Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Furtune benzina

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Buna ziua!
As dori sa stiu ce diametru interior au furtunele de benzina pe tur/retur care intra/ies din rezervor. Am o mica problema pe acolo si as vrea sa stiu ce sa caut sa le inlocuiesc.
Multumesc! Help? Nu am masurat niciodata ca nu m-a interesat. Cand am avut nevoie, am cerut pentru Dacie(13**). Atat conducte cat si furtune. 6,5 mm au diametrul interior furtunele de tur si retur. Multumesc pentru raspunsuri. Deci pot sa cer linistit de Dacie. care furtune sunt cele mai bune ?
Pete a scris:care furtune sunt cele mai bune ?
Cele din teava de Cu(pru). Chiar si asa, teava aia nu intra direct pe tur si pe retur... tot trebuie cate o bucatica de furtun pentru racord. Eventual vezi ca parca pe topicul lui Pupa am vazut ceva recomandare de furtun de calitate, parca ceva cu insertie metalica. Sau poate era pe topicul lui cristi_s de la "Masina mea"...?!? nu mai stiu exact.
MadWolf a scris:Chiar si asa, teava aia nu intra direct pe tur si pe retur...
Asta nu-i un bai asa mare. E mai bine sa stii ca ai o conducta intreaga pe viata si nu stai mereu cu frica schimbarii furtunelor. Un capat de furtun, gasesti mai tot timpul . Nu inteleg...adica teava direct de la rezervor la carburator?
Daca da..ce te faci cand se misca motorul fata de caroserie la accelerari,conductele nu sunt stresate?In cazul asta pot aparea fisuri in conducte,ca si la furtunul de cauciuc de altfel daca e vechi(dar pe asta din urma il schimbi).
mariankzd a scris:Nu inteleg...adica teava direct de la rezervor la carburator?
Daca da..ce te faci cand se misca motorul fata de caroserie la accelerari,conductele nu sunt stresate?In cazul asta pot aparea fisuri in conducte


Teoretic da... dar se pare ca acel stres, disipat pe o lungime mai mare, nu face probleme. Asa era SKF-ul (oltcitul rally). Conductele ieseau de langa aeroterma(din habitaclu) si mergeau pana la carburator. Au tinut mai mult de 15 ani, pana ce "desteptii" (adica probabil si noi ) le-am tot indoit fara numar, cand lucram prin compartimentul motor. Si nici macar nu erau conducte de Cu ci de alea originale de otzel sau ce o fi

Asa ca, in mod surprinzator tin o vesnicie daca nu le rupi cu mana Pentru fiabilitate sporita, s-ar putea face o spirala cum e la careva conducta de frana.
mariankzd a scris:ce te faci cand se misca motorul fata de caroserie la accelerari,conductele nu sunt stresate?
Elasticitatea le este asigurata de capetele de furtun care fac legatura intre teava si celelalte obiecte (carburator, pompa benzina, rezervor). Asta in cazul in care ai o bucata de furtun la intrarea in compartimentul motor. Chiar dupa ultimul suport de conducta. Imi curge benzina pe la stutul de alama in care intra turul(furtunul) in carburator.
Dupa numeroase incercari de a etansa furtunul, cred ca de fapt nu mai este etans stutul la intrarea in carburator.
Cum se etanseaza acolo? Exista mastic rezistent la benzina care se pune acolo sau cum se face? Se schimba tot capacul carburatorului?
Multumesc pentru raspuns. Incearca cu Poxipol ! .... stonebone, din ce imi aduc eu bine aminte, tu ai trs, nu?
daca da, schimba-i capacul la carburator cu altul tot de 1300
stonebone a scris:Imi curge benzina pe la stutul de alama in care intra turul(furtunul) in carburator.
Cu un ciocan de 500 gr. loveste usor teava in capat (poti intercala intre teava si ciocan o bucata de lemn de estenta tare sau o bucata de bronz) dupa ce ai scos furtunul.
Acelasi remediu este si pt teava ce iese din pompa de benzina.
Cu un ciocan de 500 gr. loveste usor teava in capat

+1 Nu pare mare inginerie dar da rezultatea Multumesc pentru raspunsuri.
Am trs, scuze ca nu am specificat.
O sa incerc cu ciocan si daca nu merge cred ca schimb capacul. Poxipol e rezistent la benzina? Schimba capacul:cat dai pe tuburile de POXIPOL,mai bine iei alt capac.
Din cate am inteles,rezista la benzina. eu sunt cam ca baba cu mitreliera cu mecanica auto si nu prea m-as baga la carburator. Rezista la benzina! Trebuie doar sa-l lasi macar o ora sa se usuce complet...dupa nu o sa mai ai probleme

1 bucata cutie poxipol = ~ 7-8 lei da-i bataie stonebone lasa poxipolul...iti dau eu capac daca vrei iulicuta, nu te refuz, o sa iau capacul si o sa ma arunc in marea operatiune de schimbare.
Multumesc, vorbim la telefon.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community