Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcitul meu "Ruginila"
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
asa e, la certificatele mai noi, nu mai sunt trecute anvelopele si nici modelul si marca masinii la oltcit, iti trece oltcit club 11r indiferent ca e rodae, oltena
eu asa am in certificat, oltcit club 11r dar masina in realitate este club 11 rl oltena Mama ce diferenta coplesitoare,ba chiar ce ofensa adusa rablei cu pricina...poate sa scrie ce-o vrea in talon,sau sa nu scrie,daca garcica vrea sa caute,dupa numarul masinii poate afla tot ce scrie pe cartea de identitate,implicit dimensiunea anvelopelor....
George eu zic sa lasi anvelopele alea,fiind jantele putin mai late se aseaza altfel fata de cele de oltcit si nu mai arata a roti de bicla Pana nu ajung ca in palma nu le schimb Intre timp am mai facut cate ceva la masina:
-am terminat de reparat puntea spate, am montat si discurile de frana noi
-am gasit ceva urme de rugina pe sub scutul de la toba intermediara si in zona unde vine prinsa puntea, asa ca a trebuit sa le extermin
-am taiat suporti de la centuri spate, cea mai ramas din ei, ca am mai taiat si in vara din ei (daca aveti rugina in zona aia, va recomand sa taiati suporti cu totul ca sunt focar de rugina
-am dat jos petecele cu suruburi pe care le-am pus acum 6 ani si cele cu pop-nituri si plasa cu antifon care erau in zona traversei spate.Dupa ce am dat petecele jos mai avem sub 50% din traversa
-am dus astazi masina la tinichigiu sa sudeze traversa si niste petece pe langa ea
Poze: http://imgbox.com/g/Q9sRa1pCYl Ai un curaj incredibil... Aprecierile mele sincere pentru ceea ce faci din caroseria aceea!
gyorgyoda a scris:Ai un curaj incredibil... Aprecierile mele sincere pentru ceea ce faci din caroseria aceea!


Acum e aproape gata caroseria Oricum putine Oltcituri se prezinta ca al meu la tabla in momentul de fata Revin cu noutati Am tratat tabla pe unde a sudat tinichigiu, am dat cu grund, vopsea si anfiton pe unde a fost nevoie.Am montat rezervorul, tobele etc si am facut asigurarea.Partea proasta e ca sambata imi expira itp-ul
Cateva poze cu ce am mai lucrat la masina:
http://imgbox.com/g/5WIVL1pwKW Bravo! Bun bun,te misti cu talent bag picioru..daca aveam si eu curte poate era intr-un stadiu mai bun si al meu. (sa nu mai zic de garaj) Astazi am fost la vulcanizare si am echilibrat rotile de aliaj.Zici ca-i alta masina cu rotile echilibrate i-am dat 110 si nu mai vibreaza deloc volanul
Intre timp am schimbat planetara pe care am sudat-o, ca s-a rupt in curte(am noroc ca toate mi se intampla in curte, nici nu mai stiu de cat ori am ajuns cu filtrul de benzina gol acasa ) am pus o plantare care bate, dar pana fac rost de una ok e buna si asta
http://imgbox.com/g/y51VVwLs8q ti-ai luat dacie?
George Hermenean a scris:Astazi am fost la vulcanizare si am echilibrat rotile de aliaj.Zici ca-i alta masina cu rotile echilibrate i-am dat 110 si nu mai vibreaza deloc volanul


din poze imi da cu virgula ... ce are spatele cu vibratul volanului ... Nu am apucat sa fac poze cu jantele echilibrate, ca le-am testat seara
Dacia e a unui vecin si am lucrat la tablarie la ea Ieri am zis sa reglez frana de mana. Am suspendat masina de fata si cand am incercat sa misc roata dreapta am auzit un zgomot suspect pe care il tot auzeam in ultima vreme cand plecam mai brusc de pe loc si la franari.Eu credeam ca e de la tamponul de la cutie, dar nu a fost asa, mi-a sarit o rola de la tripoda si aia se auzea asa.
Intrebarea este, cum a putut sa iasa rola de pe locas? Tampoanele de la motor sunt ok, burduful nu s-a crapat, doar tripoda prezinta urme de uzura.
Cei drept am si dat forja in masina, nu am facut prea multi km, dar am dat multe scarturi si am facut alte nebunii Intre timp am facut ITP-ul, iar de cateva zile e din nou low
Urmeaza sa schimb rulmentul si capul de planetara de pe partea dreapta Am schimbat rulmentul cu unul nou si capul de planetara cu unul sh.Alta viata acum e liniste in masina si am scapat de vibratiile de la volan si de huruitul provocate de rulment Rulmentul l-am schimbat acasa fara presa.
Am uitat sa precizez ca am schimbat amortizoarele fata cu unele de spate in stare buna, ca noi Deasemenea a primit si un set de centuri retractabile
Poze:
http://imgbox.com/g/YcQ5O4tYZX doar niste 175-uri sau 185-uri pe jantele alea ar face-o sa arate si mai bine ... dar asta e parerea mea , eventual jantele vopsite cam ca ale mele doar ca ai putea folosi auriu cu negru ... sau ar merge si auriu simplu cu capacul interior negru ... variate sunt

oricum arata bine si asa chiar imi place La iarna o sa ma ocup de jante acum bag banii in benzina
Ce parere aveti, se potrivesc pragurile din ultima poza cu barile de club?
http://imgbox.com/g/YS05JXEwFS altele care sa se potriveasca mai bine nu o sa gasesti (e cel mai finut si simplu model pentru oltcit) ... de fapt acelasi model de praguri il am si eu pe TBK vere misto oltcitas...cand il vad pe al tau regret ca i-am pus bara de trs-u pe asta al meu Duminica trecuta am facut un drum de 310km pana la Campulung la VTM. Masina s-a comportat foarte bine(s-a infundat ralantiu la intoarcere, dar a mers si asa), iar consumul de benzina a fost foarte bun, mi-a iesit un consum de 7,4l Eu zic ca e bun avand in vedere ca am facut 310 km intr-o zi, am trecut prin Bran si Rucar deci am avut si de urcat si am mai facut vreo 30 de km drumuri scurte de 5 km maxim pana am ramas fara benzina.
Poze: http://imgbox.com/g/G7ynu7xkKQ Consumul de 7,4 / 100 este foarte bun . Avand in vedere ca ai trecut Branu . Si la un consum de 10/100 , nu era mult . Intre timp nu am mai facut prea multe, am montat in sfarsit ansamblul stergator fata, ca pana acum am avut un motoras de spate care stergea doar 3 sferturi din parbriz si am montat aparatorile de noroi pe fata.
O sa mai circul pana vine zapada, apoi o sa-l bag intr-o mica revizie.Vreau sa schimb un ax cu came, sa rezolv pierderile de ulei de la motor si cutie, sa curat etrierii fata si sa schimb discurile, sa inlocuiesc o planetara etc
http://imgbox.com/g/LZnKZmqBWo Intre timp a venit si mosul cu inca un Oltcit , un RM pe care am dat 500 de lei.Motorul e ok, nu bate, are 73k de km, anvelope aproape noi, baterie in garantie, tabla la exterior e ok(exceptand aripile spate), interiorul e ok, instalatia electrica e beton(incarca 14,3 cu toti consumatori porniti, electromotorul e bun, functioneaza toti martori din bord si sateliti) Singura problema e cu ambreiajul care e dus de tot, maine il desfac sa vad ce are.
In principiu l-am cumparat pentru piese, dar o sa-l tin functional pentru distractie .
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=610171859018330&set=a.182175508484636.48336.100000765635964&type=1&theater&notif_t=like Bravo tie sa o stapanesti sanatos !
alexandruteutisan a scris:Bravo tie sa o stapanesti sanatos !

Multumesc! L-am luat de la Remus din Tractoru, mi-a zis ca i-ati reglat carburatorul si aprinderea. Iam facut delcoul si am reglat aprinderea ,carburatia a facuto in spate la Onix la un fost ccoleg cu mine la stand in Carfil . Sa intors din Germania? Duminica s-a intors din Germania. Mi-a vandut Oltcitul mai mult ca nu se intelegea cu proprietarul din acte care vroia sa-l inmatriculeze pe numele sau.
Astazi i-am schimbat discul de ambreiaj ca era bucati, am facut niste manevre prin curte si e ok. Motorul pierde ulei la greu pe la tuburile de retur de la chiulase, dar nu-i bai Cind am fost eu nu avea pierderi de ulei , avea o mica batae pe dreaptoa motorolui, nu porne umblase un mecanic din cartier la delco si reusise sal dea peste cap , dupa ce lam facut bucati si lam montat cum trebuie a loato la prima cheie ,avea carburatoru dereglat si papa peste 12/100 . mi-a dat telefon si mia zis ca sa rezolvat ,tot eel mia zid de fostu coleg de la CARFIL. CRACIUN FERICIT! PS. Scuza scrisu dar scriu de pe telefon Sa-l stapanesti sanatos,George!Craciun fericit! Multumesc la fel! Am mai facut cate ceva pe la RM, am remediat pierderea de lichid de la pompa de frana, am reglat ambreiajul, am schimbat o fisa si am strans o bujie ca era desfacuta .Apoi l-am scos la o mica plimbare pe zapada, trebuie curatat carburatorul ca face figuri, in rest merge bine masina, suspensia de pe spate foarte buna(are amortizoare Monre), are si frane Cel mai important e ca functioneaza frana de mana Apropo, e fiabila frana de mana la RM? daca tot ce vrei de la ea este sa tina masina pe loc sa nu o ia la vale, e foarte ok. Care va fi soarta rm-ului? dupa iarna asta? Momentan tine foarte bine frana de mana, ma intorc cu ea foarte fain pe zapada imi place la nebunie. RM nu o sa-l duc la fier la vechi, o sa-l tin ca masina de piese dar si functional in acelasi timp ca masina de distractie, ca am pe unde sa merg cu el si asa radiat .
Astazi i-am schimbat carburatorul ca facea figuri, apoi l-am scos la o plimbare, trage destul de bine cu 5 persoane in masina. Astept primavara sa pun puntea spate pe GTF, ca puntea de o am pe el e cam varza la amortizoare si un brat e cam uzat. Felicitari pentru achizitie!
Un adevarat chilipir. Multumesc! Pot spune ca a fost un chilipir, am mai facut o plimbare de vreo 30 de km, asa sa ma pot pronunta asupra RM-ului.
-Motorul trage destul de bine, i-am dat 110 in a 3-a cu 4 persoane in masina, nu bate, singurele probleme sunt pierderile de ulei
-are 4 anvelope 145 80 13 de vara toate la fel cu uzura de max 10% + roata de reverza originala cu anvelopa Victoria aproape noua si asta fara nici o crapatura din '88, cu siguranta nu se mai fabrica asa anvelope nicaieri in lume
-are baterie Bosch in garantie, a invartit dupa 4 luni de stat pe masina fara sa fie pornita
-portierele si hayonul sunt fara urme de rugina si chit, doar ca au fost revopsite cam prost si trebuie sa scap de vopseau aia inainte sa le pun pe GTF
-la puntea spate toate sunt bune si frumoase, doar ca e uzat bratul stanga in zona bucsei, la fel ca la GTF aici nu am avut noroc
-cutia e ok, bratele inferioare fata sunt ok
In concluzie e o masina buna de piese, daca era cu frane la cutie era mai bine, dar nu-i rau nici asa
Cate poze cu RM: http://imgbox.com/g/3J5aZT4xyM Ai verificat planetarele , zicea ceva ca-i croncane un pic una cand pleca de pe loc cu ea virata ! A zicea Renus, posibil sa o fi rezolvat ! Bate o planetara, dar nu-i bai pentru mine Mai am eu o planetara de rm pe undeva si poate o schimb Am facut un clip cu RM-ul http://www.youtube.com/watch?v=4DhiceTZKKM
Intre timp am bagat GTF-ul reparatii Am dat motorul jos si am facut urmatoarele:
-am schimbat axa cu came partea cu delcoul si doi culbutori care erau foarte uzati
-am etansat palierele de la ambele axe
-am schimbat simeringurile de la axele cu came si cel de la distributie
-am curatat chiulasele si capacele de culbutori ca aveau depuneri masive datorate uleiului de slaba calitate cu care a functionat motorul pana sa intre pe mana mea
Mai trebuie sa schimb oringul de la pompa de ulei, sa schimb galeria de admisie de pe dreapta si sa curat radiatorul de ulei. I-ai făcut de râs pe ăștia de la deszapeziri, ei si împotmolesc în 2 cm de zăpadă. Felictări pentru amândouă! Intre timp am terminat de lucru la motor si l-am facut functional
-am inlocuit role intinzatoare care furuiau cu altele noi
-am inlocuit alternatorul cu releu de dacie, cu cel de pe RM
-am curatat etrierii de pe fata
-am schimbat suportii de motor, ca unul era pe jumatate rupt
-am curatat radiatorul de ulei, etc
Cateva poze, la sfarsit e pozata axa cu came si culbutorii uzati.
http://imgbox.com/g/HW6L1OKW4L
Acum nu mai bate nimic la motor si e foarte silentios, la intersectii am impresia ca mi-a murit motorul.Daca ii mai schimb si intermediara pe care o am din teava goala o sa fie si mai silentios.
Important e ca nu mai face ca masina de cusut! Frumos ! Kilometri cati mai multi ! Da-I bice! Ma uitam la jantele vopsite (inelul exterior) si brusc mi-am adus aminte ca asa mi le facusem si eu pe primul Club . Acum o saptamana am facut un drum de 730 km pana la Botosani sa iau niste piese de la un forumist mai vechi. Masina s-a comportat exemplar, a functionat foarte bine.Am avut consum de 7.5%, mi se pare ok avand in vedere ca a vazut ceva forja pana la destinatie(depasiri, viteza de peste 130km/h pe unele portiuni, 'remat racing' scria pe mine la cum arata, probabil cei pe care ii depaseam credeau ca am grabesc la REMAT etc.), iar la intorcere am venit cu masina pe tampoane pe spate si am urcat si Oituzu
Cateva poze:
Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala  Asa arata la plecare, am scos interiorul pana la scaunele fata si am pus un hayon si o capota in stare mai proasta pentru a veni cu altele in stare mai buna
Asa arata la intoarcere, cocosat de piese
Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala 
Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala 
Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala 
Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala 
Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala  brava ...ma bucur totusi ca ai facut rost de ceva piese ...
bafta cu oltcitul....
ps: te-a mai sunat tanti? Mersi! Nu m-a mai sunat tanti. Foarte bine arata jantele de axel, pacat insa ca au dimensiunea aia de "maro"...Sa folosesti cu placere piesele! George, vezi ce inseamna uleiul mineral? De acum inainte fa tot posibilul sa-i bagi ulei semi-sintetic (in cel mai rau caz) desi de preferat ar fi uleiul full sintetic, adica ala cu indicativul 5 sau 0 cu vascozitate 40.

Nici culbutorii n-au fost bine reglati, se poate vedea dupa camele manjite cu ulei fiindca n-au calcat culbutorii pe ele.

In orice caz, felicitari pentru masina si pasiune! Din cate am inteles de la cineva care face tara cu oltcitul, un trs din 94, mai precis face cam 60.000 de kilometrii pe an, a recomandat folosirea uleiului 10w60 fiindca este un ulei special ce se foloseste la motoarele care se incing puternic cum e si motorul de oltcit
acuma nu stiu daca e adevarat, sa sara specialistii sa ne explice sau sa-mi explice daca vor
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Următoare
Pagina 11 din 13
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community