Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Mica bestie cantareata!!!
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutare baieti!!!

In primul rand va multumesc pentru sfaturi si in special domnului dan_alexandru care si-a pierdut timpul cu mine la telefon si de la care am reusit sa iau piese... Daca mai am nevoie de sfaturi sper sa nu va suparati pe mine ...

Este vorba de un OLTCIT CLUB11R din 1992 ,45000 km reali,4 trepte,pret 600 ron

Masina a fost abandonata in ultimii doi ani de fostul proprietar iar eu fiind in cautarea unui Oltcit in stare buna (am cautat aprox 2 saptamani) am decis sa il salvez si sa il readuc pe strazi...Are toata actele in regula , dupa cunostintele mele este stock si original in proportie de 90%...Cel mai important lucru este ca nu are rugina(foarte putina superficiala...2-3 puncte de rugina) si nu are nici probleme mecanice merge si functioneaza perfect dupa ce l-am pus la punct ,un delcou,o bujie ,un ulei etc.

La exterior nu vor si multe modificari in mare parte stock iar la interior va ramane doar cu locurile din fata iar ca modificari va las pe voi sa vedeti pe parcurs schimbarile...

PS...Va fi o masina de zi cu zi si o masina care va ajunge premianta la concursurile de sunet de la noi din tara...

Pana sa ajungem la sistemul audio am inceput o reconditionare completa (pentru ca mi-am dorit un Oltcit de cand eram un copil) unde nici macar un microb nu va scapa neverificat si sper sa fie pe strazi in maxim 2 saptamani deoarece avem un concurs de prins ...

Se muncesc 12 ore pe zi la ea si trecem peste caldura,oboseala,nervi pentru ca pasiunea este mare...
Lucram - Eu,tatal meu + doi prieteni si nu avem prea multe cunostinte despre oltcit...Bazele Oltcitului le mai stie tatal meu care a avut doua CLUB 11 in tinerete de aceea sper sa ma ajutati daca intampin probleme ...Las pozele sa vorbeasca...

































spor la treaba pentru toata echipa si asteptam poze pe parcurs la sound ce vrei sa faci?
am avut si eu tentative de sound...momentan m-am lasat din cauze financiare Bravo m Tibitzu bafta cu masina!!
Omu mi-a zis ca el vrea tot exterioru clasic si interior piele si sound nu gluma!!!
Bafta cu ea!!
Ne auzim noi piele si sound nu se impaca bine,poate piele intoarsa Sa vedem ce a iesi! Bine ai venit!
Spor la treba si succes cu masina!
Tu esti cel cu tricou cu Rapid ? Hait , ceva ce se merita sa faci la masina . Mai ales daca ai ajutor
Sa-ti iasa bine toate treburile fara prea multe batai de cap . Multumesc mult baieti pentru incurajari...eu sunt cel cu tricoul galben...Da este adevarat exteriorul va ramane clasic iar interiorul vreau piele dar nu se stie ce va fi...oricum pana acolo este mult de munca...De insonorizat nu este problema am materialele necesare de la STANDARDPLAST (stp) in valoare de aprox 2400 ron....Deci insonorizare este ...Iar de vorba "muzica nu se pupa cu pielea" este foarte adevarat ...Dar cum va fi o masina de show care va canta tare ore in sir si nu una de "scor" care canta 3-4 secunde maxim.... pielea nu prea conteaza ...


Multumesc inca odata...deocamdata am 2 zile de refacere azi si maine sa stii ca o sa conteze
sunt destule materiale care dau mai bine decat pielea mediile si inaltele se pun cat mai aproape,si putin dezaxat de la verticalitate(adica sa nu fie pe aceeasi verticala ambele centre ale tweeterului si difului de medii
nu trebuie sa stii sa lucrezi cu fibra,ci sa ai bani de kit de fibra,si pofta de munca,incarci bordul cu chit de fibra si apoi finisezi Ceea ce spui tu e valabil pentru spatii mari, nu pentru masini. Daca ar fi fost vorba de asa ceva s-ar fi pus intarzaieri, ceea ce nu e cazu'. Sa revenim...

1.COMPONENTELELE METALICE VOPSITE SCUTURI,PARTI MOTOR ETC(GRUND-INSONORIZANT-VOPSEA)

2.ACOPERITE TOATE PUNCTELE DE RUGINA DERUGINOL,SUDURA,FIBRA ETC

3.GRILA MODIFICATA PENTRU PLASA

4.GAURA PENTRU CABLURILE DE CURENT MOTOR-HABITACLU (8 LA NUMAR 55MM2)

5.GAURILE INCUIETORI,STERGATOR SPATE,ANTENA,GRILA FATA DE AERISIRE ,MANER USA SPATE ACOPERITE SUDURA+ FIBRA

6.MATUIREA VOPSELEI PENTRU REVOPSIRE

7.TRATARE ARIPI,CONTRA ARIPI,PODEAUA MASINII CU DERUGINOL APOI GRUND 2 maini , INSONORIZANT ,VOPSEA NEAGRA ...

8.CURATAREA COMPONENTELOR

FRECATUL,DEGRESATUL,SPALAREA astea nu se mai pun


























Meticulos, atent... Multumesc...Dupa doua zile de finisaje si pregatire...Azi a fost vopsita...GRI "SOLOBAN" METALIZAT...a iesit bine cu foarte mici exceptii...oricum cred ca si eu sunt cam pretentios...Poze maine dupa ce vin de la shoppingul de piese de oltcit... maruntisuri... Multa bafta in continuare, pana acum arata super masinutza. Dar totusi am 2 intrebari:
1. De ce 8 cabluri de curent de 55mm2 !?
2. De ce nu ai folosit Dynamat!? E in primul rand cel mai bun material, si am calculat eu, ieseai la aprox 1800 RON cu toata masina, inclusiv capota ("HoodLiner").

Cu stima,
Gheko. Oo ai venit si pe forumul asta! Felicitari pt lucrare!
Imi cer scuze ca nu am mai intrat atunci dar am plecat la tara si nu am avut laptopu cu mine. Felicitari pt munca depusa!A iesit foarte bine pana acum . 1.PREGATIREA CAROSERIEI
2.PREGATIREA PENTRU VOPSIRE
3.VOPSIRE
4.INSONORIZARE COMPLETA (MATERIALE AUTO + MATERIALE AUDIO)
5.MONTARE INCHIDERE CENTRALIZATA + DESCHIDERE PORTBAGAJ
6.MONTARE ALTE ELEMENTE CAROSERIE (SCUTURILE,FARURI,GRILE ETC)
7.VOPSIRE BARI,GRILA
8.CONFECTIONARE FETE USI ( MDF 12MM)
9CONFECTIONARE GAURILE PENTRU CABLURI
9.CONFECTIONARE PLATFORMA (BATERII,AMPLIFICATOARE ETC)

POZE IN CURAND...si scuze ca postez mai rar dar nu imi permite timpul...
Pana acum a decurs bine am dat de multe probleme mecanice care mi-au facut 10000000 de nervi dar sper sa fie ok...Vopseaua a iesit bine cu mici exceptii cateva mici denivelari ... dar asta este ... nu este masina noua ...













































E fain rau . Am cateva intrebari : Constructia aceea pentru difuzoare in spate , nu este cam lunga ? (cea din PAL) Adica daca vreti sa dati cu scaunul in spate s-ar putea ca scaunul sa nu poata fi folosit pe toata cursa sinelor .
Actuator la hayon ati pus? Dupa ce actioneaza tija de deschidere , actuatorul revine la pozitia initiala inainte de actionarea tijei ? E nevoie de un resort , ceva (arc) ?
Multa bafta in continuare . Sunt curios sa vad cum va arata la sfarsit . nu este lunga deloc...iar scaunele se pot misca pe intreaga lor cursa ... totul a fost gandit ... Actuator??? sau nu , eu ii spun motoras de inchidere si nu este nevoie de arcuri...revine singur ...Multumesc mult si eu deabia astept sa vad cum iese... E simplu de montat actuator la haion . Doar grija la firele care vor alimenta caci trebuie asezate in asa fel incat sa reziste cat mai mult la cate deschideri-inchideri va face haionul .
Sa intelegem din poza asta ca nu o sa folosesti masina prea mult, decat pentru competitii, nu? Nu de alta, dar la orice deplasare, pe timp de primavara-vara-toamna, gura aia de aer e sfanta pentru o mica adiere de aer in masina. Aeroterma nu o sa o mai folosesti decat iarna, nu?
Foarte frumos proiectul. Pe placa de mdf de pe podea, o sa montezi boxe? Daca da, unde, in partea apropiata scaunelor? Ca din poze nu pare a fi inaltata fata de podeaua portbagajului, deci putin spatiu inspre portbagaj. Si eu tot de motoras la hayon ziceam . Nu stiam ca actuatorul e mecanismul simplu de deschidere , din fabrica , si am confundat. cristip1970....Firele sunt ok ...adica nu stiu ce se poate intampla cu ele...sunt trecute prin furtunul acela prin care vin virele in haion deci sunt protejate...

denis94....da a iesit bine constructia si pe aceea vor sta o parte din amplificatoare,baterile sub placa si subwooferul peste ea nu montate in ea pentru ca subwooferul va fi undeva pana in plafon ...
Masina va fi folosita si la nevoie iar daca este nevoie de aer trage prin tuburile de aer rece de la motor...oricum clima nu are deci geamurile vor sta deschise ...din cate am vazut eu gura aia de aerisire baga aer doar pe laterale... A iesit bine vopseaua!
Incepe sa prinda contur . gura de aerisire baga direct pe laterale,sau indirect prin aeroterma(prin gura mare unde este stergatorul)
dar fiind masina de show,chiar nu are nevoie de acea aerisire Da nu cred ca mai avea rost...Iar despre vopsea a iesit binishor,se putea si mai bine si se mai vad 2-3-4 denivelari pe ea dar asta este...Daca totul ar fi perfect ne-am plictisi mai repede de viata...
Tibitzu a scris:...Daca totul ar fi perfect ne-am plictisi mai repede de viata...


dragut comentul. defapt nu mai repede, ci foarte repede. Proiectul a luat sfarsit sistemul canta si este ok...mai este de lucrat la masina dar ce a fost mai greu a trecut..

SISTEMUL AUDIO ... http://forum.4tuning.ro/384-sistemul-audio-masina-mea/146384-oltcit-club-11r.html

uRMEAza filme si poze cu el in actiune

Masina se comporta ok cu exceptia haionului care sare cam 1cm ... foarte tare! Felicitari pentru realizarea proiectului ,pentru rezultatul final si mai ales pentru incercarea de a realiza o masina pregatita pentru concursuri care din punctul meu de vedere nu este chiar cea mai potrivita pentru asa ceva dar tare curios sunt sa o aud . Multumesc mult baieti...Cine vrea sa o auda o sa fie prezenta la Pitesti unde va fi FINALA NATIONALA DE CAR-AUDIO 17-18 OCTOMBRIE... FELICITARI !!!
Unde mai exact in Pitesti? Daca n-am nici o cantare vin cu siguranta!!!! tibitzule cred ca o sa ne vedem acolo Cum altii au reusit sa scoata din Oltcit masini de raliu,turbo,drag race asa am incercat si eu ceva si a iesit bine zic eu..

Cine mai vrea 2-3 poze cu Oltcitelul de la competitia din Bucuresti care a fost amanata poate intra aici

http://forum.4tuning.ro/589-campionatul-national-car-audio/145383-finala-nationala-cnca-2009-bucuresti-3-4-octombrie-2009-amanata/page-3.html


17-18 Octombrie -Pitesti - EuroMall
4TuningTIME editia 2-a
Etapa demo din lantul de evenimente care va fi inaugurat in 2010
tuning, drift, FINALA NATIONALA car audio & show.

Fara intrare, fara taxe de participare pentru concurenti sau firme.


Pana atunci masina va intra putin in lucrari...

..MODIFICARE SUBWOOFERULUI
..ADAUGARE/SCHIMBARE ALTERNATOARE (trebuie sa am intre 100-200A)
..LASAREA SUSPENSIEI UN DINET PE FATA PENTRU A SE INDREPTA
..MONTAREA DE PRAGURI CLASICE ASTA DACA O SA GASESC pe undeva prin bucuresti

Deabia astept sa ne cunoastem... Sistemul audio este prezent aici:

http://forum.4tuning.ro/384-sistemul-audio-masina-mea/146384-oltcit-club-11r.html

Astept parerile voastre....

felicitari bre pentru masinuta cantareata...
poate pui si tu un filmulet sa auza" si urechile noastre...
inca odata felicitari. Multumesc mult...Aseara la intalnire cativa baieti au ascultat masina...Mai este mult de lucru pe partea de sonorizare chiar ffoarte mult dar masina suna bine momentan ... Astept o parere din partea baietilor care au ascultat ... o parere sincera daca se poate...

PS ...

Masina este campioana nationala la categoria CNCA 4TUNING EXTREME SPL 12 si a fost premiata la evenimentul de la Pitesti cu locul 1 ...Si-a inceput bine serviciul...Din pacate evenimentele de anul acesta s-au terminat...Dar la anu' o sa revina cu forte proaspete si sper sa isi pastreze rangul ...
Tibitzu a scris:o parere sincera daca se poate...


DEMENTIAAAAL Multumesc...Dupa cum am spus si aseara masina canta la 40% din valoarea ei poate mult mai mult ... ... Tibitzule da-mi si mie te rog mai multe detalii despre alternator, ce marca exact si ce modificarei ai facut ? si mai ales de ce zici ca trage mai greu motorul acum? Saptamana viitoare, poate facem un schimb. Eu iti dau un sticker cu oltcit, tu-mi dai niste rca-uri pentru Ground Zero-urile alea
Muzica... sa nu poti sa tii o bricheta aprinsa in masina E fenomenal. Si cum topaie telefonu pe plafon.
Sa o auzim si cu alea 120kg de baterii BANDITU...

Alternatorul este de OPEL VECTRA motor de 2000cm3 BENZINA (cineva zicea ca este alternatorul de pe vectra OPC)

Motorul trage mai greu deoarece alternatorul opune mult mai multa forta iar turatia a scazut cu aproximativ 500rpm la relantiu si a trebuit sa o urc iar de la 400 la 900...

Modificari nu prea multe..Taiat din suportii alternatorului facut un adaptor din metal pentru prindere ... inlaturat ventilatorul si montata fulia de la alternatorul de oltcit,decupat putin tabla pe unde vine cureaua,inlaturat vacumul de la acceleratie, inpins carburatorul 2mm mai in spate...asta nu stiu cum s-a facut ca nu am facut eu,centrat cu ranga strans bine si rezultatul 14.4v-14.5v indiferent de consumatori sau turatie...mai rar vezi asa ceva nu? ..Oricum la mine scade grav voltajul din alte motive

-----------------------------------------------------

RAVEN ...Asa facem si ca sa vezi ce noroc ai am rca-uri tot GROUND ZERO pentru tine...

Iar muzica...Suna bine ce pot sa zic...sa o vedem cum o sa sune cand o sa termin...daca ai nevoie de proiect pt cutie sa-mi zici... NEBUNIEEEEEE bravo

te astept cu proiectul pentru un subwoofer JBL 1000 Proiectul este la tine dupa cum am promis !!! !!! Am si proiectul lui Raven daca il vrea ... Este identic cu al tau adica am facut niste simulari cu difuzorul lui in cutia ta deoarece subwooferele voastre sunt apropiate ca specificatii si canta foarte bine plus ca este buna cutia pentru amandoi daca aveti pretentii la upgrade (sa schimbati difuzorul cu ceva mai maricel ) si dupa parerea mea este destul de micuta ...

PS..Cine vrea o cutie pentru doua subwoofere pentru oltcit sa-mi dea mp ... incape foarte ok in portbagaj fata dubla,intarituri facuta cu simt de raspundere... Cer banii doar pe materiale atat...Eu am trecut la 4 si acum cutia se prafuieste in garaj ..Este pentru doua subwoofere de 12" ( 30 cm ) facuta din mdf 18mm ,negrese multe de 6.5cm,adeziv de la MOMENT ...foarte rezistenta cutia...ajunge la nivel cu geamurile... Ca sa mai urc si eu topicul ca nu prea am avut timp...Am montat un carburator SOLEX (multumesc Moro merge bestial) , am bagat ulei in praguri , s-au montat doua baterii PC3000 deep cycle (4400A bucata) ca sa porneasca bine la iarna ,am mai aranjat inchiderea la capota ... sper sa fac rost de banuti in viitorul apropiat sa imi iau un set de amortizoare pe fata si sa o mai cobor putin de spate si presimt ca va ateriza un dvd pe langa cd-player... La masina inca se lucreaza in limita timpului disponibil ,de cantat canta,de functionat functioneaza deci totul este bine... Apar si pozele in 2-3 zile.. imi pare rau dar masina ta nu canta,si nu e masina,e cutremur pe roti Se aude fooooorte bine si masina e senzatie plus ca este lucrata bine si cu atentie.Cred ca am rezistat cel mai mult in masina la volumul ala
La cat mai multe cupe si sa vedem un 150 la primul show din primavara, pentru ca pe acolo ar trebui sa fie acum.
Ai cumva si un Santa Fe? ca parca l-am vazut pe la Romexpo mai prin vara la un show.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community