Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

When passion rules the game - Oltcit Club Rally - Team 460
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 24, 25, 26
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
@Cristi - te-ai speriat cand ai vazut ca te filmeaza lumea ) http://www.motorsportnews.ro/bloguri/gicu-zice/soc-oltcit-intra-oficial-in-wrc/


Asta este pentru 1 aprilie ? Winter Rally Covasna 2013 Kremsmüller Cup. Editia a 7 a raliului pe zapada. http://www.autocrono.ro/competitie_157__.html 115km de probe speciale (!), vreo 500 de kilometri in total. Un raliu care a crescut de la an la an, editia din acest an cred ca bate lejer etape de campionat national, atat la numar de inscrisi, cat si ca nr de kilometri de probe.

Vom fi acolo si speram ca vom face o figura frumoasa. Mai sunt diverse de pregatit, dar, in mare e ok.
Prof a scris:


Asta este pentru 1 aprilie ?


Nu. De trei ani se lucreaza la proiectul asta. Cristi stie mai multe, el, impreuna cu inginerii de la Citroen Sport, a testat si dezvoltat multe piese cat a mers anul asta la curse. Eu am testat doar motorul, pus pe Saxo, la ultima etapa de anul asta... http://youtu.be/UvMKZJ89YI4
http://youtu.be/a4iarsi2rf0
http://youtu.be/C-hX21U8MBE?t=5m33s
Si un onboard:

http://www.youtube.com/watch?v=6m2IlZJED-w&list=UUKgMEP7anshhOZDlJtTG8uw bv ! Merci. Clasamente finale: http://www.autocrono.ro/uploads/FinalOPPEN.pdf bravo mai baieti ,ma bucur ca ati terminat cu bine si pe locul 30,din filmulete se vede ca lipsa de putere si-a pus amprenta asupra rezultatelor, negativ parerea mea,parca nu trage la iesirea din curba,si nu neaparat ca o tinea talash sa nu piarda aderenta... Hai sa-l facem turbou
iulicuta2000 a scris:bravo mai baieti ,ma bucur ca ati terminat cu bine si pe locul 30,din filmulete se vede ca lipsa de putere si-a pus amprenta asupra rezultatelor, negativ parerea mea,parca nu trage la iesirea din curba,si nu neaparat ca o tinea talash sa nu piarda aderenta... Hai sa-l facem turbou


da .. nu cumva va trece la alta clasa???
iulicuta2000 a scris:din filmulete se vede ca lipsa de putere si-a pus amprenta asupra rezultatelor [...] Hai sa-l facem turbou
Eu zic ca tot ruperea aderentei a fost principala cauza dar, nici turbou nu i-ar strica.

Poate daca erau folosite niste cauciucuri cu cuie, altul cred c-ar fi fost rezultatul. Au fost si cuie, de strada pe spate si ceva mai mari pe fata, dar gumele au fost prea late, zapada afanata si "grea", din cauza ca au fost aproape 10°C. Oricum, motorul e prea mic pentru un razboi atat de mare. power, blocant, frane, cuie adevarate ! lista pentru un succes real.

din pacate lipsa acuta de putere te oblica sa mergi incet pe viraje, nu are cine (ce) sa te puna pe traictorie... apoi, daca treci incet prin viraj, clar si vitezxa de iesire e mai mica si de aici... consecinte.

se putea merge mai tare la acest raliu, dar cu riscuri. am preferat safe, din mai multe considerente si mi-a iesit. data viitoare promit ca merg mai tare ! Felicitari! E bine ca a rezistat masina si ati reusit sa terminati
cristi_s a scris:Au fost si cuie, de strada pe spate si ceva mai mari pe fata, dar gumele au fost prea late, zapada afanata si "grea"
In cazul asta trebuiau niste gume cu striuri mari ca la off road. Cuiele sint bune doar pe gheata altfel au doar rol de "matura".
Laurentiu a scris:
cristi_s a scris:Au fost si cuie, de strada pe spate si ceva mai mari pe fata, dar gumele au fost prea late, zapada afanata si "grea"
In cazul asta trebuiau niste gume cu striuri mari ca la off road. Cuiele sint bune doar pe gheata altfel au doar rol de "matura".


nu neaparat la striurile mari trebuiesc "multe ture" la roata sa se descarce. posibil sa fi fost mai bine cu gume inguste http://vimeo.com/58285210 Savurati. Apare si Oxidul de vreo cateva ori.
cristi_s a scris:http://vimeo.com/58285210 Savurati. Apare si Oxidul de vreo cateva ori.


Hai ba ca Evo-uri si altele de genul au toti.... Oltcitul mereu iese in evidenta .... http://www.motorsportnews.ro/bloguri/pe-surse-loeb-a-testat-oltcit-wrc-la-covasna/ FELICITARI!
Nu credeam ca se mai nasc ,,,,, care sa faca Oltcit de raliu
Eu am renuntat la Oltcitul meu de raliu in 1990 si nici ca m-as mai gandi sa fac unul http://www.motorsportnews.ro/bloguri/gicu-zice/talasman-rupe-tacerea-loeb-a-fost-la-covasna/
Totodată ne-au parvenit la redacție informații concrete de la Oltcit Rally Team cu privire la programul competițional al echipei în Campionatul Mondial de Raliuri 2013. Team-managerul Mugurel Pîrscoveanu a comunicat că echipa Oltcit nu va participa la Raliul Argentinei deoarece și modelul de competiții Oltcit Club WRC are delcoul plasat foarte jos, ceea ce face imposibilă trecerea la mare viteză prin vadurile cu apă de pe traseu, pentru care este renumită competiția sud-americană. Tehnicienii de la ProMotor Râmnicu Vâlcea vor să monteze delcoul pe capotă, într-o casetă etanșă, pentru a evita pe viitor infiltrarea apei.

Tare de tot cu delcoul pe capota!
E rezistent la frig baiatul asta Leob.

Tehnicienii de la ProMotor Râmnicu Vâlcea vor să monteze delcoul pe capotă, într-o casetă etanșă, pentru a evita pe viitor infiltrarea apei.

Parca daca il lasau pe loc si-l inveleau intr-un prezervativ cu gust de banana, nu era mai usor ? ) aveti haz, no comment..
da acu lasand caterinca la o parte, si eu am ramas cu impresia ca ati mers prea prudent pe unele segmente..
cristi_s a scris:Au fost si cuie, de strada pe spate si ceva mai mari pe fata, dar gumele au fost prea late, zapada afanata si "grea", din cauza ca au fost aproape 10°C. Oricum, motorul e prea mic pentru un razboi atat de mare.

Nu cred sa fi fost chiar asa de cald, dupa cata promoroaca se vedea pe brazi.. mai degraba cauciucurile, da.. degeaba vreti voi sa faceti monster truck' din olxit' ca nu tine (motorashu).
Cred ca e al 2-lea daca nu al 3-lea an in care participati, si ma mir ca nu v-a mai atras nimeni atentia/ nu v-ati dat seama ca n-aveti aderenta cu caucioacele alea de asfalt..
Am vrut sa fac remarca asta si acu vre-un an sau doi, cand v-am vazut, da de lene cred, am ramas pasiv..
Sau v-ati suparat asa de tare pe cele standard de oltcit?! cred ca v-ar fi fost de folos pe zapada. sau macar unele de dacie (155/80/13) si-ar fi spus cuvantul; cu atat mai mult cu cat masina e usurata la greu..
Eu tot timpul eram surprins cat de bine se tine oltcitul pe zapada, chiar si fara cuie...
Urmariti baietii profesionisti cu ce prefera sa se dea pe zapada, mai bine decat sa faceti caterinca..
In fine, felicitari pt. ca ati terminat cursa fara peripetii, cum am vazut la altii..
Aaa, si era sa uit, mai stergeti dreq parbrizu ala ca era plin de stropi.. sau stergatorul ala era doar de forma?!
Hai, v-am pupat! si la mai mare! Jorj, s-a mers cat de tare s-a putut date fiind conditiile. Crede-ma, in afara de vreo 10 viraje pe care le-am abordat ultraprudent, restul au fost cat de tare poate masina asta. Am mai explicat, nu poti merge tare fara sa ai cu ce.

O pereche de anvelope adevarate de curse costa cam 1500 de ioro (daca ai noroc). Din pacate nu ne permitem acesti bani doar pentru o distractie...

Erau 10 grade, iar parbrizul este murdar tocmai pentru ca era mocirla . Camera era pozitionata intr-o zona in care nu ajungea stergatorul.

Sfat: incearca sa nu-ti mai formezi o parere despre temperatura din poze, uneori te poti pacali . Sa stii ca nici eu nici Cristi nu avem nici un motiv pentru a va pacali. Impartasim din parerile noastre la curse in speranta ca din experienta noastra se poate invata ceva.

Multumim pentru critici, mai asteptam!

PS Poti urmari timpii pe probe, plus locul in clasamentul general. Acolo o sa vezi ca n-am mers chiar la plimbare !
talash a scris:
Erau 10 grade


.. si vreo 40 de masini care au trecut inainte, multe integrale si cateva cu tractiune spate, mai toate cu cuie de curse. Alea au sapat in zapada si au afanat-o. Daca era mai frig nu era problema prea mare. Gumele alea le-am avut, cu alea ne-am dat. Gume de Oltcit cu cuie inca nu am vazut. Iar 145 R14 pretabile la cuie, daca se gasesc in magazine, eu unul nu le-am vazut.

Da, stiu, scuze de piloti. Fugi mai de-aici cu 10 grade.. la 10 grade, faceati dirttrack, mudtrack.. prin noroi si baltoace.. si nu-ti mai trebuiau cuie, ci doar niste anvelope de iarna/ d noroi bune..
Deci eu vorbesc strict de proba asta filmata onboard.. ca s-o fi incalzit mai pe dupamasa sau altadata (la urmatoarele probe) asta n-am cum sa stiu, da atunci nu erau mai mult d 5grade..
Tine cont ca pt a avea zapada mai grea e suficient sa fie +1°C sa nu mai vorbim de celelalte n masini care rulasera inainte pe traseu..

talash a scris:Jorj, s-a mers cat de tare s-a putut date fiind conditiile. Crede-ma, in afara de vreo 10 viraje pe care le-am abordat ultraprudent, restul au fost cat de tare poate masina asta. Am mai explicat, nu poti merge tare fara sa ai cu ce.

Pai si eu ce-am zis.. ai mers prea prudent pe anumite sectiuni (viraje) aici ma refer iar la filmuletul onboard, evident..
Alea cateva viraje, v-or costat secunde bune; evident ca niste cauciucuri potrivite ar fi facut diferenta.. dar dupa cum zici tu astea-s cam o mica avere, (desi cred ca exagerezi unpik)
Eu zic ca merg facute din niste anvelope de iarna pe 145, 155 maxim, sa le infigem niste cuie.. ca doar n-or fi alea de competitie din cauciuc extravirgin..
Incerc sa caut si eu daca gasesc, macar de curiozitate.. (poate dau de vre-un norvegian, siberian, ceva, sa-l usurez de o pereche de cauciucuri )
Ma mir ca nu te deranjeaza stergatorul ala pus vertical, (nu-ti ia din campul vizual).. Cred ca ati putea sa-l lasati in pozitia lui, ca doar nu bateti vre-un record de viteza pe uscat/ zapada, si sa nu va infraneze cumva asta. S-or inventat stergatoare de-alea flat-blade, care-s si de vre-o 3 ori mai usoare am eu unul d-asta, si-si face treaba cu brio..
E important sa ai vizibilitate cat mai clara asupra traseului.
Nu v-am criticat deloc, chiar sunt incantat ca ati terminat cu bine intr-un timp decent.. critica se refera strict la alegerea anvelopelor.. alea late banuiesc ca numa saltau peste zapada (planau), rupand aderenta..
Cu niste cauciucuri inguste (155maxim) +cuie cred ca mai taiati cateva minute din timpul total si va luptati cu loganurile.

Unde pot vedea timpii pe probe?!, ca locul in clasamentul general am vazut ca ati iesit pe 30 parca. Jorj ...sa stii ca, cauciucurile profesionale de competie sunt enorm de scumpe ... si cuie nu pui tu cum vrei pe un cauciuc ... pentru ca mai mult ca sigur faci mai mult rau decat bine ...

in alta ordine de idei ai dreptate in privinta latimii cauciucurilor ... pe asfalt uscat cauciucurile late sunt excelente ... dar cand vine vorba de zapada prefer cauciucuri inguste cat mai inguste
JorJ-L a scris:Fugi mai de-aici cu 10 grade.. la 10 grade, faceati



Mda, o fi fost termometrul de la ceasul arbitrilor stricat, poate indica -10°C si nu am vazut eu. In fine, fiecare vede ce vrea, probabil de la 500km se vede mai bine decat de la fata locului.

Timpii pe primele doua probe, daca conteaza cu ceva: http://www.autorally.ro/index.cfm/page/spr/subpage/rezultate/calendar/780/rezultate_covasna_winter_rally.html

Data viitoare o sa ma scobesc de 1500€ si o sa avem si gume de zapada inguste si tot tacamul. Sau o sa ma apuc sa bag suruburi in cauciucuri 145SR13 Victoria, sigur o sa iasa o treaba buna, o sa ma invidieze toate echipele din WRC. Pfoai ce simplu era, cum dreacu de nu m-am gandit pana acum.
Stergatorul ala fix nu conteaza, pe langa tevile de la rolbar de langa stalpi si parasolarul de pe jumatate de parbriz, ala nici nu se observa. In mod cu totul si cu totul atipic, nu prea ai timp si nici nevoie de prea mult camp vizual in timpul probelor speciale.
robertino a scris:
Tare de tot cu delcoul pe capota!


Unii chiar s-au gandit la problema asta: http://www.mijnalbum.nl/Foto-XXR37RVN.jpg Motor de GS cu destinatie militara, produs de GIAT.
lancer a scris:Jorj ...sa stii ca, cauciucurile profesionale de competie sunt enorm de scumpe ... si cuie nu pui tu cum vrei pe un cauciuc ... pentru ca mai mult ca sigur faci mai mult rau decat bine ...

Intr-adevar sunt cam scumpe cele de competitie, dar macar unele de iarna pretabile la cuie (studdable winter tires) ar face diferenta..
Am mai umblat de curiozitate si intr-adevar sunt cam rare astea, mai ales la 145/ 80R13. Cele mai apropiate ce-am gasit erau la Baumax ceva cu polaris parca, erau destul de cramponate si cu pattern' (gaurele) pentru cuie, dar prea mici 155/65 r13.., pretul lor: ~150lei bucata..
Evident ca trebuie respectat un anumit ritmn/ pattern de montare a cuielor, pe crampoanele pe care se pot pune, m-da e nevoie si de rabdare, n-am zis ca e simplu..
cristi_s a scris:Mda, o fi fost termometrul de la ceasul arbitrilor stricat, poate indica -10°C si nu am vazut eu.

mai stii?! sau or fi apelat la vre-o tipa fierbinte sa-l tina daca era de-ala de mana mai ales
Eu cred ca tu te-ai uitat dupa-masa la termometru ala

Motor de GS cu destinatie militara?! UAU.. mai rar asa ceva, pe bune? unde-l foloseau/ la ce agregate.. La tunuri de mari dimensiuni. De exemplu la asta.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 24, 25, 26
Pagina 26 din 26
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community