Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

CJ 01 VLW
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Oltcit club 11R (R TA scrie in certificat...) verde metalizat,a vazut lumina zilei si negrul asfaltului la data de 01 10 1993.
initial a fost cumparata de o doamna dar care nu prea a circulat,apoi a fost cumparata in 2006 de un baiat..care l-a forjat asa cum n-a vazut niciodata...in 2 ani nu a schimbat uleiul chiar daca a ajuns negru ca smoala(cred ca daca ii punea ulei de gatit i-ar fi fost mai bine motorului).
In 2008 a fost cumparata de andusan...dar avand probleme tehnice(masina) a trebuit vanduta mai departe...catre mineee
A urmat o mica forja si la mine (fiindca mergea cam rau la ralanti si sub 2500 de ture tremura foarte tare si nu se prea accelera,dar dupa 3000 de ture tragea de parca ar fi avut turbo,si nu vedeam nici un avantaj daca schimbam sub 6000 de ture ).
A urmat o sesiune de mecanica in vara lui 2008,in care s-au schimbat tot ce tine de articulatiile suspensiei(bucse,bielete,amortizoare fata*)
destul deocamdata cu vorbaria...sa punem cateva poze :
asa era cand am cumparat-o:
(ps-bandourile alea mi se pare ca sunt niste mari porcarii,strang noroiul si tot timpul tabla rugineste sub ele indiferent cat de buna e etansarea;drept urmare bandourile ramase au fost smulse cu ura si aruncate la cosul de gunoi )
http://img194.imageshack.us/img194/4889/dsc01482.jpg
http://img231.imageshack.us/i/dsc01480v.jpg/
buuunnn...
apoi a urmat achizitionarea de jante..si demontarea pentru schimbare de bucse si pivoti...si o mica curatare de moloz(praf si ulei) din compartimentul motor:
http://img291.imageshack.us/img291/2095/02092008005.jpg
A fost o idee foarte buna fiindca am descoperit ca circulam de 1000 de km cel putin fara un rulment in tripoda(sarise coroana si acele ramanand doar ciotul)...cu ocazia asta am cumparat o alta planetara ca noua din dezmembrari(150 lei +2 broaste(incuietori) si burdufe aeroterma).si tripoda:
http://img2.imageshack.us/img2/7117/1138o.jpg
apoi asamblarea:
http://img174.imageshack.us/img174/2720/60872474.jpg
bun...
totusi nu am fost multumit...motorul scotea ceva fum albastru(semeringuri supape da nu stiam atunci de unde provine)...si asa a venit iarna...a urmat demontarea/dezasamblarea motorului
:
http://img294.imageshack.us/img294/709/dsc03557.jpg
http://img87.imageshack.us/img87/5339/21012009.jpg
http://img87.imageshack.us/img87/8346/21012009007.jpg
http://img188.imageshack.us/img188/9728/05022009.jpg
pe de o parte nu era necesara demontarea motorului...dar a fost oarecum bine ca am descoperit cuzinetul central putin uzat...nu mult dar destul cat sa merite inlocuirea, aveam deja segmentii noi pregatiti(si inca sunt pregatiti ca nu am reusit sa-i montez )
apoi chiulasele...putin curatate si rodat supapele ,axe cu came noi de 11 franta cred(scria Tufon pe ele ),apoi semeringuri supape noi(de la valib):
http://img191.imageshack.us/img191/332/dsc06197.jpg
nu am montat inca pistoanele in cilindrii fiindca baiatul pe care l-am rugat de presa segmenti(asa cred ca-i spune la colierul ala pt piston cu care se monteaza pistoanele in cilindri) "se cam trage pe fese" dar am montat asa de forma motorul...sa ma mai incurajez(am avut momente cu motorul asta cand simteam ca-i dau ciocane de disperat ce eram)...semeringuri noi peste tot...curele de distributie Gates noi...si sper sa-l tratez cu un ulei cat de cat decent...
http://img177.imageshack.us/img177/4921/dsc06201.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/7338/dsc06202z.jpg
si cu masina in procesul de coborare
http://img198.imageshack.us/img198/2933/dsc0378s.jpg
(am coborat-o maxim de fata,dar nu mai puteam sa virez(capetele de bara-bieletele de directie se opreau in lonjeron) asa ca am mai ridicat-o 3 cm...).
asa arata acum:
http://img268.imageshack.us/img268/1710/dsc06227p.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/6427/dsc06228.jpg
plange saraca dupa motorul rapit pentru renovare

http://img205.imageshack.us/img205/9366/dsc06224.jpg
http://img188.imageshack.us/img188/3374/dsc06223q.jpg
pe mine unul ma incomoda foarte mult traversa aia ce tine roata de rezerva...drept urmare a fost extirpata(apendicele ) si am facut alta prindere pentru tija ce sustine capota:
http://img188.imageshack.us/img188/3966/dsc06225.jpg
momentan vopseaua nu e in cea mai buna stare...probabil o va paste o revopsire (murdaria e inhibitorul de rugina-vaselina-am dat-o peste zgarieturi sa nu rugineasca pana o vopsesc)...
Bordul a fost transformat din gri in negru...mie negru mat mi se pare ca se potriveste cel mai bine...l-am dat cu vopsea direct dupa ce l-am degresat...fara plastofix si vopseaua nu da semne de imbatranire gen decojire cu toate ca a prins-o si soarele verii de 2 ori si gerul iernii .
Si am o intrebare...oare cum se intelege volanul sport cu rotile de 195? Frumos, a fost chinuita..
Cat a fost vopseaua pentru temperatura (de care era, 650°C) care ai folosit-o pentru motor? Segmenții îi scotea frumos de pe pistoane cu mânuța și cu o șurubelniță. Și pe cei noi, îi puneai tot cu mânuța, atent atent să nu îi rupi. Nu e mare filozofie. Te uitai apoi în carte să-i poziționezi și la final puneai cilindrii. Atent să apeși uniform cu mânuțele pe segmenți

Cât despre "Jesus Fish-ul" ala pe care scrie "Satan"..... am râs tare pe loc volanul se intelege mai greu,iar in mers conteaza foarte mult cat de bine merge si volanul clasic in palier , daca totul e ok cu roatele de 195 trebuie sa te obisnuiesti ca la sleaurile din de pe drum trebe sa tii mai tare de volan ca iti cam sare din maini


spor la treaba cu masina Tin sa spun in primu rand sa ai parte de ea cat mai mult ....cat despre pestisoru "auriu" a fost ideea mea ) vroiam sa facem si ceva club la un moment dat. Foarte frumos motoru reconditionat, din fericire il pot vedea in fiecare zi Bafta in continuare cu masina ... sper sa ne vedem si in trafic in fiecare zi in cel mai scurt timp posibil.
P.S. Se vede si un coltz din Taz mobil intr-o poza Ia uite ca apar Clujeni cu oltciturile!
Bafta cu el.
Cere o reconditionare masinautza. multumesc de urari
vopseaua..nu mai stiu exact cam ce temperatura suporta...oricum era ceva high-heat...ceva asemanator cu aia pentru etrieri(dupa ce s-a uscat am tinut cilindrul in flacara cateva secunde...in jur de 20 sa zicem si nu s-a innegrit sau deteriorat...oricum am dat in strat subtire..deci nu va restrictiona prea mult racirea si daca are sa se arda...se va arde repede (sper sa nu )
segmentii i-am montat pe pistoane...
http://img146.imageshack.us/img146/3031/dsc06231.jpg
de montat pistoanele in cilindrii n-am montat...
la montare fantele segmentilor trebuiesc decalate cu 120 grade.
ps. urmaresc forumul din umbra de mai bine de 2 ani jumate
ca un last edit...un divais improvizat de depresat-si montat la loc arcurile de supape...
http://img189.imageshack.us/img189/8195/dsc06232.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/6505/dsc06233j.jpg
de functionat...pe principiul parghiei...si sprijina pe nervura centrala a chiulasei'pe interior si se trage apasand cu coarnele alea arcul...necesita putina forta(60kgf parca au valoarea arcurile),in rest merge relativ usor...eu am reusit sa asamblez arcurile cam in aprox 20 min la o chiulasa Bravo omule. AI (Ati) avut ceva de munca la ea, nu gluma. Important e ca a iesit f bine. Felicitari si asteptam si o noua vopsea: tot negru mat?
Btw Axele Tufon is suta la suta Romanesti.
Ai grija de acum pe unde te dai cu ea..ca la ce drumuri avem....... Felicitari! Motorul arata super adevarat, la fel si carburatorul! Mult succes in continuare! Daca e tot dat motorul jos si vrei segmenti noi, nu incerci sa il comprimi? Macar un 0,4 daca vrei si fiabilitate. Potentialul e mare!
Masina o prepari pentru oras, interior fancy? Sau o faci pentru curse de accelerare, tehnico-aplicative, etc? (adica cu volan si roti, si eventual pedale) e motor de 1.1,ce sa mai comprime la el ?
iulicuta2000 a scris:e motor de 1.1,ce sa mai comprime la el ?


Aha. Asa-i. Hmm... masina as vrea s-o fac cat mai stock la exterior..si cat mai simpla la interior(cat mai negru si mai discret)...cu exceptia jantelor mai late si volanul(care este )...
fiindca nu am mai miscat nimic pe la partea cu motorul...am mai stat putin printre fiare si alte chestii marunte...
si...apropos...cunoaste cineva ceva despre acest inculpat?..ma cam bate un gand nastrusnic
http://img31.imageshack.us/img31/2522/dsc06261.jpg
http://img32.imageshack.us/img32/8448/dsc06263l.jpg
http://img32.imageshack.us/img32/8448/dsc06263l.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/7339/dsc06266j.jpg
comparatie:
http://img197.imageshack.us/img197/8567/dsc06267.jpg
e vorba de un AISAN,prelevat de pe o toyota(model ceva de pe la sfarsitul anilor 80 spre 95,pus pe modelele carina,camry,corolla si ceva 4x4) motor 2.0;din cate mi-a spus nu avea consum mare chiar si in forja(zicea ca nu i-a sarit niciodata peste 15 la suta...
pe mine ma intereseaza mai mult daca as putea afla ce rol au mai exact vacuum-urile din poza 3 si unde se conecteaza corect(masina s-a dezmembrat-crapase motorul-si n-am aflat cum vin toate conectate si ce-s cu ele...in rest mi-am dat seama cam cum functioneaza... s-ar putea sa fie cam maricel carburatorul pentru un motoras de 1.1 sa stii cauta-l pe net ca poate gasesti o descriere completa a lui E prea bacâr. Chiar și pentru 1.3 dacă ar fi Salut
Am eu montat pe masina asa ceva si functioneaza f bine.
Consumul de benzina a scazut sensibil, motorul trage f bine.
Pornirea este f usoara, socul este automat.
Vacuumurile alea au functii similare cu ale oricarui carburator: dezinnecare, econostat. In plus mai este unul pentru deschiderea treptei a doua, care se face tot vacuumatic, spre deosebire de carb orig de Oltcit.
Recomand cu toata caldura montarea unui astfel de carburator. Desi cel pe care il ai tu , fiimd ptr motor de 2000 cmc, s-ar putea sa mai trebuiasca aranjat. Un difuzor mai stramt, ceva modificari de jigloare... Dar e posibil si sa mearga asa.
Cred ca merge chiar si fara flansa. Cred ca doua din gaurile de prindere se potrivesc. Pentru celelalte doua, e mai simplu sa dai doua gauri in cutia de amestec (sunt mai apropiate) si sa le filetezi. Este posibil sa trebuiasca si sa largesti un pic interiorul cutiei de amestec, astfel incat sa aiba loc clapeta de acceleratie sa isi faca cursa.
Si, bineinteles, trebuie adaptata comanda acceleratie. Merge cablu de Dacie, fara alte modificari, decat un suport simplu de improvizat.
Vezi topicul meu ,, Carburator de Mazda " de la ,,Consum"

Bafta si Curaj. asta e marea buba la el,ca e pentru motor de capacitate cilindrica mare,in rest nu vad de ce n-ar functiona ,doar ca,daca o fi vreun carburator sensibil cum e cel de oltcit si schimbi valoarea unui jiclor si nu te mai intelegi cu mersul motorului iti cam bati cuie-n cap degeaba cred ca ai si tu carb` de care am eu...de pe toyota carina II, 1.6 90cai?!
dar eu la mine aveam mii de vacuumuri, pt ca masina iese euro2

o sa ma uit la al meu sa vad exact ce scrie pe carb... Buun...n-am mai scris nimic de ceva vreme..timpul trece..sa facem un mic update:
s-a asamblat motorul intre timp:






Deocamdata am renuntat la Aisan(carb) si m-am hotarat sa raman cu o bijuterie de keihin de pe o Honda Accord('81) ca nu are multe vacuumuri necesare de legat(indispensabile functionarii).
si jantele(2 deocamdata,mai necesita retusata vopseaua neagra):



si cer o parere...suportii de motor sunt noi(cumparati prin primavara),sa-i montez cu incredere?-am auzit povesti ceva gen "parca sunt lipiti cu prenandez"...
suportii motor....eu am suporti motor noi, luati acum 2ani...si in curand implinesc lejer 70.000km si sunt foarte ok.
Trebuie sa te uiti la ei (daca ai posibilitatea), sa fie lipit bine cauciucul de partea de suport, si cele 2 jumatati de cauciuc sa fie vulcanizare(lipite/imbinate) cat mai bine, fara locuri in care poti separa cele 2 parti


- misto rau motorul! dar de ce l-ai asamblat fara carenaj?
- carburatorul ala nu e mult prea inalt?
- nu vei folosi pompa de benzina electrica pentru carburatorul ala? Motorul l-am asamblat deocamdata fara carenaj fiindca vreau sa-l pornesc intai si sa-l las sa functioneze catva timp pentru a vedea eventuale scurgeri de ulei,eventual remedieri;cu carenajul ar fi mai greu de descoperit scurgeri minore sau ceva nereguli.
Carburatorul asta nu e cu mult mai mare decat cic-ul(surubul de fixare a filtrului de aer e mai inalt(am renuntat la antreoaza/flansa originala de sub cic,s-a asezat foarte bine numai pe garnitura;am dat alte gauri si pus prezoane de 6mm).
Multumesc de sfatul cu suportii..am tras de ei cat de cat si par a fi lipiti bine...oricum dupa montare (si rulare ) ii voi tine sub supraveghere.
deocamdata am pus pompa de benzina originala ca nu am terminat de facut capacul(blind) de acoperire al palierului,sa nu fac fantana arteziana cu ulei sub capota ;oricum ii voi monta pompa de benzina originala a carburatorului(prelevata tot de pe Honda)-un Pierburg care se opreste din pompat cand e presiunea prea mare(inchiderea poantoului) dar care are debit destul de bun...
In poze se poate observa ca am montat deja tablele care vin pe sub cilindri/chiulase si peste tuburile de retur ale uleiului ....de restul nu m-am gandit..dar sper sa se poata monta fara sa-l desfac iarasi

si un later edit...sa pun capac de culbutori admisie stanga fara gat de umplere ulei (adica unul de dreapta)...ma cam incomodeaza gatul ala (eventualele completari de ulei sa le fac prin joja ? E oarecum bizar, anumite carenaje (cele inferioare) se pun cam greu, daca nu imposbil fara a da jos chiulasa. Parerea mea. - partea inferioara a carenajului (exceptie cea pe care ai montat-o) poate fi montata cu motorul asamblat
- la partea superioara...va trebui sa dai jos radiatorul de ulei, respectiv admisia. Altfel...nici cea mai mica sansa


Gatul ala de umplere...poti sa il scurtezi, daca te incomodeaza. asa am facut si eu cand aveam un set de carburatoare dellorto dhla Foarte frumos ! dar iti dau un singur sfat schimba simeringurile de la volanta si distributie cu unele noi Fartec ,alea rosii frantuzesti o sa curga relativ repede nu sunt siliconice si nu tin! Cand am cumparat simeringurile am crezut ca alea negre sunt de proasta calitate..si astea rosii is mai bune,dat fiind pretul mai mare la alea rosii(sau asa mi s-a parut) ;deci trebuie sa-mi iau altele...oricum voi porni motorul cu simeringurile astea,dar inainte de montare le schimb...ce imi recomandati-negre fartec?(sunt si fartec rosii?);uite..e bine de stiut pe viitor ca porneam motorul totul bine si ma trezeam ca plange ulei si m-as fi gandit ca le-am montat gresit ......pacat ca sunt pline magazinele de pocnitori de-astea...zici ca faci un lucru...dupa care te gandesti ca mai bine nu te-ai fi apucat eu n-am avut probleme cu astea rosii...si cele care au cea mai mare vechime pe motor, e de vreo 80.000km, montate acum aproape 3ani Ai putea sa asiguri suportii de motor cu suruburi, gasesti pe forum cum se face. O sa iasa treaba buna, se vede ca lucrezi atent. mare grija cu suportii,astia de ultima genereatie au fost facuti cu tabla mai subtire,si se rupe partea de jos a suportului,piciorul acela in care este sudata piulita,nu cauciucul...pana acum am intanlit 4 parca... Multumesc de sfat...inainte de montare ii voi asigura
si un mic update-
http://www.youtube.com/watch?v=FUWiS6DXiZ8
cel mai tare loc de pornit motorul bravo domn'le,pacat ca va trebui sa-l desfaci iar sa ii pui tablele... da si pacat ca nu ii prea buna pompa aia de benzina ) Uraaaaa! Primul Oltcit cu motor pe spate!
Dar, in caz ca te intrebi de ce nu pleaca masina de pe loc, vezi ca n-ai montat ambreiajul Si-a primit ambreiajul si loc de veci in caroserie sub capota


Ca noutati:
Scaunele au fost retapitate(am vrut cat de cat sa fie in stil recaro,recaro nu mi-am permis,salvez pentru o vopsea)

-pentru bancheta spate m-am luat dupa banchetele de la masinile cu cai mai multi si spatiu mai putin in spate(mazda rx7 si toyota supra).

-scaunul soferului a fost primul,nu a iesit cum as fi vrut,scaunul din dreapta e ceva mai bine.
-Si o mica schimbare la aspectul exterior-buson de motor
[IMG]http://img33.imageshack.us/img33/2461/dsc0
[URL=http://img97.imageshack.us/i/dsc07639u.jpg/]

mariankzd a scris:(am vrut cat de cat sa fie in stil recaro,recaro nu mi-am permis,salvez pentru o vopsea)


Nu exista scaune "tip Recaro"... Recaro este doar o firma care fabrica scaune(si sport, dar si normale). E acelasi lucru ca si cum ai zice scaune tip Sabelt/OMP/Sparco etc, mai exact o greaseala urata de exprimare.

In rest, vad ca arata foarte bine motorul. O bila alba de la mine. haios busonul de la benzina
te-a muncit putin pana a iesit asa nu?
apropo,cred ca ai cel mai frumos motor pe care l-am vazut pana acum
p.s. de ce i-ai dat jos carenajul pentru a schimba ambreiajul? merci de bila alba
carenajul era dat jos,pozele sunt facute in timp ce montam motorul
cu busonul,am lucrat la el cam 3 zile,a necesitat marirea gaurii din aripa,plus chit si slefuit,efort depus a fost decat din partea neuronilor privind prinderea.
vopseaua pe cilindri s-a pastrat(am avut dubii),am desfacut tablele de deasupra chiulaselor si e la fel ca la montaj,motorul s-a incalzit de cateva ori de nu puteai sa te-apropii de filtrul de ulei...
-la capitolul recaro la scaunele de felul acesta ma refeream :

Astazi am scos olteanul la un test-drive...si tot odata au venit si momente de genul "ia canistra cu benzina si da-i foc"
la relanti sta bine...dar imi sta becul martor cu bateria aprins,ramane fara curent...si mers in suturi..cu intreruperi..
am nevoie de ceva pareri..aprinderea,carburatorul si alternatorul sa fie buba?
aprinderea am reglat-o cu becul...deci ar trebui sa functioneze corect... schimba alternatorul, cureaua de la alternator de asemenea, daca este roasa de timp, sau s-ar putea sa nu fie intinsa suficient.
sau, s-ar putea sa mai fie si de la cablajul de la alternator, eu l-am schimbat cu altul bun si nu mai am nici o problema. Releul de incarcare e problema la becul aprins in bord. sau puntea redresoare sau alternatorul cu totul(ce mai puneti omul sa umble la alternator!? nu-i mai simplu sa il inlocuiasca cu unul bun?) de unde stii ca cel care il pune e bun? poate are rulmentii dusi,poate are carbunii prosti si o sa ramana fara incarcare curand
daca nu e nou alternatorul de schimb atunci nu mai simplu desfaci un capac prins in doua suruburi sa vezi macar daca sunt ok cele 3 lipituri de la puntea mare ?apoi desfaci releul sa vezi daca mai are carbuni,se masoara statorul,rotorul...intr-un cuvant se incearca repararea!
gyorgyoda nu mi-o lua in nume de rau,dar daca nu stii sa dai un sfat bun atunci abtine-te in a mai da sfaturi
am inteles,vrei sa faci posturi,scrie nene la bancuri si alte chestii,nu e greu si nu se supara nimeni Daca dispare problema becului la cresterea turatiei, foarte probabil sa fie puntea mica de diode arsa. Inainte insa, iti recomand sa vezi daca primesti curent pe firul de excitatie al alternatorului si verifica preventiv siguranta de la excitatie si curata si papucii de acolo. Nu se stie niciodata. Multumesc de sfaturi,am demontat alternatorul..schimbat puntea redresoare si releul,am cautat ceva carbuni(tot folositi dar i-am montat pe cei mai lungi))si merge perfect,incarca bine bateria,becul se stinge imediat dupa ce pornesc motorul(care merge mult mai bine de altfel) E timpul sa fac un mic update:
-masina a trecut prin itp,asigurare si a primit "crotalii" noi(de-alea de se pun la animale in ureche) demoralizant a fost ca nu am gasit 05 UGI

[IMG=http://img195.imageshack.us/img195/1391/dsc08453t.th.jpg][/IMG]
Si un filtru nou...adica i-am montat un filtru-panou k&n pe carcasa:
[IMG=http://img195.imageshack.us/img195/4007/dsc08456p.jpg][/IMG]
mariankzd a scris:
Si un filtru nou...adica i-am montat un filtru-panou k&n pe carcasa:
[IMG=http://img195.imageshack.us/img195/4007/dsc08456p.jpg][/IMG]


Asta-i ala de CBR nu? Dilema...
se da un st jante bmw 14" cu diametru gauri 5X120...
aici incepe problema,butucul Oltcitului are gaurile 3X115,iar diametru exterior aprox. 140mm...vreau sa ii modific(sa ii gauresc),gaurile pt 5x120 se plaseaza foarte aproape de marginea butucului,si ma indoiesc de rezistenta modificarii...aveti idei de flanse (eventual poze) pentru aceasta modificare?
[IMG=http://img13.imageshack.us/img13/1985/dsc08572j.jpg][/IMG]
[IMG=http://img43.imageshack.us/img43/3654/dsc08573u.jpg][/IMG]
-Am vazut ca si laure2fast are pe axel,daca ar putea sa-mi faca poze cu butucii lui...
si mai era un Oltcit in Dej parca,accidentat...acelasi model de jante.... noutati in materie de tiuning :
aripa bad boy look:
[IMG=http://img697.imageshack.us/img697/3230/19032010003.jpg][/IMG]
[IMG=http://img716.imageshack.us/img716/7241/19032010004.jpg][/IMG]
[IMG=http://img13.imageshack.us/img13/7830/19032010025.jpg][/IMG]

artistul era un sofer care vorbea la telefon intr-un clio de firma
a facut stanga dupa ce s-a incadrat gresit pe banda si mi-a taiat calea Ti-a platit ceva macar? ce parere aveti de butucii modificati 5x120?
pe aia de RM apare asa:
http://img17.imageshack.us/i/dsc08930k.jpg/
pe cei de club apare asa:
http://img716.imageshack.us/i/dsc08932g.jpg/
amandoua au inconveniente:
butucii de RM..au multe gauri prin ei..arata ca un svaitzer
butucii de club..le ramane putin material pe exterior...foarte putin,plus ca imi trebuie un distantier(flansa) pana la urma am ramas pe fata la butucii de RM si au iesit asa:
[IMG=http://img641.imageshack.us/img641/9906/dsc09168.jpg][/IMG]
-cel mai dezavantajat prezon
[IMG=http://img245.imageshack.us/img245/23/dsc09170.jpg][/IMG]
spatele butucului:
[IMG=http://img515.imageshack.us/img515/6162/dsc09173w.jpg][/IMG]
[IMG=http://img10.imageshack.us/img10/7386/dsc09174o.jpg][/IMG]
si vedere din fata cu piulitele montate
[IMG=http://img168.imageshack.us/img168/341/dsc09178b.jpg][/IMG]
gaurile si presarea prezoanelor au fost facute la o firma specializata pe confectii metalice si flanse auto...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community