Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Butuc yala
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Se poate inlocui butucul yala de Oltcit cu cel de Dacia?Multumesc Nu ca nu se poate cupla cel de Dacia la sistemul de la Oltcit. ba da eu mi-am pus de dacie saptamana trecuta dupa ce mi-a deschiso [sparto].se poate pune numai ca trebuie sa faci un canal in fata de usa ca vine orizontal . De Dacie se poate pune butucul cu cheie.Nu si portbutucul care e altfel. robertino acuma ai vazut la mine ca l-am pus cu tot cu portbutuc . Felicitari!! Esti foarte inventiv! Multumesc,dar tot nu m-am lamurit.Pot sa cumpar un butuc cu cheie de Dacia si sa il montez in portbutucul de Oltcit? da se poate, cu toate ca cel mai indicat e butuc de oltcit
Mester Valentin a scris:Multumesc,dar tot nu m-am lamurit.Pot sa cumpar un butuc cu cheie de Dacia si sa il montez in portbutucul de Oltcit?

de ce nu pui de Oltcit? Am incercat trei zile(joi,vineri si sambata)si nu am gasit deschis magazinul din Brancusi.Mai incerc si luni,poate am noroc.O sa-mi pun si eu la vara o inchidere centralizata pt.ca m-am saturat sa schimb de doua ori pe an butucii.Stau in Pantelimon pe Socului si am in zona niste "vecini"care vor ei sa vada ce am in masina,portbagajul l-am asigurat cu o broasca electromagnetica.Multumesc inca o data pt.sfaturi. exact asta este motivul pentru care am montat si eu alarma+ IC. din 3 bulbi de oltcit si unul de Dacie nu am reusit sa inchid/deschid usa cu cheia
Mester Valentin a scris:Am incercat trei zile(joi,vineri si sambata)si nu am gasit deschis magazinul din Brancusi.Mai incerc si luni,poate am noroc.O sa-mi pun si eu la vara o inchidere centralizata pt.ca m-am saturat sa schimb de doua ori pe an butucii.Stau in Pantelimon pe Socului si am in zona niste "vecini"care vor ei sa vada ce am in masina,portbagajul l-am asigurat cu o broasca electromagnetica.Multumesc inca o data pt.sfaturi.
Sunt in craiova seturi complete de butuci pentru Oltcit.Pretul depaseste 50 lei.Cand schimbati butucii de yala,recomandabil este sa schimbatii si portbutucii sau cum se numesc tehnic,mecanism zavorire.De ce?Au si astia uzura pe partea interioara de la catzeii butucilor.Un zavor costa cam 8 lei.Cel mai scump zavor e ala de la hayon care costa cam 50 lei. 50 lei setul de butuci si 55 lei kitul de inchidere centralizata, oare ce se merita de achizitionat? Eu as opta sincer pentru butuci deoarece inchiderea asta centralizata este de 2 bani!
sau...inchidere centralizata de calitate! Daca ai inchidere centralizata insa n-ai butuci de yala buni,te poti pisa pe ea de centralizata.De ce?Butucii fiind vechi,se deschid cu orice cheie.Lui frate-meu i-au deschis-o in fata portii,avand alarma si inchidere centralizata.Cum?Butucii se deschideau cu orice cheie,chiar si cu surubelnita. nu cred ca din 3 butuci nu gasesti unul care sa-l pui la usa de la sofer pentru IC, in plus de asta alarma are senzor de soc, deci cam greu de deschis masina fara a se detecta miscare, asta in cazul in care senzorul de soc nu a fost montat sau a fost reglata sesibilitatea foarte slaba sau hotii erau profesionisti, probabil credeau ca sparg vreo Toyota Nu domnu',sa-ti spun cum a fost!Masina era dotata cu inchidere centralizata si alarma activata si reglata in parametri corespunzatori.Butucii de yala erau defecti,se deschideau cu ABSOLUT orice.Frate-meu a lasat masina la poarta,n-a mai bagat-o in curte,ca voia sa plece prin oras.Televizorul era dat cam tare,frate-meu se uita la meci cu niste prieteni de-ai lui.Galagie multa,bere,fum de tigara etc.Ce faceau hotii in acest timp?I-au deschis portiera din stanga cu ABSOLUT orice cheie,mergea si cu briceagul,surubelnita.Alarma a inceput sa urle dar n-a auzit-o nimeni.Baietii la meci! I-au luat de pe bord un detector de radar si un cititor de carduri.Paguba?Cam vreo cinci milioane.Cand si au dat ei seama ca urla alarma,era prea tarziu.Hotii nu mai erau pe strada.Plecasera in lumea lor.Alarma saraca isi facuse datoria dar daca yalele erau defecte! Concluzie:poti sa ai cea mai performanta alarma,daca mecanismele de zavorire sunt defecte,poti sa te p..i pe ea! Dom' profesor ,pai ori alarma + inchidere, ori yale originale.Eu am alarma+inchidere iar yalele sunt de deruta/forma,ca nu mai actioneaza nimic.Nu intra hotul decat daca sparge vreun geam!! multa vreme am mers cu yalele de forma(tijele alea intre yala si broasca le-am scos) iar acum am astupat complet gaura de yala si tot asa,daca sparge vreun geam poate intra in masina
deceneu32 a scris:Nu domnu',sa-ti spun cum a fost!Masina era dotata cu inchidere centralizata si alarma activata si reglata in parametri corespunzatori.Butucii de yala erau defecti,se deschideau cu ABSOLUT orice.Frate-meu a lasat masina la poarta,n-a mai bagat-o in curte,ca voia sa plece prin oras.Televizorul era dat cam tare,frate-meu se uita la meci cu niste prieteni de-ai lui.Galagie multa,bere,fum de tigara etc.Ce faceau hotii in acest timp?I-au deschis portiera din stanga cu ABSOLUT orice cheie,mergea si cu briceagul,surubelnita.Alarma a inceput sa urle dar n-a auzit-o nimeni.Baietii la meci! I-au luat de pe bord un detector de radar si un cititor de carduri.Paguba?Cam vreo cinci milioane.Cand si au dat ei seama ca urla alarma,era prea tarziu.Hotii nu mai erau pe strada.Plecasera in lumea lor.Alarma saraca isi facuse datoria dar daca yalele erau defecte! Concluzie:poti sa ai cea mai performanta alarma,daca mecanismele de zavorire sunt defecte,poti sa te p..i pe ea!


pai cred ca tie iti trebuia alarma care sa te anunte prin satelit pe telefonul mobil cand ti se sparge masina ca altfel risti sa ramii fara ea, (Toyota Land Cruiser are asa ceva din fabrica, obtional), stiai ca ezista masini fara manere si yale doar cu alarma+IC, asa si este indicat sa ai doar de forma butucii totul faci din telecomanda,mecanismele de zavorare nu sunt defecte ca doar poti inchide/deschide masina din telecomanda, poate butucii pentru cheie sunt varza, in fine sfatulmeu este sa daimai incet televizorul cand alarma este pornita la masina,nu de alta dar poate o savina vecinii sa te anunte ca tocmaiiti sparg hotii masina... scuze de aluzie.. nu m-am putut abtine Frate-meu a vrut sa aiba si yale si alarma+inchidere.I-am explicat ca degeaba le pune,daca yalele se deschid cu orice.Nu m-a ascultat,n-a vrut sa cumpere si un set de yale care costau cam 50 de lei.Si i-au facut hotii paguba de 500 lei! Am uitata sa precizez ca inchiderea centralizata e pe masina lui functioneaza ata din telecomanda,cat si din cheie.Cel mai tare sistem mi se pare asta al lui Iulicuta:lasi yalele la deruta,le desfaci de la broaste. iti dau un sfat, las-o pe aia din dreapta activa (si la cheie), intotdeauna hotii incearca la sofer, parerea mea. E mult de atunci,acum doi ani.Intre timp am schimbat butucii cu unii noi din comert,am pus alta alarma si inchidere.Am reparat,uns,inlocuit toate mecanismele de zavorire.Acum nu se mai deschide decat cu cheia ei,nu si cu diverse sueubelnite.De asemenea,masina a suferit ample reparatii de tinichigerie si vopsitorie.E ca noua.Uitati-va pe topicul''Frantuzoaica din 1983'',de la rubrica ''Masina mea''.Proprietarul ei e frate-meu,Dictatorul. si eu tot o frantzuza din `83 am dar nu as investii in ea mai mult decat merita Cand e vorba de pasiune....Nu conteaza cat bagi.Eu am o Dacie din 1970,frantuzoaica pur-sange,am restaurat-o la parametrii din epoca.Cred ca ma apropii de 50 milioane.Si n-a iesit cum trebuie,se cunoaste ca e restaurata cu bani putini.Sa restaurezi complet un Renault 12/D 1300,cu mijloace profesionale(sablari etc.),sare de 3000 de euro. renteaza daca se fac si la noi licitatii ca la americani cu masini de epoca restaurate, in rest profit 0. Cel mai bun sistem daca ai inchidere centralizata este sa renunti la yale total . In cazul cand nu ai baterie sau curent in baterie sa montezi o sufa mica , un zbir de care sa tragi pt deblocarea usii . Pus undeva unde sa nu se vada . ceva asemanator mi-am pus eu la capota unde am dechidere cu actuator si cand nu am curent sau bateria pe masina trag de o sufa pusa sub aripa stanga .
dar un lacat cu 2 balamale ati vazut vre-odata pe usa soferului ? La un Trabant avea un pandaimos de om . Acu are Logan nou . Ma tot uit poate isi trage balamale si la ala ...
D3Marco a scris:renteaza daca se fac si la noi licitatii ca la americani cu masini de epoca restaurate, in rest profit 0.
Profitul este la nivel sentimental,nu pecuniar.El se materializeaza in satisfactia de a fi facut ceva cu propriile tale forte.Si totul din PASIUNE.De ce romanii se gandesc astazi numai la bani?Stiu,e saracie,criza dar totusi,putin idealism si o doza de moralitate nu strica. Problema era că nu mai puteam intra în mașină.
Am reparat incuietoarea de pe stânga. Am înlocuit placa aia din interiorul ușii cu mecanismele de închidere-deschidere, încuiere-descuiere. La cea veche se crease joc la "limba" care apasa pe chestia aia de la încuietoare și trecea peste ea. Da acu drăcia dracului mi se deschide ușa în mers.
Dacă dau mai tare cu ușa se închide mai înăuntru și la primul hop sare și iese un pic din linia mașinii iar la al doilea se decshide ușa.
Azi nu mă mai ocup că mi s-a luat după o jumătate de zi de lucru la ușă. Cred că e una dintre operațiile cele mai neplăcute să lucrezi la ușă. Am pomenit de toate alea când a trebuit să bag la loc tijele de la încuietoarea din interior.
Ce ar trebui să reglez ca să nu se mai întâmple așa? Daca o blochezi din exterior tot se deschide ?
Plumber a scris:Da acu drăcia dracului mi se deschide ușa în mers.
Dacă dau mai tare cu ușa se închide mai înăuntru și la primul hop sare și iese un pic din linia mașinii iar la al doilea se decshide ușa.
"Scoate" cuiul din stilpul masinii mai spre exterior cu o cheie de 15. Nu se face inchiderea completa (doar pe primul scat) si de aia ti se deschide usa. Cuiul de care zice Laurentiu trebe centrat in ambele planuri , sus-jos si interior-exterior . Dar inainte urmareste cum iti este chederul asezat sa fie cat mai drept fara "ondulari" Mai am un pic și turbez. Am mișcat cuiul ăla spre exterior, cred eu la maxim. Mie mi s-a părut că are două poziții cuiul. Una mai jos și mai înăuntru și una mai sus și mai spre exterior. Eu l-am desfăcut cu inelara de 16. Tot face pe nebuna.
Mâine o iau pe îndelete. Îi pun iarăși încuietoarea ei, pentru că am pus alta care mi s-a părut mie mai nouă, să vedem cum se comportă.
Să fie și din cauza vaselinei pe care i-am cam pus-o din belșug pe acolo? mi-a inghetat broasca de la usa din dreapta. nu mai pot debloca usa, a ramas blocata.

ce e de facut?

nu e prima oara cand am probleme cu inghetarea broastelor. exista ceva solutie? ca, cu ulei sau cu vazelina nu merge dezgheti usa (incalzita broasca), o dai jos, o cureti de vaselina. Dupa aia o bagi in lichid de spalat parbriz, din ala la -20 grade.
Si gata....

(sau treaba profi, curatat, si dat cu spray din comertz impotriva inghetzuluide yale/broaste/incuietori)
(la fel am patit si eu, mi se bloca usa dreapta mereu, si nu o puteam deschide decat dupa ce o incalzeam) este in comert ceva solutie pentru dezghetat yale....si eu am avut problema odata si am dat cu ea si nu a mai avut treaba...da chiar mai mult de atat am dat cu ea si pe chedere ca am patit sa imi inghete si toata iarna nu am mai avut probleme
http://selectroprod.bizoo.ro/vanzare/59685/Spray-dezghetat-yale-Prevent Aceeasi problema si la mine azi. Usa sofer inghetata, cheia intra se invartea si nu poteam sa o descui.... Aveam bagata solutie de dezghetat in ea, si degeaba, cred ca a inghetat prin alta parte.... daca dinauntru o poti descuia, sa o deschizi...atunci ti-a sarit tija de la incuietoare(unde bagi cheia), si nu mai descuie Nu a sarit tija, nu merge nici pe dinauntru nici pe dinafara dar dupa ce s-a incalzit in habitaclu a mers perfect... Mie mi-a inghetat la prima ninsoare care a dat-o...am aruncat niste antigel pe broasca si de atunci n-am mai avut probleme cu ea.. am sa pun in seara asta lichid de parbriz, daca mi se desface, dupa ce o las in spalatorie o juma de ora, cu , caloriferele din spalatorie pornite.

sper sa reusesc.

dar o ungere nu trebuie sa aiba si ele? ca de aia am pus vaselina Am si eu aceiasi problema ca a voastra, usa de la sofer a ramas incuiata problema mea difera ca la aceasta usa am dat tija jos de la iala si mai am doar accuatorul de la inchidere si pe interior...doar ca nu vrea nicicum, am incercat pe interior dar degeaba pare intepenita de`a binelea...care e solutia? Daca nu merge nici cu cheia, putin fortata, atunci varianta e sa dai jos fata la usa si sa ungi pe colo broasca, tijele si "clanta".

Azi spre exemplu am deschis usa destul de greu cu cheia, dupa ce am pornit motorul am iesit afara sa dau gheata. Am inchis usa si am ramas ca boul pe afara. Nu stiu ce naiba s-a intamplat, eu presupun ca a ajuns apa pe parghii si ingheata noaptea.... de aici si blocarea usii...

Cu usa pasagerului nu am probleme, nu se deschide nici aia din alarma dar macar la cheie merge usor... wd 40 ala, ce e? ce face? ca am vazut ca ati zis unii dintre voi ca ati dat cu el sa nu mai inghete. e bun la asa ceva? WD-40 e un degripant universal, curata foarte bine. Are si proprietati de lubrefiere, asa ca e foarte ok in yala. Multi folosesc WD-40 cu succes ca sa curete deraioarele bicicletei, iar ineori nici nu le mai ung dupa asta, considerand ca WD-40 da suficienta lubrefiere deci e bun de pus acum iarna? ca spray de deblocat yale, nu am gasit decat unu care nu stiu cum are botul de se impinge direct spray-ul cu botul in yala, si asa se da. eu vreau sa dau si pe broasca, si cu ala nu se poate ca nu pulverizeaza poti sa dai cu deala si fara sa il bagi in gaura ... eu cu deala am dat si pe chedere de la usi si haion...il tii cu 2 degete din lateral si merge O rezolvare de moment, probata sambata, a fost datul cu lichid de spalat parbrizul.
valib a scris:dezgheti usa (incalzita broasca), o dai jos, o cureti de vaselina. Dupa aia o bagi in lichid de spalat parbriz, din ala la -20 grade.
Si gata....




WD-40 e degripant/lubrefiant...nu scrie nicaieri ca isi pastreaza calitatile la temperaturi joase. Deci si prin urmare, nu e sigur ca nu o sa iti inghete iar.... Mi s-a crăpat cauciucul de pe încuietoarea hayonului și am vrut să pun încuietoarea în alt suport cu cauciucul în regulă. M-am apucat să scot încuietoarea din cauciucul bun dar am ajuns la stadiul ăsta


și nu știu mai departe.
Cum fac să scot broasca asta de care nu am nevoie și să o pun pe aceea a mașinii?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community