Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

DJ 07 EUG
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Una bucata club 88 recarosat in 97 fara pic de rugina
motor 1.1 cutie in 4 trepte
55000km
recent schinbat spoiler fata pus de trs
vopsit o aripa ruginita si acoperit gaurile cu chit pt rar ca sa nu zica baieti nimic or cum cand o voi vopsi atunci fac pe la caroserie

demontat azi carlig si o sa revopsesc spoileru spate negru si o sa il si ajustez sa stea mai frumos taiat sudat cum vreu eu asa sa iese sa intre mai mult inauntru
urmeza jenti cat de curand deocamdata nu sunt bani de flanse si caucioace noi
rar inca nu are ca nu aveam frane pe o roata + nu era floarea la caucioace tote 4 la fel erau 2 + 2 + mici probleme pe la o aripa spate lovita .. ceva vopsea pe plafon sarita .. a stat 2 ani in soare
maine o asamblez si o sa vin si cu poze

la mine va fi mai usor pt ca ma pricep la mecanica electrica si ceva tinichigerie

cand va intra la vopsit se vor astupa toate gaurile enervante de pe langa faruri + prelungire 2-3 cm la capota in rest merg pe aspect clasic
jenti faruri clare stopurile o sa fie ceva deosebit acolo imi bag eu manuta
o astepta un motor de 1.3 nou noutz unblat decat la cilindri 05 loat din ei
poate si un turbo dar deocamdata nu sunt bani Ai grija ce faci cu el!!
Bafta cu el si vreau poze:) poze poze azi ma duc prin targ sa imi iau si cablu de date ... Esti frate cu Roman Ciprian? nu ..... cablu inca nam asta e dai la vecini si te lasa fara el am mai facut ceva pe la ea ca ma disperase si inca ma dispera ...
cun sa imi faca o bucurie ca sta
ma inbrac in alb si dupa 7-800 de km imi face iar figura carburatoru
am injurat si cu sfinti si cu copiii de a vrut el sa mai merga
bun ... desfac suflu in el cu gura cu fortunu isi revine montez la loc plec fac 2-3 km la loc se infunda iar injur il fac dupa care ajung cu chiu cu vai acasa azi vreu sa il bag la un compresor ca nu il mai sufar nu vreau sa il schinb ca mergea bine si aveam consum ok ..

montat scaune nubira un mp3 lg si cateva nimicuri astept jante si alte nebunii curata carcasa filtrului de aer, schimba filtrul, scoate kktu ala de nuca care separa uleiul si du-i un furtun pana in spate nu o sa ti se mai infunde si daca tot iti face figuri schimba conductele de tur-retur eventual suflale cu aer comprimat, in spate filtru de cielo-injectie si la motor filtru decantor si nu se va mai infunda in veci! cateva zile am avut treba asa ca am mers cu 206 lu mama
o sa ma apuc zilele astea dar imi trebe ceva banuti in principal trebe sa curat carbul sa il suflu la o vulcanizare ca nu am chef de decarburoale si alte chesti e un gunoi care daca ii dau 2 pompe zboara ..








aici vopseam
[img]http: [URL=http://img146.imageshack.us/i/img0113c.jpg/][/img]


finalu
Manerele acelea de Nubira nu ai ce cauta acolo parerea mea!
Vopseaua pe toba nu va tine mult de la caldura.
In rest imi place masina si bafta cu ea.
Ps;bordu este necrapat? bre manerele sunt de nubira si scunele si volanu si mie imi place

toba tine asa ca e inox

bord e crapat dar asta e altu nam si nici nu am intrat la interior prea mult sa fac la el Manerele de nubira arata bine, volanu e inutil, puteai sa il pastreazi la fel de bine pe cel de oltcit. Toba o sa tina vopsita cu orice rahat de vopsea, eu am vopsit-o pe a mea de noua cu vopsea de 2 lei si nu a cazut nici acum (are 2 ani) Tocmai dormisei pe scaun la sofer (spatar), sau asta e ultima moda in Craiova, sa moara vecinu de ciuda? si eu tin scaunu pe spate,si stau chiar foarte bine in el asa
manerele de nubira imi plac si mie,volanul nu prea,dar asta e
arata destul de bine masinuta Nu zic sa nu-l ti pe spate... dar e chiar exagerat, nici nu cred ca ajugi la volan din pozitia aia. poate a fost dat pentru poza,poate omul are 2 metri,se vede ca n-ai vazut unde tine scaunu corbu,sau alte persoane inalte faceam curat deaia era scaunu in pozitia aia si da sunt destul de inalt asa ca scaunu sta in spate deoarece asta de nubira sunt cam cu 10 cm mai inalte decat cele de "oltic" si daca nu il ai dat pe spate la o groapa dai cu capu in plafon
mai pe scurt e aprope pozitia aia de care conduc eu nu e mare diferenta
da cred ca nici eu nu as putea sa conduc confortabil in pozitia aia dar inca o data repet nu e mare difierenta de ceea care o folosesc de zi cu zi sa conduc uhm uhm sunt posesorul al 4 carburicitoare honda 987cc motocicleta
ma apuc de montare 1 pe piston la 4 cm deasupra curios sa vad ce iese
le-am achizitionat cu 20 lei si modificarile clar o sa sara de 100
dar ce mai conteza sa imi fac eu damblaua

pareri sugesti au si 4 filtre de aer separate sport ?? daca ai unde sa faci galerii pune-le
Las3rFrate a scris: sunt posesorul al 4 carburicitoare honda 987cc motocicleta


O sa te omoare la pret filtrele de aer. Dar nu le lasa fara filtru de aer ca faci praf motorul foarte repede. Alta chestie. Ce diametru au clapetele carburatorului? Daca au mai mult de 40mm diametru, o sa ai ceva bataie de cap cu reglatul. diametru 3.7 deja taiai tevile si flansele pt ele si o caracatita sa sudez
dupa care sa fac rost de 1 teu cu 5 gaurele sa inpart benzina si de o nunca pt 2 cabluri de aceleratie ..... in principal gata si nu imi datura bataie de cap
sunt curios cum o sa merga sunt destul de misto filtrele le am si sunt sport speciale nu e problema de praf sunt originale daca urla pot sa fac si alfel filtru... sa merga bine si daca e si consumu ok.. astea raman am si toba sport poze marti miercuri schinbat ceva pe la buchsi si capete de bara bari cs punte spate schinbat tot ce insemna buchse + amortizoare intarite gaura ,ulei cutie si sudura

ma apuc de vopsit alb cu perle albastre Tu esti certat cu Lb Romana...de asta te-am si intrebat daca esti frate cu Roman Ciprian! Ce scaune ai pe masina??
Bancheta o ai sau nu?
Fa niste poze mai clare cu masina!!
Tare (Bibi )! cu limba romana eu!! certat ? ? pai domne cand am facut cunostinta cu ea, ca sa ma cert ???
nu am alte poze momentan si mai e si jegoasa masina se vinde cu 12 mil
si imi pare rau dar 2 ani o sa stau plecat posibil si mai mult asa ca imi pare rau sper sa o cumpere cineva care sa o folosesca macar sa o intretina cat de cat

Rog un moderator sa inchida postul Daca nul vei vinde eu zic ca garaj scrie pe el.
E mai sigur asa.
Si CEW a facut la fel numa ca el la tinuta afara! ramane de vazut daca nu il duc unde oi gasi si bag 1 tona de vaselina in el si nu se mai atinge "rujina" de el montat carburile pe el merge nemaipomenit maine fac un 160 de km cu ea
sa vad si consumu o sa plec cu sticla pe prima faza 2 litri sa vad cat parcurg dupa ce incalzesc 5 min motorul Pune niste poze sa vedem cum le-ai pus . Printre picaturi si nimicuri .. am actele pe numele meu sunt de ieri proprietar si in acte in curand o sa intre la un rk . major ...
masina nu cred ca se va mai vinde daca nu o dau zilele astea nu o mai dau
daca mai intru sa bag bani in ea ii bag pt mine nu pentru altcineva
mai pe scurt cred ca nu o sa o mai dau . o tin Asa mai vii de acasa . Caut pe cineva din craiova sa ma ajute sa unflu si eu eripile la oltean ...
Platesc in bere Azi cu poze noi . am montat urmatoarele
Toba sport
Jante 15 caucioace pe 205 spate 185 fata garda 40
cosmetizata ceva ceva la interior
si mici nimicuri
Problema e ca nu am un cric sa imi unflu aripile .. al meu a ramas fara filet Poze azi calitate prosta si era si murdara masina


am pus toba oglinzi jante pe 15 urmeza sa o las jos si sa o colantez



parerei sugesti astept Jantele arata bine.
Masina trebuie spalata.
Decidete las scrisu spate! ala mic scoate din rucsac lanterna....vuuuuuuuuup!laser frate ))
hai ca arata binisor,jantele nu-s chiar pe gustul meu,dar merg
nu se poate cobori mai mult masina?parca e prea inalta asa... cate 1 dinte si amortizoare de spate atat nu mai mult nu vreau sa nu pot sa urc norduri si sa lovesc cu ea jos

in schinb am probleme mari la motor nu de piese ci plange ulei pe toate gauricile ......

jantele urmeza polisate si lacuite sunt vopsite cu spreiul si nu arata f f bine Il dai jos si il curet apoi il izolezi cu silicon. Jantele sunt de 15 . Bun . dar nu se lovesc cauciucurile pe dedesubt ? loveau in aripi cu un cric si cu o blana sa rezolvat problema:D acum nu atinge nici unde La culisarea suspnesie nu mai lovesc acum ? Adica dupa cursa maxima in inaltime . Dar are loc cand iei virajele la maxim ? Tot asa ai modificat pe interior ? am intrat si tare nu lovea nici unde ... sa vad daca mai loveste schinb caucioacele sunt 205 usor cam late dar am distantier de 2 cm pe spate
acum am motoru jos dat sa vad pe unde pise ulei la 100km pierdeam 800-chiar 1 litru de ulei Iuiii dupa 3 zile de munca la aripile spate nu vroiau cu dat draq sa nu harscaie in mers azi am plecat cu morcovu in C... ca iara aud harsc harsc si surpriza mare numi mai atinge niciunde capitolu asta e incheiat pe jumatate urmeza sa o las jos si mai vad atunci alte rezultate

va astept parereile voastre

micul updeit va fi dat jos setul . pus de 1.3 pistoane taiate chiuloase de 1.1
cilindri loati in strung mai pe scurt comprimat , curele role +placa disc rulment noi si o alta cutie prefer 5 franta sa vad daca si gasesc una convenabila ce om nebun! rezolva problema frectatului,nu te baza ca se toceste cauciucul si nu mai auzi ,unde se toceste,se subtiaza si poate face POC
pe stanga sau pe dreapta atinge? iulica deaia ziceam iupiii ca nu mai freca dupa 3 zile de dat cate 5 m in spate 5 in fata pai la cauciuc te-ai uitat?sa vezi unde freaca?
daca e pe stanga posibil sa atinga cauciucul de surubul barii de torsiune,sau in capacul ala din contraaripa,daca dai jos roata si te uiti pe ea se vede o chestie ca un capac de borcan omule ma superi nu ma lasi sa ma bucur nu intelegi ca nu mai freca nici unde incercat distantier de 15mm na mers am de 20 de mm freca in aripa ubflat freca in acel surub freca peste tot azi nu mai freaca cu 5 persoane mers pe aratura nu am mai auzit macar un harr si credema aratura serioasa

repet de 3 zile asta fac bibilesc la aripile spate si distantiere ca sa stea sa nu mai frece am avut in cap sa pun 205 pe spate si am 205 si nu freca nici unde chiar cu 5 persoane in masina am unflat aripile de 5 ori am stricat 2 cricuri am belit o manivele am last si sange pe ea m-am taiat la un "dest "

nu mai adtiNGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE pai daca m-ai indus in eroare cu
"dupa 3 zile de munca la aripile spate nu vroiau cu dat draq sa nu harscaie in mers azi am plecat cu morcovu in C..."
m-am apucat serios de ea motoru jos si ii pun si set de 1.3 cumparat azi unu bun sh si pistoane sh au plecat direct la strungar sa le taie capetele la pistoane si sa strunjasca 0.7 din cindri chiuloasele schinbate semeringurile de teflon + cutie franta 5 tr si mici nimicuri azi facute Daca setul e sh si ii iei 0.7 din cilindrii, nu o sa-ti dea segmentii in umarul format pe cilindru din cauza uzurii?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community