Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

PH ## OPR
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Inca nu e trecuta pe numele meu si sper sa obtin la preferentiale un OPR - vom vedea

Cum criza se simte si pe la noi prin firma , uite ca am inceput sa am si eu mai mult timp liber si-l umplu cum ma descurc:

Masina e un RM modificat 80%, transformat in TRS, motor, cutie, frane...etc..

Mai am destul de multe de facut la el in special la interior dar pe afara probabil nu ii voi aduce schimbari majore. Caut la ora actuala o bara de spate din fibra - modelul acela simplu pentru ca momentan circul cu veche bara de club fara flapsuri din pacate.

bine ai venit printre noi opr-ule...hai zi-ne ce-i sub capota,cati caluti si de ce? Deocamdata are mai putin decat prevede legea singura si cea mai importanta modificare e GPL-u care i-a luat un pic avantul. E f putin comprimat un 0.5 parca si cam atat. Sa o stapanesti sanatos , arata foarte bine vopseaua si jantele sunt misto , se potrivesc Frumos. sa o stapanesti sanatos dar s-ar putea sa fie si mai putin poluanta ca unu pe benzina nu?
arata foarte bine(sper ca pozele sunt recente...si nu facute imediat dupa vopsire ) Multam frumos de urari.

Cu toate ca am fost la un tip sa-mi regleze GPL-u pe stand, nu mi-a trecut prin cap sa-l intreb cat de tare scad noxele comparativ de exemplu cu un euro 2. Da' promit ca o sa-l intreb.

Acum - am o intrebare ce ma macina: cine are amortizoare cu GAZ si a avut de peugeot 205 - imi poate confirma ca cele pe gaz sunt mult mai slabute ? Am amortizoarele astea si nu-mi place de nici o culoare cum isi fac treaba.

P.S. Bre pozele sunt facute in dimineata asta - dar in realitate mai are mici (sau mari) defecte - bineinteles..... vopsitorul mamicii lui.. cu adica nu-si fac treaba? nu culiseaza , nu amortizeaza , sunt rigide ? Felicitari pentru acest superb Oltcit.
Arata foarte bine! Bre, ai grija cu numarul pe fata. Eu am scapat cu o amenda de 225 de lei in loc de ridicat talonul...
Eu am pe gaz, de 205, dar nu pot sa imi dau cu parerea, pentru ca am avut inainte, originale de oltcit, cand am coborat-o s-a dus pe tampoane si dupa am schimbat Oricum, QH-urile pentru pug, sunt mai moi decat cele originale!
Cristip1970 a scris:cu adica nu-si fac treaba? nu culiseaza , nu amortizeaza , sunt rigide ?


Ele isi fac treaba ,dar nu asa cum speram eu...oricum astept sa schimb si barele de torsiune pe fata si o sa vad daca se schimba ceva.

7thRaven - Circul cu numerele puse, nu e nici o problema. Sa o folosesti sanatos Opr-ule Intr-un final ai pus si tu poze cu albastrica:) Arata foarte bine,sa ai grija de ea bre!
Numa` bine! La multi km cu sanatate si fara probleme Mercic de urari inca o data,

Masina a fost vopsita in vara si abia in toamna cand mi-a expirat ITP-ul la ZFI m-am apucat sanatos de ea. Toata iarna am mers cu o cutie in 4 care avea un sirenaj de nu auzeai muzica. Colac peste pupaza (tare chiestia asta) prin februarie schimbam cutia cu una in 5 ca aparuse un zgomot destul de nasol. Abia acum in primavara am mai apucat sa mai schimb una alta prin interior.

Am reusit sa "imping" butelia destul de mult in bancheta si sa-mi ramana un spatiu generos in portbagaj . O sa apara poze la ea dar mai incolo un pic dupa ce reusesc sa mochetez portbagajul ca acum arata groaznic. Naaais! Frumoasa foc! foarte frumoasa culoarea... Sambata dupa ce am terminat de trebaluit in sera mi-am facut un pic de timp si pentru masina. I-am pus in sfarsit inchiderea centralizata pe ambele usi ( aveam doar pe usa de la sofer) si m-am ocupat si de portbagaj.

Cu ocazia asta o sa vedeti si cum este asezata butelia si cat de mult/putin spatiu ocupa ea:






Si astazi a avut parte si de o spalare - prilej bun sa ploua ((




Superba! Felicitari in o data.
Asta e aia care a fost odata crem? Foarte frumoasa masina! Si foarte frumoase jentile! Garda la sol o lasi asa sau vrei sa o lasi putin, un dinte acolo? tot buctelia de 40 de litri este? ca pare mai mica in diametru ca asta a mea,care am infipto si eu cat am putut in bancheta ,incat sa se mai poata sta confortabil in spate
a iesit bine porbagaju imi dai idei De lasat mai jos nu am cum - caucicurile de 175/ 50 / 13 mi-au lasat-o suficient de jos incat sa dau si cu scutul de ceva un pic mai inalt.

Iulica - butelia e aceeasi, am taiat destul de mult din canapea sa intre, si din burete sa nu se vada. Per total sunt multumit de spatiul cu care am ramas si din interior se observa foarte putin la canapea. pai si eu am taiat din buretele banchetei(chiar si din cadrul ala de sarma otelita care este prin burete)
e bine ca tu ai ceva mai mutl loc din cauza buteliei mai mici in diametru Bre - pai vezi ce butelii are corbu (el si borcea )si poate e una un pic mai mica la diametru. Nu stiu de cat ai tu butelia dar am senzatia ca dimensiunile sunt standard. Cred ca nici pozele nu reflecta exact realitatea, cel putin pe randul 1 ultima poza - ai senzatia ca e un portbagaj de carvan. a mea e de 60,si n-o dau jos decat pentru una toroidala
si daca mi se pune pata imi cumpar o instalatie noua si gata Felicitari OPRule !
daniel.opr a scris: Am amortizoarele astea si nu-mi place de nici o culoare cum isi fac treaba.

Daca nu esti multumit de taria lor, de ce nu incerci un dublaj Bre - dublajul mi se pare complicat, trebe oricum sa schimb barele de torsiune, si in acel moment sper sa pun si a doua lama de flexiune...atunci sper ca se imbanatateste stabilitatea masinii.
daniel.opr a scris:... schimb barele de torsiune, si... pun si a doua lama de flexiune.
Facind-o rigida, vei solicita structura de rezistenta (lonjeroane, shasiu) la drumurile din RO. Sambata mi-am pierdut toata ziua pe langa masina:

Am vopsit buzunarele din interior, am pus o mocheta noua doar in spate, am vopsit si plasticele care erau negre. Ce a fost negru a iesit f bine , in schimb buzunarele - vopsite cu un albastru f deschis au iesit nasol. Speram sa vopsesc si bordul inferior dar rezultatul nu a fost pe masura si am abandonat ideea. Nu e vb de culoare cat de faptul ca vopseaua are un luciu care nu da deloc bine pe plastic.

Am schimbat centurile cu unele retractabile si cam atat prin interior. Am mai mesterit ceva si pe la motor - dar nu am reusit de nici un fel sa imi rezolv cea mai mare problema:

Nu reusesc sa reglez calumea plutitorul - ori reusesc sa-mi inece masina ori nu-mi baga deloc benzina in carburator. Dupa ce am schimbat vre-o 3 cuie am ajuns la concluzia ca de fapt e plutitorul.

Cum naiba reusesc sa centrez f bine plutitorul astfel incat sa fiu sigur ca nu atinge pe nicaieri ????

Am incercat sa sacrific un carb de 1.1 si sa-l tai de la jumate, rezultatul a fost catastrofal , am stricat si carbul si nici nu a iesit ce trebuia. Alte idei ??? pai unde iti atinge plutitorul bre?de peretii laterali ai cnc-ului? - Pai daca stiam, mai intrebam ? Efectiv nu stiu ce naiba sa-i mai fac sa am si eu benzina la un nivel normal in carburator simplu,reglezi plutitoarele la 18 mm si le 'mulezi' centrat in gaurile alea din capac in care aproape ca ating cand tii capacul cu plutitoarele in sus Ma, teoria ca teoria - practica ma omoara de data asta, ceva nu e bine si nu-mi dau seama ce. Va dati seama ca nu nivelul e la mine problema, ca e 18 mm, ca e 20 nu prea ma deranjeaza , dar schimband 3 cuie am dat vina pe plutitor, bineinteles ca e cat de cat centrat, la ochi pare OK. Efectiv nu stiu ce sa-i mai fac. Am practic 2 pozitii, ori nu am deloc benzina in carb, ori da pe afara de bucurie...

A, si mi-am adus aminte la ce m-am mai chinuit sambata:


Observati vre-o diferenta ? )

Ai modificat gaurile din spoiler sii.........ai pus o prelungire de astra g?ca de asta am si eu demult si da ffff bine.... poate sunt sparte plutitoarele? sau axul pe care sta tablita aia ce tine plutitoarele merge greu in lagarul din capacul carbului sau esti atat de ghinionist si ai prins 3 cuie proaste
nu vrei inca unu?

n-a modificat nimic la spoiler,doar prelungirea aia e noua in peisaj Gaurile de aerisire astupate si finitia de sub bara? Dap, doar prelungirea aia e noua in peisaj

Mi s-a parut draguta si am pus-o sa vad cum da.....

Iulica, cand vi cu un cui pe la Ploiesti dupamiaza ???? iete daca stiam il luam cu mine ca am fost pe la 11 in ploiesti

opr-u asta e jmecher,in toate pozele facute din fata masinii a taiat si lipit(virtual desigur) bucati din bara peste gaurile de la jumatatea spoilerului si peste numar,ce-i drept arata foarte bine,dar cred ca se incinge motorul ca naiba daca ai merge cu o astfel de bara... Pai te astept oricand in cursul saptamanii dupa ora 17 numai sa ma anunti,

Cat despre modificarea in photoshop ..da asa este dar nu ca sa arate bine: am mai scris , masina nu este inca pe numele meu si sincer pana ieri inca nu reusisem sa dau de proprietar. Am vb ieri cu el, am pus la punct strategia de a o trece pe numele meu si acum totul e ok.

Sincer nu am vrut sa risc sa apara numarul masinii, si sa ma trezesc ca intra pe aici proprietarul si ma face ca la usa cortului ca masina e plecata de la el de nu stiu cand.
iulicuta2000 a scris:sau esti atat de ghinionist si ai prins 3 cuie proaste


Sa stiti ca eu am avut un astfel de "noroc" Au fost doua cuie noi, din magazin + al meu vechi, care se saturase de viatza. Pana la urma am gasit unul bun aruncat aiurea prin garaj, arata naspa dar functiona perfect pai o sa iau si unu mai naspa daca e Naspa sa fie, numa sa functioneze ), Hai ca am mai facut o mica modificare si sunt tare curios cat de bine trage masina si daca se simte.... si modificarea unde-i? In carburator si sunt curios cum mere. E posibil sa fi facut o mica prostie sau sa mearga f bine....idei , inovatii sau o mare prostie - o sa vad.

Am marit jiclorul de benzina- da' nu stiu cu cat ) jicloru de benzina de unde? ala de pe circuitul normal de tr I ?
bre eu maine pana in pranz tre sa ajung la police cu niste acte,esti disponibil sa-tz iau si coiu poanto dupa mine?
daniel.opr a scris:Observati vre-o diferenta ? )

Ti-ai tras "plug" sub spoiler

daniel.opr a scris:Cum naiba reusesc sa centrez f bine plutitorul astfel incat sa fiu sigur ca nu atinge pe nicaieri ????

Aici sint 3 probleme: una de centrare, una de rotire si una de aliniere.

Centrarea se face foarte simplu intorcind capacul carburatorului cu susul in jos . Trebuie ca butoiasele sa cada in interiorul dreptunghiurilor ramase din turnare pe fundul capacului. Nu stiu daca am fost destul de clar dar voi face o poza cind ajung acasa. ( L.E. http://img195.imageshack.us/gal.php?g=dsc02969l.jpg )

Rotirea pe ax nu trebuie sa fie impiedicata de nimic. Rotirea trebuie sa se faca foarte usor si fara nici o piedica sau agatare. In cazul asta se poate schimba axul daca e foarte uzat sau se umbla la tabla care se roteste in jurul axului.

Alinierea:
- se aliniaza cele doua butoiase ale plutitorului ca sa fie in acelasi plan.
- se aliniaza axul celor doua butoiase cu axul pe care culiseaza plutitorul. Cele doua axe trebuie sa fie paralele. Cine stie cunoaste Multam mult Laur, o sa desfac azi carbul si sa ma lamuresc ce si cum. M-a disperat in ultima perioada. Sper sa-i dau pana la urma de capat. Arata foarte bine asta mica. Ingrijita. D-abia astept sa termin sesiunea ca sa ma apuc si eu de a mea.

S-o stapanesti sanatos.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community