Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcitul meu "Ruginila"
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Nu recunosc nimic. Astazi am facut in drum de aproape 100 km si masinutza merge foarte bine, ma unge la suflet dupa ce se incalzeste putin motorul.Am montat tavitele de la caldura, iar acum face si caldurica

Masinutza a primit doua anvelope de vara pe 155(unu era montata pe janta), pe care le-am cumparat de la cristi2307.Iarna asta va hiberna mai mult, deoarece nu am anvelope de iarna si mi-a expirat asigurarea, dar tot va fi scos la plimbare si asa,dar mai rar
Ieri am schimbat o roata de pe fata cu cea pe care am cumpart-o si am plecat pana la vulcanizare sa montez si anvelopa cealalta, in drum spre vulcanizare i-am dat 120 in a 4-a si se comparta foarte bine, pana sa schimb roata imi tremura volanul pe la 100 si ceva. asteptam un up-date...

Pai, astazi am indreptat semiaripa si mai urmeza sa pun un petec.Daca tot l-am bagat in reparati o sa-i schimbi si rulmenti cu ace si planetara de pe dreapta.Am noroc ca inafara de aripa am toate piesele care urmeaza sa le inlocuiesc Aripa cum ai aranajato? Revin cu noutati
Am demontat fuzeta, planetara si bratul inferior cu tot cu bara de torsiune de pe partea dreapta.
Planetara am dat-o jos ca batea, si cand i-am dat jos burduful am ramas cu capul in mana, nu avea siguranta.Oare batea si din cauza asta?
Bratul inferior nu mai avea rulmenti si era rugint tot, o sa-l inlocuiesc cu altul de pe Oltcitul care l-am avut de piese.Am scos bratul din palier sa vad in ce stare sunt rulmenti, arata ca noi, am vrut sa mai bag o pereche de rulmenti dar nu am reusit, asa ca am bagat doar vaselina si am schimbat o garnitura de praf.Ca sa dau bratul jos de masina a trebuie sa gauresc capul suruburilor cu bormasina la o prindere.

Planetara nu bate din cauza sigurantei pe care nu o mai ai.Bate ca are inceput de sfarsit. eu am stricat o planetara intr-o iarna , a fost burduful crapat , la mn in parcare virat la maxim , sa stricat burdufl , a intrat apa si aia a fost , trebuie sa ai grija la burdufe iarna ,daca are inceput de sfrasit schimbal ca e mai eftin decat un cap de planetara la el are inceput de sfarsit capul planetarei , nu burduful, deci nu are ce sa mai remedieze. Da ci "flanela" smechera ai golane .E cu tot cu batic ? ia vezi cum arde ...(glumesc) da batic tot are


Uploaded with ImageShack.us Bluza ai am gasit-o intr-un dulap, e de cand era tata de varsta mea, imi place ca e oldschool
Revin cu noutati:
In locul unde vine bratul prins am gasit niste rugina, asa ca am curat, am dat cu niste solutie anticoroziva, apoi doua staruri de grund si vopsea negra.
Am montat bratul inferior si alta bara de torsiune, sper ca am nimerit-o pe care trebuia, am pus-o pe cea care avea o dunga.
Am schimbat planetara cu alta, dar si asta e fara siguranta la cap ca nu am gasit sa pun.Maine i fac proba sa vad daca bate.

vezi ca o bataita tot meriti ... pentru turbina ... schimba elicea aia ...e predispusa la inmultire ...
George Hermenean a scris:
Am schimbat planetara cu alta, dar si asta e fara siguranta la cap ca nu am gasit sa pun.Maine i fac proba sa vad daca bate.


Merge siguranta de la boltul pistonului, daca nu ma insel.
lancer a scris:vezi ca o bataita tot meriti ... pentru turbina ... schimba elicea aia ...e predispusa la inmultire ...


N-are nici pe draq aia veche a mea era facuta franjuri...vai de mama ei. a facut bum la 7000 rpm...
Asta de o am acu...am o bucata de vreo 3 cm din acel inel rupta...pana la 6000 rpm n-a bubuit...deci merge si vede de multe ori 6000 danute .. o data e ca niciodata ... ultciorul nu merge de multe ori la apa ... tine o data de 2 ori ... de 50 de ori la 6000, si apoi poate plesni la 2000...beleua e unde se intampla si cand se intampla ...si conform legilor lui murphy ...te lasa exact cand nu trebuie si unde nu trebuie... asa pt cativa lei cat e plasticul ...il poti schimba lejer Cata fericire pe cuzineti cu ventilatoru' ala dezechilibrat
lancer a scris:danute .. o data e ca niciodata ... ultciorul nu merge de multe ori la apa ... tine o data de 2 ori ... de 50 de ori la 6000, si apoi poate plesni la 2000...beleua e unde se intampla si cand se intampla ...si conform legilor lui murphy ...te lasa exact cand nu trebuie si unde nu trebuie... asa pt cativa lei cat e plasticul ...il poti schimba lejer


Nu e vorba de cativa lei..ca am vreo 2 prin boxa doar ca nu e asa mare graba...poate cand s-o face mai grav o schimb Nu se va rupe asa usor elicea ca am pus-o prin 2009 si a fost noua.Ale vechi care sunt coapte se rup la turati mari daca mai au cate o ciobitura.Motorul nu vidreaza deloc, asa ca nu vad ce rau ar face pentru cuzineti. George,ai schimbat burduful?Sau si articulatia de planetara?Unde ai gasit? Am schimbat planetara cu totul, ca o aveam prin garaj, doar ca era desfacuta.
Am montat partea din fata la repezeala sa ma pot plimba pe zapada.
http://imageshack.us/photo/my-images/717/dsc08720j.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/835/dsc08719r.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/717/dsc08720j.jpg/ Revin cu noutati
Am pus doua petice in zona unde unde l-am busit, inainte am curatat bine de rugina am dat cu niste solutie antirugina, doua straturi groase de grund si vaselina la greu.
Poze http://www.99poze.ro/OltcitGTF/ Bravos! A venit primavara si caldura asa ca iti va fi mai usor s-o refaci. Pe partea unde l-am busit am terminat de lucru, mai trebuie sa prind bucata ai de tabla in care se prinde flapsul barii si poate mai dau un strat de vopsea.Acum lucrez pe partea stanga, ca am gasit ceva rugina. Nu am mai scris demult pe aici Asa din mare ce am mai facut pe la masina sunt urmatoarele:
-am aranjat si contra aripa stanga sa fiu sigur ca nu mai am probleme cu rugina
-m-am jucat putin cu suspensia, il coborasem prea tare si deabia mai mergeam pe drum cu el, l-am mai ridicat putin de fata si nu mai sunt probleme
-am facut schimbul de ulei si filtru, am bagat Aral 10w40, se simte diferenta
-am modificat putin farurile
-am aranjat aripa primita cadou de la iulicuta2000 si transportata de cristi_s pana la Brasov
Cateva poze: http://www.99poze.ro/OltcitGTF_939575309/ mai ridic-o bre de spate ca e jale.... Mai trebuie ridicat de spate dar mie cam lene, am si cauciucuri cu talon mai mic pe spate.Poze mai noi http://www.99poze.ro/OltcitGTF_474508573/ hai ca arat bine ... .. un pic ridicat de spate si aia e ... imi place ca dupa lupte seculare ai reuzit sa ai si tu elicea intreaga ... cand era joasa mai trebuiau rotile rosii mat,iron cross,un proiector galben sub bara si ce mai hoodride adevarat!
lancer a scris:hai ca arat bine ... .. un pic ridicat de spate si aia e ... imi place ca dupa lupte seculare ai reuzit sa ai si tu elicea intreaga ...


Mai trebuie sa-l ridic de spate, dar lenea e mare .Elicea e intreaga si pe deasupra e si alba din fabrica

Alex.Pap a scris:cand era joasa mai trebuiau rotile rosii mat,iron cross,un proiector galben sub bara si ce mai hoodride adevarat!


Mi-ar place ceva de genu, dar la o masina pe care o ai de plimbare, nu sa-ti faci treaba cu ea Intre timp am mai ridicat masina de spate si am facut putin de gimnastica la pistonasele de frana ca ramaneau blocate, pe stanga spate in nici 2000 de km am tocit o pereche de placute ca mai aveau cativa mm pana la fier.
Astazi am facut un drum mai lung de vreo 45 de km si la intoarcere s-a intamplat inevitabilul(singurul lucru de care imi era frica ca ma lasa masina) s-a dus platina , norocul meu a fost ca mai aveam un delcou prin portbagaj, i-am reglat platina la ochi, l-am pus pe masina si surpriza, a pornit masina(nu ma gandem ca e bun delcoul ala) si am reusit sa ajung acasa.Nici delcoul asta nu e ok la platina si imi intrerupe la turati mari, o sa trec pe aprindere electronica Eu si cu aprinderea electronica si tot merg cu vechiul delcou intr-unu din buzunarele din spate george bafta ... eu trecui azi la aprinderea electronica tot din cauza de intrerupt in ture ... oricum printre altele gasi si furtunul de la avansu vaccumatic topit in vreo 2-3 bucati ..deci si de aici poate fi cauza E de la platina ca are un plastic topit unde face contact. Am montat aprinderea eletronica (multumesc cristi_s pentru piese) si merge foarte bine masina cu ea , am facut vreo 45 de km de cand am pus-o si totul e ok. Cu placere, probabil o sa scapi de anumite probleme specifice aprinderilor calsice. Era bun si delcoul pe care il aveam eu, ca l-am montat pe cel de la tine prima oara, a pornit si apoi l-am montat pe cel care il aveam eu si a pornit si cu ala.Acum e pe masina cel care il aveam eu.Probabil nu l-am montat bine in toamna sau era de la mufa aia de la delcou ca am dat-o jos am strans cu patentu sa faca contact mai bine pe pini.
Modulul care il am eu mai mare decat cel care mi l-ai dat tu, e romanesc? Fa-i o poza ceva, ca sunt mai multe tipuri, pe langa ala romanesc, au existat si bulgaresc, si sloven, etc. Evident, pe model sovietic, juma d ekil si cat o valiza. George poate in toamna ai pus si mufa aia care vine pe delcoul clasic ... am facut si eu greseala asta si ma miram ca de ce nu da scanteie deloc ... ironia sortii eu asa credeam ca trebuie sa fie pana am uitat sa o pun si mi-a pornit in 3 ca o fisa o aveam in mana Parca trage mai bine masina de cand i-am schimbat aprinderea si porneste mai repede dupa ce il las cateva zile nepornit .Abia dupa 700 de km mi s-a inegrit putin uleiul si nu am spalt motorul, doar l-am lasat sa se scurga uleiul o noapte si o zi.Trebuie sa-i bag ulei in puntea spate ca a inceput sa scartie
Cateva poze:
http://www.99poze.ro/OltcitGTF_847840449/
In ultima poza e modulul, ce natie e? Modul bulgaresc. Am bagat ulei in puntea spate si am scapat de scartaitul ala enervant
Am o problema cu geamul de la sofer, care sare de pe rama, mai nou a sarit din macara Ce sa-i fac sa scap de aceasta problema?
E din cauza ca nu am pus arcul ala de la maner? arcul ala nu are nici o treaba cu saritul geamului ... ce rol are nu ma intreba probabil de a tensiona fata de usa in zona manerului astfel ca manerul sa nu frece de ea in partea inferioara + ca am vazut ca odata scoasa siguranta iese manerul pur si simplu singur cand ai acel arc ... desi se scoate siguranta mai greu cu el ... eu unul stiu sigur ca pe o usa nu il mai am de ani buni si pe cealalta masina nu am avut niciodata acel arc pe nici o usa dar nu am avut probleme cu geamurile din aceasta cauza .. o singura data din cauza macaralei

in cazul geamului verifica macaraua ... daca geamul e intrat complet pe sina ... si daca e dreapta ... vezi de asemenea prinderea sa fie ok ...daca geamul e un pic stramb are tendinta sa ti-l arunce + vezi chederele de pe rama poate sunt uzate sau umflate si freaca mai mult sau mai putin tensionand geamul (stranbandu-l un pic in sina) si de aici ulterior aruncandu-l de pe sina Geamul se ridica stramb si era lasat spre fata, am tot incercat sa-l reglez dar nu am reusit.Am facut niste poze la macara.Rolele de la macara nu sunt in linie dreapta cand te uiti de sus, sa fie de aici problema?
http://www.99poze.ro/macara_988742122/ pai ar cam trebui sa fie in linie dreapta din ce m-am uita la o macara desfacuta ce o am pe aici....

si vezi ca mi se pare ca sina aia mica pe care vine o singura rola are spatiu de reglaj sus jos in dosul usii ... de acolo se regleaza inclinarea geamului spre fata sau spate in functie de ce ai nevoie ca sa vina drept Daca geamul "fuge" din spate si nu detii alta macara, largeste gaurile rigletei de ghidaj a macaralei.Gaurile le largesti inspre sol,in jos.Practic le faci ovale cu o bormasina.
Astfel ai sa poti sa reglezi geamul sa nu mai iasa.
Defectiunea se datoreaza uzurii balamalei macaralei.
robertino a scris:Daca geamul "fuge" din spate si nu detii alta macara, largeste gaurile rigletei de ghidaj a macaralei.Gaurile le largesti inspre sol,in jos.Practic le faci ovale cu o bormasina.
Astfel ai sa poti sa reglezi geamul sa nu mai iasa.
Defectiunea se datoreaza uzurii balamalei macaralei.


Tot la treaba asta m-am gandit si eu Sau faci pe dracu-n patru ca tot vrei sa vii la nationala si iti aduce "unchiesu tau" o macara buna. Am mai facut cate ceva pe la masina:
-am rezolvat problema cu geamul care sarea din rama(am prelungit gaurile de reglaj), merge cam greu dar macar stiu ca nu mai sare geamul
-am schimbat bileta si capul de bara de pe dreapta cu unele noi(mutumesc rabbtdani pt piese)
-am reglat directia oldschool, ai iesit bine, nu trage masina in nici o parte
-am facut presiunea la roti
Am facut si un drum de 180 de km pana la raliu, iar masina s-a comportat exemplar, cum era si normal sa se intample avand in vedere ca e o masina intretinuta
http://www.99poze.ro/OltcitGTF_675724363/ vezi ca e virus in linku ala
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Următoare
Pagina 9 din 13
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community