Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

PH 20 YWA
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
dj01fad a scris:apropo... o instalatie de AC nu te pasioneaza pt dansa? te anunt de pe acum ca trebuie sa dai bordul jos


De ce il chinui ?

OT - CX ul lu' iwa (daca mai e al lui) mai aveti de gand ceva cu el ? In principiu, eu imi doresc taaaare mult sa refac masina aia, CX ul, adica, dar in fata blocului nu prea am cum. Daca rezolv de o platforma moca, sa o transport la Buftea, dau motorul jos si il fac bucatzele, dar depinde foarte mult de platforma, ca transportul pana la Buftea cu platforme "oficiale" e peste 700 RONi.
De ce intrebi, te bate vreun gand? Io de fapt incerc sa fac un fel de statistica mentala la cate Cx-uri au mai murit, cate sunt in agonie, daca mai invie vreunu' etc.

PS - motorul se poate scoate/baga la o bara de covoare (suficient de solida) si cu un troliu - been there, done that
Daca ai bara de covoare, aduc eu troliu si te ajut la scos Platesti tu si amenda aferenta Nu de alta, dar au mai fost cazuri cand s-au trezit vecinii cu politia in urma reclamatiilor unor vecini "binevoitori". Pentru mult mai putin decat schimbat de motor. Plus ca batatorul de covoare disponibil nu prea e de incredere, a schimbat vecinul mai demult motorul de 2.4 la Mertzan si s-a indoit cam tare, a doua oara cred ca se duce naibii cu totul.
Ai troliu? Ihaaaa, pai atunci poate vorbesc de vreo locatie pe undeva, unde sa il pot atarna de vreo grinda fara sa deranjez pe nimeni. Doar o idee.

P.S: E naspa de dat jos bordul la XM? De fapt e masina frantuzeasca, in mod normal ar trebui demontata cutia de viteze si eventual bara stabilizatoare spate, plus espamnetul, ca sa iasa bordul, nu? Daca ma enervez iti aduc si bara de covoare. Ca eu asa am facut

Am avut o bara de covoare mobila. Doi stalpi infipti in roti in care se turnase ciment si o bara transversala. I-am mutat in garaj si ne-am pus pe treaba. Cam 4 ore in 2 insi...

Ma intreb daca mai exista si bara....

La XM nu am dat bordul jos; DJ-FAD stie sigur cum e schema. Cu siguranta ai sa injuri din belsug
cristi_s a scris:
E naspa de dat jos bordul la XM?


Intrebare retorica? Si cu flexu e naspa !!! Nu de alta, da' am facut asta... nu e naspa, dar tot de kko este... adica... ai ceva de munca, la asta ma refeream; daca esti atent le brodesti la loc perfect, nici nu se vede ca ai umblat acolo... cat despre pret... 100 de euro tot ce am, adica: radiator intern, radiator extern, compresor, condenser, tevaraie, buton actionare; ce iti mai trebuie ar fi o baie de aluminiu cu prindere pentru compresor, dar stiu eu sigur 2 de vanzare, in jur de 100 de lei bucata; inca nu sunt sigur daca vand instalatia, pt ca daca nu imi iese schema cu activa, atunci voi fi nevoit sa il pun la mine pe xm... eu am deja radiatorul in bord, dar mi-e tare lene sa mut instalatia de gpl de unde e pusa, pt ca asa cum e acum nu pot pune tevile si condenserul...
cat despre cx-ul lui iwa... ma gandeam eu sa il readopt si sa termin ce incepusem, dar... nu prea mai imi arde de cx acum, mai ales ca nu mai am loc in curte deja. daca vreti sa il faceti, faceti motorul turbo, este tare funny... restul de piese de sunt necesare la turbo se pot procura destul de repede si simplu (zac prin buzau), asta insemnand evacuarea, debitmetrul, furtunul intre turbina si filtrul de aer, si inca cateva tampenii care nu sunt necesare pt ca se pot folosi de la gti: alternator, electromotor... bla bla; Mmm, nu e mult 100€ pentru AC, dar deocamdata nu ii am disponibili. Daca te hotarasti sa il vinzi, trece-ma primul pe lista, pana atunci sper sa ii am. Tot pe lista aia, daca gasesti cumva si nu iti trebuie, mi-ar mai trebui un set complet (20 bucati) de suruburi pentru jantele de aliaj, alea reconditionate, de a pus poze iwa pe pagina anterioara si inca o piesa de la timoneria cutiei de viteze automate, mai precis suportul ala de plastic pe care se prinde levierul. suport pt timonerie nu am;
prezoane nu stiu daca am eu personal, dar sunt aici la dezmembrari si costa 100 de lei setul de 20 bucati (am cumparat eu pt a mea); ma pot duce sa intreb daca au, si o sa mai caut si eu pe la mine; ia sa te uiti, trebuie prezoane conice sau cu saiba plata? ca e tare important;
AC-ul m-am hotarat sa il vand, asa ca daca il vrei al tau este, ti-l si fac pachet de acum
ia da-mi tu nr de tel sa vb pt prezoane... al meu e 0722544672, nic. Din ce vad, sunt cu saiba plata, ca janta e cu prindere ca la jantele de aliaj de la CX ul rosu.
Din pacate, cum ziceam, deocamdata nu am bani, daca ma mai poti astepta nitel as ramane super indatorat. cu ac mai vedem, nu e graba;
cu prezoanele, am dat azi talpa pe la nea caisa ala si a gasit rapid 10 bucati, si mi-a zis 5 lei bucata... cu saiba plata...
te pasioneaza? oricum, mai gasim, dar tre' sa mai scobeasca pe acolo ca nu stia pe unde le-a pus Salutari. Da, ma pasioneaza cum sa nu. Multzam fain, sa imi zici cum facem cu banii. Eventual da-mi un nr de cont pe privat, unde sa virez banii. o sa le iau maine de la el.... iau cate gaseste, maxim 20 de bucatzoaie, sau chiar 21 sa ai si unu' de rezerva ; platesc io, si iti dau pe privat contul de la card sa pui malaiul. oke? E perfect. Saru'mana. In alta ordine de idei, sper ca maine sa rezolv ce mi-am propus, etansat esapamentul si reglat - din nou, de data asta corect - inaltimea pe fata. Daca ramane timp si de altceva, cu atat mai bine.
De aia sper ca maine sa nu ninga si sa nu fie foarte frig. Mda, de obicei la Brasov e foarte cald si nu prea ninge niciodata. am fost azi si ti-am luat 11 prezoane, pt ca atatea a gasit omul; mi-a zis sa mai trec maine dupa masa ca mai cauta sa vada ce mai are; o sa iti trimit datele contului pe privat, si sa imi trimiti si tu mie adresa de livrare si datele de contact, ca sa iti trimit alea luni; astept pana luni ca poate mai imi da maine... daca nu... iti trimit doar ce am acum; si eu am mers multa vreme la xm cu cate 4 pe fata si cate 3 pe spate, iar celelalte le-am pus dinalea scurte, dar... eu zic ca mai gasim. Saru'mana. Nu e graba cu prezoanele, inca e iarna pe aici. Cand mai ai drum pe la nenea ala si gasesti restul, e ok sa le trimiti. Ca n-are rost sa pui mai multe colete, prea multe drumuri la posta si timp pierdut pentru tine. Am sa iti trimit pe privat datele de contact.
Asaaa, astazi nu a fost sa fie ziua de reglaje si de lucru la esapament, din lipsa de acces la rampa. Daaaar nu puteam sta in casa. Asa ca am purces vitejeste la vazut de ce haraie vitezometrul pe la 60 la ora. Gandindu-ma ca va fi chin si durere sa dau jos bordul, m-am inarmat cu scule si rabdare. Aiurea. E extrem de simplu de dat jos bordul. Si am folosit doar 2 biti din trusa de surubelnite. L-am facut apoi bucatele, am curatat interiorul vitezometrului, am curatat mufele, verificat becurile - mai ales ala de indica benzina putina si nu e ars - curatat geamul ceasului, montat la loc. Cablul este asemanator cu cel de Oltcit, din doua bucati, doar ca mufa de imbinare cu ceasul este muuult mai desteapta, din 2 bucati, cu un manson care face strangerea pe pozitie. Ramane acum sa vad daca mai face urat vitezometrul. Si surpriza surpirzelor, acum functioneaza si joja de ulei din bord, care pana acum se incapatana sa nu mearga. Mai vreau azi sa schimb torpedoul si gataaa pe ziua de azi. Da bre zapada jos de pe rabla, abia o mai vezi ca e rosie
Superbisima jigodia, am vazut-o ieri. Bre tu stai la 1 statie de mine Cand o fi la surubarit daca nu ma chemi ne suparam [quote="Dumitru Cristian"]Da bre zapada jos de pe rabla, abia o mai vezi ca e rosie
Superbisima jigodia, am vazut-o ieri. Bre tu stai la 1 statie de mine Cand o fi la surubarit daca nu ma chemi ne suparam [/quote]

Bre,sigur nu ai gresit topicul?
Din cate stiu eu citroen-ul lui cristi este argintiu, iar cristi este in brasov si zicea ca astazi a lucrat la masina,deci nu cred ca este chiar plina de zapada.

Cred ca ai confundat topicul ! asta daca nu te-ai mutat in brasov si cristi a vopsit citroen-ul in rosu Cam confuz si eu. Nu de alta, dar CX ul rosu tot la mine in fata e parcat, langa XM. Dar e curatat de zapada, doar ca in jurul lui e zapada pana la bare, iar in spate nu se mai vad rotile. Din motiv de suspensie hidropneumatica, dar si de cantitate acumulata. UUuuuuuuuuuuuuuuuuupssss Era pt oxidu rosu a lu iwa
Si stiam ca tot YWA are numerele de inmatriculare... 15-ele si 20-u asta..
Scuze cristi! Mortala faza. Mai ales ca s-a si potrivit, vroiam sa pun mana pe lopata sa dau zapada din jurul CX ului, sa nu mai imi aud vorbe.
On topic. Azi am aflat dupa indelungi chinuri si injuraturi problema vitezometrului: cablul era pe punctul sa se rupa,d e aia fluctua in halul ala si facea ca toti dracii. Azi sa rupt de tot, plus o parte din manson cand incercam sa il scot de pe ceas. Asa ca, maine dau o fuga sa vad daca au cablu nou la magazin. Daca nu, sper sa se potriveasca ala de Oltcit, ca prea seamana. Pacat ca nu am la dispozitie un cablu superior de Oltcit. doamne in ritmul asta or sa ramana fara cablu de bicicleta astia prin brasov ) Mai pune pedale la XM si e masina ecologica ... lant iti dau eu ... ca mai am de la Radu Sa dai tu la pedale cu 1 tona jumate in carca, ma. Eventual pun 5 randuri de pedale, ce, pasagerii sa nu faca si ei sport? Perfect! Si asa vreau sa mai slabesc un pic ... vreo 5-7 kile minim
Daca nu pui pedale si la pasageri sa vezi tu ce pedalezi cand ma urc eu! mai bine ii pune catarg, panze si schiuri la roti.... pe vremea asta are toate sansele sa tina figura... Vedeti, ma, cine se pricepe la tehnica si la Citroenuri? Se vede imediat dupa solutia tehnica adoptata. Idee ultraecologica, efort minim din partea pasagerilor, confortul se pastreaza, ca nu mai tre sa tai podeaua pentru ca sa treaca lanturile, etc. ai grija ca tre sa pui si o morisca pentru pompa hidraulica... nu de alta dar fara suspensii, directie si frana e naspa rau Lasa ca asta merge oricum. L-a invatat Cristian sa mearga si fara benzen, asa ca fara suspensii nu e problema !
talash a scris:Lasa ca asta merge oricum. L-a invatat Cristian sa mearga si fara benzen, asa ca fara suspensii nu e problema !


tare bre... o stiti p'aia cu calu'? unuia ii moare calu'; suparat... zice: al dracu el, cand se invatase sa nu mai manance a murit...
dj01fad a scris:
talash a scris:Lasa ca asta merge oricum. L-a invatat Cristian sa mearga si fara benzen, asa ca fara suspensii nu e problema !


tare bre... o stiti p'aia cu calu'? unuia ii moare calu'; suparat... zice: al dracu el, cand se invatase sa nu mai manance a murit...


Tare asta !
Pune niste poze ca nu am studiat-o cand am vazut-o live la Teliu. Pai acum e intr-un morman de zapada, inghetata bocna si murdara la exterior. O sa ii fac ceva poze zilele astea. Uite si pozele promise:


Si surata ei mai batraioara:

Intrebare: stie careva vreo posibilitate de redare a transparentei plasticului ingalbenit? Mai exact este vorba de dispersoarele din faruri de p efaza scurta, care acum arata cam asa:

Ah, si sa va mai zic o faza care tine de weird engineering si efectele ei: mai nou, de fiecare data cand semnalizez stanga, se aprinde si becul de presiune in sistemul de franare. Dar numai stanga. Se stinge la vreo cateva secunde dupa ce opresc semnalizarea. Daca pun semnalizare stanga din nou, se aprinde de fiecare data. Iar frane, are. vezi ca becul de semnalizare pentru sistemul de franare indica si nivel de LHM scazut !

Si mai este o chestie curata cu spray de contacte tripla stanga (spate) si verifica masele de acolo e posibil sa fie vreun contact imperfect.

Eu asa pateam pe dreapta Estem LHM. Am verificat acu becurile si era un bec de frana ars, l-am schimbat. Am curatat si mufele, nu erau foarte oxidate. Am curatat mufele scoase de la ABS, le-am pus la loc si ... merge ABS ul. Sa vedem pana cand. Am curatat nitel si admisia, avea putin ulei in ea. Problema este ca clapetele sunt foarte murdare, iar dupa clapete sunt depuneri destul de mari de mazga neagra. Cred ca pe la vara am sa dau jos galeria de admisie si am sa o curat.
Ramane sa vad daca mai face faza cu becul de frana la semnalizare stanga. cristi, am deja 20 bucati prezoane de roti...
sa imi dai adresa unde sa le trimit, iar eu iti trimit pe privat contul unde sa pui malaiul...
vezi sa ai grija cu abs-ul... testeaza pe un drum gol, nu iesi in trafic cu ea asa... eu aproape ca am calcat o tantica pe trecerea de pietoni din cauza lui... Saru' mana lu' matale, shefu'. Maine (de fapt, judecand dupa ceas, astazi ) o sa dau si un mesaj cu datele de contact. Ca acu' ma bag nitel la somn.
ABS ul o sa fie in supraveghere atenta, plus ca de felul meu sunt pasnic la mersul pe sosea, mai ardeleneste, asa (desi maica-mea zice ca cica as fi jumate oltean ), deocamdata prin prejurul casei, pana la proba contrarie. ardeleneste asa fugea masina de cur in unele curbe cand am fost la comandau Mda, e ceva ciudat. Cand merge ABS ul, cand nu merge. Si cand nu merge, de fapt apesi frana, da sa franeze si apoi scade franarea. Ca si cum ar primi informatii eronate despre viteza masinii. Ar trebui sa ma uit nitel si la senzori.

Mi-au gasit cablu de vitezometru. 250RONi. No thanks, cautam second hand sau de Oltcit, ca e mai ieftin. iti dau eu bucata interioara de la un cx, poate reusesti sa faci ceva cu ea... dai tu cat doresti, nu am pretentii... avand in vedere ca inca nu ti-am trimis pachetul cu prezoanele, o sa o bag in pachet pe seara cand trimit; daca gasesc tot cablul de cx ti-l trimit complet, dar nu cred ca am decat ala interior. Saru'mana. Zi, domnule, cat e cablul, ca nu e nici o suparare. Ca nu vreau sa strigi dupa mine pe strada. Se potriveste fara modificari?
cristi_s a scris:Saru'mana. Zi, domnule, cat e cablul, ca nu e nici o suparare


nu stiu ma cat e... cred ca fro 30-40 cm asa sa fie.....
sa pui poze cu jantele montate, ca acum ai surubele...
dj01fad a scris:
nu stiu ma cat e... cred ca fro 30-40 cm asa sa fie.....


Cam scurt. Serios vorbind, cablul de vitezometru de Cx e mai scurt cu vreo 8 centimetri decat cel de Xm. Asa ca acum sta cablul intins la maxim, insa mai lipsesc vreo 5 milimetri ca sa intre mufa complet in ceas. In rest, se potriveste peste tot. Insa nu are pe el bila aia de cauciuc pentru etansarea pe panoul dintre compartimentul motor si habitaclu. Dar n-am simtit frig deloc. Poate si pentru ca e soare si cald aici.
Concluzie: se potriveste cablul de vitezometru de Cx pe Xm, dar la limita limitelor si trebuie maini de ginecolog ca sa pui ceasurile la loc.

Mercic de cablu.

P.S: daca mi se pune pata, incerc si cu unul de Oltcit. mda... naspa. gandeste-te ca ti l-am dat pe cel mai lung de l-am gasit, ca mai am fro 2 ceva mai scurte
oricum, daca mere mere, deci e ok; bila aia ai putea sa o pui: o tai sa o poti scoate de pe cablu si o pui pe celalalt... sau... merita incercat. si... ca sa intre detot, de ce nu l-ai bagat prina data in ceasuri si apoi sa il mufezi cu celalalt? He, he, ala a fost primul gand cand am vazut ca e cablul mai scurt. Dar, ghici! Acum mufa dintre cabluri ajunge undeva dupa locul unde ar fi fost bila de cauciuc, deci nu as fi avut cum sa infiletez acolo, fiind deja intrata in tubul de cauciuc. Tare, nu?
O sa vad si cu cablul de Oltcit, poate merge mai bine, ca vad ca acum oscileaza nitel acul kilometrajului, poate e de la faptul ca nu e cuplat bine si mi-e ca uzez patratul de angrenare a ceasului.
iulicuta2000 a scris:ardeleneste asa fugea masina de cur in unele curbe cand am fost la comandau


Unde bre? nu erai tu la volan Aaaa, deci io am mers regulamentar la recunoasteri . E bine, ca asa zice la regulament ! ti-ai pus jantele? is curios cum arata masina cu ele Nope, trebuie sa iau pneuri pentru ele. As vrea sa pun 205/60/15, daca gasesc si daca merge, ca am vazut ca V6 le merge cu 205.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 3 din 21
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community