Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 13 Feb 2009, 01:44 Subiect: VL-02-ABU |
|
|
In sfarsit am decis sa ma apuc si eu de un topic cu masina mea,ca asa e frumos.Am un oltcit club 11 primit de la bunicu meu cand am luat carnetul prin 2006,masina avea undeva la 50 de mii la bord si statea in garaj cam de 2 ani saraca.Bun,acum o sa pun niste poze mai vechi cu masina inainte sa primeasca un tuning,adica e mult spus tuning ,mai degraba styling,pentru ca la motor nu am mari modificari,asa cum are de ex Pupa
de prin 2006
si acum ceva poze mai noi din 2008-2009
ultimele 3 poze sunt putin modificate,parerile si sugestiile sunt bine venite |
|
|
Sus |
|
 |
Iulius_je proconsul III (25)


Înscris: 10/Mai/2007 Mesaje: 3743 Locație: Galati
|
Trimis: 13 Feb 2009, 01:58 Subiect: |
|
|
Mi |
BMW E34 535i 211CP! BMW - The Ultimate Driving Machine :)
Now you see me, now you don't!
| |
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 13 Feb 2009, 02:01 Subiect: |
|
|
salut iulius,vezi ca te papa cainele daca nu ziceai ceva de bine si de el ,luminile de jos sunt albe si daca o sa le vezi live o sa iti schimbi parerea.au o tenta de xenon si cu instalatia de xenon care urmeaza o sa dea bine  |
Not2FastBut2Furious - Mess with the best, die like the rest !
| |
|
Sus |
|
 |
Iulius_je proconsul III (25)


Înscris: 10/Mai/2007 Mesaje: 3743 Locație: Galati
|
Trimis: 13 Feb 2009, 02:05 Subiect: |
|
|
dac |
BMW E34 535i 211CP! BMW - The Ultimate Driving Machine :)
Now you see me, now you don't!
| |
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 13 Feb 2009, 02:07 Subiect: |
|
|
iap,si pozitiile sunt tot albe pe led,tot cu tenta de xenon,asa au iesit in unele poze mai albastre...dee |
Not2FastBut2Furious - Mess with the best, die like the rest !
| |
|
Sus |
|
 |
Iulius_je proconsul III (25)


Înscris: 10/Mai/2007 Mesaje: 3743 Locație: Galati
|
Trimis: 13 Feb 2009, 02:09 Subiect: |
|
|
Da, atunci e foarte bine nu de alta dar ai fi avut probleme cu poli |
BMW E34 535i 211CP! BMW - The Ultimate Driving Machine :)
Now you see me, now you don't!
| |
|
Sus |
|
 |
Cristip1970 consul I (20)


Înscris: 30/Ian/2007 Mesaje: 1852 Locație: Galati
|
Trimis: 13 Feb 2009, 08:41 Subiect: parere |
|
|
Parerile si sugestiile sunt binevenite zici ? Urata culoare a masinii la cat de misto se vad luminile ... si te incadrezi in styling  |
|
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 14 Feb 2009, 03:52 Subiect: |
|
|
culoarea la vara se va schimba obligatoriu,cand masina va fi refacuta cap coada,si sa vezi atunci lumini(bixenon)  |
Not2FastBut2Furious - Mess with the best, die like the rest !
| |
|
Sus |
|
 |
Giully4u pretor III (19)


Înscris: 13/Iun/2008 Mesaje: 1632 Locație: Slatina-Craiova
|
Trimis: 14 Feb 2009, 11:14 Subiect: |
|
|
Bixenon adica faza scurta si lunga nu? Avand in vedere ca becurile originale sunt H4, iti trebuie un singur kit. Poate te refereai la tri-xenon Adica faza scurta, lunga si proiectoare. Nu? Corecteaza-ma daca gresesc. |
|
|
Sus |
|
 |
valib cont suspendat

Înscris: 05/Dec/2004 Mesaje: 6107
|
Trimis: 14 Feb 2009, 13:27 Subiect: |
|
|
H4 xenon (xenon pt o singura faza, adica pt masini care au becuri diferite pentru faza scurta/lunga)
H4 bixenon (un bec care are 2 faze...scurta/lunga)
deci pentru oltcit poti sa pui atat xenon simplu (dar nu vei mai avea faza lunga), cat si bixenon (ca sa ai si faza scurta, si faza lunga) |
Mess with the best, die like the rest!
| |
|
Sus |
|
 |
Giully4u pretor III (19)


Înscris: 13/Iun/2008 Mesaje: 1632 Locație: Slatina-Craiova
|
Trimis: 14 Feb 2009, 15:44 Subiect: |
|
|
Eu stiam ca e H7 xenon pt masinile care au becuri diferite faza scurta/lunga. |
|
|
Sus |
|
 |
Zalex general II (15)


Înscris: 12/Oct/2006 Mesaje: 974 Locație: everywhere Telefon: 0729.014575
|
Trimis: 14 Feb 2009, 18:20 Subiect: |
|
|
Dexter sincer iti spun ca pragurile alea, combinate cu spoilerele fata spate si garda la sol mica da un design super agresiv. Superba masina. Sa o stapanesti sanatos. Mie imi place masina la nebunie. Eu la a mea i-as pune praguri mai mici, as lasa-o mai mult pe fata... si atat, fara spoilere modificate, alea stoc. |
Deviza : Libertate, Egalitate, Fraternitate - Oltcit ro
| |
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 14 Feb 2009, 23:56 Subiect: |
|
|
giully,valib are dreptate ptr oltcit trebuie bixenon h4 si eu din cate stiu h7 e ptr tiruri.ms zalex pentru aprecieri si bafta si tie cu masina ta,urmeaza sa o las si eu mai jos pe a mea dar sa vina caldura |
Not2FastBut2Furious - Mess with the best, die like the rest !
| |
|
Sus |
|
 |
valib cont suspendat

Înscris: 05/Dec/2004 Mesaje: 6107
|
Trimis: 15 Feb 2009, 00:11 Subiect: |
|
|
peugeot 206 are h7, pe faza scurta....
h1, h4, h7, etc...reprezinta tipul duliei becului (soclului), implicit forma/dimensiunea becului
tirurile au pe 24v parca...  |
Mess with the best, die like the rest!
| |
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 15 Feb 2009, 00:14 Subiect: |
|
|
asa e vali,ai dreptate,tirurile au pe 24v  |
Not2FastBut2Furious - Mess with the best, die like the rest !
| |
|
Sus |
|
 |
Giully4u pretor III (19)


Înscris: 13/Iun/2008 Mesaje: 1632 Locație: Slatina-Craiova
|
Trimis: 15 Feb 2009, 01:26 Subiect: |
|
|
Da, am citit pe net si am vazut ca exista kituri xenon h4 si bi-xenon h4.
Mi se pare o tampenie mare sa iti pui doar pe faza scurta xenon atata timp cat sistemul e gandit sa aiba faza scurta si faza lunga pe acelasi bec. Ar trebui sa fi un pic loco sa renunti la faza lunga. Pentru h7 se merita, iti mai ramane un halogen pt faza lunga, dar la h4 ciuciu. Diferena de pret e mica intre h4xenon si h4bixenon, si zic eu nu se merita sa renunti la faza lunga pt 1 milion si putin.
Pug 206 are h7 pe scurta si pe lunga
Oricum, bafta in continuare. Ce culoare o pictezi? |
|
|
Sus |
|
 |
DanMk20 tribun I (8)


Înscris: 08/Oct/2008 Mesaje: 270 Locație: Bucuresti
|
Trimis: 15 Feb 2009, 09:22 Subiect: |
|
|
Foarte misto jantele in 3 prezoane . Sa stapanesti sanatos masina si la cati mai multi km fara probleme  |
|
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 16 Feb 2009, 19:49 Subiect: |
|
|
Giully4u a scris:Da, am citit pe net si am vazut ca exista kituri xenon h4 si bi-xenon h4.
Mi se pare o tampenie mare sa iti pui doar pe faza scurta xenon atata timp cat sistemul e gandit sa aiba faza scurta si faza lunga pe acelasi bec. Ar trebui sa fi un pic loco sa renunti la faza lunga. Pentru h7 se merita, iti mai ramane un halogen pt faza lunga, dar la h4 ciuciu. Diferena de pret e mica intre h4xenon si h4bixenon, si zic eu nu se merita sa renunti la faza lunga pt 1 milion si putin.
Pug 206 are h7 pe scurta si pe lunga
Oricum, bafta in continuare. Ce culoare o pictezi?
clar h4 bixenon o sa imi iau,ca si culoare am de ales intre alb perlat cum e jjs ,albastru perlat, mov perlat,portocaliu,nu sunt hotarat inca...o sa fie o surpriza  |
|
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 24 Feb 2009, 03:52 Subiect: |
|
|
new upgrades : filtru sport(sunet super frumos),ceas cu termometru in/out.azi i-am refacut alternatorul,schimbat releu incarcare,punte mica/mare diode,rulmeni.restu era totul ok in el.Urmeaza zilele astea sa ii reglez directi ptr ca,cam trage dreapta si e foarte enervant si daunator pentru cauciucuri
 |
|
|
Sus |
|
 |
codrutz legionar II (3)

Înscris: 30/Ian/2008 Mesaje: 55 Locație: valcea Telefon: 0766805874
|
Trimis: 25 Feb 2009, 19:37 Subiect: |
|
|
salutare!
misto masina,chiar daca ti-am mai zis,multa bafta la vara si daca voi avea timp cu mare drag o sa te ajut cu ce pot.
vad ca ti-ai repus si carbu+filtru abia astept sa vad cum suna-sper sa ne vedem cat mai curand.
termomentrul acela de unde l-ai cumparat si cat tea costat?
app sti ceva de VL 01 HUM-un oltcit albastru? |
|
|
Sus |
|
 |
iulicuta2000 proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006 Mesaje: 10838 Locație: Potigrafu
|
Trimis: 25 Feb 2009, 21:08 Subiect: |
|
|
felicitari pentru masinuca,se vede ca este ingrijita
filtrul ala sport pune-l si matale mai la vara,sa fie mai cald afara,acum nu faci decat sa maresti consumu inutil
faina ideea cu termometru ceas montat acolo
spor la treaba in continuare  |
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
| |
|
Sus |
|
 |
robertino pretor I (17)

Înscris: 01/Oct/2008 Mesaje: 1318 Locație: Tg jiu Telefon: 0726330630
|
Trimis: 25 Feb 2009, 21:29 Subiect: |
|
|
Acum am vazut frumusetea.Imi place.
Cutia aia in 5 tr care ti-am reparat-o zace in curte.Pacat cat am muncit la ea.Sper ca-ti mai trebuie
La telefon nu raspunzi....vroiam sa ma ajuti cu ceva de la Primexprod,dar am rezolvat.Poate ne vedem pe la Tg jiu.  |
Cand esti mort nu stii ca esti mort ..e greu doar pt ceilalti ..la fel si cand esti prost...
| |
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 25 Feb 2009, 22:54 Subiect: |
|
|
salut codrut,ma nu stiu nimica despre oltcitul ala albastru,ai ceva poze cu el?stiu unu albastru care seamana cu al meu dar nu l-am mai vazut de mult.ceasul l-am luat de pe adelaida.ro cand vrei sa ne vedem dai un tel si se rezolva
salut iulicuta ms ptr aprecieri,cam ai dreptate cu filtrul dar suna prea frumos ca sa il mai dau jos am calandru pus si nu consuma asa mult,avand si carb de dacie
robertino scuzle mele ca nu te-am mai sunat dar am avut sesiune si am si uitat de cutie,dar o sa vin sa o iau,si daca ai nevoie de ceva suna-ma(nu am primit de la tine nici un tel, ca iti raspundeam) si rezolvam.sa se faca mai cald si vin la targu jiu poate cu oltcitu  |
Not2FastBut2Furious - Mess with the best, die like the rest !
| |
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 01 Mai 2010, 01:48 Subiect: |
|
|
sa cam pus praful pe topicul meu dar,au inceput lucrariile de primavara la masina : am pus carb de nova 1.6 + filtru benzina de injectie(alta viata,decat cu cel de dacie),am facut farurile negre in interior si am inceput sa mai fac una alta pe la bara fata.urmeaza sa cumpar fibra de sticla,rasia si intaritor
 |
|
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 19 Oct 2010, 01:07 Subiect: |
|
|
sa cam pus praful pe aici...cam asa arata masina acuma,urmeaza in scurt timp sa intre la vopsit(nu stiu exact ce culoare)
noile jante
si asa va arata din spate
 |
|
|
Sus |
|
 |
free3rider centurion III (7)


Înscris: 20/Aug/2009 Mesaje: 232 Locație: Drobeta Turnu Severin/Timisoara Telefon: 0729304230
|
Trimis: 19 Oct 2010, 07:04 Subiect: |
|
|
Arata bine masinutza! s-o stapanesti sanatos si la cat mai multi km! De unde ai luat body kit-ul? ma bate gandul s-o dotez si eu pe a mea cu asa ceva |
|
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 15 Dec 2010, 20:24 Subiect: |
|
|
cam asa arata masina acuma.i-am luat si scaune noi.urmeaza punte cu bare de cs si amortizoare pe gaz,cand ajung la bucuresti.pana la primavara am timp sa adun piese
 |
|
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
|
Sus |
|
 |
Razvanolt centurion II (6)


Înscris: 02/Noi/2009 Mesaje: 138 Locație: Braila Telefon: 0767238837
|
Trimis: 11 Feb 2011, 02:29 Subiect: |
|
|
dexter,cu jantele albe ce faci? te intereseaza un schimb cu alte jante identice dar nu asa late sau eventual un pret ptr ele.mersi ! |
|
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 11 Feb 2011, 11:02 Subiect: |
|
|
care jante albe? ale pe 13 in 3 prezoane?alea nu mai sunt de mult,sunt prin craiova pe un oltcit,cu bani de pe ele le-am cumparat pe cele negre |
Not2FastBut2Furious - Mess with the best, die like the rest !
| |
|
Sus |
|
 |
Razvanolt centurion II (6)


Înscris: 02/Noi/2009 Mesaje: 138 Locație: Braila Telefon: 0767238837
|
Trimis: 11 Feb 2011, 18:04 Subiect: |
|
|
da acelea...eu am unele identice dar fara asa zisa buza |
|
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 11 Feb 2011, 19:02 Subiect: |
|
|
da stiu ce model ai tu,ale tale au 5 j si ale mele aveau 6 j |
Not2FastBut2Furious - Mess with the best, die like the rest !
| |
|
Sus |
|
 |
Razvanolt centurion II (6)


Înscris: 02/Noi/2009 Mesaje: 138 Locație: Braila Telefon: 0767238837
|
Trimis: 12 Feb 2011, 00:19 Subiect: |
|
|
exact |
|
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 23 Feb 2011, 05:15 Subiect: |
|
|
Cer ajutor celor care stiu mai bine ca mine.Vreau sa imi fac motorul din 1.1 in 1.3 stock.pe langa set nou(pe care il am),segmenti 1.3 si set garnituri( pe care trebuie sa le cumpar),ce mai imi trebuie?Din cate am vb cu Pupa mai de mult,am inteles ca mi-ar mai trebui doar chiuloase de 1.3 (astea second ca noi nu cred ca mai gasesc)si sa pastrez axele cu came de 1.1 ca sunt mai potrivite decat cele de 1.3.motorul il desfac tot in bucati,curatat/vopsit si asamblat cu tot ce trebuie ptr un motor nou.si ce cutie imi recomandati 5 ro sau 5 franta.astept pareri si sugestii
ps:am montat jantele pe spate,si am inceput sa fac farurile cu lupa...poze
 |
|
|
Sus |
|
 |
road_menace legatus III (13)


Înscris: 02/Dec/2004 Mesaje: 753 Locație: Iashington Telefon: 0745509888
|
Trimis: 23 Feb 2011, 08:03 Subiect: |
|
|
Mai trebuie si supape de 1.3. Nu mai stiu care, admisia sau evacuarea, sunt la fel ca la 1.1. Dar celelalte iti trebuie de 1.3 |
|
|
Sus |
|
 |
mariankzd tribun III (10)


Înscris: 05/Oct/2008 Mesaje: 445 Locație: clujo,Romanistan Telefon: 0743465715
|
Trimis: 23 Feb 2011, 08:43 Subiect: |
|
|
Pt chiulase de 1.3 supape de admisie de 1.1 ....daca ai posibilitatea de-a schimba scaunele si gasesti noi
Si cu bara spate...eu mi-as umple "gaozul" ori drept si simplu, fara gaurele si aerisiri, ori cu un difuzor, cum are EVOX dar cu mai multe aripioare...daca intelegi ce vreau sa spun
http://www.js-racing.co.uk/s2000parts%20pics/rear_diffuser_S2000.jpg |
|
|
Sus |
|
 |
daniel.opr consul I (20)


Înscris: 01/Dec/2004 Mesaje: 1766 Locație: Ploiesti Telefon: 0734290532
|
Trimis: 23 Feb 2011, 13:34 Subiect: |
|
|
De cand citesc forumul asta si chiar inainte de a aparea, nu am citit niciunde ca cineva a reusit sa schimbe scaunele la supape. Da - e ideal sa le schimbi dar mai usor este sa pui turbina asa ca lasati-o mai moale va rog cu schimbatul scaunelor. |
|
|
Sus |
|
 |
cristi_s proconsul III (25)


Înscris: 22/Iul/2005 Mesaje: 9800 Locație: Brasov
|
Trimis: 23 Feb 2011, 13:53 Subiect: |
|
|
Eu am vazut doar prelucrat mecanic scaunul de supapa de 1.3 ca sa intre supapa de 1.1. N-a prea ramas mare lucru din scaun, asa ca nu stiu cam cat ar rezista in utilizare "de strada".  |
Citroen XM 2.0i 1990 - barca rutiera
Opel Corsa A GSi hillclimb
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un Citroen XM ca sa fie functional 100%
| |
|
Sus |
|
 |
b28kft cont suspendat
Înscris: 12/Mar/2008 Mesaje: 1847
|
Trimis: 23 Feb 2011, 14:49 Subiect: |
|
|
daniel.opr a scris:De cand citesc forumul asta si chiar inainte de a aparea, nu am citit niciunde ca cineva a reusit sa schimbe scaunele la supape. Da - e ideal sa le schimbi dar mai usor este sa pui turbina asa ca lasati-o mai moale va rog cu schimbatul scaunelor.
Am schimbat eu zeci, in perioada in care nu gaseai supape de 1299. |
|
|
Sus |
|
 |
tonim proconsul III (25)


Înscris: 06/Oct/2005 Mesaje: 3505 Locație: cluj napoca Telefon: 0724.249.143
|
Trimis: 23 Feb 2011, 14:59 Subiect: |
|
|
mai schimbi ? |
Mazda 6 1999 cc / 141 hp
You’re broken and I’m still the one that’s more fucked up.
| |
|
Sus |
|
 |
deceneu32 pretor I (17)


Înscris: 01/Mar/2008 Mesaje: 1377 Locație: Craiova Telefon: 0749682344
|
Trimis: 23 Feb 2011, 19:54 Subiect: |
|
|
Am citit si eu topicul.In ce stadiu este proiectul?Imagini mai noi? |
Meine Ehre heist Treue(My Honor is Loyalty)
| |
|
Sus |
|
 |
daniel.opr consul I (20)


Înscris: 01/Dec/2004 Mesaje: 1766 Locație: Ploiesti Telefon: 0734290532
|
Trimis: 23 Feb 2011, 20:01 Subiect: |
|
|
b28kft a scris:Am schimbat eu zeci, in perioada in care nu gaseai supape de 1299.
Daca DexterLAB nu are nimic impotriva ca-i poluam topicul, poti sa ne faci o descriere cat mai detaliata ? Cu siguranta sunt multi interesati de subiectul asta. |
|
|
Sus |
|
 |
Zephirus cont suspendat

Înscris: 03/Dec/2004 Mesaje: 3811 Locație: Hu
|
Trimis: 23 Feb 2011, 20:23 Subiect: |
|
|
B |
Ce vorbești... le dai piese moc
| |
|
Sus |
|
 |
daniel.opr consul I (20)


Înscris: 01/Dec/2004 Mesaje: 1766 Locație: Ploiesti Telefon: 0734290532
|
Trimis: 23 Feb 2011, 20:25 Subiect: |
|
|
Bine ca esti tu ...informat...Astept informatii de la cineva care a facut asta , nu de la cineva care doar banuieste.
d'oh... |
|
|
Sus |
|
 |
NBT centurion I (5)

Înscris: 06/Oct/2008 Mesaje: 90 Locație: Bucuresti Telefon: 0728192596
|
Trimis: 24 Feb 2011, 08:05 Subiect: |
|
|
La mine a alejat pur si simplu scaunele supapelor si merg fara probleme. Am lasat evacuarea de 1300 si admisia de 1100 pe chiulase de 1300, doar ca supapele de 1100 sunt mai lungi si trebuie bagate saibe de ~2mm dintr-un material otelit sub arcuri. Daca vrei sa schimbi scaunele supapelor trebuie sa iei in calcul diametrul exterior al scaunului (nu stiu daca e la fel la 1300 ca la 1100 ) sa nu faca joc in chiulasa sau daca faci altele la strung trebuie tot dintr-un material mai dur si sa reziste la tempereturi ca altfel plesneste sau intra supapa in el  |
|
|
Sus |
|
 |
b28kft cont suspendat
Înscris: 12/Mar/2008 Mesaje: 1847
|
Trimis: 24 Feb 2011, 11:58 Subiect: |
|
|
Duceam chiulasele la un atelier de rectificat / planat. Baga freza-n scaune pana numai ramanea nimic, incalzea chiulasele, baga scaunele noi, apoi presa aluminiul peste marginea scaunului de supapa. La ciocan nu merge. |
|
|
Sus |
|
 |
daniel.opr consul I (20)


Înscris: 01/Dec/2004 Mesaje: 1766 Locație: Ploiesti Telefon: 0734290532
|
Trimis: 24 Feb 2011, 12:18 Subiect: |
|
|
DA, multumim B28KFT, numai ca din descrierea asta reiese cam asa:
"duci frumos chiulasele sa ti se schimbe scaunele de la supape" si nu prea seamana cu ce ai spus tu "am schimbat eu zeci"
In concluzie: ori cunosti pe cineva la acel atelier sau la alt atelier unde cu scule specializate iti schimba scaunele, ori o lasi balta pentru ca in regim de garaj nu prea merge.
Si ultima concluzie (de fapt prima) lasati-o mai moale va rog cu schimbatul scaunelor . |
|
|
Sus |
|
 |
DexterLAB centurion I (5)


Înscris: 25/Feb/2008 Mesaje: 104 Locație: Ramnicu Valcea/Bucuresti
|
Trimis: 06 Mar 2011, 21:08 Subiect: |
|
|
azi,cum a fost cald afara,m-am apucat,impreuna cu mecanicul, de am facut bucati motorul.ce mizerie am gasit in el si pe el,dumnezeu cu mila,mai ales la sita aia de la renyflard.a venit si mos craciun cu piese noi ptr motor .din ce piese am in poza de mai jos.mai lipseste ceva?ptr un motor nou?urmeaza sa cumpar : kit de ambreiaj(ce imi recomandati),chiuloase de 1.3,cuzineti centrali franta si curele de distributie(ce imi recomandati).inafara de ce am si ce urmeaza sa cumpar,ce imi mai trebuie ptr trecerea de la 1.1 la 1.3(axele si culbutorii raman de 1.1)
 |
|
|
Sus |
|
 |
lancer consul I (20)


Înscris: 05/Oct/2008 Mesaje: 1928 Locație: craiova
|
Trimis: 06 Mar 2011, 21:53 Subiect: |
|
|
pai galeria de admisie ... parca la 1,3 e mai groasa ) |
CLUB 11R '90 DJ-50 RIP -decedat
CLUB 11RL '94 DJ-01-KNK
| |
|
Sus |
|
 |
|