Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

carburator de lada 1200

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Are cineva idee daca carburatorul licenta Weber dublu corp in trepte de Lada 1200 se poate monta cumva la oltcit? Are vreun avantaj? Adica e tot atat de fitos ca si cel original de pe oltcit? Scuze, era subiect pentru capitolul de circuit de benzina, din graba l-am varat aici. Poate se poate muta cumva. http://ladaclubro.homeip.net/forum/index.php?sid=39cbd58e01ee926f6fd5a48d4819c4e0
Vezi pe aici . Ai ce invata . Si daca iti permiti un carburator nou de la rusnaci de ala de ultima generatie iti pot zice ca este mai bun decat cel care are Oltcit . Am avut Lada si Fiat 125 S si carburile erau mai bune decat si cel de Dacie . Deci se merita sa incerc adaptarea carbului ala de lada pe oltcit? O sa fie relativ dificil, dat fiind faptul ca prinderea e diferita. Idea era urmatoarea, incape sub capota? Ca imi zicea cineva ca sunt sanse sa nu incapa Pui alta carcasa de filtru de aer caci cel original nu incape . adica treuia sa iau si filtrul de aer? Nu se poate face adaptare la carb pentru filtrul de aer de oltcit? Tocmai am facut rost azi de un carb de lada 1200 dar nu am luat si filtrul
pgrovu a scris:adica treuia sa iau si filtrul de aer? Nu se poate face adaptare la carb pentru filtrul de aer de oltcit? Tocmai am facut rost azi de un carb de lada 1200 dar nu am luat si filtrul

originalul de Lada nu-ti incape . Caci este rotund si vine deasupra . Adaptezi la cel de Oltcit . uf, deja incepeam sa imi fac mustrari de constiinta. Sa vedem ce o iesi, o sa mai postez pe aici ce o sa iasa din adaptarea asta. In mod normal, ar trebui sa mearga tot la fel de bine ca si CIC-ul: cilindree apropiata, turatie apropiata.... ca sa vezi daca intra sub capota puna mana pe o ruleta si masoara-l,si compara cu cel de oltcit Poti sa faci niste poze? Am impresia ca Weberul ala de Lada seamana cu Weberul de GSA si atunci cel mai simplu e sa pui o "caracatita" de gsa cu suporturi cu tot si ai scapat de adaptari & shit (iar sughita Hofy ). Carbu asta de lada are soc automat? Este si cu soc automat ...
Carbul de Lada este WEBER ... mici adaptari si modificari au mai facut ei pe urma . @iulicuta2000 - simplu de spus, mai greu de facut, in sensul ca nu ma intereseaza sa intre numai carburatorul ci si un adaptor pentru filtrul de aer. Asta ca sa nu mai vorbim de flansa de adaptare. Ma interesa daca a mai montat cineva asa ceva pe oltcit.

@cristi_s - o sa fac si poze, e un carburator mare, cu sistem de prindere asemanator cu solexul de pe special, insa laturile lungi din dreptunghiul format de gauri sunt mai lungi ca la solexul de special. Si oricum, nu imi da nimeni caracatita de GSA...in general fiindca nu prea sunt Un Webber de Lada 1200 am pus eu pe o Nova GT, aia cu carb de Oltcit...
Probleme: mergea semi inecat (ii dadea benzina garla) si ralanti avea la 1200-1300 ture. Carbu' a fost reglat pe banc, cu set de reparatie nou. L-am dat jos pana la urma... Pai ideea e urmatoarea. Dacia are alt regim de lucru la motor, alta turatie maxima, alt ralanti etc. Eu o iau logic:

- lada 1200: 1200 cmc, turatie undeva la 6000 rpm
- oltcit club: 1129 cmc, turatie 6250 rpm

Daca merge inecat se mai surubareste pana merge bine. Eu o sa incerc totusi, insa nu stiu exact cand, ca nu am vreme de nimic. Sa vedem ce iese
pgrovu a scris:Pai ideea e urmatoarea. Dacia are alt regim de lucru la motor, alta turatie maxima, alt ralanti etc. Eu o iau logic:

- lada 1200: 1200 cmc, turatie undeva la 6000 rpm
- oltcit club: 1129 cmc, turatie 6250 rpm

Daca merge inecat se mai surubareste pana merge bine. Eu o sa incerc totusi, insa nu stiu exact cand, ca nu am vreme de nimic. Sa vedem ce iese


Ai prins ideea Nova GT are motor de 1.6, jetarea carburatorului este alta fata de Oltcit, jicloare si canale cu diametre mai mari. Si totusi n-a mers.
Spor la treaba totusi, eu sper sa-ti mearga brici.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community