Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Device pentru scos pistonasele din etrier
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
alf 08
general III (16)
general III (16)


Înscris: 20/Mar/2005
Mesaje: 1098
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=237027&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#237027Trimis: 11 Iun 2009, 12:25    Subiect: Device pentru scos pistonasele din etrier Răspunde cu citat (quote)

Uite ce am gasit pe forumul Dacia, sper ca este ok daca pun link-ul:

http://www.daciaclub.ro/-Intrument-de-scoatere-pistonas-t150451.html
***
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=237033&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#237033Trimis: 11 Iun 2009, 12:37    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

pai,nimic nou
de multa vreme unii se duc la vulcanizare,sau cu o pompa de frana de oltcit la care s-a astupat iesirea pentru conducta spate,si cu o conducta de frana se scot pistonasele destul de usor
sau o a treia varianta(vazuta de curand,si foarte lejera) mers la un strungar,facut filet interior in pistonas cam pe 1cm lungime,si dintr-o teava de diamentru asemanator se face un "surub" care se infileteaza in pistonas si apoi il extragi tragand de el afara
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alf 08
general III (16)
general III (16)


Înscris: 20/Mar/2005
Mesaje: 1098
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=237050&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#237050Trimis: 11 Iun 2009, 14:54    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Da, dar asta e comod daca te apuci de surubareala si nu ai chef sa dai o fuga pana la vulcanizare.
Misto ultima idee.
***
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
b28kft
cont suspendat


Înscris: 12/Mar/2008
Mesaje: 1847


Mesaj: viewtopic.php?p=237420&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#237420Trimis: 13 Iun 2009, 22:45    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Haios.
Dar, trebuie urmatoarele precizari:
1. etrierul de Dacia 1300 il lovesti de cateva ori de asfalt si iese pistonul, niciodata nu se vor gripa pistoanele ca la Oltcit;
2. Gica ala zice de un compresor alimentat la bateria masinii... Eu am luat tzeapa cu compresor de 9 atmosfere!!!
Pt extragerea pistoanelor gripate se foloseste o presa mecanica foarte simpla: o talpa metalica cu un surub in centru. Se fileteaza interiorul pistonului, se infileteaza surubul presei in piston, apoi se extrage.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dumitru Cristian
pretor II (18)
pretor II (18)


Înscris: 10/Dec/2006
Mesaje: 1554
Locație: Bucure
Telefon: 0724.100.593

Mesaj: viewtopic.php?p=237426&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#237426Trimis: 13 Iun 2009, 23:15    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Eu am reusit sa-mi scot pistonasele foarte gripate de altfel cu un compresor electric mai puternic, pui stutul pt umflat salteaua sau pentru ce o fi, infigi bine in locul unde vine teava si ti apasat si mai ti cu o mana pe gaura dintre etrieri. Am avut totusi un pistonas care a refuzat si 18 bari, i-am pus conducta, am astupat gaura cu o menghina si o chestie gen cauciuc..
OLTCIT CLUB 11 RL
Pasiunea nu are limite!
Nationalist convins! O tara fara cultura e o tara fara viitor!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=237436&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#237436Trimis: 13 Iun 2009, 23:39    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

b28kft a scris:simpla: o talpa metalica cu un surub in centru. Se fileteaza interiorul pistonului, se infileteaza surubul presei in piston, apoi se extrage.

exact ce spuneam mai sus
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ph65edi
centurion III (7)
centurion III (7)


Înscris: 03/Dec/2008
Mesaje: 218
Locație: Ploiesti
Telefon: 0721306803

Mesaj: viewtopic.php?p=263107&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#263107Trimis: 13 Feb 2010, 23:57    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

eu pun intre semietriere o membrana de cauciuc ...sa nu treaca aerul dintr-o parte in alta ... si cu garnitura de cauciuc pusa la aerisitor/teava de lichid presez cu capatul pompei de umflat roti si dau la ea pana face pistonul poc ... e mai buna metoda voastra cu chestie de se infileteaza ...dar e de mesterit in plus !! sau dau cu lichid de frana pe langa piston ... il bat in interior ...si apoi cu o teava de o jumate sau de 3 sferturi filetata pe exterior ...nu mai stiu... formez filet pe interiorul pistonului si invart de el pana incepe sa se invarta si pistonul ...apoi prind in menghina teava si continuu sa invart de etrier pana scot pistonul (eu am rm si vorbesc de pistoanele dupa spate ...la modelele alelalte nu stiu daca se aplica)
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MadWolf
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 21/Apr/2005
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=263162&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#263162Trimis: 14 Feb 2010, 16:53    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

b28kft a scris:Eu am luat tzeapa cu compresor de 9 atmosfere!!!


Tocmai voiam sa spun ca n-am reusit sa scot niste pistonase la 8 atmosfere da' se pare ca se poate si mai rau
Doar dupa ce ultimul copac va fi taiat, doar dupa ce ultimul rau va fi otravit, doar dupa ce ultimul peste va fi prins, doar atunci va veti da seama ca banii nu pot fi mancati...
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tonim
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 06/Oct/2005
Mesaje: 3505
Locație: cluj napoca
Telefon: 0724.249.143

Mesaj: viewtopic.php?p=263170&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#263170Trimis: 14 Feb 2010, 19:45    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

am avut pistonase care nu au vrut sa iasa de nici un fel .
asa ca am montat pe rand semietrierul respectiv pe circuitul fata si dat la pedale pana au iesit
Mazda 6 1999 cc / 141 hp
You’re broken and I’m still the one that’s more fucked up.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
suirammarius
general II (15)
general II (15)


Înscris: 14/Mai/2007
Mesaje: 1043
Locație: Brasov

Mesaj: viewtopic.php?p=263191&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#263191Trimis: 14 Feb 2010, 23:25    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Se monteaza pe rad cate un semietrier la circuitul de frana si se astupa gaurica aia mica dintre semietrieri cu o menghina de mana (adica se strange menchina pe gaura) si apoi.... floare la ureche! Se pana dai pedale si apoi auzi... poc! In momentu' ala, oricare dintre noi ar face operatiunea asta, cu siguranta te vei gandi ca "a iesit!!"
Spor la treaba!
L-am avut pe Dumnezeu in casa si l-am dat afara!!
Oare exista un cuvat in dictionar care sa ma caracterizeze?
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pete
centurion II (6)
centurion II (6)


Înscris: 29/Mar/2009
Mesaje: 147


Mesaj: viewtopic.php?p=263195&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#263195Trimis: 15 Feb 2010, 00:07    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

eu am un fel de cap de teava cu filet care isi face singur filet in pistonas si dupa ce ai infiletat daca ai o menghina e super usor, daca nu iese si la mana da te chinui putin
***
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
valib
cont suspendat


Înscris: 05/Dec/2004
Mesaje: 6107


Mesaj: viewtopic.php?p=264374&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#264374Trimis: 25 Feb 2010, 01:53    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

suirammarius a scris:Se monteaza pe rad cate un semietrier la circuitul de frana si se astupa gaurica aia mica dintre semietrieri cu o menghina de mana (adica se strange menchina pe gaura) si apoi.... floare la ureche! Se pana dai pedale si apoi auzi... poc! In momentu' ala, oricare dintre noi ar face operatiunea asta, cu siguranta te vei gandi ca "a iesit!!"
Spor la treaba!




cea mai adevarata si mai simpla solutie
Mess with the best, die like the rest!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariankzd
tribun III (10)
tribun III (10)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 445
Locație: clujo,Romanistan
Telefon: 0743465715

Mesaj: viewtopic.php?p=291863&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291863Trimis: 11 Mar 2011, 20:48    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Cata inginerie pentru conectatul unui furtun la pompa
Uite varianta mea...cel putin la mine a functionat
http://img855.imageshack.us/i/divais.jpg/
Acum, am luat la curatat pistonasele, le-am dat la perie rotativa(de plastic nu sarma) si puf(pentru lustruit) si au iesit asa:
http://img852.imageshack.us/i/31063349.jpg/
Aveau teflon pe ele, dar era gata(se facusera zgarieturi pe el si pe unele portiuni era lipsa), e bine daca ii montez cu garnituri noi, nu vor fi probleme?
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
valib
cont suspendat


Înscris: 05/Dec/2004
Mesaje: 6107


Mesaj: viewtopic.php?p=291866&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291866Trimis: 11 Mar 2011, 21:08    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

da, o sa fie ok
Mess with the best, die like the rest!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
b28kft
cont suspendat


Înscris: 12/Mar/2008
Mesaje: 1847


Mesaj: viewtopic.php?p=291869&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291869Trimis: 11 Mar 2011, 21:50    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Daca nu mai au teflon, adio. Ii pui in vitrina, ca arata frumos. Dar atat.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
jimmy92
legatus I (11)
legatus I (11)


Înscris: 17/Ian/2009
Mesaje: 508
Locație: Ploiesti

Mesaj: viewtopic.php?p=291871&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291871Trimis: 11 Mar 2011, 22:01    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

depinde cat de norocos esti, dar pe viitor, in proportie de, 70% o sa ai probleme cu blocatul franelor...
Oltcit Club '83
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
valib
cont suspendat


Înscris: 05/Dec/2004
Mesaje: 6107


Mesaj: viewtopic.php?p=291872&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291872Trimis: 11 Mar 2011, 22:06    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

ale mele merg fara teflon de 4ani, si vreo 100.000km
Mess with the best, die like the rest!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
jimmy92
legatus I (11)
legatus I (11)


Înscris: 17/Ian/2009
Mesaje: 508
Locație: Ploiesti

Mesaj: viewtopic.php?p=291875&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291875Trimis: 11 Mar 2011, 22:23    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

iar eu am intalnit oltcit care la 10.000 km dupa rk la frate, i s-au blocat pistonasele...
Oltcit Club '83
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Hofy
proconsul II (24)
proconsul II (24)


Înscris: 02/Dec/2004
Mesaje: 2599


Mesaj: viewtopic.php?p=291881&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291881Trimis: 11 Mar 2011, 23:31    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

valib a scris:ale mele merg fara teflon de 4ani

ale mele pe spate functioneaza perfect de vre-o 10ani cu teflon mai mult lipsa... de cand le-a "finisat" tata cu smirghelu' Culmea, alea de pe fatza cu teflonu in stare perfecta, intepenesc intr-una
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariankzd
tribun III (10)
tribun III (10)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 445
Locație: clujo,Romanistan
Telefon: 0743465715

Mesaj: viewtopic.php?p=291884&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291884Trimis: 12 Mar 2011, 00:31    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Chestia e ca nici la mine nu prea mai intelegeai care-i treaba cu teflonul la cum aratau, plus ca unde era prezent, era zgariat...
http://img855.imageshack.us/i/dsc0376r.jpg/
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Hofy
proconsul II (24)
proconsul II (24)


Înscris: 02/Dec/2004
Mesaje: 2599


Mesaj: viewtopic.php?p=291885&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291885Trimis: 12 Mar 2011, 00:35    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Cam asa imi arata teflonu pe alea din spate dar suprafetele sunt netede.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariankzd
tribun III (10)
tribun III (10)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 445
Locație: clujo,Romanistan
Telefon: 0743465715

Mesaj: viewtopic.php?p=291886&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291886Trimis: 12 Mar 2011, 00:56    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Le montez asa, vad cum merge si voi impartasi impresii
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Hofy
proconsul II (24)
proconsul II (24)


Înscris: 02/Dec/2004
Mesaje: 2599


Mesaj: viewtopic.php?p=291890&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291890Trimis: 12 Mar 2011, 07:24    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Cam offtopic... dar nu deschid topic nou pentru atata. Cand avem probleme de intepeneala pistonase etrier, dezmembram, curatam tot, verificam tefloane, eventual punem garnituri noi si aia e. DAR, cum verificam cilindrii din etriere? de unde aflam daca ele sunt vinovate? Cum remediem/reparam cilindrii din etrieri?
Cand am refacut frana pe fatza, pistonasele din etrieru dreapta, au fost scoase la o fabrica... zici ca erau sudate dupa curatare & stuff, pistonasele au intrat relativ greu... apasate destul de tare cu podu' palmei. A functionat ok cateva luni, de atunci, la rece, pistonasele sunt blocate. De abia dupa cativa km functioneaza ok.

DECI... care e treaba cu etrierii, mai exact cilindrii lor? Diagnosticare si reparatie
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zephirus
cont suspendat


Înscris: 03/Dec/2004
Mesaje: 3811
Locație: Hu

Mesaj: viewtopic.php?p=291894&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291894Trimis: 12 Mar 2011, 10:06    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Sau poate de aia
Ce vorbești... le dai piese moc
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Plumber
consul III (22)
consul III (22)


Înscris: 02/Feb/2007
Mesaje: 2257
Locație: ALEXANDRIA
Telefon: 0744330455

Mesaj: viewtopic.php?p=291895&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291895Trimis: 12 Mar 2011, 10:22    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Si cum faci? Le scoti pe toate odata sau pe rand? In cazul din urma cum se suspenda etrierul din care ai scos deja pistonasele?
Si nu in ultimul rand, nu se intepenesc in discul de frana?
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Vizitează site-ul membrului
cristi_s
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 22/Iul/2005
Mesaje: 9803
Locație: ex Brasov

Mesaj: viewtopic.php?p=291897&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291897Trimis: 12 Mar 2011, 10:51    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Se opresc in disc, nu cad afara.
Citroen XM 2.0i 1990 - barca rutiera
Opel Corsa A GSi hillclimb
Volkswagen Bora 1,6 16V
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
Laurentiu
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 13301
Locație: Iasi

Mesaj: viewtopic.php?p=291899&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291899Trimis: 12 Mar 2011, 11:01    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Hofy a scris:Cand am refacut frana pe fatza, pistonasele din etrieru dreapta, au fost scoase la o fabrica... zici ca erau sudate dupa curatare & stuff, pistonasele au intrat relativ greu... apasate destul de tare cu podu' palmei.
Au intrat greu in etriere din cauza ca nu au fost curatate suficient de bine canalele in care intra garniturile de presiune. In timp cit etrierii au fost demontati, lichidul din santuri s-a scurs lasind mizeria sa se "usuce"si apoi facid putin loc de culisare a pistonasului. Dupa un timp de functionare, mizeria a inceput sa se umfle stringind si blocind pistonul in etrier.

Daca nu se curata bine ambele santuri pt garnituri (presiune si praf), nu va asteptati ca etrierii sa functioneze mult timp.

Plumber a scris:Si nu in ultimul rand, nu se intepenesc in discul de frana?
Chiar daca se intepenesc in disc, cind slabesti cele doua suruburi de fixare a etrierului pe carterul CV, semietrierii isi vor da drumul din strinsoare.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
valib
cont suspendat


Înscris: 05/Dec/2004
Mesaje: 6107


Mesaj: viewtopic.php?p=291905&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291905Trimis: 12 Mar 2011, 12:25    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

e descris pe forum cum sa legi cate un semi-etrier direct la pompa de frana daca ai chef(sau nah, ca sa nu faci mizerie, poti sa legi toti semi-etrierii pe rand, la una din conductele de la roata spate).....(pare-mi-se ca exista si o poza pusa de Laurentiu, cu o chestie cu care se poate obtura gaura de comunicare dintre cei 2 semi-etrieri)

(eu am folosit un mops si o bucata de cauciuc)
Mess with the best, die like the rest!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deceneu32
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Mar/2008
Mesaje: 1377
Locație: Craiova
Telefon: 0749682344

Mesaj: viewtopic.php?p=291906&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291906Trimis: 12 Mar 2011, 12:29    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Laurentiu a scris:Daca nu se curata bine ambele santuri pt garnituri (presiune si praf), nu va asteptati ca etrierii sa functioneze mult timp.


CORECT!Asta este principala cauza a blocarii pistonaselor in etrier.Si eu la fel am procedat,folosind o surubelnita indoita calibrata pe dimensiunea canalului.
Lichidul de frana patrunde in acest canal si in contact cu aluminiul formeaza un oxid care il colmateaza.Stratul de oxid creste,forteaza garnitura care,la randul ei,strange pistonasul ducand,in final,la blocarea acestuia in etrier.
Meine Ehre heist Treue(My Honor is Loyalty)
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
mariankzd
tribun III (10)
tribun III (10)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 445
Locație: clujo,Romanistan
Telefon: 0743465715

Mesaj: viewtopic.php?p=291919&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291919Trimis: 12 Mar 2011, 15:03    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Eu am folosit un polipant (e un cauciuc usor abraziv), curata foarte bine, dar nu trebuie insistat ca ia si din metal putin, e ca un smirghel fin
http://img854.imageshack.us/i/dsc0376b.jpg/
pacat ca nu am facut poza si la canale, dar voi face cand trec la curatat etrierii spate
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deceneu32
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Mar/2008
Mesaje: 1377
Locație: Craiova
Telefon: 0749682344

Mesaj: viewtopic.php?p=291927&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291927Trimis: 12 Mar 2011, 15:37    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Discurile astea abrazive le-ai introdus in canalul garniturilor?
Meine Ehre heist Treue(My Honor is Loyalty)
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
mariankzd
tribun III (10)
tribun III (10)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 445
Locație: clujo,Romanistan
Telefon: 0743465715

Mesaj: viewtopic.php?p=291933&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291933Trimis: 12 Mar 2011, 16:32    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Da, sunt cu 2 mm mai inguste decat canalul, dar se pot subtia daca trebuie mai subtire, e cauciuc
o sa fac poza si in timpul lucrarii
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariankzd
tribun III (10)
tribun III (10)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 445
Locație: clujo,Romanistan
Telefon: 0743465715

Mesaj: viewtopic.php?p=291957&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291957Trimis: 12 Mar 2011, 19:01    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

http://img852.imageshack.us/i/dsc0395g.jpg/
http://img690.imageshack.us/i/dsc0396d.jpg/
si in timpul lucrarii
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=291962&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291962Trimis: 12 Mar 2011, 20:01    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Eu am curatat teflonul de pe pistonase,el e prima cauza pentru care se intepenesc pistonasele in timp,cine a desfacut poate a observat ca nu e mizerie neagra pe acolo ci doar maro,de la teflon...
iar canalele alea cu o surubelnita indoita la 90 de grade le-am curatat perfect,orice alta metoda mi s-a parut destul ca s-ar largi canalul si probabil acolo orice micrometru conteaza la etansare...
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deceneu32
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Mar/2008
Mesaje: 1377
Locație: Craiova
Telefon: 0749682344

Mesaj: viewtopic.php?p=291972&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291972Trimis: 12 Mar 2011, 20:50    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Da,Iulica,si eu am curatat stratul acela de culoare rosu-maronie care se depune pe pistoane.Am folosit CIF de instalatii sanitare(baterii de baie),care este slab abraziv,aplicat pe partea verde,aspra,a unui burete de vase.Au iesit LUNA!!
Meine Ehre heist Treue(My Honor is Loyalty)
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=291974&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291974Trimis: 12 Mar 2011, 20:56    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

stratul ala il au pistonasele din fabrica,am setul nou in cutie si sunt maro toate...cand le-oi pune in etrieri cred ca le curat eu dinainte,decat sa ma trezesc peste 2-3 ani ca s-au infranat pistonasele...
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tonim
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 06/Oct/2005
Mesaje: 3505
Locație: cluj napoca
Telefon: 0724.249.143

Mesaj: viewtopic.php?p=291976&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291976Trimis: 12 Mar 2011, 20:57    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

eu de obicei iau un electrod de 2 il bat ciocanul il indoi , il polizez sa fie puuuutin mai mic decat latimea canalului si cu el curat mizeria depusa pe canale
iese bec
Mazda 6 1999 cc / 141 hp
You’re broken and I’m still the one that’s more fucked up.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
Laurentiu
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 13301
Locație: Iasi

Mesaj: viewtopic.php?p=291978&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291978Trimis: 12 Mar 2011, 21:18    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

valib a scris:pare-mi-se ca exista si o poza pusa de Laurentiu, cu o chestie cu care se poate obtura gaura de comunicare dintre cei 2 semi-etrieri

(eu am folosit un mops si o bucata de cauciuc)



iulicuta2000 a scris:...cand le-oi pune in etrieri cred ca le curat eu dinainte,decat sa ma trezesc peste 2-3 ani ca s-au infranat pistonasele...
Curatind stratul de teflon si raminind metalul fara a fi protejat, va apare rugina care il va infrina (suda) si mai mult.
Teflonul este in strat subtire si in plus are proprietatea de a face ca obiectul ce culiseaza pe el sa alunece. Nu teflonul este cel care face ca pistonasele sa se blocheze ci oxidul din canale.
Daca macar la 3-4-5 ani s-ar spala instalatiile si s-ar curata canalele, nu ar fi nici o problema cu frina.
Ultima modificare efectuată de către Laurentiu la 13 Mar 2011, 17:24, modificat de 1 dată în total
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=291994&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#291994Trimis: 12 Mar 2011, 22:27    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

nu laurentiu,sigur stratul de teflon se exfoliaza si ramane intre garnituri,iar pistonasele sunt din aluminiu,cele din fier nu au strat de protectie...
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Hofy
proconsul II (24)
proconsul II (24)


Înscris: 02/Dec/2004
Mesaje: 2599


Mesaj: viewtopic.php?p=292025&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#292025Trimis: 13 Mar 2011, 12:15    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Laurentiu a scris:Au intrat greu in etriere din cauza ca nu au fost curatate suficient de bine canalele in care intra garniturile de presiune.

Doar nu-s chiar atat de nebun sa le asamblez murdare... am folosit un "divais" facut dintr-un electrod, cum descrie tonim, plus ceva schije de lemn. Nu degeaba am ridicat problema cilindrilor... incercasem sa introduc pistonasele in cilindri, fara garnituri si au intrat la fel de greu. Nu am experienta la frane, etrieri & stuff... da nu mi s-a parut normal ca intre cilindri si pistonase sa existe frecare semnificativa. Daca intradevar de aici ni se trag unele problemele de intepeneala, le putem curata si cu bomba atomica si sa-i montam muma garniturilor ca tot degeaba. Pana la urma cat de stramt e prea stramt? Care e masura?
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
valib
cont suspendat


Înscris: 05/Dec/2004
Mesaje: 6107


Mesaj: viewtopic.php?p=292026&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#292026Trimis: 13 Mar 2011, 12:29    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

fara garnituri intra usor

cauta alti etrieri, cu tot cu pistonase
(iti trimit eu daca vrei, moca)
Mess with the best, die like the rest!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Hofy
proconsul II (24)
proconsul II (24)


Înscris: 02/Dec/2004
Mesaje: 2599


Mesaj: viewtopic.php?p=292027&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#292027Trimis: 13 Mar 2011, 12:35    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Am si eu etrieri "pe stoc" merci pentru oferta. Dar nu stiam cat de usor trebuie sa intre pistonasele(de exemplu fara garnituri)
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Laurentiu
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 13301
Locație: Iasi

Mesaj: viewtopic.php?p=292032&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#292032Trimis: 13 Mar 2011, 13:45    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Hofy a scris:Nu degeaba am ridicat problema cilindrilor... incercasem sa introduc pistonasele in cilindri, fara garnituri si au intrat la fel de greu.
Pistonasele fara garnituri intra in etrieri doar cu doua degete fara nici cel mai mic efort cind totul este uns cu lichid de frina. Nu trebuie nici sa joace BALALAU dar nici sa intre fortat. Este cam in genul in care intra un injector in diuza sa.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Hofy
proconsul II (24)
proconsul II (24)


Înscris: 02/Dec/2004
Mesaje: 2599


Mesaj: viewtopic.php?p=292038&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#292038Trimis: 13 Mar 2011, 14:12    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Am inteles. Trebuie sa intre foarte usor... fata de cum sunt ale mele Merci de informatii baieti.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deceneu32
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Mar/2008
Mesaje: 1377
Locație: Craiova
Telefon: 0749682344

Mesaj: viewtopic.php?p=292125&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#292125Trimis: 14 Mar 2011, 11:22    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Hofy,curata pistonasele pe exterior,fara a le deteriora.Eu am folosit o solutie slab abraziva,CIF,pentru baie,aplicata pe un burete de vase,pe partea verde nai aspra.Le iei la frecat pana dispare toata mizeria aia rosiatica de pe ele.Ala e un oxid.Trebuie sa ramana perfect verzi,sa luceasca stratul de teflon.

Etrierii pe interior i-am curatat la fel.Curata,de asemenea,si canalele in care sed garniturile.Baietii au prezentat tot felul de ,,divaisuri,, pentru aceasta operatiune.

Succes!
Meine Ehre heist Treue(My Honor is Loyalty)
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
MadWolf
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 21/Apr/2005
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=292144&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#292144Trimis: 14 Mar 2011, 16:58    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Bre... am 4 pistonase noi-noute pentru spate, stratul de teflon de pe ele e roscat. Nici poveste de verde.
Doar dupa ce ultimul copac va fi taiat, doar dupa ce ultimul rau va fi otravit, doar dupa ce ultimul peste va fi prins, doar atunci va veti da seama ca banii nu pot fi mancati...
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tonim
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 06/Oct/2005
Mesaje: 3505
Locație: cluj napoca
Telefon: 0724.249.143

Mesaj: viewtopic.php?p=292150&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#292150Trimis: 14 Mar 2011, 18:38    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

deceneu32 a scris:Eu am folosit o solutie slab abraziva , CIF , pentru baie , aplicata pe un burete de vase , pe partea verde mai aspra.
[/color]
Succes!

era vorba de buret
Mazda 6 1999 cc / 141 hp
You’re broken and I’m still the one that’s more fucked up.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
lancer
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 1928
Locație: craiova

Mesaj: viewtopic.php?p=292151&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#292151Trimis: 14 Mar 2011, 19:05    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

deceneu32 a scris:Le iei la frecat pana dispare toata mizeria aia rosiatica de pe ele.Ala e un oxid.Trebuie sa ramana perfect verzi,sa luceasca stratul de teflon.


tonim .. cred ca lupu se referea la asta )
CLUB 11R '90 DJ-50 RIP -decedat
CLUB 11RL '94 DJ-01-KNK
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deceneu32
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Mar/2008
Mesaje: 1377
Locație: Craiova
Telefon: 0749682344

Mesaj: viewtopic.php?p=292157&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#292157Trimis: 14 Mar 2011, 19:56    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Nu m-am exprimat cum trebuie.Mea culpa!

Am vrut sa spun:Pistoanele se curata bine pana dispare orice urma de mizerie rosiatica.Ala este fostul strat de teflon,distrus in urma actiunii de oxidare sau ce naibii o fi,a lichidului de frana.Trebuie sa ramana verzi,lucioase ca aspect si sa patrunda fara efort in etrier.

Sper ca m-am facut inteles!
Meine Ehre heist Treue(My Honor is Loyalty)
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
mariankzd
tribun III (10)
tribun III (10)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 445
Locație: clujo,Romanistan
Telefon: 0743465715

Mesaj: viewtopic.php?p=292169&sid=166f3ef85c1da3bb3d87beaf46f24f4e#292169Trimis: 14 Mar 2011, 20:35    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Trebuie sa cada in etrier cand sunt curate si etrierul e curat(din inertie), dar sa nu aiba joc cand sunt introduse maxim(dar nici fixe sa se gripeze), fara garnituri; trebuie curatate bine mai ales daca se monteaza placute noi, pistonasele vor lucra pe garnituri in alta zona unde teflonul poate e uzat, si banuiesc ca vor distruge garniturile.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community