Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

motorul isi pierde din turatie

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am o probl mai veche.Din cand in cand, , motorul isi pierde din turatie(cand incetinesc)...daca iau piciorul d epe pedala si ea este oprita, se aprinde becluletul de la ulei si ..gata..moare motorul.
Dupa ce o trag pe dreapta, ridic un pic socul si o fortez un pic, isi revine(asta dupa ce scoate mult fum negru)
Care sa fie problema?
Mentionez ca, in cel mai scurt timp schimb si electromoturl apoi o sa ii curat(din nou) platinile si carburatorul(in vedera plecarii cu masina in concediu la mare)>~
Ma pot lovi de aceasta problema tot drumul? Daca scade in turatie automat iti scade si presiunea de ulei in circuit, de aici becul rosu.
Posibil sa ai carburatorul infundat sau probleme la aprindere. Verifica si electrovalva sa stea bine infipta la locul ei. am inteles..am vorbit cu mecanicul acum cateva zile cand mi-a schimbat placutele de frana, si mi-a zis ca , dupa ce ii schimba electremot, o sa curete carburatorul, se uita si platini si mi-a zis sa cumpar si bujiile...(omul mi-a zis ca este bine inainte de a pleca la drum lung(aprox.1600 km dus-intors) o verifica ca lumea. andy,cu toata caldura iti recomand o aprindere electronica,nu de alta dar ai de facut drum lung,si platinile astea sunt pacatoase rau
fumul negru poate fi de la faptul ca mergi cu socu tras Fum negru avem si cand este filtrul de aer imacsit (amestecul bogat in benzina), nivelul de benzina prea mare din cauza plutitoarelor sau cuiului ponto. iulicuta, nu merg cu socul tras..
Aprinderea asta electronica e greu de facut?(si costa mult rezolvarea ei?)
te intreb de curiozitate....(ca sa imi planific bugetul) nu o faci o cumperi
cca 100-120 de lei dar se merita
m-am referit ca mergi cu socu tras dupa ce moare motorul...e de ajuns sa-l tii si 30 de secunde ca sa traga mai multa benzina decat poate arde motorul,si atunci arderea e proasta si bogata in benzina,de aia scoate fum negru Poate se mai si ineaca usor sau cuiul pontou se mai blocheaza si se goleste camera de nivel constant. De obicei micile neplaceri tot de la carburator vin.
andy_tag a scris:...motorul isi pierde din turatie(cand incetinesc)...daca iau piciorul d epe pedala si ea este oprita...si ..gata..moare motorul.

1. Mareste la cit scrie in carte ralantiul;
2. Regleaza revenirea cursei frinei de relanti astfel incit scaderea lui sa nu se faca brusc ci in interval de 3-5 secunde de la lasarea libera a pedalei de acceleratie.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community