Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

PH 20 YWA
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Cristi sper sa ne vedem cu concorde-urile in primavara pe undeva,nu stiu cum faci ca ai atat de mult de lucru la ea , eu ma plictisesc si nu-mi vine in cap ce sa-i mai fac . sa ai mai mult noroc cu ea si daca pica ceva si am eu iti livrez cu drag ,asa ca de la xm la xm Poate ne vedem la Sighisoara prin primavara, ca e unul din orasele mele preferate din zona. da domnule ,te astept !!! sper sa treaca mizeria asta de iarna curand Mi-am adus aminte de o poza facuta acum cateva luni, in parcare la Carrefour Baneasa. Parchez Xm ul, plecam, iar la intoarcere gasim .... asta:



Si o poza recenta, cu stadiul de hibernare (din care a iesit alaltaieri):

Azi am renuntat si la improvizatia de la ventilatorul de habitaclu, acum functioneaza de la butonul din bord si am trepte de viteza. Am inlocuit motorasul cu tot cu cablaj, care era deteriorat rau de tot. Motorasul e de serie 2, cablajul diferea la mufa din spate, asa ca am eliminat-o, mai ales ca era putin afumata si aia la cablurile de la ventilator. Azi am fost la service (da, ati citit bine : service) pentru diverse maruntisuri. Schimb de filtru de benzina ( ce injuraturi mi-am luat cand au vazut unde este plasat ), schimb de ulei de motor si filtru de ulei, etansat colierul de la evacuare. Plus au gasit baietii pe unde curge ulei din motor. Si e nasoala treaba. Pe la garnitura de chiulasa. Faina distractie: demontat chiulasa, pus garnitura noua, tot tacamul. Eh, mai incolo. Poate saptamana viitoare pai cum asa la service? tu minitehnicus care este. sau temperaturile de la Brasov ataca grav sanatatea organului. ? Pai azi noapte a nins binisor la Brasov. Iar temperaturile nu sunt foarte propice surubaritului. Plus ca in perioada asta sunt prins cu treaba rau de tot la munca, de abia am avut timp sa dau fuga la service. N-am uitat de poze si masuratori, dar nah, multitudinea de factori impiedica actiunea. Sper in weekend sa pot reusi. aa pai cand poti iti permite timpul doar oameni suntem.
hmm si zici ca nu vine primvara? acuma cand set-upu pentru motor e aproape gata si au venit si slickurile.
Nu e bine ,dar totusi peaici nu da semne de iarna doar seara frig crancen.
Drumuri uscate.Numa' bine. Prea multa liniste aici... sigur se pregateste ceva. Se metamorfozeaza in break diesel? De unde diesel break, ma? Azi am fost la service si am schimbat garnitura de chiulasa. O sa revin cu poze si tot tacamul mai incolo. Intr-adevar scurgerea de ulei de acolo era. Acum sper sa nu mai curga. De remarcat ca saptamana trecuta am bagat ulei Total 5W40 si s-a schimbat complet mersul motorului, e mult mai silentios.
Concluziile trase dupa ce am demolat chiulasa de pe masina:

- garnitura era coapta rau, se vedea pe unde curge, pe la ambele retururi de ulei
- calamina foarte putina
- motorul merge putin sarac, trebuie sa ii pun injectoare de care trebuie, astea sunt prea mici
- cilindrii si pistoanele arata foarte bine
- jocul supapelor e cat trebuie, uzura nesemnificativa
- iar trebuie sa aerisesc instalatia de racire.

L.E: Poze:
http://img834.imageshack.us/img834/1368/fotografie0027b.jpg http://img839.imageshack.us/img839/4742/fotografie0021i.jpg
http://img813.imageshack.us/img813/5387/fotografie0026.jpg gata bre? ai rezolvat dilemele la dansa?
is tare curios daca s-a schimbat mersul si consumul, ca la cum arata garnitura aia pare ca scapa ceva compresie pe la inele... Dilema asta e rezolvata. Nu mai curge, nu mai tzacane cu uleiul asta - 5"40 de la Total (inca nu stiu daca sunt tacheti hidraulici sau mecanici, ca cica au fost pusi de ambele feluri), parca trage si mai bine. E posibil sa fi scapat ceva compresie pe acolo, ca in mod suspect dupa ce am schimbat garnitura si am refacut reglajele la kick down si cablul de acceleratie (ca avea un pic de cursa moarta) trage simtitor mai bine. Ieeei!
Acuma a aparut alta problema, a inceput conjunctorul sa tacane cam des si ma enerveaza. Ar trebui sa incarc sferele, trebuie sa vorbesc cu cineva din Brasov sa se ocupe. Si am impresia ca iar curge pe la distribuitorul ala nenorocit. In fine, problemute remediabile. Per ansamblu multumit. cam lunga pauza p'aci. sa intelegem ca nu au mai fost nici un fel de probleme, sau e doar strategie de marketing? Ma, sincer, cea mai mare problema din perioada asta este ca am descoperit ca mocheta din portbagaj era uda si cam praf. Am scos-o afara, am curatat bine tabla, care e in stare foarte buna si am pus deocamdata doar tava de cauciuc. Daca gasesc una in stare buna, o schimb, daca nu, incerc sa o reconditionez pe asta. De unde era apa aia in portbagaj, nu stiu. Posibil sa ploua pe undeva inauntru, posibil sa fi fost asa mai demult, cine stie. O sa urmaresc sa vad daca mai apare.
In rest, nu am mai avut surprize. Mi-ar trebui niste injectoare OK (cu astea de Sierra, care au debit mai mic, merge cu amestec cam sarac, supapele erau albe cand am dat chiulasa jos) si sa incarc sferele. Cam atat. Surprinzator, nu? Mai ales ca in ultima vreme am folosit-o ca mijloc de deplasare la munca (i-am descoperit dezavantajul major: gasit loc de parcare in Schei ) Azi am schimbat uleiul la cutia de viteze, plus garnitura de la capacul de filtru de ulei al cutiei si garnitura filtrului. Am curatat filtrul si am verificat nivelul de ulei la rece si la cald si e in regula. Maine sosesc pneurile pentru spate si in rest, mai nimic de facut, poate doar o spalatura. Aseara am schimbat placutele de frana pe fata. Era in plan si pe spate, dar nu am mai apucat. Rotile 205/65/15 sunt puse pe spate, acum trebuie sa mai las masina din suspensie. In rest, incerc sa imi dau seama de ce nu trage amsina la deal. Si de ce consuma asa de mult, daca supapele sunt albe. In fine, verific din nou bujiile zilele astea si eventual regulatorul de presiune de pe retur. Plus ceva scurgeri pe retur. Alte sugestii?
cristi_s a scris:In rest, incerc sa imi dau seama de ce nu trage amsina la deal. Si de ce consuma asa de mult,


nu cumva te-ai ingrasat ? Nici vorba.

Azi am dat jos bujiile. Sunt albe ca zapada (fara 7 pitici, ca aia sunt prin sistemul de alimentare ). Ramane sa imi arunc un ochi pe sonda lambda si pe presiunea din sistemul de alimentare. Tot azi am mai lasat un pic spatele mai jos. Sper sa fie OK acum.
Ieri am schimbat placutele de frana pe spate.
cristi_s a scris:...de ce nu trage amsina la deal. Si de ce consuma asa de mult

cristi_s a scris:am dat jos bujiile. Sunt albe ca zapada

Amestec foarte sarac.
iwa a scris:
cristi_s a scris:In rest, incerc sa imi dau seama de ce nu trage amsina la deal. Si de ce consuma asa de mult,


nu cumva te-ai ingrasat ?


sunt doi acum ma, de-aia consuma!
cristi_s a scris: Nici vorba.
....Ramane sa imi arunc un ochi pe sonda lambda....

Sa nu arunci ochiul cand sonda este fierbinte, ca il strici.
Mai bine pui un osciloscop, ar trebui sa tensiunea sa varieze de 7-8 aori pe secunda in jurul valorii de 0.45. Poate da informatii aiurea daca ai probleme cu evacuarea (gaurici prin apropierea sondei pe unde ia aer). Mai poti avea si informatii gresite despre debitul si temperatura aerului, daca ai senzori. Senzori de temperatura a aerului sunt 2, inainte si dupa clapetele de acceleratie (ca sunt 2). Senzor de debit nu e, ca e sistem cu MAP (e senzor de presiune). Ciudatenia naibii, de cand am schimbat "furnizorul" de benzina (inainte alimentam doar de la 2 statii Rompetrol din Brasov), masina merge muuult mai bine si parca nici nu mai consuma. Azi era sa ma ia radarul cu 140 pe DN1.
Am si ITP, am fost ieri. Se prezinta surprinzator de bine masinuta. In afara de un mic joc in bucsele barei stabilizatoare, totul e OK. Evident, a facut furori pe acolo: "Aaaa, asta e din aia hidraulica.... Tare". Azi am schimbat becuri din interior. Vreo 8 mai precis. Din diverse butoane. Mai sunt cateva de schimbat, dar nu mai am becuri. Maine mai refac stocul. Siii... a intrat lka taiat. vad ca nu ai mai zis nimic. cum merge cu taiatul? ori masina merge perfect, ori te-ai saturat tu de surubarit E la tinichigiu, care e in concediu si vine saptamana asta inapoi. Partea naspa e ca e mai praf decat s-a estimat initial, asa ca o sa fie nitel mai mult de lucru la ea: praguri, contra-praguri, podea, contraaripile fata, trebuie schimbata aripa dreapa fata, vopsit grila dintre faruri, mici retusuri pe ici pe colo. Asa ca ma dau cu autobuzul, sau dupa caz, cu masini imprumutate. In fine, de abia astept sa o vad gata. Date cu Oltcitul, sa intoarca toti capul dupa tine Cam greu. In primul rand este extremd e incomod la mersul in oras, dintr-un milion de motive (suspensia rupe ficatii la orice denivelare, zgomotul e infernal, ma dor mainile dupa 20 de minute de volanit si schimbat viteze prin oras, plus ca consuma de rupe). Iar mai nou, m-am pürocopsit cu o problema la unul din carburatoare, imi inunda diguzorul deasupra clapetei, pana acum nu i-am dat de cap, am schimbat si plutitor si cui poantou si tot face, banuiesc ca totusi cuiul poantou nu e ok, ca nu am nou. O sa incerc sa reconditionez unul (la Dellorto / Weber seamana cu cel de Dacie, dar nu se potrivesc, din pacate), ca nu am cum sa cumpar de pe e-bay, ca am gasit kit de reparatie nou acolo. In fine, sunt off topic.
cristi_s a scris:Cam greu. In primul rand este extremd e incomod la mersul in oras, dintr-un milion de motive (suspensia rupe ficatii la orice denivelare, zgomotul e infernal, ma dor mainile dupa 20 de minute de volanit si schimbat viteze prin oras, plus ca consuma de rupe). Iar mai nou, m-am pürocopsit cu o problema la unul din carburatoare, imi inunda diguzorul deasupra clapetei, pana acum nu i-am dat de cap, am schimbat si plutitor si cui poantou si tot face, banuiesc ca totusi cuiul poantou nu e ok, ca nu am nou. O sa incerc sa reconditionez unul (la Dellorto / Weber seamana cu cel de Dacie, dar nu se potrivesc, din pacate), ca nu am cum sa cumpar de pe e-bay, ca am gasit kit de reparatie nou acolo. In fine, sunt off topic.


da-mi linkul de pe ebay...
ca te ajut eu.... aidi bai... she faci? nu mai zici nimic. te pomeni ca ai luat-o la pila sa o transformi in C6....
pe bune acum... ai reusit sa o faci? As vrea eu C6. ))))))Din pacate s-a lungit treaba ca a fost tinichigiul ocupat, dar intre timp am si schimbat nitel operatiunea si am ajuns la vopsire integrala. Mai dureaza vreo 2 saptamani si e gata. Sper. ))))))))))) Scaune "noi": Tare sunt curios cum ajungi tu la fereastra acum ) pai tu de ce crezi ca e la tinichigiu ... ii face ferestre laterale ca la blindate si ii monteaza periscop si camera video pentru mersul in fata ) Nu bre eu ma refeream in casa,ca si-a ocupat dormitorul cu ele Noua imagine:
cristi_s a scris:Noua imagine:

fain domle , fain... Parca e altceva a durat ceva dar a meritat!
Becurile la interior functioneaza toate?mai ales ala de benzina,ca tot se apropie comandaul... Becurile functioneaza cam toate, ala de la benzina merge sigur. ))) Ce nu functioneaza e caldura. Ori nu functioneaza motorasul de la clapeta, ori nu primeste comanda, ca nu se aude nici o schimbare in suieratul curentului de aer, ca atunci cand mergea. Astazi imi baqg nasul, sa vad ce si cum. AM gasit si pe unde dispare antigelul din instalatie, musteste nitel la intrarea in radiatorul de incalzire. Mai sunt niste problemute de rezolvat, dar per ansamblu e ok.
De aratat arata bine 90%, sunt cateva locuri in care se vad diverse imperfectiuni, dar per ansamblu arata foarte bine. Eu ma declar multumit, culoarea este destuld e dubioasa, desi nu pare. E gri perlat cu albastru. bre dupa ce ca ai xm mai vrei si caldura ....
tu nu sti ca iarna se merge cu AC-ul pornit Am rezolvat in timp record cu caldura. Era actuatorul care rotea clapeta de amestec. Avea o roata dintata cu 2 dinti sparti. Am rotit roata aia la 180° si functioneaza perfect acum. Evident, ca orice lucru care se demonteaza o data la 20 de ani, afost super simplu si accesibil de ajuns la el.
Mai am de rezolvat cu ceva mufe care nu fac contact, cateva fire rupte si alte maruntisuri. Am facut deja 1500 de kilometri de cand am scos-o de la vopsit. de cateva zile trec pe langa un XM cu numere rosii in curtea unui client, pana acum mi-a fost frica sa intreb ce e cu el, nu de alta dar ma cunosc .

dar cine stie poate imi fac de lucru . Iti dau XM ul o saptamana, te clamezi cu siguranta.

Am schimbat acum vreo 2 saptamani distribuitorul hidraulic (asta devine piesa de schimb mai ceva ca becurile ). Vineri seara, pe drum, a crapat furtunul de retur al lui. M-a costat 2 litri de LHM si o carpaceala in parcarea OMV din Predeal. Am remediat sambata provizoriu cu furtun de aer comprimat. O sa innadesc cu furtun siliconic, vad ca tine cu brio la LHM. In rest, chiar nici o problema. de fiecare data cand vreau sa imi aduc aminte cum e cu XM-u apas pe butonul de la suspensia hidraulica din Mitsu sa il dau mai sus .

In alta ordine de idei a fost weekendul furtunelor caci si eu a trebuit sa imi bricolez alt sistem pentru lichid de parbriz (de la rezervor la duze) Am reusit azi de am schimbat furtunul ala si am vrut sa imi bag nasul si in cablul de l avitezometru, ca haraia dimineata o perioada si banuiam ca ingheata ceva pe acolo. Doar ca am ramas cu mansonul superior in mana. S-a rupt in dreptul mufei de cuplare cu ceasul. Pus nou nout, original, acum vreo 2-3 ani. Asta este, revenim la cablul de CX, care pare mult mai tzapan. Am demontat ceasurile de bord, am curatat bine angrenajul melcat de la intrarea in vitezometru (pinionul are dintii cam uzati si cam clantane la un moment dat, dar seamana 99% cu unu vitezometru de Oltcit, asa ca e posibil sa se poata repara cu piese dintr-unul din ala). AM pus cablul de vitezometru de CX, nu mai haraie acum nimic.
Am demolat farurile, din 3 seturi am incropit ceva. Am eliminat xenoanele deocamdata si am montat farurile fara deflectoare, care sunt iarasi ingalbenite rau. Sa vedem cum se vede )))))) O sa incerc sa le polisez iar, poate iese ceva. Daca nu, chiar nu stiu ce sa le fac, sunt incredibil de chioare farurile pe faza scurta. Unul din lucrurile inutilizabile marca Valeo (sau Valeu, cum le zice amicul John) Am vazut pe site la Unix reducere de faruri noi la 360 de lei bucata, de la 1500. Poate lichideaza stocul. Din pacate nu am bani acum. Ca tot ai pomenit mai sus de CX, ce s-a intamlat cu CX-ul rosu pe care l-ai avut A ajuns piese de schimb prin Bucuresti. Azi s-a intamplat o chestie bizara. S-a aprins in bord becul de la ABS. Desi mufele de la ABS sunt scoase de 3 ani.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Următoare
Pagina 20 din 21
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community