Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

probleme cu vopseaua

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
salutare tuturor.

am o skoda felicia. acum un an am decis sa ii vopsesc haionul...toate bune si frumoase doar ca "meseriasul"-ui i-a fost pofta de potocale si a iesit celebra coaja de portocala! s-a enervat a luat iar la curatat haionul iar a vopsit...iar coaja de portocala...iar s-a enervat a mai dat o data...mai rau. am decis sa ma opresc aici...mi-am dat seama ca omu chiar nu stie...

peste cateva luni a trebuit sa imi vopseasc haionul la oltcit si sa repar niste rugina. nu mai stiu inc e circumstante dar am ajuns tot la el. CULMEA!!! OLTCITUL A IESIT IMPECABIL! intre timp vopseaua haionului de la skoda s-a umflat rau de tot si am zis sa o refac..

"meseriasul" a dat vina pe spritchit..ca e nu stiu cum si daia i se branzeste. l-am lasat sa isi ia singur materialele...dar.surpriza...la skoda aceeasi poveste(parca mai rau)..s-a enervat a luat iar la curatat...aceeasi poveste..

UNDE GRESESTE OMU ASTA CA EU NU MAI INTELEG NIMIC!!!!

Va multumesc.. cred ca la skoda,hayonul e de unica folosinta... Poate nu degreseaza bine suprafata!!a incercat sa dea jos pana la tabla? Am mai intalnit problema asta. Vopselurile nu sunt compatibile, se fac ca branza cand intra una in contact cu cealalta. mai e si varianta "diluant necorespunzator cu tipul de vopsea".
Solutie: Hayon jos, dezechipat, slefuit pana la tambla sau sablat, apoi vopsit de la zero. Altfel, nu-i dai de cap. exista pe piata un lac special se cheama BASISLACK. poate fi gasit la STANDOX,GLASURIT,RM,PPG,MIPA,DUPONT. se aplica pe orice suprafata vopsita pentru a evita reactia negativa cu noile straturi de vopsea.dupa asta ai siguranta ca nu dai de probleme.daca totusi trebuie sa slefuiesti pana la tabla e obligatoriu sa dai la inceput un grund epoxidic bicomponent,altfel din nou ai probleme,restul,partea cu vopsitul si lacuitul e de competenta si putinta vopsitorului.succes Skoda >! Cel mai original tratament al tablei cat si vopsire de la ei este . Cercetarile in domeniu asta este merita lor . Parca 20 de ani sta o caroserie de la ei in apa si nu rugineste .
Se vopseste numai cu vopsea tot ce care folosesc cei de la Skoda . Tabla are un tratament special imediat dupa calire . Altele nu mai stiu ... ce gluma buna!!!
Cristip1970 a scris:Skoda >! Cel mai original tratament al tablei cat si vopsire de la ei este . Cercetarile in domeniu asta este merita lor . Parca 20 de ani sta o caroserie de la ei in apa si nu rugineste .
Se vopseste numai cu vopsea tot ce care folosesc cei de la Skoda . Tabla are un tratament special imediat dupa calire . Altele nu mai stiu ...


adevarat!! am zgariat masina la oglinga. spre surprinderea mea...nu era plastic ci tabla. imediat dupa ce a ajuns la tabla..in cateva zile s-a oxidat..cred..s-a facut neagra. si aas a ramas...cred ca am 5 ani...nici nu a mai continuar sa rugineasca...nu s-a extins...nimic..

dupa cum bine stim...gasesti fff greu meseriasi care sa isi faca treaba asa cum trebuie! nu curata bine nu degreseaza bine..pt ca le e sila...si iese ce iese..ca peste un an apare iar rugina.

de data asta o sa o iau eu la curatat degresat...si alte operatiuni..totusi imi e teama sa nu stric stratul de protectie cu care este facut tratamentul la tabla.

PS: am 6 ani decand mi-am renovat oltcitul..am avut un meserias de la skoda..caer mai apoi a plecat in spania. daca vreti sa ma credeti...ce i-a facut omuletul ala...ca nu are punct de rugina...dupa 6 ani..
adrian-ar a scris:ce gluma buna!!!

Din gluma s-a inventat toba de esapament umana pebaza de vibratie circulara .
Studiul materialelor feroase este o materie care se invata pe vremuri in Licee si Scoli profesionale . Nu trebuia facultate ... cam cata vopsea ar intra la un haion si la aripa din spate(pt felicia)? Aprox 500gr. UNDE GRESESTE OMU ASTA CA EU NU MAI INTELEG NIMIC!!!!

portocala in limbajul lor se numeste "mura" si se formeaza de la 2 lucruri: 1 duza la pistol este mare, 2 vopseaua este groasa

deci nu greseste, nu are cu ce. o sa observi ca si masinile din fabrica au aceea mura, mai ales cele ce nu au lac peste vopsea, doar ca nu este foarte proeminenta Incercatzi sa nu mai degresati cu diluant . Benzina este sfanta Cumparati acelasi model de vopsea . Dati un spritzchit inainte . Si " bon` apetite "

P.S. ( Daca tot nu iese dai o palma prieteneasca vopsitorului din partea mea si spunei sa se lase de meserie ) Vopsea groasa,presiune aer mica,temperatura ambientala scazuta = "coaja de portocala"
Exista diluant pentru degresat.In lipsa "Benzina este sfanta"-cel mai corect.
Toate masinile noi de dupa 2000-2002 au lac peste vopsea.Indiferent de nuanta.
Vopseaua ecologica pe apa este numai cu lac.
robertino a scris:Vopsea groasa,presiune aer mica,temperatura ambientala scazuta = "coaja de portocala"
Exista diluant pentru degresat.In lipsa "Benzina este sfanta"-cel mai corect.
Toate masinile noi de dupa 2000-2002 au lac peste vopsea.Indiferent de nuanta.
Vopseaua ecologica pe apa este numai cu lac.


Nu neaparat... am vopsit si asta iarna si + ca am dat mana de vopsea groasa.... si nu a iesit coaja de portocala... Mie asta imi e meseria insa nu am mai practicat-o de mult... si cat despre diluantul pt degresat . Daca vopseaua de dedesupt e proasta poti sa dai cu orice diluant ca tot se umfla pentru ca e puternica ca substanta . Am patito pe propia-mi piele cand am degresat o Dacie 1310 cu diluant , am vopsit-o si aparent erea ok. A doua zi dimineata cand m-am dus la atelier erea coaja de portocala....
shoby4ever a scris:
Am patito pe propia-mi piele cand am degresat o Dacie 1310 cu diluant , am vopsit-o si aparent erea ok. A doua zi dimineata cand m-am dus la atelier erea coaja de portocala....

Ai patit asta pt ca diluantul nu era compatibil cu vopseaua. Am patit si eu, cand a aparut firma Standox in Ro, am dus o coaja la vopsit, a iesit super, a 2-a zi era dezastru, ziceai ca e imbracata cu vinilin, arata mai mult a plansa de bord decat a caroserie.
Alta treaba cu necompatibilitatea intre diluanti si vopseluri am patit-o cu o Lada: alb superb, acrilic, a 2-a zi era cel mai basit ROZ posibil Din cauza necompatibilitatii se foloseste un strat de vopsea intermediara fond-intre vopseaua veche si cea noua.
Coaja de portocala apare cand vopseaua nu se intinde pe cotet.
Rectia de peste noapte se datoreaza slabei pregatiri,lipsei stratului intemediar(nu spritz chit).Sa nu uitam ca la 20-30 grade vopseaua se usca superficial de la cateva ore pana la 24 ore,iar uscarea definitiva are loc dupa cateva zile.
De aceea este recomandat a se face teste de vopsit pe unele suprafete unde se schimba vopselurile(acrilice cu sintetice sau mai rau alchidice).
La ora actuala vopselurile au diluanti universali.Adica acelasi diluant se foloseste la fond,vopsea si lac.
Nu ma refer la emaur.Diluantul poate fi celulosic sau sintetic.
Vopseaua fara lac-emaur, iese extrem de bine daca se dilueaza cu diluant sintetic dyo.Este un diluant "moale" si ajuta la intinderea vopselei mai bine.
Diluantul nitro se potriveste cu absolut toate vopselurile si lacurile(exclus cele pe apa).Uscare rapida,dar pierde putin din luciu.Recomandat incepatorilor. Cand vopseam eu vopseaua acrilica erea in floare . Acum e pe baza de apa de ulei si etc. Iubeam vopseaua aia super mult . In 5 ani de vopsitorie nu am scurs decat 1 masina . Adevaru ca si cuptorul erea super dar vopseaua pe baza de apa... e.... pentru criza care a venit
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community