Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcitul meu prima mea masina
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Masina este un club din 92 pe care lam luat acum 4 luni cu motorul si suspensiile varza.Iam schimabt motorul cu unul tot de 1.1 si acum recent iam pus un trs proaspat facut(cuzineti,vibrochen,pistoane,segmenti etc) dar iam lasat cutia in 4 care este de franta.Iam pus aprindere electronica,pivoti noi rotule noi tot ce tine legat de suspensie schimbat,iam schimbat interiorul care este inca in lucru,pus muzica pentru ca nu avea deloc,deschidere portbagaj din buton si multe alte chichite.Poate cineva sa ma ajute sa pun poze pentru ca nu prea stiu cum. Sincer iti spun, nu o sa ai succes si aici!
Pe 4 tunnnnnning se viseaza NFS... aici lucrurile sunt ceva mai serioase! Nu inteleg ce vrei sa spui,pur si simplu vreau sa imi prezint si eu masina mea,si eventual sa primesc niste sfaturi,ce vrei sa spui cu lucrurile sunt mai serioase? Cred ca se refera la faptul ca iti modifici deschiderea portbagajului sau a interiorului...care ar trebui sa ramana clasic...!

Pozele le pui aici : http://imageshack.us/ si pui linkul pozei pe forum!

Cum merge motor de Trs si cutie in 4 ???

Bafta in continuare! cristiane lasa-l in pace,nfs sau nu poate sa prezinte masina,pana una alta si tu vizesi la un permis de conducere,am dreptate?

ca sa pui poze intri pe imageschaack.us,alegi din mijlocul paginii "choose file" si dai click pe "host'it"(e un buton cu chenar rosu)
dupa ce se uploadeaza copiezi linkul "thumbnails for forums 1 " si ii dai paste aici
daca nu te descurci iti dau adresa mea de mail sa le trimiti si le uploadez eu

bre terminati-va cu prostiile ca interiorul trebuie sa ramana clasci! nu e un forum oltcit.clasic,e un forum oltcit,fiecare face ce vrea din el pe barba lui,iar atunci cand intra in tiparul kitch trebuie sa isi asume bobarnacele
eu am ciuntit in fel si chip interiorul,si in curand o sa fie si mai si,asta inseamna ca trebuie sa plec de aici? astea sunt aberatii
si daca am pus si alte jante,si gpl,si baterie mai mare decat trebuie in mod normal,si geamuri electrice,si alte fete de usi,si alte scaune ar trebui sa fiu si impuscat la drumu mare sa ma vada toti "asa nu se face" hai ca ai reusit cu pozele
interiorul e cat se poate de simplu si decent

iar daca deschiderea porbagajului facuta electric nu e buna,atunci cand ingheata butucii prefer sa fiu ala care apasa pe buton decat sa ma invart pe langa masina

nu zic nu,si eu sunt adeptul unor chestii clasice la oltcit,mai ales la spoilere,dar asta nu inseamna ca n-ai ce cauta aici ca ai spoiler de fibra
alte poze nu mai ai? ca pare o masina intretinuta Multumesc de sfaturi,cam asa arata masina cand am luato Arata ingrijita masina, e frumoasa, felicitari. Personal nu imi place grila aia de ford sau de ce o fi. Dar e alegerea ta, daca tie iti place, foarte bine. Ai grija de ea si bine ai venit pe forum. Cam asa arata interiorul in momentul de fata,la exterior poze maine pentru ca nu am poze recente: ,saptamana viitoare vreau sa ii fac si iluminarea bordului,si a climei albastre ca la radio cd Da ai dreptate cu permisul meu dar parca era forum.oltcit nu forum.permisauto... Ce legauta are permisul cu cum arata Oltcitul si mai ales cum functioneaza? Asta ai zis-o doar asa ca sa par eu un nimic pe aici dar fie. Pozitia pe scaune nu e prea inalta? De pe ce masina sunt?
Masina arata fain, spor la lucru!
Dumitru Cristian a scris:Da ai dreptate cu permisul meu dar parca era forum.oltcit nu forum.permisauto... Ce legauta are permisul cu cum arata Oltcitul si mai ales cum functioneaza? Asta ai zis-o doar asa ca sa par eu un nimic pe aici dar fie.


Problema este ca dai prea multe sfaturi din auzite!Daca nu ai inca permis nu inseamna ca esti un nimic!
suirammarius a scris:Pozitia pe scaune nu e prea inalta? De pe ce masina sunt?
Masina arata fain, spor la lucru!
Nup nu sunt inalte,chiar perfecte as zice,scaunele sunt dupa masina lu fmx,nu stiu dupa ce masina sunt
Cum merge motor de Trs si cutie in 4 ???
Merge super bine,are un demaraj de invidiat si are carb de 1.1,saptamana viitoare urmeaza un carb de nova
iar daca deschiderea porbagajului facuta electric nu e buna,atunci cand ingheata butucii prefer sa fiu ala care apasa pe buton decat sa ma invart pe langa masina
Nu te contrazic dar mie nu mia facut probleme nici la geruri de -10 grade si sper sa nici nu imi faca
Andutu TZH a scris:(...)
Nu te contrazic dar mie nu mia facut probleme nici la geruri de -10 grade si sper sa nici nu imi faca


La -10 grade.... alea-s geruri??? Sa vezi ce fain e la -25!!! foarte frumoase scaune,si nu par deloc inalte desi sunt prinse fara sa tai traversele...de pe ce masina sunt?

andutu,chestia cu porbgaju electric e pentru cineva care scria mai sus ca nu e bun acest lucru,ca nu mai e oltcitul "clasic"

dumitru cristian m-am legat de permisu tau,pentru ca ai spus de nfs aici,iar eu nu vad o masina care se vrea nfs,si nici proprietaru ca are gargauni la cap sa ucida masina cu treapta a doua
e forum oltcit,deci intra orice oltcit corect?atunci al lui de ce nu e bun aici?nu inteleg mentalitatea asta... Iauzi bibi, atunci de ce ma tot intrebi pe messenger atatea chestii? Ca sunt eu prost si vorbesc din auzite, nu?!

Andutule scuze pentru off-topicuri...
Ai rezolvat treaba cu ralantiul? Parca ziceai ca nu tine...
Daca tot mai e incearca metoda cu palma.
iulicuta2000 a scris:foarte frumoase scaune,si nu par deloc inalte desi sunt prinse fara sa tai traversele...de pe ce masina sunt?
Ms,sunt dupa masina lu FMX,nu stiu sigur parca de seat mama ce harababura a iesit aici,vreau drepturi de admin 10 minute sa pot sterge toate mesajele offtopic Nu are permis sa stearga cineva postul de mai sus...
nu vad ce-i asa amuzant,in fine Frumos oltcit are culoarea ca al meu succes in continuare cu el.
bibi a scris:
Dumitru Cristian a scris:Da ai dreptate cu permisul meu dar parca era forum.oltcit nu forum.permisauto... Ce legauta are permisul cu cum arata Oltcitul si mai ales cum functioneaza? Asta ai zis-o doar asa ca sa par eu un nimic pe aici dar fie.


Problema este ca dai prea multe sfaturi din auzite!Daca nu ai inca permis nu inseamna ca esti un nimic!


Auzi bibi mai taci naibii din gura ca ma enervezi la maxim ! dupa ce ca esti paralel complet la orice capitol de Oltcit ! te apuci sa vorbesti aiurea! asa si nu are permis ,si ce-i cu asta cand o sa ajunga la varsta necesara o sa-si ia si permis ! tu ai permis si il ai degeaba ! cu ce te califica?? tu esti in stare sa faci un motor bucati si sa-l refaci cu piese noi cum a facut el si sa mai si mearga bine? nu cred! el macar e instare sa-si repare aproape orice la masina si intreaba inainte sa faca un lucru ! tu mai intai desfaci bucati si dupa aia tipi ca disperatu pe forum ca nu stii sa le mai faci la loc!


Asa ca ciocu mai mic si joaca atent si ai grija la ce spui!!! tu scrii doar ca sa faci posturi ! Ai ceva concret de supus referitor la subiect spune ! daca nu abtinete!

P.S. Scuze de off-topic ! dar m-au apucat dracii!
BANDITU a scris:
bibi a scris:
Dumitru Cristian a scris:Da ai dreptate cu permisul meu dar parca era forum.oltcit nu forum.permisauto... Ce legauta are permisul cu cum arata Oltcitul si mai ales cum functioneaza? Asta ai zis-o doar asa ca sa par eu un nimic pe aici dar fie.


Problema este ca dai prea multe sfaturi din auzite!Daca nu ai inca permis nu inseamna ca esti un nimic!


Auzi bibi mai taci naibii din gura ca ma enervezi la maxim ! dupa ce ca esti paralel complet la orice capitol de Oltcit ! te apuci sa vorbesti aiurea! asa si nu are permis ,si ce-i cu asta cand o sa ajunga la varsta necesara o sa-si ia si permis ! tu ai permis si il ai degeaba ! cu ce te califica?? tu esti in stare sa faci un motor bucati si sa-l refaci cu piese noi cum a facut el si sa mai si mearga bine? nu cred! el macar e instare sa-si repare aproape orice la masina si intreaba inainte sa faca un lucru ! tu mai intai desfaci bucati si dupa aia tipi ca disperatu pe forum ca nu stii sa le mai faci la loc!


Asa ca ciocu mai mic si joaca atent si ai grija la ce spui!!! tu scrii doar ca sa faci posturi ! Ai ceva concret de supus referitor la subiect spune ! daca nu abtinete!

P.S. Scuze de off-topic ! dar m-au apucat dracii!


Mananci rahat pe paine degeaba!Daca nu-ti convine ceva dispari si gata!Nu te-a bagat nimeni in seama!Nu am zis nimic despre permisul lui in afara de "Daca nu ai inca permis nu inseamna ca esti un nimic!"!
Daca-s paralel ce?Ce te freaca pe tine grija ce fac eu?Fac cumva pe banii tai? Interesante idei baieti. Cred ca il ajuta foarte mult. Mai ales aprecierile. Gata, s-a mers prea departe cu discutia off topic, a inceput de la un rahat.
On-topic: imi plac scaunele. Scaunele sunt foarte ok vizual , cum stai in ele si ce talie ai ? Inaltime + greutate , ca sa ne facem o parere cei care suntem in aceeasi "zona" de "gabarit" !
Intreb asta pt ca-n scaune de Megane Sport cum a avut Adrian Popescu incape doar cineva cam la 1.70m (max) si 70kg , cum e mai "grasut" cum freaca volanul cu pulpele...
Si ma bate gandul si pe mine de-un alt rand de scaune...
Oricum , pe ansamblu : felicitari si ai ales bine , Oltcitul este o masina care poate sa-ti ofere si satisfactii , chiar mai multe decat crezi in unele zile ! scorpioane te contrazic,in scaune cum le avea popescu,montate ca el incapeau persoane de 170 si 70kg,montate cu taierea traverselor,dau modificatrea prinderii sinelor de scaun sigur se statea bine Nici nu mi-ar trece prin cap sa te contrazic : clar , montate cu "modificarea" traverselor ar fi fost mult mai "incapatoare" , dar eu vreu sa las tanculetul "by default" si de asta intrebam in mod expres de scaunele lui cum sta in ele .
Daca rezulta ca-i mai trupes decat mine care ma inscriu la 1,72m si 90kg , si sta comod fara sa frece cu pulpele in volan , atunci incep sa "sap" dupa alte informatii legate de scaunele lui , gen model si an masina donatoare , prinderi .... banii fiind pe locul 2 in astfel de situatii.
Conduc minim 1 ora si jumatate zilnic cand traficul e lejer si cam 2 si ceva in zilele mai aglomerate , deci ma doare pe ce stau ! Si cred ca mai devreme sau mai tarziu , orice tuning facut Oltcitului va trebui sa se intoarca si spre confortul soferului , nu ? Faza e ca putine masini au scaune mai confortabile ca ale Oltcitului. Pe bune. La ora actuala majoritatea scaunelor sunt foarte tari, orientate mai mult spre sprijin la viteze mai mari, nu prea spre confort.
scorpion a scris:Scaunele sunt foarte ok vizual , cum stai in ele si ce talie ai ? Inaltime + greutate , ca sa ne facem o parere cei care suntem in aceeasi "zona" de "gabarit" !
Intreb asta pt ca-n scaune de Megane Sport cum a avut Adrian Popescu incape doar cineva cam la 1.70m (max) si 70kg , cum e mai "grasut" cum freaca volanul cu pulpele...
Si ma bate gandul si pe mine de-un alt rand de scaune...
Oricum , pe ansamblu : felicitari si ai ales bine , Oltcitul este o masina care poate sa-ti ofere si satisfactii , chiar mai multe decat crezi in unele zile !
Stau in scaune foarte bine,chiar pot sa spun ca pozitia este perfecta

Faza e ca putine masini au scaune mai confortabile ca ale Oltcitului. Pe bune. La ora actuala majoritatea scaunelor sunt foarte tari, orientate mai mult spre sprijin la viteze mai mari, nu prea spre confort.
Credema sunt net suparioare scaunele astea ca comfort,si astea chiar te tin in curbe nu ca cele de oltcit pai alea de oltcit n-au fost facute sa te tina in curbe
sunt foarte misto scaunele astea care le ai tu Pozele promise cu masina,materiarul acela vreau sa il pun pe bordul de superior,pe fetele de usi superioare si pe bureti aceia din spate,eu cred ca da bine contrastul,voi ce credeti
ti-am spus si pe forumu celalalt,nu-i cea mai buna alegere culoarea aia Ce-i aia ? Musama? Urata e...cahhh...

Vorbind de tapiterii...am vrut sa pun piele naturala pe anumite chestii... 85lei/metru patrat.... era moale si pufoasa... Pfuai de mine. Din 85 de lei imi pun aprindere electronica. Si efectul se simte prea bine. Deci, pentru Andutzu, fa motorul tipla si lasa prostiile celelalte. Fa-ti motorul si dupaia sa vezi ce impresii o sa faci prin oras cand o sa dai rusine la masini precum peugeot, renault, dacia, skoda, mercedes (tipuri vechi) etc.
P.S. Parintii imi ziceau Andutzu cand eram mic. Dupa aia Andi, Alex, si acum Alexandru.
iulicuta2000 a scris:ti-am spus si pe forumu celalalt,nu-i cea mai buna alegere culoarea aia
Este culoarea masini si mie mi sa parut ok contrastul
Pfuai de mine. Din 85 de lei imi pun aprindere electronica. Si efectul se simte prea bine. Deci, pentru Andutzu, fa motorul tipla si lasa prostiile celelalte. Fa-ti motorul si dupaia sa vezi ce impresii o sa faci prin oras cand o sa dai rusine la masini precum peugeot, renault, dacia, skoda, mercedes (tipuri vechi) etc.
P.S. Parintii imi ziceau Andutzu cand eram mic. Dupa aia Andi, Alex, si acum Alexandru.
Am aprindere electronica pe ea,si motoru este refacut acum tot,are 900 de km.Si mie mi sa spus andutu de mic,si andi si alex,acum mi se spune mai mult alex zalex ma pregateam sa spun ca poate are deja motorul tipla,si e timpu sa treaca la alte reconditionari
la ce masini sa dai rusine bre?la alea vechi?le dai rusine pentru ca majoritatea nu dau in ele,ca deh sunt vechi si au mai multa minte numa la curse ti-e gandu
andutule nu e in culoarea masinii,e o culoare aiurea,mai bine pune negru,sau gri zau ca asta e o culoare aiurea Oh! Perfet atunci. Baga stil pe ea atunci. Lasa spoiler origiale, lasa-i garda cat mai mult posibil, schimba-i amortizoarele pe fata ca sa o poti asa mult si fa-o low rider. O sa iti placa mai mult ca sigur. Arata prea criminal cu garda foarte mica. Scoate-i toba finala, pune isire din inox, sa vezi ce dragut e sa depasesti cu 6000 de ture barbatii adevaratii ale soselelor cu aere de seful si buricul universului. Bafta si multa sanatate!

Later edit. Iulicuta, am facut un peugeot 307, nou. Adica undeva pe la 6500 + in treapta 1 (dupa spusele celui din dreapta), 6200 in a doua, in a treia 5000 si franat puternic la semafor. L-am luat cu juma de metru. Liniuta a fost anuntata, adica m-am uitat la el si am turat motorul, el a facut la fel si am asteptat verdele semaforului. Imi povestea cel din dreapta ca isi bulbuca din cand in cand ochii la mine si la turometrul lui.
iulicuta2000 a scris:zalex ma pregateam sa spun ca poate are deja motorul tipla,si e timpu sa treaca la alte reconditionari
la ce masini sa dai rusine bre?la alea vechi?le dai rusine pentru ca majoritatea nu dau in ele,ca deh sunt vechi si au mai multa minte numa la curse ti-e gandu
andutule nu e in culoarea masinii,e o culoare aiurea,mai bine pune negru,sau gri zau ca asta e o culoare aiurea
Materiarul asta il am de la un prieten care ma lasat cu bani si mie mi sa parut ca da ok cand lam pus asa pe bord,planul original era sa fac bordul si restul culoarea materiarului dupa scaune,da lipsa de bani ma facut sa ma razgandesc
Zalex a scris:Oh! Perfet atunci. Baga stil pe ea atunci. Lasa spoiler origiale, lasa-i garda cat mai mult posibil, schimba-i amortizoarele pe fata ca sa o poti asa mult si fa-o low rider. O sa iti placa mai mult ca sigur. Arata prea criminal cu garda foarte mica. Scoate-i toba finala, pune isire din inox, sa vezi ce dragut e sa depasesti cu 6000 de ture barbatii adevaratii ale soselelor cu aere de seful si buricul universului. Bafta si multa sanatate!
Tot ceea ce spusasi tu acum este in plan din prima zi de cand am cumparat masina,dar a cazut una pe la masina a cazut alta si asa sau dus banuti mei.Ps uitasi sa zici de jante,si spoilerele chiar imi plac astea poluam topicu degeaba cu treburile astea cu intrecerile prin oras cu diversi,la 6500+ de ture Atunci las-o cu un dinte pe fata si la maxim pe spate. Efectul e garntat. Intra pe "BR-10-ZAR" si o sa vezi cum arata. Si te costa 0 lei vechi sau0 lei noi.
Iulicuta, daca trebile cu liniutele s-au intamplat, ma gadeam ca ar trebui sa stie si Andutzu, sa stie ce masina are in realitate, sa stie ca msina lui are potential.
La comprimare te-ai gandit Andutzu? ce potential frate ca motoru de oltcit de 1.1 trage pana la 6250 de ture,si ala de trs undeva mai jos ca turatii,dupa aia pierde putere!!!ca tu schimbi la 8000 de ture,nu stiu ce motor ai sub capota dar nu e de oltcit daca merg in 8000 de ture,dar tine-o tot asa,esti tare si noi astia care suntem pe aici mergem cu alte oltcituri,cu alte motoare care nu merg mai sus de 6000de ture

andutu incearca pe cat posibil sa fii original,altfel daca ar gandi toti la fel,si toti ar copia unu de la altu o sa ajungem sa avem oltcituri identice... Hai frate las-o incolo. Tabelele alea pe care toata lumea le citeste in cartea lu Canta sunt facute cu un anumit reglaj la carburator, cu anumite axe cu came, cu un avans normal. Asa ca lasa-ma cu ce scrie in carte. Io zic ce se intampla in realitate. Eu am simtit ca am putere multa pana in momentul de 6500 de ture dupa care am simtit ca trebuie sa schimb deoarece pierd putere. Nu ma crezi? Nu ma importa. Daca raman in tara iti arat cum se face treaba in legal racing. Liniute illegale nu le fac aranjat dinainte, le fac cand am chef si sunt scurte. Deasta nu sunt flmate. Nu vreau sa omor lume in jurul meu. Maxim am dat 120 cand ma dadeam cu un logan. Si asta pe bulevard unde nu era nici dracu, ca era noapte. si daca tu crezi ca un reglaj mai strans iti modifica unghiul camelor,iar mutarea avansului de la punctul optim de 27grade iti creste distributia puterii in raport cu turatia motorului atunci ai mari probleme cereblare
pana una alta,pune turometru digital sa te convingi ce turatie are motoru ala al tau cand pierde putere,si mai vorbim apoi O sa va rog sa nu va mai certati ca parca ati fi copii
ce potential frate ca motoru de oltcit de 1.1 trage pana la 6250 de ture,si ala de trs undeva mai jos ca turatii,dupa aia pierde putere!!!ca tu schimbi la 8000 de ture,nu stiu ce motor ai sub capota dar nu e de oltcit daca merg in 8000 de ture,dar tine-o tot asa,esti tare si noi astia care suntem pe aici mergem cu alte oltcituri,cu alte motoare care nu merg mai sus de 6000de ture

andutu incearca pe cat posibil sa fii original,altfel daca ar gandi toti la fel,si toti ar copia unu de la altu o sa ajungem sa avem oltcitu
Motorul este de 1.3
Atunci las-o cu un dinte pe fata si la maxim pe spate. Efectul e garntat. Intra pe "BR-10-ZAR" si o sa vezi cum arata. Si te costa 0 lei vechi sau0 lei noi.
Iulicuta, daca trebile cu liniutele s-au intamplat, ma gadeam ca ar trebui sa stie si Andutzu, sa stie ce masina are in realitate, sa stie ca msina lui are potential.
La comprimare te-ai gandit Andutzu?
De mult vreau sa o las dar nu prea stiu cum,mam gandit si la comprimare dar am inteles ca scurteaza viata motorului http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=10591
uite aici tutorial de coborat masina de spate
iar pe fata e si mai simplu daca nu vrei reglaj fin
pur si simplu desfaci surubul de jos al amortizorului si il scoti,,ridici masina pe cric,desfaci bara de torsiune din cele doua suruburi care o tin de lama de flexiune,si din surubu de 6 de pe bratul inferior,o tragi afara de acolo si o bagi la loc decaland cu un dinte pozitia canelurilor de pe bara de torsiune(eventual tragi o linie pe bara de torsiune si pe brat,ca sa ai referinta)
bagi bara bine in bratu inferior,strangi suruburile,lasi masina jos de pe cric,bagi surubu amortizorului si aia e Deci operatiunea poate fi facuta la fiecare roata separat pe fata,sau trebuie ridicate ambele roti deodata?Bara de torsiune de unde iese din bratele alea din spatele roti?
Andutu TZH a scris:Credema sunt net suparioare scaunele astea ca comfort,si astea chiar te tin in curbe nu ca cele de oltcit


Scaunele mele te tin in curbe destul de bine. Metoda e simpla: scoti tapiteria si buretele, mesteresti putin si dai o curbura mai pronuntata sarmelor de sestinere (dracu' stie denumirea lor) si gata:)
Faina masinuta, s-o rulezi cu placere si fara incidente. Si sa nu lasi idiotii cu impresii de mecanici sa-ti umble la ea.
b28kft a scris:
Andutu TZH a scris:Credema sunt net suparioare scaunele astea ca comfort,si astea chiar te tin in curbe nu ca cele de oltcit


Scaunele mele te tin in curbe destul de bine. Metoda e simpla: scoti tapiteria si buretele, mesteresti putin si dai o curbura mai pronuntata sarmelor de sestinere (dracu' stie denumirea lor) si gata:)
Faina masinuta, s-o rulezi cu placere si fara incidente. Si sa nu lasi idiotii cu impresii de mecanici sa-ti umble la ea.
Mi-am furato la inceput sia bagat un mos nasu in ea si mio facuse bardaf,cand mi-am dat seama ca le am mai bine ca mosu ma-am apucat sa invat singur si cu ajutorul prietenilor,am mai furat meserie de la mecanici usor usor am mai invatat.Acum vreau sa invat sa o cobor,de mult vreau sa invat asta dar nu am vazut pe nimeni da,din spatele rotii iese bara de torsiune
poti face separat la fiecare roata
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community