Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

11-12 Iulie 2009 - Viteza in Coasta . Craiova / Bucovat
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Sunt organizatorul unui concurs de viteza in coasta la Bucovat - 5 km de Craiova, pe data de 11-12 Iulie 2009.
Am postat toate detaliile cursei pe craiovaforum.ro si 4tunig.ro (link-urile de mai jos
- http://www.craiovaforum.ro/curse-auto-moto-din-romania/11-12-iulie-2008-viteza-in-coasta-craiova-bucovat-363833.html
- http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=124770

Spre rusinea mea, desi am lucrat si am concurat pentru OLTCIT, sunt "neputincios" in a convoca cateva exemplare (desi am vazut pe strada unele excelente), pentru a da culoare cursei, din orasul lor de origine.

Va rog mult de tot sa ma ajutati dvs. sa formez o grupa speciala numai din OLCIT-uri si DACII, in amintirea epocii glorioase a acestor autoturisme. Daca activati link-urile transmise, o sa vedeti ca am prevazut in Programul Competitiei, pe data de 11.07 de la ora 15.30, cu ocazia verificarilor tehnice, un gen de expozitie auto, in care se vor face fotografii-filmulete, chiar interviuri, cu scopul mediatizarii sportului auto, dar mai ales, "componentelor auto" piloti, mecanici, proprietari , masini deosebite de "banalitatea rutiera"
Cred in reusita actiunii si sper sa nu fie singulara

As fi extrem de indatorat, daca mi-ati oferi o varianta de contact, pentru o abordare mai pe larg a subiectului.

Cu multa stima: Raull Lamboiu gsm 0722 327762; tel/fax 0251 510725; e-mail raulllamboiu@yahoo.com Sunt 3 topicuri deja! Am inteles ideea! Buei Dreamere, nu te impacienta mai asa repede. Bai, puteti veni in Giurgiu in fiecare week end, pe drumul spre port se tin mereu competitii de cocalar-viteza . Mai vedeti si voi cateva talente negre in masini albe Am luat legatura cu domnul Lamboiu pentru a discuta despre aceasta etapa. Se doreste organizarea unei etape de raliu adevarate, in care pasiunea pentru masini sa fie deasupra castigurilor/faimei etc.

Asa ca, cum i-am promis si domnului Lamboiu, anunt oficial ca Oltcitul YBO va fi inscris in aceasta competitie. Sper ca mai multe Oltcituri de pe aici sa faca acest prim pas, mai ales ca este o etapa de amatori.

Daca ne adunam mai multi, atunci vom discuta detalii gen plecare/cazare.
Daca nu... ne vedem pe traseu.
Numai bine! Sa fie intr-un ceas bun pupa Vom vedea - macar ca si spectator poate apar si eu )

Banuiesc ca cei cu GPL sunt exclusi din start Mersi bre!! Voi fi prezent si eu acolo . ( evident pieton ca de .... )
pupa a scris:...anunt oficial ca Oltcitul YBO va fi inscris in aceasta competitie...

andreimorocos a scris:Voi fi prezent si eu acolo .

Felicitari domnilor si multa bafta ! Sper sa fie cat mai multi ca voi ! Poate, cu putin noroc, ajung si eu in zona in perioada aceea, ca spectator. Bafta multa. vine si ZZZ...
concurs de viteza in coasta la Bucovat - 5 km de Craiova, pe data de 11-12 Iulie 2009

Mereu sint cu unu-doi pasi ori inainte ori dupa un eveniment ca asta, iar distanta dintre Iasi si Craiova, este o alta piedica.

Laudabila initiativa si .......... Multa bafta si succes concurentilor ! daca nu zice nimeni nimic de roatele mele o sa fac tot posibilul sa iau startul,dar nu pe gpl ci pe benzina sunt curios in cate ore ajung la finish Daca as avea bani(ca sa il termin) si o platforma as veni si eu cu baraitoarea mea dar Pai ce sa zica de roate? Ca nu ne fac itp-ul acolo... Daca zic ceva, le iau si pe cele de tabla cu mine
pupa a scris:Am luat legatura cu domnul Lamboiu pentru a discuta despre aceasta etapa. Se doreste organizarea unei etape de raliu adevarate, in care pasiunea pentru masini sa fie deasupra castigurilor/faimei etc.

Asa ca, cum i-am promis si domnului Lamboiu, anunt oficial ca Oltcitul YBO va fi inscris in aceasta competitie. Sper ca mai multe Oltcituri de pe aici sa faca acest prim pas, mai ales ca este o etapa de amatori.

Daca ne adunam mai multi, atunci vom discuta detalii gen plecare/cazare.
Daca nu... ne vedem pe traseu.
Numai bine!

Dar cazare va asigur eu la Hotelul ACR, mai ales ca vreau sa veniti de sambata dimineata - cel putin (dupa amiaza facem prezentarea), doar sa ma anuntati Da, este foarte bun si hotelul ACR. Camera + pat sa fie, ca restul sunt detalii. cam pe la ce pret se invarte o camera la hotelul respectiv?nu tre sa fie de lux,o saltea si un dush e de ajuns
iulicuta2000 a scris:cam pe la ce pret se invarte o camera la hotelul respectiv?nu tre sa fie de lux,o saltea si un dush e de ajuns

Nu stiu sa va zic exact acum, pentru ca mi-a venit ideea in timp ce postam pe forumul vostu. O intreb pe sefa (ca la noi in Dolj, presedinte ACR este o doamna) si va transmit cat de repede pot. Cred ca sigur putem negocia niste preturi "mai de vara", fiind vorba de automobilisti (de altfel in mod sigur trebuie sa aiba preturi specifice membrilor de cluburi auto din Europa. Mai multe intrebari:
Daca masina are modificari la sistemul de prindere al rotilor, si rotile sunt cu totul alte dimensiuni fata de cele din talon, reprezinta o problema, la inspectia tehnica?
Din ce am vazut acolo, pentru incepatori nu sunt prea multe lucruri obligatorii.
Extinctorul, trebuie sa fie un model anume sau poate sa fie din comert?
Centura de siguranta, in cazul nostru este cea standard, este de ajuns?
Casca, poate sa fie una de motociclist sau trebuie sa fie de un anumit tip?
Intrebari de incepator, dar curiozitatea e mare...
Daca ne anuntam participarea, inainte de a fi deschisa inscrierea, ne puteti asigura ca vom participa?
Sau daca apar multe echipe de raliu, noi ramanem pe dinafara?
Si eu sunt curios de preturile la cazare.
Toate intrebarile le adresez in ideea de a analiza posibilitatea unei inscrieri , nu doar sa ma implic in discutie. Anunt oficial ca si eu ma inscriu in etapa! Sper sa termin toate prgatirile pana atunci caci timpul e cam scurt si mai am de sustinut si o licenta1 dar vom vedea! suna bine
7thRaven a scris:Mai multe intrebari:
Daca masina are modificari la sistemul de prindere al rotilor, si rotile sunt cu totul alte dimensiuni fata de cele din talon, reprezinta o problema, la inspectia tehnica?
Din ce am vazut acolo, pentru incepatori nu sunt prea multe lucruri obligatorii.
Extinctorul, trebuie sa fie un model anume sau poate sa fie din comert?
Centura de siguranta, in cazul nostru este cea standard, este de ajuns?
Casca, poate sa fie una de motociclist sau trebuie sa fie de un anumit tip?
Intrebari de incepator, dar curiozitatea e mare...
Daca ne anuntam participarea, inainte de a fi deschisa inscrierea, ne puteti asigura ca vom participa?
Sau daca apar multe echipe de raliu, noi ramanem pe dinafara?
Si eu sunt curios de preturile la cazare.
Toate intrebarile le adresez in ideea de a analiza posibilitatea unei inscrieri , nu doar sa ma implic in discutie.


Hai sa lamurim un lucru de la inceput. Eu vreau sa constitui o grupa speciala OLTCIT - DACIA, deci nu vreau sa va amestec cu restul participantilor la clasa, pana in 1400cmc - deci daca va fi "bataie" va fi doar intre voi si nu cred ca o sa faceti vreunul contestatii; dar rezultatele voastre vor conta la general (si mi-ar place la culme sa aplicati niste "corectii", unor "smecheri" care daca s-au "impiedicat si au cazut" intr-un evo sau vrc, au impresia ca sunt extrem de "tari" in acest domeniu.
La verificarea tehnica (aveti fisa postata), nu vom urmari decat problemele legate de securitate, nu de pasaport tefnic sau fise de omologare. Noi ne propunem un spectacol pe 4 roti, care sa inceapa de sambata dupa masa, cu aspectul prezentarii artistice si de mediatizare, in care sa aiba loc o socializare a publicului cu "intimitatile" acestui sport si duminica sa va urmareasca cu interes "la lucru", pentru ca va cunoaste, are deja 20 de poze cu fiecare masina (chiar si cu pilotul la brat).
Scopul absolut este distractia implinita - piloti, public, mecanici, organizatori- si nu competitia sportiva acerba. Desigur unii vor merge mai repede ca altii si vor lua niste premii, dar eu sper ca toata lumea sa fie multumita.
Cat priveste inscrierea, ceea ce este ferm: 08.07 ora 20.00 = inchiderea inscrierilor. Fiind nr. limitat de masini admise, se merge pe principiul "primul venit, primul servit" - am precizat asta in regulament, dar nu atat de "academic", daca mai avem si garantia platii taxei de inscriere, atunci, prioritatea este absoluta.
Cand se va atinge numarul de concurenti admisi, voi posta informatia pe net (atentie si la craiovaforum, sau 4tuning) si voi solicita, garantiile de plata a taxei de inscriere, pentru ierarhizarea celor 40 de concurenti admisi la START Incerc sa readuc discutia, la tema organizarii “intalnirii” noastre de pe 11-12 Iule, propunand o abordare detaliata, in mai multe episoade, a REGULILOR ce trebuie respectate de participanti, la toate competitiile auto in general si la manifestarile “Auto Kartig – Dolj, in special.
Toate aceste fascicole, fac parte integranta din Regulamentul Particular al Competitiei (pe care, concurentii admisi in competitie, il vor primi integral la Verificarile Administrative) și le postez in primul rand pentru a le supune dezbaterii, cu scopul gasirii celei mai bune formulari, unanim acceptate de organizator si concurenti. Incepand cu data de 08.07 ora 20.00 (inchiderea inscrierilor), forma finala, la care vom ajunge impreuna, va deveni o Regula Definitiva pentru toate actiunile coordonate de “Auto Karting – Dolj”, la care o sa aderati (evident, doar cadrul general, pentru ca aspectele particulare, vor fi intotdeauna discutate la momentul oportun).

Fata de temele pe care am sa vi le propun, va rog sa nu ezitati sa supuneti atentiei colective “orice idee legata de organizarea si desfasurarea” sportului auto, pentru ca sunt convins ca asta va duce la ajutarea si promovarea motorsportului in regiunea noastra.

Va rog sa nu uitati nici un moment, ca noi ne propunem organizarea unor competitii pentru amatori, la care sunt invitati piloti consacrati cu licenta de national si automobile preparate profesional pentru competitii oficiale, cu scopul promovarii unei imagini cat mai corecte despre sportul auto. Deci intentia noastra, este ca incepatorii, sa invete pe pista si in jurul ei, de la pilotii consacrati, care este drumul corect catre performanta si “spectacolul automobilistic” care sa bucure publicul si sa atraga admiratia lui (ca la fotbal). – deci practica la locul de munca, nici de cum, “intalnure intre batausii de cartier”.
Posibilitatea de a raporta la timpi tai cu performantele “meseriasilor”, vizionarea ulterioara a unor DVD-uri, observarea modului lor de comportare in public (ei sunt obligati sa obtina sponsorizari), sunt o cale sigura de urmat pentru cineva care doreste sa obtina rezultate, in intreceri auto sportive , nu “scamatorii” electronice, in lupte inegale de “cai putere”
Ii invit, cu tot respectul cuvenit fata de "forumul oltcit.ro", pe toti potentialii concurenti in automobilism, sa urmareasca dezvoltarea subiectului pe link-uile din preambul. Timpul nu-mi permite sa postez si sa raspund simultan pe mai multe site-uri si in plus eu consider "oltcitistii" automobilisti cu drepturi egale, vizavi de posesorii "bolizilor" de azi (ba poate chiar mai multe, paentru ca au si pasiunea restauratorilor).
Deci mi-ar face placere sa participati la dezbatere, mai ales ca simt ca aveti multe de spus si este pacat sa le tineti doar pentru voi. Eram si eu curios de anumite "chestii" ca sa zic asa: Nu am participat niciodata la un concurs auto - de nici un fel dar :

Banuiesc ca o sa se completeze un formular de genul: "pe riscul propriu" dar tinand cont ca nu e o simpla liniuta ci un concurs de viteza in coasta sansele sa aiba loc tot felul de accidente creste semnificativ. Vor exista si viitori piloti probabil printre participanti dar 100% vor exista "destepti" care abia au dobandit permisul si se cred mari piloti. Ca sa nu mai spun de calutii care probabil sunt sub anumite capote.

Ce masuri s-au luat / se vor lua ca acest concurs sa nu se transforme intr-o stire "senzationala" la TV in care niste "bieti" soferi amatori au suferit grave accidente de vina fiind organizatorul ?

Strict din punctul meu de vedere, cred ca era mult mai interesanta o actiune de instruire a soferilor obisnuiti in tainele sofatului profesionist. Poate chiar un minicurs de 2-3 zile in care oamenii sa aiba ocazia sa afle cum se intra / iese intr-un / dintr-un viraj, cum sa isi controleze cat mai bine masina...etc... Accesand link-urile, pe care le-am postat, o sa vezi ca am atasat regulamentul particular al competitiei si formularele de inscriere. Daca ai sa le parcurgi, te vei lamuri in proportie de 95% despre ce este vorba.
Tutusi dupa cum te exprimi, tu nu ai participat niciodata la o cursa auto si nici nu esti extrem de "virusat". Deaceea eu iti sugerez sa vi la Craiova, de data asta < ca spectator> si data viitoare... mai vedem Nu sunt f virusat , am mai fost la paraul rece la profesinonisti, dar e o mica mare diferenta. Nu prea ma tenteaza sa particip poate doar daca imi scriu pe masina "safety car" ca sa am un pretext sa ies pe ultimul loc.

Legat de link-uri - am intrat pe 4 tuning dar am gasit ceea ce ma asteptam: injurii, discutii deja paralele cu subiectul..etc.

Totusi revin cu intrebarea: pe cand o actiune de instruire a soferilor amatori ? Bre, balacareala e pe craiovaforum, pe 4t nu prea e mare discutie.
Cu cazarea, ce se aude? Ai dreptate - imi cer scuze
daniel.opr a scris:Nu sunt f virusat , am mai fost la paraul rece la profesinonisti, dar e o mica mare diferenta. Nu prea ma tenteaza sa particip poate doar daca imi scriu pe masina "safety car" ca sa am un pretext sa ies pe ultimul loc.

Legat de link-uri - am intrat pe 4 tuning dar am gasit ceea ce ma asteptam: injurii, discutii deja paralele cu subiectul..etc.

Totusi revin cu intrebarea: pe cand o actiune de instruire a soferilor amatori ?


Nu stiu de ce afirmi "e o mica mare diferenta". In national, numarul pilotilor cu licenta este mult mai mare decat la noi (normal, este campionatul lor), in rest totul este identic, mai putin locatia si traseul de concurs.
Cand am afirmat ca in cursele noastre ne adresam, AMATORILOR, m-am referit la majoritatea pilotilor nu a ORGANIZATORILOR.
Sa sti ca in general "safeti car"-ul, este primul pe pista, nu ultimul.
Cat priveste "instruirea soferior amatori", exista in tara cateva scoli de pilotaj, conduse de mari campioni ai "motorsportului romanesc". Problema este ca daca tu nu esti "virusat" pentru acest sport, nu cred ca merita sa cheltuiesti inutil cateva sute de euro. Cand m-am referit la diferente , m-am gandit strict la concurenti, una e sa participe doar piloti de meseria si alta e si cu amatori.

Daca o sa am vreodata nevoie de hartie (atestat sau liceenta) pentru pilotaj probabil o sa fac si scoala dar sa dau 400 pana la 1000 de euro doar ca am eu pitici mi se pare prea mult. In schimb o actiune de genul asta, de instruire sunt convins ca va avea o buna priza la public. E mare lucru sa sti sa iesi dintr-o situatie mai delicata, si de asemenea probabil la asemenea tip de activitati ca cel de la Bucovat veti avea si mai multi participanti.

Da, mi-ar place sa particip la acest concurs de viteza, dar sunt cerebral si decat sa trec prin virajele alea defiland cu 30 km/h mai bine prefer sa ma uit.
Dar cel putin pentru curiozitatea mea: E chiar atat de greu sa strangi 3-4 piloti care sa faca eventual un pic de teorie si un pic de practica fara a cere bani pentru chestia asta ? Sau daca tot se cer bani sa fie totusi o suma modica ? Bine, dar tu esti prea departe de mine si nu ma deranjeaza ca nu sunt 3-4 doritori. Deci chiar nu inteleg ce anume vrei.
Ca sa vezi cu nu suntem chiar novice, postez anuntul de pe celelalte forumuri:

Datorita lui TENU, (TENU este un pilot din Craiova, care are gura mare, suflet si pasiune pentru automobile , cat cuprinde - dar este repezit si sigur nu are ifose - concureaza pe un RenaulClio, in care baga multi bani saptamanal, doar pentru placerea de a face motorsport)
am luat astazi legatura telefonic cu Marian, un "tip din generatia mea de concurent" care se ocupa de : "onest-timing", adica cronometrare cu celula fotoelectrica, transmisie in timp real.
[COLOR="Red"] Pe 11-12 Iulie, VTM - ul de la Craiova/Bucovat, va fi controlat si inregistrat, cu acest sistem de vizare fotoelectrica.[/COLOR] Pe data de 11 07, dupa ora 15.30, sistemul va fi expus, in parcul inchis, unde toti "carcotasii" vor putea pune intrebari, iar pasionatii, alaturi de sponsorii nostrii si public il vor pute admira.
In urmatoarele postari, am sa va dau detalii suplimentare.
raulllamboiu a scris:Bine, dar tu esti prea departe de mine si nu ma deranjeaza ca nu sunt 3-4 doritori. Deci chiar nu inteleg ce anume vrei.
Ca sa vezi cu nu suntem chiar novice, postez anuntul de pe celelalte forumuri:


Hai sa o luam invers ca vad ca nu ne intelegem:

1. Nu v-a facut nimeni novici/ novice, spuneam doar ca e o responsabilitate mult mai mare sa organizezi un asemenea concurs cu concurenti amatori decat cu profesionisti. Riscurile sa apara accedente grave este mult mai ridicat.

2. Faza ca nu va deranjeaza ca nu sunt (vin) 3-4 doritori, pentru un reprezentatnt al unui club, ati spus-o intr-un fel in care nu cred ca onoreaza clubul, da' ma rog asta e o parere strict de a mea pe care imi permit sa mi-o exprim. Extrapoland e ca si cum ai zice ca nu va deranjeaza nici daca nu vin 20-30...

3. Ceea ce vroiam sa spun e simplu:

V-ati gandit sa strangeti 3-4 piloti profesionisti care se predea intr-un wk GRATIS amatorilor ????
Nu Off...

OK, nu v-ati gandit pana acum, am inteles, dar pe viitor nu se poate face asa ceva ?
Mi se pare o idee buna, nu stiu daca poate fi pusa in practica dar macar merita incercat. Daca se pune cum trebuie problema, puteti obtine ceva fonduri chiar si de pe la guvern, trebuie doar gadilati asa cum le place lor. Sunt convins ca vor fi multi doritori, un curs teoretic de 2-3 ore si dupa aceea un pic de practica. E mare lucru sa urce un pilot in masina ta si sa-ti dea cateva indicii, chiar daca sta cu tine numai 5-10 minute.
iulicuta2000 a scris:cam pe la ce pret se invarte o camera la hotelul respectiv?nu tre sa fie de lux,o saltea si un dush e de ajuns


Am aflat astazi ca Hotelul ACR, este in renovare. Dar impreuna cu d.na Nita, presedinta ACR - Dolj, am dat cateva telefoane si am ajuns la concluzia ca putem asigura cazare la: 50 - 60 lei / pers.
Daca se solicita pentru un grup, cred ca mai putem negocia, totul este sa stim din timp, exact despre cate persoane este vorba.
In principiu in Craiova, hotelurile oscileaza intre 130 si 250 lei / camera (2 pers).
Orcum am asigurarea, ca vom gasi solutii rezonabile, pentru participantii la competitie. Salutare.
In primul rand vreau sa felicit incercarea de a organiza un eveniment la care vor lua parte si masini din vechea generatie gen Oltcit si Dacia , sa se vada ca inca mai exista si sunt oameni pasionati de aceste masini (ca sincer Romania este plina de bolizi de sute de cai putere, dar putini sunt cei care ii pot controla si pot profita de acestia).
O parere personala de a mea este aceea de a fi putin instruiti participantii deoarece pun pariu ca vor fi foarte multi care au pana in 25 de ani si vor veni cu masini puternice (luate cu bani de la mama si tata, majoritatea) care vor dori sa demonstreze cat de buni piloti sunt.Eu personal nu as vrea sa vad masini rasturnate si oameni "raniti" din cauza lipsei de experienta.Si eu mi-as dori sa vin si sa concurez chiar cu un oltcit "aranjat" dar sigur as forta masina la maxim pentru ca la "20 si un pic de ani am in sange o gramada de adrenalina si mai putina minte" si nu mi-as dori sa am parte de consecinte care ma vor marca pe viitor.
Oricum multa bafta participantilor si pasionatilor care vor concura cu bolizii olteni si asteptam sa vedem cupele asezate pe masini ma anunt cu participarea. Pentru că mai sunt 2 săptămâni până la deschiderea oficială a înscrierilor 29. Iunie 2009 – ora 13.00, vreau să fac câteva precizări pe care le consider importante:
1. ANUNȚUL DE PARTICIPARE
Ca să ne putem face o imagine, în privința nivelului de securitate ce trebuie asigurat, cat și a detaliilor finale traseu (amplasare CO service – START – SOSIRE – STOP )
vă rog să-mi transmiteti pe mail-ul personal : raulllamboiu@yahoo.com , intentia de participare, marca și tipul automobilului, grupa/clasa estimata și eventual echipa pe care o reprezentati.
Daca considerati ca nu este cazul, NU trebuie să transmiteti numele si datele de contact.
2. INSCRIEREA OFICIALĂVa avea loc, în perioada 29. IUNIE – ora 13.00 păna pe 08. IULUIE – ora 20.00, prin transmiterea datelor la: e-mail: raulllamboiu@yahoo.com , fax: 0251 510725, sau depunere formulare la sediul ACR din Craiova.
Inscrierea va fi validă dacă se respectă una din variantele următoare de transmitere a datelor:
a) – formularul „CERERE DE INSCRIERE INDIVIDUALA” postat pe forum, împreuna cu Regulamentul Particular, completată doar „pe fața”.
(pe verso, este adeziunea la competiție, care va fi prezentată in original, semnata, la Verificările Administrative din data de 11. IULIE 2009.
b) – pentru că am văzut că apar dificultăți de „download” sau formatare la retransmitere, nu este obligatorie transmiterea formularului oficial (care oricum va fi adus în original completat și semnat). Pentru validarea și trecerea în „LISTA DE INSCRIERE A PILOTILOR” ce va fi afișată la sediul ACR sau postată pe forum pe data de : 09. IULIE 2009 – ora 12.00,
sunt obligatorii următoarele date, transmise sub forma de listă:
-Nume și Prenume concurent
-Date de contact: carte identitate,(CNP), permis conducere(an, grade), tel./e-mail
-Numar de concurs ATENȚIE valabil doar pentru cele regulamentare
-Clubul sportiv – dacă este afiliat sau alergă pentru o echipă anume
-Automobil: marca, tipul,cilindree, putere (cerificat), turbo, tracțiune (2/4 roți)
-Automobile asistență tehnică: nr. automobile, tipul, suprafată necesară

Pentru că mă angajez public să respect „clauzele de confidențialitate” ale concurenților, nu voi face publice, până la Festivitatea de Premiere de cat: nr. de concurs (existent sau atribuit), automobilul si grupa/clasa.

Insist pentru un e-mail valid, prin care să putem comunica înaintea Verificării Tehnice, care în mod sigur va fi ELIMINATORIE la acestă cursă.
- eu zic că este păcat să nu fie totul clar și să evităm din timp, prin comunicare, orice clauză de „excludere”, dar mai ales motivul: NU AM ȘTIUT

Voi posta în cel mai scurt timp posibil, precizările necesare în legătură cu formatul și dimensiunea numerelor de concurs, locul unde se aplică pe masina și poziționarea eventualelor „stikere” de publicitate. Din dorinta de a fi cat se poate de clar, in redactarea "regulilor jocului" pentru aceasta cursa, am intocmit o "ANEXA la REGULAMENT-ul de PARTICIPARE", in care am incercat sa tratez cat mai detaliat, "problemele" ce pot aparea intr-o cursa de acest tip.
Am facut tot posibilul sa ma incadrez in prescriptiile regulamentelor in viguare, astfel incat, atat concurentii cat si organizatorii, sa stie din timp ce drepturi si obligatii au.
In zilele care urmeaza, voi posta, extrase din aceasta anexa, pentru a lamuri "subiectele" pe care le-am considerat mai importante.
La solicitare expresa, pot sa trimit anexa completa, oricarui concurent care isi anunta oficial participarea (si care imi transmite un e-mail valid).
Din ziua inceperii inscrierilor - 26.07.2009 ora 13.00, toate documentele si formularele, se pot procura si de la sediul ACR.
Pentru orice nelamurire sau sugestii, nu ezitati sa ma contactati (dar nu uitati - cat de constructiv se poate). am si eu o nelamurire
daca ne inscriem 10 oltcituri pentru a lua startul,platim taxa de participare si la verificarea tehnica suntem respinsi?ce vreau eu sa pricep este cat mai clar ce conditii sunt,si care sunt punctele unde ma pot scoate de la start
iulicuta2000 a scris:am si eu o nelamurire
daca ne inscriem 10 oltcituri pentru a lua startul,platim taxa de participare si la verificarea tehnica suntem respinsi?ce vreau eu sa pricep este cat mai clar ce conditii sunt,si care sunt punctele unde ma pot scoate de la start


Am postat pe forum o copie a Fsei de Verificare Tehnica, pentru a vedea toate "rubricile", la care o sa fiti verificati.
Desigur, de la caz la caz, nu se va depuncta lipsa: intrerupator general, combinezon,incaltaminte, manusi, extinctor automat, sigilii..
Se va tine cont insa extrem de tare de tot ce tine de siguranta pilotului si a publicului: stare caroserie, casca, centuri de siguranta, scaun + tetiera, frane omologate, extinctor manual, trusa medicala, triunghi reflectorizant ... de altfel mare parte dintre ele, obligatorii si pentru masina de strada (conform codului rutier)
Ne face mare placere sa vedem OLTCIT-uri concurand sau etalandu-si "frumusetea exterioara", dar incercam la maxim sa evitam incidente nedorite, mai ales pentru amatori.
Ne face mare placere sa vedem OLTCIT-uri concurand sau etalandu-si "frumusetea exterioara",


Asta cu frumusetea e tare!!
Cu cine vor concura oltciturile?Intre ele? [Asta cu frumusetea e tare!!
Cu cine vor concura oltciturile?Intre ele?[/quote]

In principiu DA si cu DACIA 1300 clasica, dar evident vor puncta la clasamentul general.
Eu am considerat ca nu este corecta din p.d.v. sportiv, "lupta directa", cu actualele "1400 cmc" - injectie, control electronic ... + suspensie, transmisie,caroserie..., intr-un cuvant: fabricatie dupa 2000.
Prin invitatia lansata, mi-am propus sa reanvii un mit, o amintire frumoasa, care este tinuta in viata doar de o pasiune impinsa la extrem, nicidecum sa provoc un "dezastru mediatic" cu referire la niste "batrani ramoliti" care nu mai respecta regulile azilului.
Eu traiesc "cosmarul" educatiei de acest tip al unui numar mare de romani, ai zilelor noastre.
Daca insa voi, care sunteti singurii autorizati sa va sustineti cauza, vreti altceva,.... ma inclin si din multa dragoste si respect pentru aceasta "sigla", ma voi supune. Doar sa-mi spuneti: CE VRETI? revin cu intrebari


eu daca vin cu oltcitul,ma incadrez la grupa N si daca o sa fim minim 5 concurenti cu oltcit,toti o sa facem o grupa de 1300 sau intram in oala cu 1400?

daca rotile le am mai late se considera modificare si intram la grupa H?

daca rotile sunt mai late ca in talon,la vizita tehnica pot fi respins pe acest motiv?

eu daca vin amator acolo,nu sunt in nici un club,nu am mecanicii proprii,cum fac sa ajung cu masina la verificarea tehnica daca nu e voia ca pilotul sa fie prezent ci doar mecanicii?
raulllamboiu a scris: Prin invitatia lansata, mi-am propus sa reanvii un mit, o amintire frumoasa, care este tinuta in viata doar de o pasiune impinsa la extrem, nicidecum sa provoc un "dezastru mediatic" cu referire la niste "batrani ramoliti" care nu mai respecta regulile azilului.
Eu traiesc "cosmarul" educatiei de acest tip al unui numar mare de romani, ai zilelor noastre.

Chiar imi place punctul tau de vedere.

Mult succes si multa bafta in realizarea visului !!! Pacat ca ne despart sute de km . Iulica, eu cred ca iti faci prea multe probleme. Nu cred ca daca te prezinti te respinge cineva. Daca nu e voie pilotul, vin eu pe post de mecanic si gata.
Sa vedem cum decurg treburile, poate facem o surpriza. e bine,ca daca pun pe altcineva trebuie intai sa scriu manualul de utilizare al rablei si apoi o pot da pe mana altcuiva Chiar ca regret distanta care ma separa de "adevaratii fani" ai acestei masini. Totusi continui sa va tin la curent cu eforturile mele de a face ceva deosebit la Craiova
In VTM-ul de la BUCOVAȚ, principala noastră dorință, este de a promova imaginea cât mai fidelă, a unei competiții auto, așa cum se desfașoara ea în campionatele oficiale patronate de F.I.A. și federațiile locale afiliate.
Acesta este motivul pentru care ținem extrem de mult și cu rigurozitate maximă, la imaginea exterioară a automobilelor de competiție.
Dacă modul de vopsire, ornare/decorare exterioară a mașinii este la latitudinea concurentului și al sponsorilor, însemnele de competiție sunt obligatorii și impuse de organizator.
Pentru o imagine unitară și eliminarea oricarei confuzii de interpretare, am atasat acestei postări(din pacate la voi nu pot ), copia: cap. 5 din ANEXA la Regulamentul Particular, care se refera la „NUMERELE de COMPETIȚIE”.
Sunt precizate exact: dimensiunile panourilor, fondul color, înălțimea cifrelor, caracterul și culoarea cifrelor sau literelor utilizate.
ATENȚIONARE:
1. la această competiție sunt obligatorii doar: panourile de pe ușile laterale față, numerele și numele pilotului pe geamurile laterale spate și drapelul de rezidență și numele pilotului pe aripile laterale față.
2. la înscriere, concurenții vor preciza dacă au aplicate pe automobil însemnele de competiție menționate (in format regulamentar) si care este nr. de concurs. In caz contrar, organizatorul se obligă să livreze contracost, aceste însemne, care vor rămâne concurentului după competiție. Adica astea:

Despre tipul fontului si culori, e specificat pe situl FIA absolut totul. http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/EF9063F6CEF9F668C1257522005DF0D7/$FILE/2009%20Regional%20Rally%20Regs%20+%20App.pdf Articloele 15 si 16.
Dar poate nu gasiti asa usor, asa ca am sa pun aici:

- pe usi, cate un panou negru de 67 lungime x 17 inaltime, incluzand aici si un chenar alb de 1cm latime. Asta e impartit in doua. Partea din fata sa aiba 15x15 cm, in care se lipeste numarul de competitie. Font de 14 cm inaltime si 2 cm grosime, de culoare galben fluorescent (cod culoare PMS 803). Daca numarul e mai mare de 99, se lateste suprafata de 15x15. Panoul asta trebuie lipit pe usa la distanta de minim 7cm si maxim 10 cm de marginea inferioara a geamului lateral.
- pe geamurile laterale spate: steagul tarii care e eliberat licenta (fiind vorba de amatori, ma gandesc ca e vorba de tara de resedinta), inspre stalpul usii, apoi numele pilotului, cu font Helvetica, prima litera majuscula, restul minuscule, inaltimea primei litere 10 cm, grosime 1,5cm, de culoare alba, pe fundal clar (literele lipite direct pe geam). Tot pe geamurile laterale spate se lipesc numerele de concurs, de culoare portocaliu fluorescent (cod culoare PMS 804), de 25 cm inaltime, cu latime minima de 2,5cm.
- pe partea superioara a aripilor fata, inspre usa, numele pilotului (e recomandat si grupa sanguina), nu e specificat nimic legat de font, culoare si inaltime, de obicei sunt de culaore neagra, 3-4cm inaltime.

Cu tot respectul, dar desemnarea numerelor cand se va face? Daca vin doi concurenti cu acelasi numar, ce se va intampla? Chestia asta e posibila doar in cazul unei competitii la care participa piloti licentiati, ale caror numere sunt numerele lor de licenta. Sau in cazul participarii la competitii la care zilele de inscriere sunt mai departate de ziua concursuluo, ca sa aiba lumea timp sa fabrice numerele. Ma indoiesc ca niste amatori au posibilitatea fabricarii numerelor in ziua inscrierilor. CA numele, nu e mare lucru, alea nu se schimba asa usor. Sincer, mi se pare nitel cam complicat pentru o competitie de amatori. Niste numere erau suficiente pe geamurile laterale ale masinilor, de culoare galbena sau alba, cat mai vizibile. A nu se intelege nimic altceva decat ceea ce este, o critica constructiva, nicidecum carcoteala sau altceva. Dar avand oarecum ceva tangente cu domeniul, mi-am dat cu parerea.
Mult succes! In primul rand, vreau sa-ti multumesc pentru toate comentariile pertinente pe care le faci (deci nici nu se pune problema sa ma supar pentru o "critiva constructiva"), dar mai ales pentru ultima postare, in care ai substituit faptul, ca eu nu pot atasa documente pe forumul vostru (daca imi transmiti datele tale de contact pe mail-ul meu: raulllamboiu@yahoo.com, iti voi trimite integral Regulamentul particular, anexele si formularele de concurs, si mi-ar face mare placere critica unui "connaisseur", mai ales ca mai am timp sa modific sau sa adaug ce mi-a scapat)
Iti raspund telegrafic cum m-am gandit eu si am mentionat in regulament(imi cer scuze, dar .... voi nu stiti detalii pentru ca nu pot atasa documente):
1. inscrierea prin mail, fax intre: 29.06 ora 13.00 si 08.07 ora 20.00
2. dupa inchidere inscrieri am doua informatii importante:
- lista cu aprox. toti concurentii (incepator/avansat,automobil, grupa/clasa si important daca are nr. regulamentare)
- lista cu toti cei care imi solicita sa le fac contracost
3. am impus in regulament (cu riscul de a nu avea destule masini la start), ca "vom respinge la Verificare tehnica masinile care nu au nr. regulamentare".
Parerea mea este ca un concurent care este "superficial" cu aspectul exterior al masinii de concurs, este superficial in general in motorsport (educatie in pilotaj, securitate pasiva si activa automobil, mentalitate de sportiv, ...) DECI ESTE UN PERICOL si am sa-l tratez ca atare
( Iti spun tie..pentru cei care este doar "o problema financiara" respectarea unui regulament, sunt dispus sa-i ajut pe "restu" incerc sa-i elimin din "comunitatea noastra" din faza de amatori/incepatori - nu stiu daca este corecta pozitia mea ... dar prea m-am saturat de "chitchuri" si daca nu respectam niste reguli minimale, macar sa renuntam la timp)
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community