. Nu am apucat sa-l intreb de sanatate

La nevoie, poti muta cutia de viteze mai in spate daca pui un adaos la suport. Problema e ca nu mai poti schimba placutele de frana... vor fi undeva sub caseta de directie

In principiu poti sa pui orice motor... in functie de modificarile pe care esti dispus sa le faci. Avand atat de putine informatii in domeniu, trebuie sa iei masuratorile de la zero. Dar in principiu, s-a mai facut si se poate
albert_md2004 a scris:peste ce ai dat?unde in iasul nostru?

Strada Manta Rosie in spatele liceului de constructii de linga pasarela Socola. dar la un motor de matiz de la dezmembrari nu v-ati gandit? acum sa nu sariti sa-mi spuneti ca nu trage ca nu va cred Mie racirea cu aer mi se pare mai simpla si pana acum n-am avut probleme cu al meu, desi ar merge un indicator de temperatura ca sa stii din timp daca e ceva neinregula cu racirea. motorul racit cu apa este mult peste un motor racit cu aer,nu mai fabrica nimeni asa ceva de 20 ani ,oltcitul din buzau are motor de r5gtt si cv de dacie ,cat despre motor de matiz ,ca trage ,ca nu trage ,este mai scump decat un oltcit +modificari majore.......
piticu a scris:dar la un motor de matiz de la dezmembrari nu v-ati gandit? acum sa nu sariti sa-mi spuneti ca nu trage ca nu va cred

Mai bun Specialul
bogdanlascu a scris:este mai scump decat un oltcit +modificari majore.......


Bre Lascule, tocmai tu spui de astea? Stii bine cum e cu "gargaunii". Cand ti se pune pata, nimic nu e mai scump decat un oltcit

Cat despre aer/apa... Avantaje si dezavantaje... Personal motorul racit cu apa mi se pare mult mai "user friendly". Ca si pasionat, motoru racit cu aer imi permite mai multe... Nu-l pot fierbe nici la 120gr, si nu pot arde garnitura de chiulasa... stii cum e cand te "joci" cu un motor Atat prin el, cat si ca utilizare. Oltcitul l-am "fiert" de 2 ori. Odata o prietena in poligon si odata froja pe serpentine fara sa stiu ca am ventilatoru spart. Aici, despre detalii putem povesti la infinit... In principiu nicio metoda nu e sfanta

Pana la urma depinde de ce doreste fiecare de la motor. Daca eu detest unele masini, nu inseamna ca pentru altii nu pot fi ideale (vorbesc in general, nu ma gandesc la ceva anume) (desi mi-e greu sa accept )

Cat despre motorul de matiz... poi daca tot il schimbi, pui ceva mai performant(din toate punctele de vedere). Nu doar mai fiabil.

Crezi ca trage ala de matiz? hai pe serpentine oltcitul din buzau cu motorul de 5 gtt zic eu este o alegere buna ,facut turbo de fabrica ,120 hp, il faci lejer si ieftin de 150 ,alternative la aprinderi .......la piese......pistoane....garnitura de chiulasa ...............ajungi la 200hp dar cred ca io pun unul de tico Aici e 0ltcitul de BZ
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=33505 acum depinde ce se urmareste odata cu modificarea: consum,performante,fiabilitate,piesele de schimb.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community