Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

When passion rules the game - Oltcit Club Rally - Team 460
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Azi am pornit utilajul, merge brici. Am aerisit franele (merci Drinker), am strans suruburi pe la puntea spate (care trebuie neaparat revizuita, cam au joc bucsele). Mai trebuie sa ii fac ITP, ca a expirat ieri. Saptamana viitoare sper sa rezolv. Se pare ca am rezolvat si cu gumele cu cuie.
Va asteptam sambata viitoare pentru un raliu ce se anunta pe cinste. Bafta multa sambata viitoare la cursa! Cu draga inima Cristi! Bafta we viitor! Azi am surubarit mauruntisuri, dar care au luat o groaza de timp. Am aspirat toata masina, am schimbat rotile de macadam cu unele de iarna pe 13". Am pus scaunul din dreapta, am legat roata de rezerva, am rezolvat spritiera, am rezolvat geamul din dreapta si am modificat short shiftul.
Cam atat pe azi. Motorul de pe masina ce configuratie are? Tot carburatoarele verticale sunt montate si acum?
Spor la treburi. O poza ... doua ... http://www.youtube.com/watch?v=ZIlfgwDKD6I frumos , vreau si eu Multa bafta,Cristi!Sper sa fiu prezent Lista de inscrieri: http://www.autocrono.ro/stire_465_lista-de-inscriereentry-form---covasna-winter-rally-25012012-ora-10:00.html

34 de echipaje! Campionul national, campionul de anul trecut, plus cativa "grei" ai campionatului national sunt pe lista! Se anunta un spectacol pe cinste. Ah, si ar mai fi de urmarit un BMW T3 demential! Cu un pilot pe masura, din campionatul maghiar. Bafta si mult noroc ,sus, sus tot mai sus Sa fie, sa fie. Numarul inscrisilor a ajuns la 39. Mai aproape de noi sunt 2 Dacii Sport si 2 Nove. Avem cu cine ne fugari. Desi pun pariu ca talash il vaneaza pe Vali. Bafta la raliu!
La acest raliu pot participa si piloti amatori cu masini neomalogate? Pot participa si cei amatori, dar doar cu masini echipate de raliu (rolbar, scaune, centuri, extinctoare, etc.), echiparea poate fi si cu omologare expirata. Ce s-a intamplat? ce s-a stricat la masina?
road_menace a scris:Ce s-a intamplat? ce s-a stricat la masina?

I s-a pus pata. Nu i-a convenit pilotu' Asta e ... Nu mai tragea deloc, zicea Bogdan.

560 - Winter Rally Covasna 2012 Mda, un weekend pe care eu unul vreau sa il uit cat mai repede. Nu s-a legat nimic, din pacate. Masina a refuzat din start sa porneasca, de vineri dimineata, dupa ce pornise fain frumos cu o saptamana inainte. Intr-un final a pornit ca si cum nimic nu se intamplase. Sambata toate pareau bune si frumoase, in ciuda faptului ca am pornit-o inainte de start cu cablurile de curent, de la Suzukiul lui Csongor, ca bateria murise subit, de la gerul de peste noapte.
Apoi parea ca merg toate bine, dar dupa 3-4 kilometri din prima proba a inceput sa nu mai traga, apoi ne-am oprit pe margine. Ne-au tractat in service, am verificat bujiile, curate si caramizii, am curatat filtrul de benzina, care avea ceva mizerie, dar nu cine stie ce. Desi eram abandonati, am pornit pe ultima bucla, in speranta ca macar pe asta sa o parcurgem. Din pacate nu am reusit, aceeasi problema si ne-am oprit dupa circa 2 kilometri. Banuiesc totusi ca este o problema de alimentare undeva. Desi nici givrajul n-ar fi de exclus. O sa vad mai exact cand o sa ma apuc de treaba.
Deocamdata, nici nu vreau sa vad masina.

Partea buna e ca atata cat a mers, am mers mult mai tare ca in anii trecuti, iar anvelopele cu cuie sunt ceva cu totul diferit fata de cele fara cuie.
cristi_s a scris:... am pornit-o inainte de start cu cablurile de curent...Banuiesc totusi ca este o problema de alimentare undeva.
Pina sa te apuci sa-ti bagi unghiutele prin alte parti, pune o baterie buna pe masina si vezi daca mai patesti asa ceva. Eu banuiesc ca totul e din alimentare dar nu cu benzina ci cu, CURENT ELECTRIC. Felicitari pentru participare. Daca ar fi usor, toti giolgaii v-ar sta in drum. Asa e sportul in general.
Din pacate cunosc senzatia. In spirit franco-roman atat HOF-ul cat si SKF-ul si-au dat duhu' din cauza alimentarii cu 5min inainte de start la tehnicopalicative desi nu au avut asemenea probleme de luni/ani/mii de km. Frustrare, nervi, mnezzai la cote maxime.

In jur de un an de zile m-am chinuit cu HOF-u din cauza unei probleme de alimentare care aparea aleator. De obicei in intersectii, noaptea in camp sau trecerea de cale ferata, ploaie. Cand il apuca, nu se alimenta(CNC gol sau pe golite), tusea, chiar se oprea. De cate ori ma puneam pe treaba sa gasesc problema evident functiona perfect. Am schimbat n carburi, filtre, conducte, sonde, pompe de benzina fara rezultate. Pana la urma era cacatzelu ala de furtun de cativa cm care leaga filtrul de la roata cu conducta. Era crapata desi am verificat-o de x ori nu se vedea doar dupa ce am demontat-o de tot de pe masina si am indoit-o complet. Prin crapatura respectiva tragea aer cand avea chef si benzina ioc.
La tine presupun ca e o problema asemanatoare. Uneori, instalatia de alimentare trage mai usor aer decat benzina. Desi m-am gandit la asta in timpul chinurilor cu HOF-u, spuneam ca "nu are de unde". Uite ca avea. Si de la mine felicitari pentru participare! Io-s tare dezamagit. E a doua cursa consecutiva pe care n-o termin din diferite motive. Cel mai neplacut este ca pana in momentul in care masina a inceput sa piarda din putere am mers foarte bine (sau cel putin mie asa mi s-a parut). Se vede lipsa testelor sustinute (probabil daca ne dadeam cu o saptamana inainte am fi rezolvat problema). Din nou am invatat ceva, the hard way. Data viitoare insa va fi muuult mai bine! Promit!
talash a scris:Din nou am invatat ceva, the hard way. Data viitoare insa va fi muuult mai bine! Promit!
Viata insasi e o cursa. Bafta si nu disperati !!! Daca toate ar merge asa cum dorim, unde ar mai fi neprevazutul ? Azi am jucat RBR... Am abandonat pe PS4 pentru ca s-a stricat alternatorul DS3-ului (e prima oara in 5 ani cand apare o asemenea defectiune in acest joc, a ras fratele meu de mine pana n-a mai putut).... Seria de ghinioane continua, sper sa se sparga exact cand trebuie !
talash a scris:Azi am jucat RBR...

Si ? Cu timpul pe SS Sibiu cum mai stai ??? La fel de prost ))! Brava,Bogdane!Facem un lanparty? facem, cum sa nu ! Fresh new stuff: http://imageshack.us/photo/my-images/12/dscf9638u.jpg/

E o pompa de benzina pentru motoare cu carburator. Am cautat ceva vreme, dar pana la urma am gasit. Acum trebuie sa modific rezervorul nitel (oricum vroiam sa modific una alta la el) Tot ce mai trebuie acum e sa se indrepte vremea, pentru ca e frig la Brasov. Printre picaturi, mers la munca in concediu & shit, am reusit sa termin cu sistemul de alimentare. Pompa noua de benzina rulz, e mai sinlentioasa si da debit constant de benzina. Rezervorul modificat in atelierele Szaboek SRL arata intr-un mare fel:


Am rezolvat partial si cu franele, dintr-un motiv dubios, dar pe care sunt pe cale sa il descopar, dupa ce aerisesc, in cateva zile se inmoaie pedala. Am schimbat garniturile din pompa de frana si am schimbat si limitatorul de franare. Banuiesc ca etrierul dreapta fata trage aer pe undeva.
Am dat jos rezervorul original, care mai avea vreo 20 de litri de benzina in el, si scutul.
Ieri am pornit masina, dupa ce am schimbat cablajul de la modulul de aprindere cu unul reconditionat si am prins cablurile pe acolo ca lumea. A porinit repede, desi nu a mai fost pornita din ianuarie. Azi sau maine, daca am timp, fac niste poze si schimb uleiul. Suspensia ramane pe saptamana viitoare. Asta daca dau de freeman.
cristi_s a scris:1. dupa ce aerisesc, in cateva zile se inmoaie pedala...

2. Am schimbat garniturile din pompa de frana si am schimbat si limitatorul de franare.

1. La o noua aerisire, ies bule de aer ? Intrarea de aer este echivalenta si cu o umezire a locului pe unde scapa lichid. Ai vazut urma de lichid pe undeva ?

2. Eu cred ca problema este in pompa centrala de frina. Mai precis in pistonasele interne.

Cind constati ca pedala s-a lasat, la 2-3 pedale rapide de frina, pedala se intareste mentinind acelasi nivel a pedalei sau se simte cum pedala coboara incet spre podea ?

P.S. Fa-ti o reductie pe care s-o poti infileta la o pompa de cauciucuri cu manometru si la conducta de frina ce merge spre etrier. Bagind presiune pe conducta, poti observa pe manometru daca portiunea de circuit scapa presiune sau nu. Oi vedea, am schimbat garniturile, dar nu si pistonasele, totusi nu cred ca e din pompa, si cu pompa veche tot asa facea. O sa aerisesc franele duminica dimineata si aia e. Deocamdata am reusit ieri sa las masina jos din suspensie si sa pun amortizoarele fata pentru asfalt, asa ca acum arata a masina de coasta. Mai trebuie sa ii pun scaunul si sa fac o tura, ca sa vad daca totul e OK. Poate reusesc sa ajung maine la Sugas la teste, inca nu stiu precis ce si cum, nu prea sunt bani deloc. pune ma poze de la teste... le-a pus pe facebook ca mai nou acolo se poata. Ete poze:
cristi ... stiu ca e frumos la iarba verde da nici chiar asa ... hai lasand glumele la o parte cam ce ai patit?? masina e ok ? Uf..urat ce s-a intamplat? @lancer: nimic (surprinzator si pentru mine), a sarit doar un colier care asigura bara spate.
@Danutz: viraj de viteza (treapta a 4a aproape blana) , din 2 bucati, am inchis prea devreme si ca sa nu sar afara urat am inchis mult in a doua parte, dar m-a mancat in c.. sa ating nitel frana cand eram pe interior si cu 2 roti pe macadam si atunci mi-a aruncat spatele. M-am dus de-a latul drumului (vedeam copacii de pe partea stanga drept prin fata mea, fara sa intorc capul deloc) vreo 10 metri si m-am oprit acolo.
Azi i-am facut ITP-ul. Si tot azi a sarit capacul din capul palierului arborelui cu came din dreapta si mi-a aruncat aproape tot uleiul afara. Tampita idee capacul ala acolo. viraj de viteza cu a 4-a blana inseamna la 60 la ora
si n-ai bagat capacul la loc ?ca intra usor
e ciudat sa sara ala asa dintr-o data... Nu l-am mai gasit. naspa oricum ...culmea e ca oltcitul tine la derapaje laterale mai bine ca altele ... inclusiv cu borduri sarite ...dar si pleaca spatele usor la franare ... dar nu cumva cand erai pe lateral ai ramas cu piciorul pe frana ??? logic in momentul in care esti pe lateral si ai luat piciorul de pe frana ar trebui sa isi revina ...

oricum bine ca nu a fost mai rau si ai avut unde sa iesi la drept si nu prin vreun sant ... Am ajuns perpendicular pe axul soselei, dupa care m-am dus asa vreo 10 metri, asa ca mare lucru n-am mai avut ce face. Nu trebuia sa ajung acolo. asta asa e ... nu trebuia sa ajungi acolo ...

cat despre perpendicular pe axul soselei stiu cum e ... am pus-o si eu si nu o data ... si de acolo iese relativ usor (in sfarsit eu am reusit sa o pun pe la 100-110 si derapaj lateral vreo 30 m maxim si sa o scot fara prea multe batai de cap dar adevarul e ca eram pe asfalt cu toate rotile si soseaua larga)... mai naspa e cand o pui cu spatele in fata ...de acolo nu prea mai iese asa usor ... mai ales la 130 la cat am pus-o eu ... si rezultatul a fost naspa cu bordura sarita si diferenta de nivel de vreo 40 cm dincolo de bordura ...bafta cu un arbust in care s-a proptit aripa fata altfel ... probabil ma dadeam de-a dura ... asa m-a ales cu spatele facut praf in parapet pietonal (am dat in primul au zburat 3)... rezervor spart ...punte spate terminata ....bratul a reusit sa se indoaie in asa fel incat roata sa fie lipita de podea ... aripa semiaripa fata zob+ bara...roata fata sarita din pivotul superior Prima oara e cel mai greu ))! Apoi te obisnuiesti! eii asta asa e ... prima data data am pus-o pe drum acoperit cu pietris la vreo 90 si nu am stiut sa o scot de fapt nu am avut viteza de reactie ...si m-am ales cu o janta indoita si un disc de frana spart pe spate ... a doua oara a fost la 140 ... viteza de reactie a fost dar degeaba ... unghi mare si a plecat mult prea reperde deh si viteza mare ...rezultatul mai sus ... apoi sperieturi ... pentru pasageri ...

deci cristi totul se invata din propria experienta .... si daca ai ghinion pe banii tai ... daca ai noroc decat cu o sperietura Daca iti zic ca azi am aplicat din plin ce am invatat miercuri, ma crezi? A plecat nitel spatele la o curba care inchidea si am fost instant cu gazul la maxim. Asa de fain s-a pus pe trasa.
Azi am mers prima data in viata cu slickuri Avon. Sunt din alta lume.
Isprava de azi: eheheh felicitari pentru isprava din poza ...

cant despre cealalta ... felicitari si pentru ea ... deh omul cat traieste invata

si acuma ca fapt divers cum se calculeaza dimensiunile la slick-urile alea ca am vazut ca au niste marimi diferite fata de cauciucurile standard 175/530/13? 530 e diametrul pneului. 160 e latimea pneului. Cam astia sunt parametrii necesari in motorsport ca sa calculezi pneurile adecvate si firmele adevarate dau asa dimensiunile, ca sa fie mai usor de calculat. Eu am slickuri 160/530/13 si pe fata si pe spate, dar pe spate sunt slickuri de raliu Matador taiate suplimentar, ca sa se incalzeasca mai repede. Felicitari pentru cursa!
Cum s-a comportat masina? bravo cristi Merci merci.

Masina a mers perfect, n-am avut nici cea mai mica problema cu ea, desi sdaptamana trecutra m-a cam disperat. Dupa ce am improvizat un capac la palierul arborelui cu came dreapta si am eliminat pompa de benzina mecanica si am pus un capac, am rezolvat problema care m-a costat 3 litri de ulei imprastiati pe sub jumatate de masina joi. Am ratat de vreo 3 ori schimbarea de viteze ( am bagat a cincea cand vroiam sa bag a treia si am ratrat iesirea din viraj, am plecat prost ope ultima mansa de concurs, dar eu sunt mai fericit de faptul ca Profesorul Florin Hangu m-a laudat pentru trase decat de rezultat. Next stop: Cozmeni, pe 10 iunie.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26  Următoare
Pagina 24 din 26
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community