Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

VL-02-ABU
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
In sfarsit am decis sa ma apuc si eu de un topic cu masina mea,ca asa e frumos.Am un oltcit club 11 primit de la bunicu meu cand am luat carnetul prin 2006,masina avea undeva la 50 de mii la bord si statea in garaj cam de 2 ani saraca.Bun,acum o sa pun niste poze mai vechi cu masina inainte sa primeasca un tuning,adica e mult spus tuning ,mai degraba styling,pentru ca la motor nu am mari modificari,asa cum are de ex Pupa

de prin 2006



si acum ceva poze mai noi din 2008-2009



ultimele 3 poze sunt putin modificate,parerile si sugestiile sunt bine venite Mișto jantele, mișto câinele
E frumoasă mașina dar ledurile albastre mie nu-mi plac.... salut iulius,vezi ca te papa cainele daca nu ziceai ceva de bine si de el ,luminile de jos sunt albe si daca o sa le vezi live o sa iti schimbi parerea.au o tenta de xenon si cu instalatia de xenon care urmeaza o sa dea bine dacă sunt albe, totul este ok. pozițiile sunt tot albe? (știu că în poze pot apărea albastre...) iap,si pozitiile sunt tot albe pe led,tot cu tenta de xenon,asa au iesit in unele poze mai albastre...dee Da, atunci e foarte bine nu de alta dar ai fi avut probleme cu poliția.... adică maimuțele alea care se îmbracă în uniformă. în fine.
Keep up the good work Parerile si sugestiile sunt binevenite zici ? Urata culoare a masinii la cat de misto se vad luminile ... si te incadrezi in styling culoarea la vara se va schimba obligatoriu,cand masina va fi refacuta cap coada,si sa vezi atunci lumini(bixenon) Bixenon adica faza scurta si lunga nu? Avand in vedere ca becurile originale sunt H4, iti trebuie un singur kit. Poate te refereai la tri-xenon Adica faza scurta, lunga si proiectoare. Nu? Corecteaza-ma daca gresesc. H4 xenon (xenon pt o singura faza, adica pt masini care au becuri diferite pentru faza scurta/lunga)
H4 bixenon (un bec care are 2 faze...scurta/lunga)

deci pentru oltcit poti sa pui atat xenon simplu (dar nu vei mai avea faza lunga), cat si bixenon (ca sa ai si faza scurta, si faza lunga) Eu stiam ca e H7 xenon pt masinile care au becuri diferite faza scurta/lunga. Dexter sincer iti spun ca pragurile alea, combinate cu spoilerele fata spate si garda la sol mica da un design super agresiv. Superba masina. Sa o stapanesti sanatos. Mie imi place masina la nebunie. Eu la a mea i-as pune praguri mai mici, as lasa-o mai mult pe fata... si atat, fara spoilere modificate, alea stoc. giully,valib are dreptate ptr oltcit trebuie bixenon h4 si eu din cate stiu h7 e ptr tiruri.ms zalex pentru aprecieri si bafta si tie cu masina ta,urmeaza sa o las si eu mai jos pe a mea dar sa vina caldura peugeot 206 are h7, pe faza scurta....

h1, h4, h7, etc...reprezinta tipul duliei becului (soclului), implicit forma/dimensiunea becului

tirurile au pe 24v parca... asa e vali,ai dreptate,tirurile au pe 24v Da, am citit pe net si am vazut ca exista kituri xenon h4 si bi-xenon h4.
Mi se pare o tampenie mare sa iti pui doar pe faza scurta xenon atata timp cat sistemul e gandit sa aiba faza scurta si faza lunga pe acelasi bec. Ar trebui sa fi un pic loco sa renunti la faza lunga. Pentru h7 se merita, iti mai ramane un halogen pt faza lunga, dar la h4 ciuciu. Diferena de pret e mica intre h4xenon si h4bixenon, si zic eu nu se merita sa renunti la faza lunga pt 1 milion si putin.
Pug 206 are h7 pe scurta si pe lunga
Oricum, bafta in continuare. Ce culoare o pictezi? Foarte misto jantele in 3 prezoane . Sa stapanesti sanatos masina si la cati mai multi km fara probleme
Giully4u a scris:Da, am citit pe net si am vazut ca exista kituri xenon h4 si bi-xenon h4.
Mi se pare o tampenie mare sa iti pui doar pe faza scurta xenon atata timp cat sistemul e gandit sa aiba faza scurta si faza lunga pe acelasi bec. Ar trebui sa fi un pic loco sa renunti la faza lunga. Pentru h7 se merita, iti mai ramane un halogen pt faza lunga, dar la h4 ciuciu. Diferena de pret e mica intre h4xenon si h4bixenon, si zic eu nu se merita sa renunti la faza lunga pt 1 milion si putin.
Pug 206 are h7 pe scurta si pe lunga
Oricum, bafta in continuare. Ce culoare o pictezi?


clar h4 bixenon o sa imi iau,ca si culoare am de ales intre alb perlat cum e jjs ,albastru perlat, mov perlat,portocaliu,nu sunt hotarat inca...o sa fie o surpriza new upgrades : filtru sport(sunet super frumos),ceas cu termometru in/out.azi i-am refacut alternatorul,schimbat releu incarcare,punte mica/mare diode,rulmeni.restu era totul ok in el.Urmeaza zilele astea sa ii reglez directi ptr ca,cam trage dreapta si e foarte enervant si daunator pentru cauciucuri
salutare!
misto masina,chiar daca ti-am mai zis,multa bafta la vara si daca voi avea timp cu mare drag o sa te ajut cu ce pot.
vad ca ti-ai repus si carbu+filtru abia astept sa vad cum suna-sper sa ne vedem cat mai curand.
termomentrul acela de unde l-ai cumparat si cat tea costat?

app sti ceva de VL 01 HUM-un oltcit albastru? felicitari pentru masinuca,se vede ca este ingrijita
filtrul ala sport pune-l si matale mai la vara,sa fie mai cald afara,acum nu faci decat sa maresti consumu inutil
faina ideea cu termometru ceas montat acolo
spor la treaba in continuare Acum am vazut frumusetea.Imi place.
Cutia aia in 5 tr care ti-am reparat-o zace in curte.Pacat cat am muncit la ea.Sper ca-ti mai trebuie
La telefon nu raspunzi....vroiam sa ma ajuti cu ceva de la Primexprod,dar am rezolvat.Poate ne vedem pe la Tg jiu. salut codrut,ma nu stiu nimica despre oltcitul ala albastru,ai ceva poze cu el?stiu unu albastru care seamana cu al meu dar nu l-am mai vazut de mult.ceasul l-am luat de pe adelaida.ro cand vrei sa ne vedem dai un tel si se rezolva

salut iulicuta ms ptr aprecieri,cam ai dreptate cu filtrul dar suna prea frumos ca sa il mai dau jos am calandru pus si nu consuma asa mult,avand si carb de dacie

robertino scuzle mele ca nu te-am mai sunat dar am avut sesiune si am si uitat de cutie,dar o sa vin sa o iau,si daca ai nevoie de ceva suna-ma(nu am primit de la tine nici un tel, ca iti raspundeam) si rezolvam.sa se faca mai cald si vin la targu jiu poate cu oltcitu sa cam pus praful pe topicul meu dar,au inceput lucrariile de primavara la masina : am pus carb de nova 1.6 + filtru benzina de injectie(alta viata,decat cu cel de dacie),am facut farurile negre in interior si am inceput sa mai fac una alta pe la bara fata.urmeaza sa cumpar fibra de sticla,rasia si intaritor

sa cam pus praful pe aici...cam asa arata masina acuma,urmeaza in scurt timp sa intre la vopsit(nu stiu exact ce culoare)


noile jante


si asa va arata din spate
Arata bine masinutza! s-o stapanesti sanatos si la cat mai multi km! De unde ai luat body kit-ul? ma bate gandul s-o dotez si eu pe a mea cu asa ceva
free3rider a scris:Arata bine masinutza! s-o stapanesti sanatos si la cat mai multi km! De unde ai luat body kit-ul? ma bate gandul s-o dotez si eu pe a mea cu asa ceva


ms,ms,body kit-ul l-am luat de la faberplast.intra la ei pe site si gasesti mai multe modele acolo cam asa arata masina acuma.i-am luat si scaune noi.urmeaza punte cu bare de cs si amortizoare pe gaz,cand ajung la bucuresti.pana la primavara am timp sa adun piese
bari modificate,jante noi,faruri cu lupa bifaza...incepe sa capete forma dorita

http://forum.4tuning.ro/119-masina-mea-oltcit/151800-oltcit-club-11-vl-02-abu/page-16.html#post4073036 dexter,cu jantele albe ce faci? te intereseaza un schimb cu alte jante identice dar nu asa late sau eventual un pret ptr ele.mersi ! care jante albe? ale pe 13 in 3 prezoane?alea nu mai sunt de mult,sunt prin craiova pe un oltcit,cu bani de pe ele le-am cumparat pe cele negre da acelea...eu am unele identice dar fara asa zisa buza da stiu ce model ai tu,ale tale au 5 j si ale mele aveau 6 j exact Cer ajutor celor care stiu mai bine ca mine.Vreau sa imi fac motorul din 1.1 in 1.3 stock.pe langa set nou(pe care il am),segmenti 1.3 si set garnituri( pe care trebuie sa le cumpar),ce mai imi trebuie?Din cate am vb cu Pupa mai de mult,am inteles ca mi-ar mai trebui doar chiuloase de 1.3 (astea second ca noi nu cred ca mai gasesc)si sa pastrez axele cu came de 1.1 ca sunt mai potrivite decat cele de 1.3.motorul il desfac tot in bucati,curatat/vopsit si asamblat cu tot ce trebuie ptr un motor nou.si ce cutie imi recomandati 5 ro sau 5 franta.astept pareri si sugestii

ps:am montat jantele pe spate,si am inceput sa fac farurile cu lupa...poze

Mai trebuie si supape de 1.3. Nu mai stiu care, admisia sau evacuarea, sunt la fel ca la 1.1. Dar celelalte iti trebuie de 1.3 Pt chiulase de 1.3 supape de admisie de 1.1 ....daca ai posibilitatea de-a schimba scaunele si gasesti noi
Si cu bara spate...eu mi-as umple "gaozul" ori drept si simplu, fara gaurele si aerisiri, ori cu un difuzor, cum are EVOX dar cu mai multe aripioare...daca intelegi ce vreau sa spun
http://www.js-racing.co.uk/s2000parts%20pics/rear_diffuser_S2000.jpg De cand citesc forumul asta si chiar inainte de a aparea, nu am citit niciunde ca cineva a reusit sa schimbe scaunele la supape. Da - e ideal sa le schimbi dar mai usor este sa pui turbina asa ca lasati-o mai moale va rog cu schimbatul scaunelor. Eu am vazut doar prelucrat mecanic scaunul de supapa de 1.3 ca sa intre supapa de 1.1. N-a prea ramas mare lucru din scaun, asa ca nu stiu cam cat ar rezista in utilizare "de strada".
daniel.opr a scris:De cand citesc forumul asta si chiar inainte de a aparea, nu am citit niciunde ca cineva a reusit sa schimbe scaunele la supape. Da - e ideal sa le schimbi dar mai usor este sa pui turbina asa ca lasati-o mai moale va rog cu schimbatul scaunelor.

Am schimbat eu zeci, in perioada in care nu gaseai supape de 1299. mai schimbi ? Am citit si eu topicul.In ce stadiu este proiectul?Imagini mai noi?
b28kft a scris:Am schimbat eu zeci, in perioada in care nu gaseai supape de 1299.


Daca DexterLAB nu are nimic impotriva ca-i poluam topicul, poti sa ne faci o descriere cat mai detaliata ? Cu siguranta sunt multi interesati de subiectul asta. Bănuiesc că se încălzește chiulasa cu "pârlitorul" sau lampa de benzină și se împing afară....
d'oh... Bine ca esti tu ...informat...Astept informatii de la cineva care a facut asta , nu de la cineva care doar banuieste.
d'oh... La mine a alejat pur si simplu scaunele supapelor si merg fara probleme. Am lasat evacuarea de 1300 si admisia de 1100 pe chiulase de 1300, doar ca supapele de 1100 sunt mai lungi si trebuie bagate saibe de ~2mm dintr-un material otelit sub arcuri. Daca vrei sa schimbi scaunele supapelor trebuie sa iei in calcul diametrul exterior al scaunului (nu stiu daca e la fel la 1300 ca la 1100 ) sa nu faca joc in chiulasa sau daca faci altele la strung trebuie tot dintr-un material mai dur si sa reziste la tempereturi ca altfel plesneste sau intra supapa in el Duceam chiulasele la un atelier de rectificat / planat. Baga freza-n scaune pana numai ramanea nimic, incalzea chiulasele, baga scaunele noi, apoi presa aluminiul peste marginea scaunului de supapa. La ciocan nu merge. DA, multumim B28KFT, numai ca din descrierea asta reiese cam asa:
"duci frumos chiulasele sa ti se schimbe scaunele de la supape" si nu prea seamana cu ce ai spus tu "am schimbat eu zeci"
In concluzie: ori cunosti pe cineva la acel atelier sau la alt atelier unde cu scule specializate iti schimba scaunele, ori o lasi balta pentru ca in regim de garaj nu prea merge.

Si ultima concluzie (de fapt prima)
lasati-o mai moale va rog cu schimbatul scaunelor
. azi,cum a fost cald afara,m-am apucat,impreuna cu mecanicul, de am facut bucati motorul.ce mizerie am gasit in el si pe el,dumnezeu cu mila,mai ales la sita aia de la renyflard.a venit si mos craciun cu piese noi ptr motor .din ce piese am in poza de mai jos.mai lipseste ceva?ptr un motor nou?urmeaza sa cumpar : kit de ambreiaj(ce imi recomandati),chiuloase de 1.3,cuzineti centrali franta si curele de distributie(ce imi recomandati).inafara de ce am si ce urmeaza sa cumpar,ce imi mai trebuie ptr trecerea de la 1.1 la 1.3(axele si culbutorii raman de 1.1)

pai galeria de admisie ... parca la 1,3 e mai groasa )
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community